עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by IG,

    אני מחפש אתר\ קובץ עם רשימה של כל הקומבואים לכול הדמויות... מצאתי איזה אתר נחמד עם קומבואים לרוב בדמויות, אבל עדיין חסר שם דמויות כמו נוב סאייבוט והמלך (שכחתי איך קוראים לו... זה עם הפטיש הגדול...) תודה

    • 10 תגובות
    • 818 צפיות
  2. יש למישהו מושג? הביאו לי מחו"ל את ה- international והוא ביפנית זה ההבדל?

    • 1 תגובה
    • 818 צפיות
  3. Started by 2ten,

    אני מחפש משחק שאני יכול להטייס מסוק צפע (קוברה) יש לכם שמות של משחקים? האם אפשר?

    • 2 תגובות
    • 818 צפיות
  4. Started by Rhx,

    אוקיי,אז ככה רציתי לדעת אם המחשב שלי יחזיק את המשחקים הבאים שאני כותב : BF2 HL2 DOOM3 ירצו לפחות על low-medium .. מפרט בחתימה תודה!

    • 5 תגובות
    • 818 צפיות
  5. Started by Night,

    אני מדבר על הגירסא הדקה של המכשיר.. תודה

    • 5 תגובות
    • 818 צפיות
  6. אני מנסה להפעיל את המשחק DEUS EX ואז קופצת לי הודעה בקשר לכרטיס מסך משהו שאני לא מבין מה המשצעות שלה [attachment deleted by admin - 90 dayss]

    • 8 תגובות
    • 818 צפיות
  7. Started by sherlock1212,

    קצת פרטים ותמונות http://www.megagames.com/news/html/console/starwarsbattlefrontii-firstimagesdetails.shtml

    • 0 תגובות
    • 818 צפיות
  8. יש לי בעיה יש לי כרטיס מסך 9800gtx+ מעבד e8400 ואני מריץ את המשחק על הגדרות הכי גבוהות עם מקסימום פילטריםם ורזולוצייה והמשחק רץ מצויין הוא פועל מצויין הבעיה שנגיד אני יתן דוגמא בסירטון של ההתחלההשמראים את שתי האנשים האלה רביםם אז מתי שאני נגיד נותןן לוו אגרופים אזז רואים את הפנים כזה מוזר העייןן זזה מהמקוםם הראשש כזה כאילו כזרו אותו וגם הראו את שתי הדמויות כאלה מכוסות בכמו משהוא כזה לבןן וזה תמיד קורה באותםם קטעיםם והמשחק מקורי קניתי אותו מה יכולה להות הבעיה? יש לציין הבעיה רק בסירטונים תודהה לעוזרים

    • 2 תגובות
    • 818 צפיות
  9. Started by yashal,

    חשבתי, שאולי כדאי לפתוח אשכול שבו ישאלו את כל השאלות על הPSP ויקבלו תשובות. לי אישית אין PSP (כנראה יהיה בקרוב), אבל זהו דבר חיוני שאנשים יוכלו להתעניין ולשאול שאלות לגבי הקונסולה. בכל מקרה, אני שמח לחזור לכאן ולשלוח הודעות

  10. שלום לכולם תראו אני קניתי את המשחק שבכותרת ממש קניתי אותו מקורי 200 שקל..באמת..עכשיו התקנתי הכל טוב ויפה והתחלתי לשחק ויש לי בעיה עם הווליום כאילו הקול של המשחק עצמו עובד אבל כשאני לוחץ על חייל או מפקד הוא אמור להגיד משו תמיד זה ככה בכל משחקי האסטרטגיה...וכאן הוא לא אומר כלום!!! ר פשוט לא מדבר רק הקול של המשחק עובד וזהוווו לא עובד הקול שאם נגיד אני לוחץ על חייל אז הוא אומר משו...תראו אני ממש ממש ממש עצוב ומבואס כל כך ממש בא לי לבכות כי חיכיתי 3 חודשים למשחק הזה וסוף סוף שיש ל אותו הוא לא עובד לי כמו שצריך אז בבקשה איך אני מסדר את הבעיה עם הקול בבקשה תעזרו לי מה לעשות?? (יש לי כרטיס קול מובנה עם הלוח אם כמו להרבה...עם directx 9 האחרון) בבקשה אם תעזרו אני כל כך יודה לכם אי…

    • 9 תגובות
    • 818 צפיות
  11. Started by Kenny,

    טוב , אז הורדתי את הדמו ששחררה החברה של המשחק קודם כל צריך לציין שיש למשחק גרפיקה בהחלט מדהימה. זה המפרט שלי : amd 2600 (2170mhz 512DDR @ 2-2-2-2 Epox8rda+ 195bfsb Radeon 9700 pro בכל מקרה , אני מפעיל את המשחק ברזולוציה 800\600 כאשר aa\af לא מופעיל כלל. בהגדרות של הגרפיקה במשחק שמתי הכל על high יש אפשרות לבחור בין : very high \ high \ medium \ low והמשחק פועל דיי בפריימים. וגם שאני מוזיז את העכבר מהר , כאילו מפנה את המבט במהירות , התמונה נהית קצת מטושטשת אני חושב שזה בגלל המסך (17 אינץ , אין לי מושג איזה חברה יש לי אותו שלוש שנים) זה נראה כאילו המסך לא מספיק לצייר , או שיש לו יותר מידי פרטים להציג בואו נגיד שאם יש עץ ואני מעביר את המבט במהירות עליו , רואים …

    • 2 תגובות
    • 818 צפיות
  12. Started by BreezeNET,

    אני תקוע ב- Korean בשלב הראשון. אחרי שאני בונה את כל המבנים שצריך אני אמור להביא מס של אוכל לעם אחר ,אני לא הבנתי איך עושים את זה תודה.

    • 2 תגובות
    • 818 צפיות
  13. שלום רב, אם אני רוצה רשימה של משחקים שעובדים על מחשב מסויים לדוגמא כל המשחקים שעובדים על PII 500MHZ, יש איזה אתה שיכול להביא לי דברים כאלה?

    • 4 תגובות
    • 818 צפיות
  14. Started by Demagh,

    יש מישהו פה שמשחק ליינאג'? אם כן באיזה שרת?

    • 1 תגובה
    • 818 צפיות
  15. Started by pop153,

    נתקעתי במשימה ב-infernal אני לא מצליח לעבור אותה הנה תמונה שתראו:http://www.img-il.com/file.php?file=m0yjglzrwztk.jpg נכנסתי לטירה הזו היה סרטון מצאתי משהו ועכשיו הוא אומר שאני יעשה סריקה באיזה בית אני לא יודע כל כך מה לעשות עכשיו עם תוכלו תעזרו לי תחזירו תשובה

    • 6 תגובות
    • 818 צפיות
  16. ICQ - 169824856

    • 0 תגובות
    • 818 צפיות
  17. Started by okpimp,

    שלום, יש לי ווינדוס ויסטה, ניסיתי להתקין את GTA SA אבל כשאני מפעיל את הדיסק בדימון טולס, הווינדוס פותח חלון ושואל אם להפעיל את התוכנית, אני עונה כן, ולא קורא כלום. שום חלון לא נפתח. זה אומר שהמשחק לא עובד על ויסטה, או שיש דרך להפעיל אותו. אם ההודעה לא מתאימה לפה אז להעביר בבקשה כי לא ידעתי לאן היא הכי מתאימה. תודה

    • 4 תגובות
    • 817 צפיות
  18. יש אפשרות לחבר את השלט של הps2 למחשב?

    • 2 תגובות
    • 817 צפיות
  19. שלושה סרטונים הלקוחים מתוך המצגת בתערוכת המשחקים E3 (של החצי ג'יגה). http://www.fileshack.com/file.x?fid=3337 http://www.fileshack.com/file.x?fid=3332 http://www.fileshack.com/file.x?fid=3279

    • 3 תגובות
    • 817 צפיות
  20. Started by Rise<3,

    מקווה שתאהבו אם כן פרגנו בלייק ושתהיה לכולנו שנה טובה

    • 1 תגובה
    • 817 צפיות
  21. Started by Load,

    אולי למישהו זה קרה או שמישהו מבין מה זה ההודעת שגיאה הזו, שאני מקבל בGTA3 וVICE CITY כשאני מפעיל אותם, אין לי מושג מה זה ,חייב עזרה תודה.

    • 3 תגובות
    • 817 צפיות
  22. Started by kip,

    מה דעתכם לפתוח ת'רד שיסווג משחקים לפי.... כרטיס מסך מינימלי שאיתו עדיין אפשר לשחק בצורה סבירה... או מעבד... אני חושב שזה יעזור לאנשים... לא לכולם יש 8800 או משהו מקביל... מבאס להסתובב ולקרוא ואז לגלות שאתה יכול מקסימום להסתכל על העטיפה של המשחק. ** נכתב ממקום כואב וחשוך אותו אני חולק עם Albatron 6600U, זה משהו שאפשר/שווה לעשות לו OC? מעולם לא עשיתי...

    • 6 תגובות
    • 817 צפיות
  23. Started by adamshar,

    אני נמצא בשלב התשיעי, בקרואטיה, שבו יש לי שיירה שמגיעה מצד שמאל למעלה שצריך לחלץ ורשת חשמל שלא מספיקה לכל התותחים. האם להשאר בבסיס עד שיגמרו ההתקפות (הם נגמרות ?) ואז ללצאת לחץ אותם או לא להמתין לסוף ההתקפות ולצאת לחלץ ?

    • 9 תגובות
    • 817 צפיות
  24. אורח Si-Nom
    Started by אורח Si-Nom,

    יש בקרוב יוצאת חבילת המשך ל C&C:G בשם Zero Hour סוף סוף. ניהנית מ GENERALS אז אני בטוח קונה (מוריד ;D) את זה גם.

    • 8 תגובות
    • 817 צפיות
  25. Started by shemiraz,

    האם במחשב שלי המעבד הוא הגורם לצוואר בקבוק? או שמשהו אחר? לוח אם gigabyte ds4 965p e6600 2.4@2.88 oc 4gb ddr2 800mhz ocz hitachi 320 gb +120 gb gigabyte 9800gtx+ 1gb zalman fan cpu cooling zalman fan ‏CNPS7500-Cu LED‎ hec 400

    • 6 תגובות
    • 817 צפיות

דיונים חדשים בפורומים