עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by tigerex,

    מישהו יודע?

    • 2 תגובות
    • 823 צפיות
  2. Started by bluemail,

    המשחק אצלי מותקן על D פירמטי את C אם אני מתקין שוב על D השמירות עוברות ? ואם לא איפה נשמר ברד אלרד ?

    • 2 תגובות
    • 822 צפיות
  3. Started by Internal,

    http://www.gamespot.com/gamespot/features/all/bestof2003/index.html המשחקים הכי טוב ים וכי גרועים של 2003. אישית אני חושב שהיו משחקים הרבנ יותר טובים מאשר היו בסקירה.

    • 0 תגובות
    • 822 צפיות
  4. Started by ag43,

    לקראת יציאתו של SC2 הוצאתי את הדיסק העתיק של SC מהארון, ניגבתי את האבק והתחלתי לשחק. החלטתי לנסות לשחק גם בבטלנט ושם ציפתה לי הפתעה - לא משנה מה אני עושה אני לא מצליח להתחבר, אני בוחר את האיזור שלי, מכניס סיסמה ואז הוא כותב שהוא מנסה להתחבר ושום דבר לא קורה. הפיירוול מנותק והפורטים פתוחים. המשחק מקורי עם CDKEY נקי. כ"כ האתר של התמיכה הטכנית של בליזארד בתחזוקה כך שאין את מי לשאול. מישהו יודע מה הבעיה?

    • 3 תגובות
    • 822 צפיות
  5. Started by Biatch,

    כל פעם שאני מנסה להתחבר הוא שואל איזה ניק לא משנה איזה ניק אני רושם הוא מביא לי תהודעה הזאת אחרי כמה שניות [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 822 צפיות
  6. מי זוכר את משחקי סיזר 3? אחר כך היה פרעה וקלאופטרה... יש למישהו המלצה למשחקים חדשים יותר באותו סגנון של בניית עיר עתיקה וניהול מסחר? תודה.

    • 4 תגובות
    • 822 צפיות
  7. Started by Sleepy-T,

    בוקר טוב! האם משחק מסויים למחשב יכול להגיע בעטיפות שונות?... למשל קניתי black & white 2... וכשסתם חיפשתי בגוגל תמונות ראיתי שיש כל מיני עטיפות...[עם הבדלים קטנים...], יש לזה משמעות?... ולמה בדיסק עצמו למעלה מצד שמאל כתוב pc dvd only dvd compatible ובמשחק American McGee's Alice כתוב למעלה בצד שמאל pc cd rom מה ההבדל? האם זה תלוי בשנת היציאה של המשחק?...[כי השני ישן יותר מהראשון]... שאלה אחרונה... רציתי לקנות את המשחק של אליס אבל כתוב באתר שהוא נמכר בגרסת ה-jewel case.... מה זה אומר? http://www.freak.org.il/sg_product~0101010~3~1.htm תודה

    • 4 תגובות
    • 822 צפיות
  8. Started by RS4,

    אני נוסע לסין בסוף החודש רציתי לדעת אם הסוני החדש יימכר שם בתקופה הזאת?

    • 9 תגובות
    • 822 צפיות
  9. ואם זה באמת 3 אז יש תיכנונים אחרי זה להמשך למשחק השלב עם המכונית ב EP2 בסוף היה ממש טוב, כל פעם הם מצליחים למצא רעיונות חדשים לא כמו 90% מה FPS שאתה סתם יורה כל הזמן, וממש העלילה פה היא חלק מהמשחק

  10. Started by gambit_elaad,

    הורדתי מפה http://www.multitheftauto.com/downloads.php?file_id=26 את התוכנה למולטיפליר MTA:VC v0.1 ואני לא יודע להשתמש בזה ??? צריך בזה עזרה תודה מראש!!

    • 2 תגובות
    • 822 צפיות
  11. Started by ולרי88,

    כל הזמן שאני נכנס לדמו של פיפא 06 קיצר אז התפריט מתחיל לקפוץ לבד... אני לא מבין מה זה ..אבל הבנתי שיש לו בעיות אם דברים אלחוטיים..יש לי עכבר אלחוטי אז הוצאתי אותו ואז זה לא קופץ יותר .. איך אני יכול לשחק מבלי להוציא את העכבר..!?????????????

    • 1 תגובה
    • 822 צפיות
  12. bet on soldier: blood sport single-player demo http://dlx.gamespot.com/pc/betonsoldier/moreinfo_6132457.html?tag=boxcar_pc_download_image

    • 8 תגובות
    • 822 צפיות
  13. Started by yonib5,

    היי, תגידו אנשים מישהו אולי בטעות יודע על אימולטור טוב למשחקי DOS בא לי לחזור אחורה עם המשחקים הישנים רק עד שאני מוצא אימולטור הוא לא על כול המסך והוא מריץ לי את המשחק באיטיות נוראית אה וגם אין סאונד... סומך עליכם תותחים. תודה ביי.

    • 2 תגובות
    • 822 צפיות
  14. Started by SpiritKnight,

    לינק פ33, הכי מהיר שאפשר. רק ללחוץ DOWNLOAD NOW אם תוכנת ההורדה לא מזהה לכם את זה בהתחלה, תמתינו. זה קרה לי, כנראה בגלל עומס. כל מי שמחכה בפיילפלאנט, שיוריד מכאן, אין תור.

    • 3 תגובות
    • 822 צפיות
  15. Started by Tom3bar,

    אהלן חברים, תהיתי אם יש לכם כמה פורומים עם פאבים למשחקים..? מקווה שלא עברתי על שום חוק אם כן אני מתצל מראש, תום.

    • 1 תגובה
    • 822 צפיות
  16. ....................והמנצחת היא Xbox360 באסה, חשבתי שה PS3 תקח משחקים בפיתוח עבור כל קונסולה משחקים בלעדיים לפי קונסולה ברישמה של ה 360 יש כמות לא קטנה של משחקי PC שנחשבים בלעדיים אליה כי לא יהיו אותם בקונסולה אחרת, מצד שני משחקים כמו Ninja Gaiden 2, שמי שישחק בראשון מבין למה מתכוונים פה ל PS3 יש בלעדיים כמו Devil May Cry 4 Metal Gear Solid 4 וגם לא המשכיים שאמורים להיות מעניינים כמו Heavenly Sword ואחרים אבל במצב הנוכחי אני רואה יתרון ל 360 עם הבלעדיים שלו כמו Halo 3 ונינג'ה גיידן 2 שכבר הזכרתי וכמובן Gears of war, שיוצא בשבוע השקת ה PS3 ואם הוא יענה על הציפיות הגבוהות מאוד ממנו אז בצירוף לשאר הבלעדיים, ה 360 נותן מלחמה חזקה לסוני

    • 6 תגובות
    • 822 צפיות
  17. Started by LazyBurger,

    התחלתי היום לשחק במשחק Lost PlaneT, ואחריי שסידרתי את כל האפשרויות על הכי גבוהות, החלתי לשחק, המשחק, כמצופה, פעל חלק אך משום מה לאחר זמן מה הוא נתקע לי באופן מוזר מאוד, ולאחר קצת זמן וכמה Ctrl Alt Del זה הראה לי : ERROR: MEMORY OVERRUN אבל לא נראה לי שזה הגיוני משום שיש לי שתי גיגה של זכרון DDR 2 במהירות 800MHZ וגם 8800 עם 640 זכרון, אז מה יכול להיות גורם הבעיה? מישהו אחר נתקל בזה? פתרון?

    • 7 תגובות
    • 822 צפיות
  18. Started by noam_m,

    הרבה זמן לא עשיתי את זה.. אבל נהיה לי חשק בזכות כמה אנשים טובים, והיה ריפליי ממש טוב.. אז הנה: אני קצת חלוד, ואשמח לביקורת בונה!

    • 0 תגובות
    • 822 צפיות
  19. Started by mrraz,

    אין לי בעיה של ביצועים או גימגומים המשחק עובד ממש מהר אבל מדי פעם הוא קופא וצריך ריסטארט יש לי רדיאון ATI מזכיר לי את הדמו שגם עשה צרות ועכשיו זה קורה בגירסת DVD זה קורה גם לכם ???

    • 4 תגובות
    • 822 צפיות
  20. חדשות משמחות לחובבי HL2,ואלה שמצפים ומתכננים לקנות את גירסאת ההרחבה AFTERMATH לפי מידע ראשוני,חבילת ההרחבה תעלה בסטים מחיר מגוכח של 12.95 דולר. Aftermath will be the first big test of that philosophy. The game will ship over Steam this year, most likely in November, and will have an incredibly reasonable purchase price of $12.95. Valve hopes to analyze customer feedback (of which there is always plenty, they note) and incorporate that feedback into their design decisions in the next piece of episodic content, which will clearly come out much sooner than Another Half-Life Game would." http://www.shacknews.com/extras/2005/091505_valvehdr_3.x

    • 7 תגובות
    • 822 צפיות
  21. Started by enzo,

    הגעתי לשלב עם הדינוזאור הענק וכל פעם הקטע הזה חוזר על עצמו ואין לי שליטה על זה. אז מה סיימתי את המשחק? :s05:

    • 2 תגובות
    • 821 צפיות
  22. שלום לכולם יש לי מחשב עם מעבד Q6600 וכרטיס מסך geforce 8800 640 עם 2 ג'יגה של זכרונות וכשאני נותן למשחק לזהות את עוצמת הכרטיס מסך והמחשב את הכרטיס מסך הוא מזהה כמקסימום אבל את המעבד כמדיום שזה לא הגיוני בעליל כי לחבר שלי יש בדיוק את אותו המחשב והמשחק מזהה לו את המעבד כמקסימום. יש למישהו מושג איך זה יכול להיות?? דרך אגב המחשק מעודכן עד לגרסא 1.08

    • 8 תגובות
    • 821 צפיות
  23. Started by STRENGTH,

    סיימתי את שני המשחקים ונהניתי מאד,אין הרבה משחקים שאני אוהב כל כך וחורש עליהם כל היום.. סיימתי את המשחק השני ביום אחד!!! הוא היה ארוך,אבל טוב. אז לא הבנתי כמה דברים,עכשיו ALCAMIS הזאת תיהיה כלואה במימד אחר? ויש מישהו שיכול שרוצה לשחק איתי ברשת (MULTI-PLAYER)? טוב ולשאלה שהכי מעניינת אותי!! יהיה המשך שלישי למשחק התותח הזה?! אני חייב לשחק במשחק הבא!! הסוף השאיר אותי במתח ולפי מה שהבנתי יכול להיות המשך,אז יהיה המשך ? :jump: :jump:

    • 0 תגובות
    • 821 צפיות
  24. Started by okpimp,

    שלום אחרי חודשיים שלא שחקתי במשחקים חזרתי לשחק בגוסט ריכון 3 ואובליוויון והם ניהו ממש איטים המפרט שלי: קונרו E6300 1G זיכרון וכרטיס מסך 1900GT למישהו יש מושג למה זה קורה? הפעלתי את המחשב מחד והפסקתי את כל התוכנות שעובדות ולא עזר תודה לעוזרים

    • 3 תגובות
    • 821 צפיות
  25. Started by erel95@walla.co.il,

    אוקי עכשיו אני משחק מקס פיין 2 והגעתי לשלב שאני עם הבחורה בפעם הראשונה עכשיו אני במקום גבוהה ומישהו יורה עליו ואני לא יכול לירות עליו כי הוא מאחורי בניין מה לעשות? יש לי סנייפר ומלא נשקים אבל אין לי מה לעשות תודה!

    • 3 תגובות
    • 821 צפיות

דיונים חדשים בפורומים