משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
-
מהו לדעתכם משחק הרשת הכי טוב שקיים מבחינת הנאה וגרפיקה וכמובן תחרותיות...... אני חשבתי על Warcraft III Frozen Throne ורציתי לשמוע גם את דעתכם... נ.ב: הרבה חברים שלי אוהבים מאוד את Dungeon Siege...
-
- 4 תגובות
- 825 צפיות
-
-
הי חברים! טורניר ההתאחדות מספר 18 ביום רביעי בע"ה בשעה 20:30! ההרשמה כרגיל חינם: http://www.z33k.com/z/h35 ושוב תהיה הגרלה לשחקנים שירשמו לטורניר (הפעם רק שחקנים שירשמו ויופיעו לטורניר ולא כתיבה בדף הפייסבוק שלנו!) כמו כן נוהל ה- Check-IN קיים ואנחנו שמחים מאוד שהוא כבר 2 טורנירים מנוהל כך. מקווים לראותכם, צוות ההתאחדות!
-
- 0 תגובות
- 825 צפיות
-
-
כרגע אני משחק בעיקר בBF2. עד כמה דומה \ שונה הסיגנון בCALL OF DUTY 4? יש עוד מישחקים בסיגנון של BF2 רק חדשים יותר? אותו רעיון של חוליות וVOIP וכאלה? עומר
-
- 7 תגובות
- 825 צפיות
-
-
בתור אחד שלא שיחק ב-Myst 1 ו-2 ושיחק אולי ב-2 קווסטים בחיים שלו, אין לי מושג על המשחק הנ"ל... מישהו יכול להגיד לי איך המשחק? האם כדאי להשיג אותו?
-
- 2 תגובות
- 825 צפיות
-
-
אני מעדיף תלת מימד/נורמלי/שיצא לאחרונה מישהו מכיר? תודה.
-
- 2 תגובות
- 825 צפיות
-
-
-
אני עומד לקנות את הקונסולה הניידת PSP. האם אני יכול לצרוב שירים על דיסק UMD וה-PSP יקרא את השירים?
-
- 10 תגובות
- 825 צפיות
-
-
אני לא יכול לשחק על פול סקריין ! אם אני לוחץ על להגדיל זה עושה מסך שחור עושה קפיצה כזאת לעוד מסך שחור וחוזר למצב של חלון מישהו יודע איך מסדרים את זה?? יש לי gf 2 ti דריברים 30.82 עריכה: לא משנה הצלחתי לסדר את זה ;D
-
- 3 תגובות
- 825 צפיות
-
-
מישהו יודע איך להפעיל את HITMAN BLOOD MONEY ב VISTA?
-
- 8 תגובות
- 825 צפיות
-
-
מגוון גדול של משחקים מעניינים זמינים במחירים מקוצצים - ולכם נותר רק לבחור לכתבה
-
- 0 תגובות
- 825 צפיות
- 1 follower
-
-
כולנו שמענו על "דום", אפילו מי שלא שיחק בו. ויש לזה סיבה טובה - המשחק הזה עשה רעידת אדמה בתעשיית המשחקים. אני גאה ושמח להציג בפניכם את הסרטון הבא, שבו אנחנו נכנסים קצת להיסטוריה ומגלים למה DOOM היה כל כך משמעותי ומשפיע, ומה בדיוק הוא עשה. תהנו!
-
- 0 תגובות
- 825 צפיות
-
-
בואו לקבל את Warhammer 40K: Space Marine חינם לתמיד ולנסות את Warhammer: Vermintide 2 הטרי ללא תשלום לכתבה
-
- 0 תגובות
- 825 צפיות
- 1 follower
-
-
-
היי לכולם אני יודע חלק הרוב מעדפים לקנות קרייסיס מקורית בגלל שרת ועולה המשחק 178 שח לפי באתר זאפ וכעת אני רואה שהתחילו להעלות מחיר תראו : :screwy: http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=505339 למה אני לא מבין למה העילו מחיר רק ביגלל שלמדינה אין מספיק כסף אוו שסתאם העילו מחיר ?! בתודה לעונים
-
- 9 תגובות
- 825 צפיות
-
-
מישהו יודע איך אפשר לעשות שזה לא יתקע? תודה לכל העוזרים
-
- 3 תגובות
- 825 צפיות
-
-
באזור ה 80 אחוז אחרי שהמכשף העיף אותי קיבינימט הבחורה נעלמה לי ואני נכנס בדלת ויוצא מדלת וזה לא נגמר פה ושם אני תופס איזה דלת שלא מחזירה אותי לדלת הראשונה ואני שומע את הבחורה ברקע צועקת "הנה אני" מה לעזאזל???? תודה לעוזרים
-
- 9 תגובות
- 825 צפיות
-
-
כשאני משחק אז הוא נתקע לי לצד ימין וכל הזמן זז ימינה, מה לעשות???
-
- 8 תגובות
- 825 צפיות
-
-
הורדתי משחקים והם היו ככה.. rzr-ltrc.001 עד מספר מסוים זה משתנה לפי גודל המשחק... ויש גם את הקובץ rzr-ltrc.sfv עכשיו השאלה שלי איך אני פותח את הקבצים האלה כדי שאני יוכל להתקין... תודהההה מראששש....
-
- 2 תגובות
- 824 צפיות
-
-
1)אם אני יקנה שני ג'ויסטיקים ויחבר אותם למחשב האם אני יוכל לשחק נגד אחי למשל במשחק ?.כי אני רוצה לקנות שני ג'ויסטיקיםן במיוחד בשביל לשחק נגד אחי .אז מי שבטוח שיענה.{כי במקלדת אי אפשר לעשות 2} 2)אני רוצה לקנות את הדיסק המקורי יש למשהו מוסג אם יש הרבה משתתפים ב online ?{רק למי ששיחק ב online }
-
- 4 תגובות
- 824 צפיות
-
-
קיצר יש לי איזה משימה שהמפקד שלי והבלונדה מביאים לי מטוס סילון ואני צריך לפוצץ שלוש טילים אני מפוצץ אותם אחרי זה הם אומרים לי משהו ומטחילה משימה אחרת משהו כמו המשך קיצר מראים לי את הנקודת הגעה למקום כמו תמיד הכוכב האדום הזה אז אני טס לכוכב וכשה אני מגיעה אני רואה שזה מטוס אני מגעיה אליו קרוב מאוד ומישם אני לא יודע מה לעשות כי מתחילים לפוצץ אותי ואני מת תעזרו לי ועוד משהו כשה אני נגיד מישתחרר מהמטוס שלי כידי לנסות להיטפס אים החוט הזה שיוצא מהרובה חשבתי שזה יעזור אבל עד שאני פותח תמצנח ויורה תחוט המטוס של האויב בורח בבקשה תעזרו ;D
-
- 4 תגובות
- 824 צפיות
-
-
לפניכן שיחקתי במשחק על ויסטה ועבד הכל כמו שצריך ברזולוציה הכי גבוהה -1920x1200 , כיוון שאין בתקופה הנוכחית משחקים טובים לשחק התקנתי את CRY SIS שוב פעם אך על W7 ומסתבר עכשיו שהרזולוציה המקסימלית שאני יכול להגדיר זה 1600x1200 ,מה נסגר? מדוע זה לא נותן לי להגדיר לרזולוציה הטבעית של המסך? הערה:מאז המעבר ל W7 הרבה פעמיים יש בעיות במשחקים לעומת זאת כשהיה לי VISTA עבד הכל בלי בעיות.
-
- 2 תגובות
- 824 צפיות
-
-
-
לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/%d7%90%d7%9c%d7%a4%d7%99-%d7%9e%d7%a9%d7%97%d7%a7%d7%99-dos-%d7%96%d7%9e%d7%99%d7%a0%d7%99%d7%9d-%d7%97%d7%99%d7%a0%d7%9d-%d7%91%d7%93%d7%a4%d7%93%d7%a4%d7%9f-%d7%a9%d7%9c%d7%9b%d7%9d-%d7%9e%d7%9e/
-
- 0 תגובות
- 824 צפיות
-
-
אחרי שהתקנתי את המשחק שקיבלתי עם הכרטיס 6600GT, יש בעיה מוזרה של ערפל במשחק . אני כמעט ולא יכול לראות כלום שם. מה יכולה להיות הבעיה? (הדרייבר שעדכנתי הוא 71.25 )
-
- 4 תגובות
- 824 צפיות
-


