עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. יש אפשרות להפעלת SM1.1 או 2.0 וכשאני שם 2.0 יש אפשרות להפעיל עוד אפשרויות אבל הanti aliasing נהיה DISABLE וכשאני שם 1.1 אז הanti aliasing פועל ואפשר לשים אותו על הכי גבוה. למה זה לא נותן גם SM2 וגם ANTI ALIASING? ואם כבר מדברים אז מה כדאי לי לשים: SM1.1 עם anti aliasing או SM2 בלי?

    • 5 תגובות
    • 635 צפיות
  2. Started by nokobik,

    הדמו עלה לי, שיחקתי בו איזה פעמיים כבר ופתאום שניסיתי להעלות אותו עוד פעם הוא לא עולה ולא קורה כלום. הוא גם לא מופיע ב-PROCESSES ולא רושם שום הודעת שגיאה. מישהו נתקל בבעיה כזו? מפרט: Athlon XP 2500+ 512MB DDR ATI Radeon 9800Pro ** עריכה ** הסתדרתי, מתברר שהעדכון של MS מספר KB917422 גורם לבעיה.

    • 0 תגובות
    • 568 צפיות
  3. היי, פשוט לא מזמן סיימתי את השני עוד פעם מהתחלה, ונהנתי מכל רגע. אז חשבתי אם יש באופק אולי קומנדוס 5 ... מישהו יודע משהו ? אגב סדרה מאוד מוזרה קומנדוס הראשון היה מעולה ההרחבה הייתי מיותרת לגמרי קומנדוס 2 היה הכי טוב, ולפי דעתי 1 מהמשחקים הכי טובים שיצאו אי פעם. קומנדוס 3 היה אכזבה כזאת גדולה אחרי ה-2, במקום לשפר או לפחות להשאיר מה שהיה פשוט הרסו שם הכל. קומנדוס 4... מה יש להגיד? ערמה של חרא צרובה על דיסק. CrapShooter אז בתקווה שיעשו אחד אחרון כמו שצריך

    • 3 תגובות
    • 1.7k צפיות
  4. Started by stone cold,

    התחלתי לשחק בFlatOut 2 לצערי בגירסה הגרמנית :lol: אבל המישחק מגניב וקלט גם תהגה וגם תידית לצערי הרטט כרגע לא פועל מיסיבה לא ידוע ואני צריך ליבדוק למה ואם גם בידית הוא לא מזה אבל מהקצת ששיחקתי המישחק מאוד טוב ומאוד מומלץ לפחות לPC שלא מקבל הרבה מישחקי מרוצים ארקידים חוץ מהסידרה הממוחזרת וממוסחרת ניד פור פיכס בכל מיקרה כדי לכם לנסות תמישחק זה מזכיר קצת את סגע ראלי אם גרפיקה הרבה יותר טובה ופיזיקה נחמדה (לא מציאותית אבל מגניבה) וקחו תמונות מיגוגל תמונות-

    • 73 תגובות
    • 5.6k צפיות
  5. Started by sasasa,

    יש לי 9600XT ואני לא יכול לבחור בכמה מהאפשריות של הגראפיקה כמו BLOOM שהכרטיס שלי תומך בו!! ב MW יש לי BLOOM למישהו יש שיטה טובה כדי לא כל הזמן שיהיה מחסור באוכל??? כי שמתי כימעט את כל האנשים שיש לי בFARMER ועשיתי איזה 10 שדות של 74 אנשים אפילו שהאריה שלי ברמה MASTER של האיסוף אוסף אוכל עדיין יש מחסור!!! וגם אם אני עושה תחנת רוח לאוכל זה לא עוזר... ובאי ה5 אין לי ORE!!! וניגמר במיכרה זהב! מישהו יודע מה לעשות.?? אני לא יכול לבנות הרבה TEMPLE וBATHS בשביל הרשמה כי אין לי ORE אז מה אני עושה??

    • 1 תגובה
    • 706 צפיות
  6. http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=9070 צעד כזה יכול מאוד לחזק תמכירות של הPSP ואני מקווה שאם סוני יעשו את זה גם נינטנדו יורידו מחירים לנינטנדו DS LITE ותיהיה פריחה ענקית בתחום הקונסולות הנידות

    • 12 תגובות
    • 1.1k צפיות
  7. איך קוראים למשחק הזה שצריך לשבור את כל הלבנים למעלה ויורדים בונוסים ששוברים ואז גם עוברים שלבים וזה ניהיה יותר קשה משחק פשוט ויפה שכחתי מה שמו

    • 20 תגובות
    • 2.6k צפיות
  8. Started by WeddingSinger,

    And it sucks really bad... hopefully the full version won't succeed the bugs derived from the demo...

    • 41 תגובות
    • 2.7k צפיות
  9. Started by kawaii,

    אז ככה, המשחק עבד בסדר כמה שעות, ואז התחילו הבעיות: זה בעיות תאורה כאלו שכל הדברים במשחק נראים כמו לוח שחמט מהבהב (ממש ריבועים ריבועים מהבהבים של אור-חושך) גוגל אמר לי שזה קרה גם לאנשים אחרים, אבל לא אמר לי את הפתרון. מישהו יודע איך לפתור את זה? המשחק בגרסא האחרונה שלו,בלי הרחבות. מישהו יודע איך לפתור?

    • 0 תגובות
    • 753 צפיות
  10. Started by DS,

    אז ככה בעוד כמה חודשים יש לי יום הולדת ואני לא יודע בדיוק מה לקנות 1. האופציה הראשונה היא לקנות PS2+ צ'יפ וכרטיס מסך חדש משהו כמו הכרטיס הזה: http://www.goldtop.co.il/show_details.asp?prod_id=12856 2. או אני יכול לקנות רק 360 PR אני לא יודע מה יותר משתלם כי יש משחקים בלעדיים ל 360 והבולט שבינהם הוא GTA IV אבל לעומת זאת עדיין יוצאים משחקים ל PS2. גם המשחק Bully בוטל לבוקס ויוצא בלעדי ל PS2.

    • 5 תגובות
    • 684 צפיות
  11. Started by nirh216,

    יש משחק ל- PS2 ואני לא יודע אם יש אותו במחשב כי אני מאוד רוצה אותו... קוראים לו: Ratchet And Clank... מישהו יכול לעזור ?!??!?!?!?!

    • 10 תגובות
    • 712 צפיות
  12. אני גיימר וותיק משנת 92. המחשב הראשון שלי היה 386. שיחקתי באינספור משחקים מעולים לאורך השנים. אבל בשנים האחרונות אני מרגיש שהפסיקו לפתח משחקים טובים. נתחיל בזמן שיותר לא יוצאים משחקים מקוריים. כל משחק שיוצא לשוק הוא גרסה העתק - הדבק + מספר שינויים קטנים של משחקים אחרים או שליד שמו מודבקת הספרה 2/3/4. אם זה לא מספיק משחקים גם פונים למכנה המשותף הנמוך ביותר. אין יותר משחקים כמו Deus Ex או Baldur's Gate. היום המגמה היא לפתח משחק כמה שפשוט יותר, שיפנה לקהל רחב יותר, כדי שהחברה תרוויח יותר כסף. בנוסף, יותר לא קיימות חברות קטנות ומקוריות. שוק המשחקים נשלט בידי חברות ענק כמו EA או UBISOFT, שרוכשות מפתחות קטנות וכופות עליהם לפתח משחקים נטולי מקוריות. המצב כל כך גרוע שבשנתיים האח…

    • 36 תגובות
    • 2.8k צפיות
  13. Started by naoriko,

    מישהו משחק פה במשחק KINGDOMS או HEROES????? מי שכן אז שיגיד לי אני רוצה לנסות לשחק ברשת

    • 3 תגובות
    • 526 צפיות
  14. אהלן, הסיפור שלי הוא פחות או יותר קלישאה...מכור ל CS שפרש עקב המעבר ל 1.6 החלטתי לנסות לחזור...או לפחות להתנסות עם הגירסא הזאתי, אבל הסתבכתי לגמרי... יש כל כך הרבה גירסאות שאפילו אין לי כח לחשוב על זה... אז הורדתי רק את מה שצריך קובץ SteamInstall_CS.exe בגודל 379 מגה, ניסיתי להירשם עם ה CD-Key הטוב והפרוץ שלי (אל תכעסו עלי הא??)וכמובן שלא הלך... אז השלמתי עם העובדה שאצטרך לקנות את המשחק...אבל פה הסתבכתי עוד יותר... מה לקנות? יש שמועות ש Valve עדכנו את הסטים שיעבוד רק עם קודים של 2004 ומעלה או משו שכזה...האם זה נכון? האם CD-Key של ההאלף-לייף הטוב והישן (הכוונה לגירסה הזאתי) יעבוד? אם כן איפה בארץ עדיין מוכרים את המשחק הישן הזה? ואם לא, אז מה כן לקנות??? אני מעוניין לשחק ב …

    • 1 תגובה
    • 779 צפיות
  15. Started by deelad,

    שלום. חבר שלי קנה מחשב חדש. מעבד CONROE E6600 ו 2GB זיכרון ויש לו כרטיס מסך 7900GT. עכשיו הבעיה שהמישחק לא רץ לו חלק - יש עצירות קטנות מידיי פעם. יש עוד מישהו עם בעיה כזאת? קראתי בפורום שצריך לשנות ב TASK MANAGER שמעבד אחד יעבוד אבל זה לא עוזר

    • 4 תגובות
    • 682 צפיות
  16. Started by PayneBack3251,

    הגיע הדמו (: דרישות מערכת: Supported OS: Windows® XP Processor: AMD Athlon, Pentium® 2.2 GHz (3 GHz recommended) RAM: 512 MB (1 GB recommended) Video Card: 128 MB DirectX® 9-compatible video card (256MB recommended) Sound Card: DirectX 9 compatible sound card DirectX Version: DirectX 9 or higher Hard Drive Space: 3 GB free Peripherals Supported: Windows-compatible mouse and keyboard Supported Video Cards: NVIDIA® GeForce FX/6/7 families ATI® Radeon 9/X families הדמו להורדה: http://www.gamershell.com/download_14927.shtml תהנו

    • 22 תגובות
    • 1.8k צפיות
  17. Started by pC gUy,

    אז ככה שיחקתי בשרת גרמני ב BF2 של 16 שחקנים והיתי ממש טוב אם ה ASSULT M203\GP-30 ה ROCKET LUNCHER הרגתי FULL הגעתי ל תוצאה של 160!!! כמעט בלי TEAMSCORE אז באו כרגיל כמה נובים מסריחים 2 והתחילו להתלונן עלי לאדמין!!! שאני CHEATER ובכלל אני לא CHEATER!!!! אני משחק הוגן מאוד!! בגלל זה עשו לי באן :'( אז השאלה שלי האם הBAN הזה הוא באן תמידי??? :spermat:

    • 28 תגובות
    • 1.6k צפיות
  18. אחים שליח אני חייב עזרה במציאת תוכנה שמריצה משחקים של PS1+2... שיהיה לה ת הפלאגים כל מה שיש, וגם את המעבד CPU שמפעיל אותה בעצם!!! תודה לכולם!!!! נ.ב מישהו יודע איך אני מעתיק משחקים של PS2+1 מדיסק מקורי של PS2+1?....

    • 3 תגובות
    • 660 צפיות
  19. Started by The Dom,

    שמעתי שיוצאת חבילת הרחבה חדשה למשחק..... מתי?????????? והאם שווה לחכות עד שהיא תצא-כי אני מת לקנות את המשחק

    • 26 תגובות
    • 2.3k צפיות
  20. Started by deelad,

    שלום. חבר שלי קנה מחשב חדש. מעבד CONROE E6600 ו 2GB זיכרון ויש לו כרטיס מסך 7900GT. עכשיו הבעיה שהמישחק לא רץ לו חלק - יש עצירות קטנות מידיי פעם. יש עוד מישהו עם בעיה כזאת? קראתי בפורום שצריך לשנות ב TASK MANAGER שמעבד אחד יעבוד אבל זה לא עוזר

    • 2 תגובות
    • 625 צפיות
  21. תודה =]

    • 10 תגובות
    • 1.4k צפיות
  22. Started by bp9,

    אחים שלי אתם יכולים בבקשה להמליץ לי על מישחקי מכוניות שיעבדו לי בהגה שלי הינה הסוג של ההגה אם זה משנה: microsoft sidewinder force feedback wheel תודה רבה למי שיעזור לי.....

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  23. Started by Electric Boom,

    איפה זה נמצא?

    • 3 תגובות
    • 650 צפיות
  24. Started by xtract1,

    יש לי רשת של מחשבים בבית..(3) והתקנתי את המשחק ב2 מחשבים..חבר שלי ואני רוצים לשחק אחד נגד השני.. ניכנסתי לBATTELE NET יצרתי חדר ומהמחשב השני אני לא רואה אותו...אולי זה בגלל שזה בעצם על אותו אינטרנט? ניסיתי לעשות דרך חיבור ישיר וגם לא ממש הולך.. מישהו יכול לתת לי הסבר מפורט איך אני עושה את זה?

    • 0 תגובות
    • 890 צפיות
  25. Started by The Dom,

    קניתי bf2 ועכשיו יש את ה קוד משחק שצריך להזין.. ואני כותב את הקוד בדיוק כמו שכתוב לי בכריכה שם וזה לא עובד לי... מה לעשות?

    • 8 תגובות
    • 676 צפיות

דיונים חדשים בפורומים