עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. הרשמים שלי דיי קצרים, כי שחקתי בו 40 שניות וראיתי שזה לא זה, אני לא מדבר על השליטה שאפילו לא נסיתי ללמוד אותה המשחק נראה פשוט רע, שחקתי אותו על HDTV והכל נראה עדיין פחות חד מה PC, הרבה פחות מפורט. נראה לי שהם הורידו המון טקסטורות בגלל שכדיי לשלוט על היחידות צריך לרחף כל הזמן על המפה ולשנות זוויות כל הזמן (עובד מאוד מהיר) לכן לא נראה שהיה ניתן לעשות את זה במהירות כזאת עם שמירה על אותה רמת גרפיקה. משום מה כל מראה כאילו "מטושטש", מוזר שיחקתי את זה באותה רזולוציה ששיחקתי ב PC (על אותו מסך גם) נחכה ל HALO 3

    • 2 תגובות
    • 830 צפיות
  2. Started by לוח שנה,

    שלום, השאלה בכותרת, תודה.

  3. Started by Art Tatum,

    נראה שפיתחתי טעם למשחקי roguelike. אז הנה עוד משחק roguelike קליל או כמו שהמפתח אוהב לקרוא לו: rogue lite(כי בין משחק למשחק יש שיפורים קבועים גדולים לדמויות). בעיקרון מדובר על משחק 2d platform. אתם משחקים אביר/ה שנכנס/ת לטירה מקוללת, שמשתנה בכל כניסה מחדש. אחרי כל פעם שאתם מתים יש לכם אפשרות לבחור צאצא מרשימה של 3 לרשת אתכם. הצאצאים מגיעים בווריאציות שונות, CLASSES(קוסם,לוחם, וכו....), ויש להם תכונות גנטיות שונות ומשונות, חלקם חיוביות חלקם שליליות, חלקם סתם מעצבנות ומגניבות. יש לכם אחוזה משלכם אותה תוכלו לשדרג, ובעזרתה לשפר את הצאצאים שלכם. תוכלו לפתוח אפשרויות כמו BLACKSMITH וMYSTIC שתוכלו למצוא בשבילם BLUEPRINTS בטירה, וליצור נשק/שריון/תוספות-קסומות. וARCHITECT …

    • 0 תגובות
    • 830 צפיות
  4. היה איזה מישהו ששאל על משחקי חלליות פעם, אז אולי זה יתאים... http://www.gametrailers.com/player/29978.html

    • 1 תגובה
    • 830 צפיות
  5. Started by ranyr,

    כשאני מפעיל את המשחק אני מקבל הודעת שגיאה error in cglobalclientmgr::init() couldnt initialize debrismgr make sure the attributes\debris.txt file is valid

    • 0 תגובות
    • 830 צפיות
  6. הוא הופך לכחול אחרי שהוא שואב מהשלט חשמל לפני זה הוא היה בעל חשמל צהוב והיה קל להביס אותו אחרי שהוא נהיה כחול הוא כבר בלתי ניתס לנצחוןן

    • 5 תגובות
    • 830 צפיות
  7. Started by benor,

    חבר שלי קנה לא מזמן מחשב חדש עם Radeon 9700 טוב ונעבור לנושא הוא התקין עליו XP ואין לו Diretctx 8.1B זה נכון שחלק מהמשחקים החדשים לא יכולים לעלות בלעדיו? והוא לא יכול להתקין אותו כי צריך להתקין SP1 ומניסיון שלי זה רק דפק לי את מערכת ההפעלה ועשה מלא בעיות.... ועוד דבר זה חשוב הDirectx 8.1B יש הבדל גדול בינו לבין זה שטמוע כבר במערכת ההפעלה?

    • 3 תגובות
    • 830 צפיות
  8. Started by rikus,

    http://www.gamershell.com/news/41049.html תמונות: http://www.2-worlds.com/?l=en&act=scr# מזכיר את DUNGEON LORDS מי ששיחק...דווקא דמו ממש ארוך, והמשחק לא כזה גרוע, מין שילוב של דיבאלו עם אוביליוויון

    • 9 תגובות
    • 830 צפיות
  9. Started by eladbu,

    שלום לכולם שבוע הבא אני נוסע לפריז ועוד כמה חלקים בצרפת ואני מעוניין לקנות שם את ה PSP רציתי לדעת אם יש למישהו מושג כמה זה עולה שם והאם זה כדאי דבר שני רציתי לדעת האם ניתן לחבר את זה לטלוויזיה! ואם וכאשר אני אקנה האם יש חלקים נלווים שהם חובה!

    • 8 תגובות
    • 830 צפיות
  10. Started by לביא,

    אפילו הכי ישן

    • 5 תגובות
    • 830 צפיות
  11. Started by destinyy,

    YOUR BIGGEST FAN!

    • 2 תגובות
    • 830 צפיות
  12. Started by InFecT[0]r,

    שלום לכולם... יש לי בעיה שכל פעם שאני ניכנס למשחק או בא לפתוח אותו וישר נסגר אני מסתכל בניהול משימות ואז אני רואה שהוא נפתח לשניה ואז נעלם *הסרתי והתקנתי חדש *מחקתי כל דבר שקשור למשחק אפילו מהרגסטרי *עשיתי אתמול ריפט לווינדוס (לא ביגלל זה) ועדיין לא עובד *והוא תמיד אבל ופיתאום לא עובד *הורדתי את המשחק שוב לא אותו קובץ בדיוק ממקום אחר ועדיין אותו בעיה *אין לי ווירוסים משהו יכול לעזור לי ?

    • 8 תגובות
    • 830 צפיות
  13. Started by dennis14,

    מדובר על משחק אסטרטגיה עצמאי מחברה קטנה שמומן ב - KS לפני יותר משנה. המשחק משלב בין Sacrifce (מישהו זוכר אותו ? משחק מצוין) ל - Dungeon Keeper, במשחק משחקים עם Necromancer ומשתמשים בשילוב של היכולות והקסמים שלו ליצורים השונים שהוא מזמן כדי לעבור את המשימות (שיהיו מגוונות ולא רק להשמיד את האויבים). דף ה - KS שלו - http://www.kickstarter.com/projects/343838885/nekro דף ה - Greenlight שלו - http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=149845361 אתר המשחק - http://darkforgegames.com/nekro/ כתבות: http://beefjack.com/features/exploring-kickstarter-with-nekros-scott-thunelius/ http://www.gamingnexus.com/FullNews/E3-2013-Nekro-(Hands-On)/Item30278.aspx http://ww…

    • 0 תגובות
    • 830 צפיות
  14. Started by cat2010,

    I'm stuck in the last level,In Subject 3. I should move the 3 bridges,leading to the rocket(or maybe I missunderstood the thing I should do.What 2 do with the bridges?) ,and I just don't know how 2 do it. When I get 2 the electronic panels near each bridge,no "action sign" appears(like when getting cloze 2 a door or some gate, or computer),so I can't activate anything. What Should I do? or what did I wrong?.Thanks ahead P.S -I already turned one fuel valve on the ground

    • 0 תגובות
    • 830 צפיות
  15. Started by alex15,

    יש לי בעיה אין לא יודע להתקין את המשחק שהורדתי מהאינטרנט SAINT ROW 2 אוליי מישהו יעזור לי ויסביר לי שבלב שלב איך עושים את התקנה . ניסיתי במספר תוכנות פעם ב WINRAR ופעם ב 7-ZIP אז זה לא אשמת ההורדות כי הורדתי את המשחק במספר הורדות ופשוט לא עובד . לפני שנתיים היתי מתקין את המשחקים אבל עכשיו הראש שלי נסתם .ןאני לא יודע להתקין אותו . תודה לעוזריים .

    • 2 תגובות
    • 830 צפיות
  16. היום שיחקתי ב-FretsOnFire ואני חייב לציין שזה משחק ממכר, מעביר את הזמן כמו שצריך וכמובן דורש מיומנות מסויימת שצריך לצבור. אחרי שהתמכרתי למשחק הזה, אני מחפש עוד משחקים טובים באותו סגנון, לא חובה עם גיטרה, אבל רצוי שהשירים יהיו כמה שיותר עדכניים ומוכרים. תודה!

    • 5 תגובות
    • 830 צפיות
  17. Started by Aviad6,

    אהלן אני מחפש משחק עם עלילה מוקשעת כמו the witcher או mass effect 2 ושיהיה לו גרפיקה יפה (מאוד חשוב). הבנתי שיוצא מתישהוא the witcher 2 שמאוד אהבתי את הראשון, הוא וoblivion היו ממש נהדרים בשבילי. למישהו יש משהו עלילתי (אפשר גם יריות), גרפיקה טובה ומושקעת אבל לא אימה?

    • 5 תגובות
    • 830 צפיות
  18. Started by avi-g2005,

    מה הדרישות של BF2 כדי שיהיה בגרפיקה הכי גבוהה(כרסיס מסך, זכרונות וכו...) :s05:

    • 4 תגובות
    • 830 צפיות
  19. Started by gilad291,

    מישהו יודע האם medal of honor warfighter יצא גם ל psp

    • 1 תגובה
    • 830 צפיות
  20. המוד המקורי הזה כבר כנראה זמן מה בשטח, כאשר לאחרונה שוחרר BETA 1.1. ניתן לשחק בחינם אם יש לכם HL2 או CSS וכו'... אני "גיליתי" אותו רק אתמול ופששש... ממש כיף ומצחיק. מי שאהב את "Rune: halls of valhalla" בטוח יאהב את זה. מדובר בקרבות של 3 קבוצות בו זמנית, עם משימות לגנוב זהב אחד מהשני וכו'. יש הרבה בלאגן, טקטיקות, קרבות מעניינים ואחלה גראפיקה. כרגע יש class אחד לכל קבוצה (2-3 נשקים ל-class), אבל עומדים להכנס עוד classes עם ההפצה של BETA 2 (שכבר הוכרזה לפני איזה חודש) + שיפורים למערכת הקרבות וכו'. (ובכלל עוד הרבה יותר תוספות צפויות לבוא) ניתן לראות תמונות של BETA2 בעמוד הראשי של אתר הבית - יש למה לצפות ! http://www.pvkii.com/ הורדה של BETA 1.1 מכאן: http://www…

    • 4 תגובות
    • 830 צפיות
  21. Started by beeper,

    הורדת מ-Warezfew את הגירסת דיסקים והתקנתי הכל התקנה נקייה לגמרי.. עכשיו אני פותח ת'משחק וזה מראה לי את הוידאו הזה עם הקרדיטים והכל ואז את המסך הזה שרואים איורים וציורים של כל מיני דמויות וכתוב GTA San Andreas וככה בערך 3-4 שניות ואז זה נסגר ככה ישר לשולחן עבודה.. מה אפשר לעשות? מה לנסות? תעזרו!

    • 2 תגובות
    • 830 צפיות
  22. Started by zoyaniv,

    אני באימון צניחה מהמגדל צנחתי בלי בעיה מהמטוס אני צונח לעיגול אבל מיתרסק בנחיתה מה עושים ומתי

    • 3 תגובות
    • 830 צפיות
  23. Started by Sting,

    נכנסתי לשחק היום ב UFO ואחרי שעברתי מהסמך האסטרטגי (עם כדור הארץ) למסך השני בעיר המצלמה לא מפסיקה להסתובב סביב השחקנים ??? מישהו יודע איך לסדר את זה ? יכול להיות שלחצתי על איזה כפתור בטעות ???

    • 4 תגובות
    • 830 צפיות
  24. היי אני התחלתי לשחק היום בFIFA 2005 וכל פעם שאני נכנס למשחק כל התמונה\מסך קופצת וממש לא ברורה... הורדתי רזולוציות\הגדרות וזה עדיין נמשך... לפעמים אחרי שאני שומר הגדרות חדשות זה עובד טוב למשחק אחד ואחרי זה שוב עושה בעיות מה עושים? תודה מראש install

    • 7 תגובות
    • 830 צפיות
  25. Started by liav12,

    התקנתי את המשחק הזה...ואני רוצה לדעת איפה אני יכול למצוא איזה כלי או משהו שיעלה לי את הרזולוציה במשחק הזה חח כי מרוב שהוא ישן אין בו אפילו "Options"

    • 2 תגובות
    • 830 צפיות

דיונים חדשים בפורומים