משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
או קיי מישהו נתקל בבעיה שלאחר התקנת Special forces המחשק לא עולה יותר? Battlefield 2 לא עולה יותר לאחר שתקנתי את הפאטצ' החדש לגירסה 1.12 מישהו יודע איך לפתור את זה?
-
- 2 תגובות
- 833 צפיות
-
-
-
כשאני מנסה להתקין את המשחק Need for speed underground 2, ושההתקנה מגיעה ל-91% בערך יוצאת הודעה שאומרת שיש בעיה להעתיק את הקובץ SDAT.VIV... יש לי אפשרות לבטל את ההתקנה או לנסות להעביר את הקובץ (retry)... אם אני לוחץ retry אז ההתקנה ממשיכה עד 100% ואז זה כותב את זה כל שנייה לא משנה כמה אני לוחץ retry. אם למישהו יש מושג איך לסדר את זה אני ישמח לשמוע! תודה מראש...
-
- 3 תגובות
- 833 צפיות
-
-
-
שלום אני כבר מנסה להתחבר לCO-OP בפבליק. עכשיו אני מגיע למצב שהוא מעלה את המשחק ראה מסך טעינה ואז זורק אותי וכול פעם מסיבה אחרת זה הגיוני? אני כבר מלא פעמים מנסה להפעיל את זה וזה כבר מעצבן... תודה מראש
-
- 9 תגובות
- 833 צפיות
-
-
אהלן אנשים, אתמול, ברמת השרון, גל זוהר אירח את שני הקבוצות ל-CW שהיו בו אחלה של משחקים, והנה כולם! משחק 1 - משחק 2 - Pw.CM Vs. eSr - eSr^Henili Vs. PwSnykes משחק 3 - משחק 4 - משחק 5 - משחק 6 - משחק 7 - Pw.CM Vs. eSr - eSr^Henili Vs. PwSnykes אני מקווה שלא התבלבלתי בסדר מקווה שתיהנו, היה כיף מאוד לשדר, הרבה תודה למארח והמארגנים
-
- 0 תגובות
- 833 צפיות
-
-
מחפש שותף שישחק לא מי יודע מה רציני רק לחוות את התחרותיות נכון גם אני לא אוהב להפסיד אבל העיקר ההישתתפות (מה הבעיה גם בלנצח) מחכה בטים ספיק לבקשות או כאן.... ZaBaRi
-
- 4 תגובות
- 833 צפיות
-
-
משום מה בהרבה משחקים אני מקבל את הרושם שזמני הטעינה שאני מקבל הם לא סבירים. הFPS בד"כ יושב יפה על קצת מעל 60 ובביצועים הכל אחלה. מצד שני, כשזה נוגע לטעינה של 'שלבים' זה יכול לקחת המון זמן, ובMW2 זה פשוט בלתי נסבל. אחרי כל הוידאו הסבר אני מוצא את עצמי על משהו כמו 30-40% ואז יש לי משהו כמו 5 דקות מתות. למה זה קורה ואיך אפשר לטפל בזה?
-
- 4 תגובות
- 833 צפיות
-
-
הורדה - http://www.gamershell.com/download_36496.shtml סרטון - http://www.gametrailers.com/player/35150.html
-
- 1 תגובה
- 833 צפיות
-
-
שלום, יש לי R9800Pro. לאחר זמן מסויים של משחק בסאן אנדריאס (בד"כ 20-40 דקות), פתאום הגרפיקה קופאת, והמסך נהיה שחור. ברקע אני שומע את המשחק ממשיך כרגיל. אחרי כמה שניות מופיעה בווינדוס הודעה של הדרייברים של ATI, שאומרת שהמאיץ הגרפי הפסיק להגיב ולכן ה-VPU RECOVERER איתחל אותו. כשאני חוזר למשחק, הוא עובד שוב, וכמובן, לא מאותה נקודה שהוא קפא (אם הייתי באוטו למשל, הוא המשיך לנסוע). הבעיה שלפעמים קורה שזה לא מצליח לחזור למשחק, וההודאה אומרת שה-VPU RECOVERER לא הצליח לאתחל את הכרטיס. ואז אני חייב לעשות ריסט, ולאבד את כל ההתקדמות במשחק :\ חשדתי שזו בעיית חום, אז הורדתי את האוברקלוק של הכרטיס, אבל עדיין הבעיה קיימת. לא היו ארטיפקטים למשל, וחוץ מזה, הכרטיס שלי באוברקלוק הריץ א…
-
- 5 תגובות
- 833 צפיות
-
-
אהלן פורום משחקים התקנתי היום GENERALS בציפיה שהמשחק ירוץ חלק ואכן רץ חלק אבל על 31FPS לא ניסיתי עדייןMP , אני משחק בSKRMISH על HIGH 1024 X 768 , איך אפשר לבטל את ה'מגביל' לFPS ? כי שהעלתי את המהירות עד הסוף זה הגיע ה85 FPS בכיף Amd Athlon64 3000+ Epox 8KDAJ 512MB ADATA 400MHZ 6800GT XFX מקווה שזה קשור לכאן. *תודה.
-
- 7 תגובות
- 833 צפיות
-
-
סוף סוף הוא עובד על המחשב החדש על הכי גבוהה אני מדבר על HIGH לא על ULTRA כי אמרו לי שיש באג שאצל כולם זה עובד על 1FPS אז לא ניסיתי אפילו.. התקנתי את המשחק והתחלתי מירוצים אבל לא הבנתי מה המטרה של המשחק.. במסלול הראשון עם הבאגי הזה לקחתי מקום ראשון ועברתי למירוץ הבא ולקחתי מקום 13 משהו כזה ועדיין זה סימן לי כאילו סיימתי אותו.. זה בסדר? יעני צריך לעבור שם את כל המסלולים בטבלה לא משנה באיזה מקום או מה לא הבנתי איך זה הולך אז שמישהו יסביר לי בבקשה.. ועוד משהו.. יש בכמה אפשרויות שאפשר לבחור ULTRA, איזה מהם עושה את הבאג?
-
- 10 תגובות
- 833 צפיות
-
-
שלומות פורום משחקים, לא מזמן רכשתי את המשחק Call of Duty ואני נתקל בכמה בעיות.... קודם כל ברגע שאני בוחר רמה, המשחק פשוט לא רוצה להתחיל הוא פשוט לא עושה כלום כנ"ל בעת לחיצה על קרדיטס, פשוט לא קורה כלום אותו דבר לגבי המולטיפלייר, אני לא מצליח להפעיל.. עכשיו עוד דבר המסך שלי במשחק כולור אפור + שחור בלי שום תמונת רקע, זה צריך להיות ככה? (אני יצרף תמונה למקרה שזה לא יהיה מובן) תודה מראש לעוזרים ממני, DrowNz
-
- 7 תגובות
- 833 צפיות
-
-
-
בשלב של הנמל(כן כן השתמשתי בחיפוש ולא ממש קיבלתי תשובה שמה) נראה לי רובכם עברתם אותו כבר, אבל אני רק לא מזמן קיבלתי את המשחק
-
- 5 תגובות
- 833 צפיות
-
-
משום מה המשחק זז לאט... אל קצב פריימים נמוך וזה משחק ישן.. אני משחק בכולם וגם באחר המודים DC וזה איטי בהכל :-\
-
כשאני נכנס למשחק (לא מיין מניו אלה כבר המשחק עצמו) ברגע שאני זז עם המסך (לכול כיוון לא משנה לאן) התמונות נראות כאילו עולות אחת על השניה זאת אומרת שאין חידוש פיקסלים לפי איך שזה נראה הנה תמונה אם אתם רואים את התמונה אז בצד ימין למטה אפשר לראות מן ערבוב מוזר של כול מיני דברים שונים ומשונים למישהו יש מושג מה לעשות? אני לא יודע אם זה משהו בהגדרות של הכרטיס מסך או אולי חוסר התאמה של חומרה אין לי מושג הכרטיס מסך שלי זה gefore fx 5200 זכרון 256 ראם ומעבד 1.6 גיגה הרטז
-
- 6 תגובות
- 832 צפיות
-
-
-
מחפשת גיטר הירו למחשב. אין לי PS ואין לי WI יש מוצר כזה? איפה ניתן לרכוש? אפילו יד שניה... תודה שושי
-
- 1 תגובה
- 832 צפיות
-
-
שלום!!! רציתי לדעת איך יורים ואיך נכנסים למכוניות בDRIV3R ?? ובקיצור את כל המקשים... תודה
-
- 1 תגובה
- 832 צפיות
-
-
שלום חברים! אם אני לא טועה קראתי בכמה מקומות שאפשר לעשות כזה דבר, אני עובד עם WIN7 שמפעיל הכל תחת 10.1 ,תודה לכל העונים.
-
- 6 תגובות
- 832 צפיות
-
-
קניתי מחשב חדש ואני רוצה משחק שיראה לי למה המחשב מסוגל... כרטיס מסך 1950p איזה שמחק אתם ממליצים לי לשחק שינצל את הכרטיס? תודה
-
- 6 תגובות
- 832 צפיות
-
-
השלב נקרא Anticitizen One (משו כזה) וזוהי התחלתו. אין לי לאן ללכת! הרגתי את כל מי שבסביבה ואין יותר מה לעשות.. מצורפת תמונה תודה!
-
- 6 תגובות
- 832 צפיות
-
-
אני רוצה לקנות BF2 למחשב חלש יחסית שיכול להריץ אותו בסדר גמור הקטע הוא האם עדיין יש שרתים עם פינג סביר? ועד כמה יש פעילות וזמינות לשרתים אלו?
-
- 0 תגובות
- 832 צפיות
-
-
אני מחפש נאשות אחרי חנות שמוכרת מדריכי אסטרטגיה (STRATEGY GUIDE) של משחקים בארץ... מישהו מכיר?
-
- 3 תגובות
- 832 צפיות
-


