עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by avivlevy,

    הורדתי את הFEAR דמו, אבל אין לי שם רזולוציה של 1280*1024

    • 3 תגובות
    • 834 צפיות
  2. Started by Guy King,

    שלום, איזה פורטים אני צריך לפתוח בשביל לשחק במשחקי הרשת ב-MSN (שח-מט, שש-בש וכל אלה)? יש לי מחשב נייד T42 עם ווינדוס XP, אינטרנט אלחוטי, אם זה רלוונטי. תודה

    • 0 תגובות
    • 834 צפיות
  3. Started by r600,

    סימס 2 אוניברסיטה פועל בתודה מראש r600

    • 2 תגובות
    • 834 צפיות
  4. Started by zuppa,

    אני מנסה לשחק במשחק 1942 אך כל פעם שאני מגיע למשחק עצמו (ההתקנה והיכולת להנחית את עצמי קיימות) אמי לא מצליח לזוז או לירות והמשחק נתקע! ניסיתי להוריד את הרזולוציה להכי נמוכה אך ללא הועיל. יש לי GF 4 MMX 64MB האם זה מספיק למשחק זה? אני משחק ב vietcong וזה עובד פצצות. אם זה לא כרטיס המסך איך אני יכול לסדר את זה כך שהמשחק יעלה? אם יש צורך להוריד משהו אנא הפנו אותי ללינק -זה יעזור רבות.

    • 6 תגובות
    • 834 צפיות
  5. בבקשה עזרו לי אני חייב PLEASE! ;D

    • 0 תגובות
    • 834 צפיות
  6. Started by zach,

    שאני משחק אחרי כמה דקות המחשב עושה ריסט או נתקע מי שיודע לעזור להגיד לי מה הבעיה כי גם יש לי את כל מה שהמשחק דורש אולי זה קשור לדריבר שצריך להוריד אז אם מישהו יודע גם איזה דריבר צריך אז שיגיד תודה מראש. :kopfpatsch: :kopfpatsch: ??? ??? ??? ??? ??? ??? ???

    • 1 תגובה
    • 834 צפיות
  7. מאז שיצא COD הראשון, אני משחק בו ובהמשכים שלו ברשת, אבל הפסקתי לפני כמה חודשים כי נהיה יותר מדי משעמם (בכל זאת, חרשתי עליו המון). עכשיו שמתי לב שאמורה לצאת גרסה חדשה בקרוב, אבל היא מיועדת רק ל-XBOX LIVE! לא מצאתי אתר שאומר אם הגרסה תשוחרר למחשב רגיל, או מתי. למישהו יש מושג מה קורה בעניין? אני ממש שוקל לקנות X-BOX LIVE רק בשביל המשחק הזה, ומכאן עוד שאלה, אני צריך בשביל הקונסולה הזאת טלוויזיה או שמסך המחשב יעבוד מצויין?

    • 6 תגובות
    • 834 צפיות
  8. Started by liav12,

    שלום, התקנתי את התוכנה (Steam), וחשבתי על לקנות את המשחק דרך האתר עצמו (מוצע ב 10 דולר) נראה נחמד מאוד בתאכלס. עכשיו ממה שראיתי אין איזה הסבר על איך המשחק מגיע אלי או אם הויזה שלי תתקבל דרך האתר עצמו (ויזה ישראלית לא בינלאומית), אז רציתי לשאול כאן אם מישהו אי פעם קנה את המשחק דרך התוכנה STEAM, והאם ישנם בעיות כלשהם בלקבל את המשחק. תודה רבה.

    • 13 תגובות
    • 834 צפיות
  9. Started by Guarding angel,

    אתמול קבלתי מחבר את SILENT HILL III אחרי כמעט שנתיים שניסיתי להשיג את המשחק מקורי סוף סוף השגתי אותו,אחרי שסיימתי את SILENT HILL I או בשמו האחר SILENTSCAPE ואת SILENT HILL II DIRECTURS CUT הגעתי ל משחק השלישי ובכולם יש את אותה תחושת מתח ופחד כיפיים :errrr: עם זאת המשחק השלישי קשה מאוד יחסית לקודמיו והגעתי לשלב שבוט אני נלחם כנגד תולעת מוטנטית ענקית ולא הצלחתי להרוג אותה :'( יש עוד אנשים שמשחקים בסדרת המשחקים הטובה הזאת?

    • 1 תגובה
    • 834 צפיות
  10. Started by MushMush,

    בעע אני כבר יומים מנסה להבין מה הם רוצים ממני!@ מזהזהה איך אפשר לעבור את זה? זה עדיין בהתחלה שלב1.4 :bash:

    • 4 תגובות
    • 834 צפיות
  11. Started by Internal,

    מי שלא מכיר את המשחק ולא שיחק בראשון פספס חח ג'אנר כמו קווסטים הטובים שהיו פעם בדו מימד ציבעוני ושמח (מונקי אילנד 3) מומלץ בחום...

    • 7 תגובות
    • 834 צפיות
  12. Started by BulletZ,

    טוב אז לפני כמה דקות הגיע הרשימה הסופית של הקבוצות שהיו לEMS מי שלא יודע EMS זה טוריניר קבוצות של ESL שמי שהיה בליגה הגבוהה של הA-SERIS יעלה לשחק בטורניר על 1500 יורו. 3 קבוצות ישראליות עלו לEMS Reason gaming myRevenge e.V saevus אז רציתי לאחל הצלחה לכולם !!!!!

    • 8 תגובות
    • 834 צפיות
  13. Started by DS,

    אני תקוע את האמת בהתחלה :-\ אחרי שעברתי את הטוטוריאל ועברתי את המוקשים יש שם חייל שכל הזמן מסתובב עם פנס. ניסיתי לבוא אליו מאחורה וללחוץ על SPACE אבל הוא שומע את הצעדים ומאיר עם הפנס. ניסיתי לעבור אותו לא הצלחתי אגב גם פתאום כתוב SAVING וזה כל הזמן נשאר. כשאני לוחץ ESC אז זה נתקע

    • 2 תגובות
    • 834 צפיות
  14. Started by athi,

    אני משחק בMarvel - Ultimate Alliance ויש לי שני שלטים אני רוצה לשחק במקלדת וחבר שלי בשלט איך עושים שאפשר לשחק ביחד?תודה

    • 3 תגובות
    • 834 צפיות
  15. שיוריד עכשיו!!! איזה דמו ענק, חבל שנגמר מהר כל כך בדוק אני קונה תמשחק כשייצא אגב, שימו לב לדרישות המערכת וגודל ההורדה(1.6GB הקובץ) הנה לינק להורדה למנויים בויגיימס http://www.vgames.co.il/website/vgames_download_page.asp?platform=PC&seqDownloadID=24053&seqDownloadTypeID=1

    • 3 תגובות
    • 834 צפיות
  16. שאני מזיז את העכבר אז רואים את התפריט בקירטוע אולי דריברים

    • 5 תגובות
    • 834 צפיות
  17. Started by wooper,

    הי לא שיחקתי המון זמן ב battlefield bad company 2 עכשיו שאני מנסה להתחבר ע"י email וסיסמא אני מקבל הודעה שהחשבון בשימוש יכול להיות שמישהו פרץ לי לחשבון? עריכה:לא משנה איפסתי את החשבון והכל עובד כשורה

    • 1 תגובה
    • 834 צפיות
  18. Started by yarin1515,

    אממ אז ככה ... התקנתי את ביושוק 1 הכל טוב ויפה אני נכינס למשחק בהתחלה יש סאונד.. שומעים את הבנאדם מדבר במטוס אבל אחרי שהלוגו הזה של ביושוק מופיע אם המים שיורדים עליו מאז אין לי סאונד ביכלל במשחק ... כשניסיתי להתקין את הפאץ שלו זה היה נתקע לי בטעינת השלב ... ששמתי קראק זה לא היה ניכנס למשחק ביכלל היה מראה את הלוגו בהתחלה במלבן הזה וזהו לא ניכנס . לא מגיב ... יש לי WIN 7 אז ניסיתי לעששות מצב תאימול ל XP וזה היה ניכנס למשחק עושה מסך שחור ולא מגיב... אתם יכולים לעזור לי בבקשה ?

    • 6 תגובות
    • 834 צפיות
  19. Started by alex28,

    אך אני הורג את בוס האחרון שדומה לשטן??? ואך עושים קודים במשחק??

    • 1 תגובה
    • 834 צפיות
  20. Started by DS,

    הוא לא עולה בכלל! www.pcsx2.net

    • 4 תגובות
    • 834 צפיות
  21. אנשים אני מתכנן לקנות את המישחק אז שווה לי בכלל לקנות? כאילו המשחק ירות לי בכלל על הגדרות 600X800 והכל על MEDIUM? עשיתי OC למעבד גם רק בשביל זה!!! ירוץ לי?

    • 7 תגובות
    • 833 צפיות
  22. Started by צפיד,

    אחד המשחקים שיותר נהניתי לשחק . אם אני לא טועה נסיונות התקנה של המשחק על XP לא ממש צלחו(או בעצם על ויסטה 64ביט ).... האם יש משחק שדומה לו?או משחק המשך ?

    • 2 תגובות
    • 833 צפיות
  23. Started by djhenrya,

    Gothic 3: Forsaken Gods is an addon for Jwood's action/RPG and will answer many open questions and guarantee a seamless step to Gothic 4. Once more you take on the role of the nameless Hero and again you have to raise your sword in anger to save the world of Gothic. Gothic 3: Forsaken Gods will answer many open questions and guarantee a seamless step to Gothic 4. Once more you take on the role of the nameless Hero and again you have to raise your sword in anger to save the world of Gothic. On your journey you will meet old friends but be careful, some old alliances may not have lasted the test of time. Gothic 3: Forsaken Gods includes new quests, new monsters and many of…

    • 2 תגובות
    • 833 צפיות
  24. היי לכם. תוכלו להמליץ לי על משחקי מלחמה בסגנון קאונטר סטרייק ו- WarRock אבל לא מחייב משחק רשת. יש חיות כאלו חוץ מהמשחקים הנ"ל?

    • 4 תגובות
    • 833 צפיות

דיונים חדשים בפורומים