משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
בני אתרים שאני בודק בהם על משחקים הופיע לו תאריך יציאה ב10/06.. אתמול ניכנסתי ומופיע שם רק 06... מה, נידחה ? או שיש מקור אמין אם תאריך מדויק ?
-
- 8 תגובות
- 838 צפיות
-
-
התקנתי את המשחק והגדרתי אותו בהגדרות הגבוהות שיש ( יש לי את ה GTO2 עם O.C ל XTPE ). לאחר איזה 10-15 דק' המשחק נתקע לעיתים. האם הכרטיס לא חזק מספיק עבור המשחק? מה כדאי לשנות כדי להמשיך ולהנות מהמשחק כיוון שהתקיעות האלו דיי מרגיזות.
-
- 8 תגובות
- 838 צפיות
-
-
קונאמי מתכוננת לעוד שנה של מלחמת עולם מול EA ופיפא עם סרטון בכיכובו של ניימאר, שעבר דיגיטציה מרשימה במיוחד לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/%d7%94%d7%a6%d7%a6%d7%94-%d7%a8%d7%90%d7%a9%d7%95%d7%a0%d7%94-%d7%9c-pro-evolution-soccer-2016/
-
- 0 תגובות
- 838 צפיות
-
-
יש לי CSS שאני משחק דרך הsteam אני לא מצליח להעלות את הCSS מופיע לי השגיאה הבאה: ומשום מה בדיון הזה: http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=311932.0 ברשימה של המשחקים מופיע CSS שזה אומר שהוא צריך לעבוד עם... מה זה StarForce protection ואיך אני יוכל לחזור לשחק עם ויסטה? תודה מראש! ofeky1
-
- 5 תגובות
- 838 צפיות
-
-
יוביסופט חושפת כי משחק הפעולה בניחוח ימי הביניים החדש שלה יכיל גם מצב עלילתי לשחקן יחיד, לצד סרטון משחקיות ארוך ומדמם אחד המשחקים הכי פחות צפויים שקיבלנו מהמפיצה הצרפתית יוביסופט (Ubisoft) בשנה שעברה היה כותר הפעולה האלים For Honor, שהתמקד בלוחמים אימתניים מתקופות עתיקות שמוכרים גם בעידן המודרני – אבירים, ויקינגים וסמוראים. בתחילת הדרך ההערכה הייתה כי מדובר במשחק אשר יתמקד בקרבות מקוונים ומרובי משתתפים ולא הרבה מעבר לכך, אל כעת במפיצה ובמפתחת חושפים כי המשחק יכלול למעשה גם קמפיין עלילתי מלא עבור שחקן יחיד, לצד נתח נכבד שיכוון כמובן לריבוי משתתפים – ויחד אלה הופכים את For Honor למוצר מסקרן ומרענן אפילו יותר. בתערוכת E3 2016 קיבלנו הן סרטון סינמטי…
-
- 0 תגובות
- 838 צפיות
-
-
מישהו יודע איזו פקודה בקונסול אני כותב כדי: לתת לעצמי נשק מסוים ותחמושת לשגר את עצמי (ב- create server)
-
- 0 תגובות
- 838 צפיות
-
-
http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=12560 בקיצור אתר אינטרנט שאמור היה להיות אתר שניבנה על ידי מעריצי PSP ניבנה על ידי סוני :lol:
-
- 3 תגובות
- 838 צפיות
-
-
ניסיתי ללכת ל MOLTIPLAYER אהל שם אני מחכה כאילו למשחקים שהוא עושה REFRESH אבל כעבור 20 דקות הוא לא מצא שום משחק עזרה משהוא???????????
-
- 0 תגובות
- 838 צפיות
-
-
http://www.shacknews.com/article/73856/conquest-gets-kickstarter-for-rts-sequel http://www.kickstarter.com/projects/1869102574/conquest-2-vyrium-uprising-rts-fans-unite הנה תזכורת לגבי המשחק הראשון בסדרה - http://en.wikipedia.org/wiki/Conquest:_Frontier_Wars http://www.metacritic.com/game/pc/conquest-frontier-wars http://www.gamerankings.com/pc/340780-conquest-frontier-wars/articles.html המשחק הוא RTS בסגנון של HOMEWORLD, NEXUS ו - SINS OF THE SOLAR EMPIRE.
-
- 0 תגובות
- 838 צפיות
-
-
הWII יוצא היום ביפן ולפי זה- http://wii.ign.com/articles/748/748727p1.html זה אולי ההשקה המוצלחת ביותר של קונסולה ביפן וקצת תמונות- ציטוט קטן מהכתבה מה לא עושים בישביל להשיג את זלדה בהשקה :lol: בכל מיקרה עידכונים בהמשך ובקרוב גם ההשקה האירופית שלערכתי תיהיה הרבה יותר רגועה עריכה-דיווח מגימספוט- http://www.gamespot.com/news/6162631.html?tag=latestnews;title;0
-
- 2 תגובות
- 838 צפיות
-
-
התקנתי את SOF 2 על המחשב שלי וברגע ההפעלה הוא מודיע דבר כזה COULD NOT LOAD DEFULT.CFG מה זה? איך פותרים את זה? ??? נ.ב זה מקורי
-
- 5 תגובות
- 838 צפיות
-
-
ובכן 2007 הגיע לסופה(עוד שבועיים זה כלום) והגיע הזמן להביע דיעה סובייקטיבית של כל אחד ואחד, ולברך את המשחקים שהיו שווים את ההמתנה או המשחקים שאיכזבו והשאירו בכם טעם של שוקולד מחלב עזים... המשחק הטוב ביותר של שנת 2007 לעניות דעתי, LEGENDARY PHENOM: הממ שנה תוססת אבל קל לספור את המשחקים שהיו שווים את ההמתנה, אז בעיניי המשחק הטוב ביותר של 2007 הוא UNREAL TOURNAMENT III, למרות האכזבות הנובעות ממנו ולמרות הבעיות הטכניות אני עדיין מוצא את המשחקיות שלו עליונה מכל משחק אחר, אז כן זה 2004 עם שיפורים קלים אבל UT2004 היה ממכר ועדיין ממכר, וUT3 ממחזר אותו היטב!!!. האכזבה של שנת 2007: BLACKSITE AREA 51 ללא ספק, למרות שבעיניי CRYSIS הוא גם אכזבה, אף פעם לא ציפיתי לו, אף פעם לא התעניינת…
-
- 2 תגובות
- 838 צפיות
-
-
לילה טוב לכולם הורדתי כמה MODS למשחק UNREAL 2K4 כמו TOCrossfire_beta http://www.tocrossfire.nl/ Killing Floor 2.0 http://www.killingfloor.freedomsnet.net/ StrikeForce_V3 http://www.fileplanet.com/145622/140000/fileinfo/UT2004---Strike-Force-2004-v3.01 מישהו הצליח להתקין אותם ולהפעיל אותם ??? אלו מודים לסינגל פלייר
-
- 7 תגובות
- 838 צפיות
-
-
מלא סרטים קצרים עם מידע על משחקים חדשים כמו X-MAN 2, ספידר מן2, הולו 2... 2 סרטים מומלצים: --שימו לב לסרט של הולו 2 איזה יופי של משחק! לא רק הגרפיקה מעולה גם הסביבה והמשחקיות, ממש מדהים. -- מידטאון מדנאס 3, סרט ממש ממש מצחיק, סרט קומי על האנשים של שמאחורי האנימציה של הדמויות, מומלץ ביותר. http://www.ifilm.com/?sctn=main&pg=videogames צריך להוריד את REAL ONE החדש .
-
- 5 תגובות
- 838 צפיות
-
-
ברשותי עותק מקורי של BF1942 מעודכן לגירסה 1.4. הורדתי הבוקר את DC גירסה 0.39K (הגרסה העדכנית ביותר של המוד), ההתקנה עברה בהצלחה. אך כשאני נכנס ב BF1942 ל Custom Game ומנסה להסוויץ' לDC, אני נזרק לחלונות וזהו. כנ"ל גם לגבי הנסיון להריץ את DC ישירות מקיצור הדרך בשולחן העבודה. יכול להיות שזה בגלל שהתקנתי NoCD Crack ל BF1942? (להזכירכם, העותק מקורי, אני משתמש בקראק רק בשביל לחסוך את הצורך להכניס את הדיסק בכל פעם בשביל להריץ את המשחק). בבקשה עזרו לי, בתודה מראש. R0cKF0rD.
-
- 7 תגובות
- 838 צפיות
-
-
שלום לכולם. מישהו משחק במשחק הזה ויכול להגיד אם יש אפשרות להשתמש במשחק הזה בתור "תצוגה מקדימה" של איך שאני רוצה שהמחשב האמיתי שלי יראה? האם יש אפשרות למצב "לא תחרותי" אלא שפשוט הכל פתוח ואפשר לבנות מה שרוצים ללא התייחסות לכסף, זמן, לקוחות וכו' כדי לראות איך זה יראה לפני שבונים במציאות? ראיתי שהמשחק עצמו די זול (10 דולר) אבל אני לא באמת רוצה לשחק במשחק בקטע של לעבור שלבים ולפתח את חנות המחשבים שלי במשחק אלא רק לבנות כמה mockup-ים כדי לראות איך הם יראו במציאות. תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 838 צפיות
-
-
אז ככה רק לפני שבוע וקצת קניתי מחשב.. ושלשום שיצאתי שניה מהחדר חבר שלי לחץ כל מיני ססמאות איפה שנכנסים לאקספי ולחץ אנטר והוא אמר לי שהמחשב נתקע והעכבר לא זז אז הוא עשה ריסט ואז מאוחר יותר שהלכתי לשחק במוהאא החדש אחרי זמן מה שהמשחק פועל חלק בעקרון הזזתי את העכבר(הרובה) ולקח לתמונה כמה מאיות שניה יותר מדי לבנות תמונה כאילו זה בונה אותה בשלבים טיפה יותר איטיים אני מקווה שהבנתם כי זה קשה להסביר זה כמו במסך דק כשיש במשחק כלהשהו הרבה פיקסלים לוקח לתמונה כמה זמן עד שהיא לגמרי מסתדרת אז לי היה כזה רק בצד כזה לאיפה שאני מסובב את הכעכבר ופחות זמן ואין לי מסך דק!! אז אני שואל אם זה שהמחשב נתקע בפעם הראשונה פגע במחשב ובמשחקים?? אולי יש איזה משהו שאפשר לעשות? ואיפה לעזאזל נמצא שיח…
-
- 5 תגובות
- 838 צפיות
-
-
יש לי הרבה משחקי אסטרטגיה שאנ י מת לשחק עם אנשים ברשת מישהו יכול לשלוח לי מדריך לתוכנה GameSpy Arcade איך משתמשים בא פשוט אני לא יודע שם כלום.האמת נרשמתי אבל חוץ מזה כלום
-
- 0 תגובות
- 838 צפיות
-
-
פירמטתי את המחשב ולא שמרתי את השמירות,אני נימצא בשלב הזה של הגשר קצת אחרי הגשר כבר לחצתי על הכפתור והרגתי את כולם וניכנסתי בפנים. תודה.
-
שלום יש לי בעיה שאני לא מצליח להיכנס למשחק או שזה נכנס ועושה מסך שחור וגם ניסיתי להחליף קראק וזה לא עבד הגירסה של המשחק היא 1.14.11.007002 עכשיו הורדתי קובץ עם כל מיני קראקים עכשיו רציתי לדעת איזה מהקבצים האלה מתאים לגירסה שלי מבין הקבצים האלה איזה הכי מתאים לגירסה שלי ? בתודה מראש רזיאל [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 838 צפיות
-
-
יש לי בעיה עם המשחק, כאשר לא רואים טוב את הגרפיקה. המכוניות בלי גלגלים והנוף נראה זוועה ??? התקנתי את ה PATCH של MICROSOFT אבל זה לא עזר. יש לי DirectX9 עם כרטיס מסך GF 2MX התקנתי את הדריברים האחרונים של Nvidia אבל זה לא עזר. מישהוא יכול בבקשה לעזור ?? תודה, יוסי
-
- 5 תגובות
- 838 צפיות
-
-
שלום לכם, לאחר שהורדתי את גרסת המשחק הפרוצה ונהנתי מאוד מהסינגל פיילר אני מעוניין לרכוש את המשחק בגרסתו האחרונה. ברשותי היום גרסת Battlefield.3-RELOADED ותיקון Battlefield_3_Multiplayer_Without_Origin_Internal-Razor1911 שמבטל את ה DRM. האם עלי לרכוש גרסא מלאה להורדה או שמספיק לרכוש CD-KEY? חשוב לומר שאני מעוניין בגרסא המלאה כולל ההרחבה. אני לא מעוניין לקנות סידי בשפה הרוסית. תודה.
-
- 1 תגובה
- 838 צפיות
-
-
המשחק מקורי ולא משו שהורדתי באינטרנט קודם כל חיפשתי כבר בפורום משו שיוכל לעזור ולא מצאתי אז ככה יש לי מחשב p4 2.8 Geil 512MB 400DDR X2 R9600 128M והתמונה מעצבנת דברים נעלמים וחוזרים וזה ממש מעצבן מה לעשות? אם תרצו אני יביא תמונות פשוט המחשב עבר פורמאט לפני שבועיים - 3 ולא התקנתי עוד פעם...
-
- 5 תגובות
- 838 צפיות
-
-
אהלן! נו, אז אפשרי? אם כן אפשר הסבר איך עושים את זה?
-
- 1 תגובה
- 838 צפיות
-
-
המשחק מדהים איזה גרפיקה אבל הוא עובד בצורה קצת משונה (בסלוו מושין איטי כזה) ככה זה אמור להיות ? אולי צריך איז פא'צ ?
-
- 9 תגובות
- 838 צפיות
-


