משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
התקנתי את המשחק אני מתחיל לשחק עם וולברין נגד אחד גדול כזה כל כמה שניות נתקע לי המשחק ואז אחרי שתי דקות בערך יוצא מהמשחק ולא נותן לי להכנס אליו שוב עושה לי ERROR עכשיו רק אחרי ריסט למחשב הוא נותן לי להכנס שוב ואז זה קורה עוד פעם שימו לב כל פעם זה נתקע לי במקומות אחרים וכל פעם זה יוצא במקום אחר עכשיו אני יתקין אותו מחדש ויראה אם זה קשור לאיך שהתקנתי דרך אגב שימו לב למפרט שלי לפני שאתם מגיבים ועוד משהו ביטלתי ליבה אחת במקרה שזה היה קשור לזה אבל אין קשר אז החזרתי ! תודה מראש !
-
- 8 תגובות
- 839 צפיות
-
-
שלולם לכולם, אני מחפש מודים למשחק Rainbow Six Vegas 2. ואם אפשר, אז גם הסבר איך להפעיל אותם. תודה מראש, אלון
-
- 3 תגובות
- 839 צפיות
-
-
זה משחק כייפי וחינמי ב-UPaly המשחק הוא משחק פעולה כמו BF4, CoD, CS:GO רק שהמשחק בנוי הרבה יותר לעבודת צוות. לכן חשבתי שאם תהיה קהילה בישראל נוכל לעשות עבודת צוות. השם שלי ב-UPlay מופיעה בתמונה ואתם\ן יכולים להוסיף אותי אם תרצו.
-
- 0 תגובות
- 839 צפיות
-
-
סקר שכל משתמש יוכל להשתתף פעם אחת בלבד :smoke: ותהיה זכות הצבעה רק למשתמשים שרשומים מתחילת אפריל :AR15: :AR15: :AR15: וזאת כדי למנוע פתיחת חשבונות מנויים פיקטיביים, והצבעה שקרית, ובכך לגרום להטיית התוצאות... :nono: אפשר לבחור בין 2 סקרים: : או שכל בוחר יבחר בקומיקס הכי יפה ;D ;D או שכל בוחר יתן ציון בנפרד לכל קומיקס מה אתם אומרים ???
-
- 3 תגובות
- 839 צפיות
-
-
אני לא בטוח אם זה קשור לפורום הזה, אבל בכל זאת: אם אני מוסיף משתשמש לווינדוס, ולמשל במשתמש אחד שיחקתי במשחק מסויים ועברתי שלבים, האם השמירות האלה יישמרו גם במשתמש השני?
-
- 5 תגובות
- 839 צפיות
-
-
אחרי שנים שלא שיחקתי במשחק החלטתי לחזור למוטב.. עכשיו יש לי בעיה מוזרה שפתאום הופיעה. אין לי מושג למה זה קורה, אני משתמש בSP2 ודריברים 67.02. המפרט שלי בטוח לא מהווה בעיה. הבעיה הזאת, מופיעה רק לפעמים, בערך כל כמה דקות. יש למשהו מושג מה עושים? [attachment deleted by admin - 90 dayss]
-
- 2 תגובות
- 839 צפיות
-
-
אני מצטער שטעיתי בניסוח שלי קודם ובכוונה זה באמת נוגד את התקנון אבל אני מבקש קצת עזרה במירק : אני רוצה לדעת איך אני מוריד משם דברים ולדבר עם אנשים ולהתחבר לערוצים אשמח אם תעזרו לי ...
-
- 5 תגובות
- 839 צפיות
-
-
היום ניסיתי להיכנס למשחק אז הוא אמר לי שיש בעייה שהשרתים שלהם עסוקים ולנסות להתחבר עוד כמה דקות...זה מה שהוא כותב: The steam servers are currently to busy to handle your request please try again in a few minutes אז ניסיתי וזה לא הלך....עשיתי ריסט למחשב ואז הוא עידכן לי את הקאונטר סטרייק, זה לקח איזה 20 דק' ואז ניסיתי להתחבר והוא אמר לי את אותה הבעייה....אני לא יודע מה לעשות! חבר שלי אמר לי שגם לו היה את זה ואחרי העדכון זה פעל לו והוא אומר לי שאין שם כמעט סרברים ויש אולי 20 אנשים מכל הארץ שמשחקים! מישהו יודע אולי מה הבעייה?!?....יכול להיות שגנבו לי את הסי די קי?...אם כן איך אני בודק?....לעוד מישהו יש את הבעייה? חשבו לציין שיש לי סיריאל מקורי! קניתי את המשחק! תודה…
-
- 7 תגובות
- 839 צפיות
-
-
כשאני נכנס לסינגל פלייר במשחק אז הוא יוצא ונותן שגיאה.. (תמונה למטה) ניסיתי לעדכן את המשחק אבל זה לא עזר הדרייברים של הכרטיס מסך הם אומגה גרסא 2522... למישהו יש רעיון? [attachment deleted by admin]
-
- 6 תגובות
- 839 צפיות
-
-
בזמן האחרון משהו ממש מעצבן קורה לי, אחרי 5-10 דקות של משחק המחשב נתקע פעם זה לא היה קורה ושיחקתי עם אותן הגדרות ובמשחקים אחרים זה לא קורה מה אפשר לעשות?? אני כבר מת לשחק
-
- 4 תגובות
- 839 צפיות
-
-
שלום הורדתי את המשחקים של VALVE- hl2 counter stike וכו' דרך steam down במחשב הישן שלי p3 מכיוון שאליו מחובר האינטרנט המהיר.. ההורדות הסתיימו, ורק עכשיו אני רואה שמה שהורדתי זה לא ההתקנה אלא המשחקים עצמם. השאלה היא מה אני עושה כדי להעביר אותם למחשב שלי? והאם תהיה אפשרות לשחק אותם ב offline mode? תודה
-
- 0 תגובות
- 839 צפיות
-
-
מישהוא משחק פה CS החדש?,רציתי לשאול איזה גירסה להוריד ואיזה קראקים צריך בישבילה..??
-
- 3 תגובות
- 839 צפיות
-
-
אני לא מבין המ עושים במשחק הזה? יש כמה מקומות מתחת לאדמה שאתה נלחם עם אנשים ויחיות....... אבל מה עוד עושים? מה אני אמור לעשות בערים ? והפאט של הAA+HDR מישהו יכל להביא לי קישור טוב להורדה?
-
- 3 תגובות
- 839 צפיות
-
-
התחלתי את המשחק, אחרי שבחרתי מכונית ועשיתי איתה מסלול אחד והחלטתי להישאר איתה, מתחילים מירוץ בו אני ועוד 2 רכבים ולא הבנתי ממש מה עלי לעשות שם... אשמח לקבל עזרה/הדרכה...
-
- 5 תגובות
- 839 צפיות
-
-
סיימתי גם את שלושת PRINCE OF PERSIA וגם את זה (זה למעשה כותר הTOMB RAIDER הראשון ששיחקתי ברצינות בחיים שלי (שיחקתי גם בראשון בראשון ב96 אבל לא זוכר ממנו כלום, לא עברתי שם אפילו מסך אחד) ) קיצרררר, לדעתי המשחק הזה לא נופל מהנסיך הפרסי, משחקים ממש ממש דומים, ההבל הוא שבמקום לראות פרסי אתלט עם עיניים כחולות, יש לכם בחורה חטובת מראה אקרובטית להפליא... אהה כן, ופה יש אקדחים, אבל בהמשך יש גם חרב ומפלצות כמו בPOP.. קיצר ממש דומים, ולדעתי זה מן חידוש מרענן לנסיך הפרסי. מומלץ +++++ אחד המשחקים הטובים ששיחקתי בחיים שלי (הGTO2 סחב אותו על הגדרות ופילטרים הכי גבוהים ממש בקלות על FPS מעולה, ובלי שום אוברקלוק אגב ביטלתי אותו עקב החום בימים אלו)
-
- 9 תגובות
- 839 צפיות
-
-
כאשר אני מנסה לשחק משחק רשת,כאשר אני מתחבר לחבר,אז העלייה של המשחק פתאום נתקעת באמצע או אפילו לקראת הסוף..וכתוב Connection lost מה עושים? יש לציין שהוא שיחק כבר עם אנשים אחרים ברשת כך שהבעיה חייבת ליהיות אצלי..
-
- 3 תגובות
- 839 צפיות
-
-
אני לא מאמין שאני מבקש עזרה בלעעעעע אני תקוע ב CHECKPIONT 23 אין לי שם נשקים רק מברג ואיזה משהו כמו מחבט בייסבול וזה בלתי אפשרי לעבור את זה יש שם בהתחלה תשומר ותטכנאי שאני הורג אותם ואז אני ממשיך קצת האלה יש כבר תבנאדם רובוט הזה שאי אפשר להרוג אותו והוא רואה אותי מישהו יודע מה לעשות?!? אל תתנו לי צ'יטים בבקשה לא משנה עברתי
-
- 8 תגובות
- 839 צפיות
-
-
ברמה שצריך להפעיל את המגדלים בעבר. תודה.
-
- 8 תגובות
- 839 צפיות
-
-
-
אני מגיע לסוף ואומרים לי -- seize the supertanker זה המנוף הזה או מה ? כי אם זה זה , זה לא נותן לי לעלות לשם .. לא יודע מה עושים זה כבר סוף המשימה על בטוח כי הרגתי כבר את כולם ודיברתי למברט.. וזהו תעזרו לי בבקשה !
-
- 3 תגובות
- 839 צפיות
-
-
הגיע הזמן שיחזרו לעבר בהווה אני לא חושב שמאז "הדור הבא" בקונסולות ואפילו בPC, יצא משחק שמבוסס על מלחמות העבר (WW2) בגרפיקה חדשנית. לא יודע מה אתכם, אבל קצת נמאס מהלוחמה המודרנית. אני חושב שחלבו את הפרה הזאת קצת יותר מידי :-) נקווה שזה יהיה משהו טוב.....
-
- 0 תגובות
- 839 צפיות
-
-
אני חושב שהכותרת מובנת לגמרי ! יש לי קצת זמן פנוי ובא לי איזה משחק טוב
-
- 6 תגובות
- 839 צפיות
-
-
שלום, ברשותי המשחק Company of heroes. המשחק מעודכן לגרסה 1.71. לא שיחקתי במשחק כמה חודשים. לפני מספר ימים ניסתי לשחק באינטרנט- והוא אומר לי שאני צריך להוריץ פאץ של 1.7GB!!!! נסיתי להסיר ולהתקין מחדש- לא עזר. למישהו יש רעיון?!
-
- 8 תגובות
- 839 צפיות
-
-
אהלן אנשים מאחר ואין לי מקום לאכסן סימולטור שלם, ומאחר ואני לא משחק "רק" במשחקי מרוצים , החלטתי לנסות את ההגה היחסית חדש של STEELSERIES מדגם הSRW-S1. הדרך הכי טובה להדגים את פאר היצירה הוא באמצעות וידאו, אז הנה... סיבוב נסיון על DIRT3 עם ההגה המדהים הזה אני ממש ממש מרוצה. נכון זה לא TM500 או G27 , אבל העובדה שכל השליטה ביד, ושהכל נייד וקל לאכסון ושהטכנולוגיה מגניבה ממש עשה לי את זה, מה גם שאני מעריץ נלהב של מוצרי STEELSERIES. שימו לב שההקלטה בוצעה לפני שכיילתי את ההגה או התרגלתי אליו ( מעבר למעבר ההילוכים והדוושות על ההגה ) אבל זה פחות או יותר מראה למה אפשר לצפות.
-
- 0 תגובות
- 838 צפיות
-
-
אז ככה, קניתי את המשחק,התקנתי,נרשמתי וכל החרטה הזה..שיחקתי קצת באונליין,יצאתי. עכשיו כשאני מנסה לעשות Log In הוא רושם לי או could not connect to backend server או משהו על connection timeout איך שמתחשק לו.. אני מחובר ישירות למודם והוא לא עובר דרך שום דבר (נתבים וכל החרטה הזה).. ניסיתי הכל,אני פשוט לא מצליח לגרום לזה לעבוד וזה ממש מתסכל..עלה 220 שקל,בלי האונליין היה שווה להשאיר את הפרוץ..
-
- 8 תגובות
- 838 צפיות
-


