עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by kisin,

    שימו לב למוד המדהים הזה: מחשב נייד שהוא בעצם איקס בוקס 360 http://news.teamxbox.com/xbox/11726/Xbox-360-Laptop-Mod/ חובה לראות

    • 14 תגובות
    • 901 צפיות
  2. איך לעזאזל הם עושים את זה........... לרילודד הפיתרונות...

    • 6 תגובות
    • 808 צפיות
  3. Started by amos700,

    איזה משחקים הכי טובים לסוני 2

  4. Started by cutOFtea,

    היי אחים שלי... תגידו , כמה FPS אתם מקבלים במשחק Play Call of Juarez ?? ותגידו , כשאתם מרימים דברים גם לכם זה מקרטע בטירוף ??

    • 28 תגובות
    • 2.3k צפיות
  5. Started by galh_5,

    האם ייצא call of duty 3? ואם כן אז מתי?

    • 2 תגובות
    • 982 צפיות
  6. Started by ofsher,

    אהלן אנשים אני מחפש פאצ' כמה שיותר מעודכן!! אם יש עם ליגה ישראלית, וכמובן תיקונים לכל השמות... שיהיה יום אחלה

    • 3 תגובות
    • 726 צפיות
  7. Started by roes,

    תעשו לי סדר בסדרת ה half-life י.... מהראשון שיצא לאחרון שיצא (תביאו את השמות) האלף לייף 2: חוף-ים אבוד / Half Life 2: Lost Coast Half Life 2 Episode One המשמרת הכחולה Half Life: Blue Shift ועוד... תעשו רשימה מהמשחק הראשון עד לאחרון (אל תגידו לי half-life1 ו 2 כי לכל אחד יצא עוד כמה)

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  8. מחפש אתר שרושם איזה מפרט צריך כדי להריץ את המשחק תודה לעוזרים

    • 1 תגובה
    • 613 צפיות
  9. מישהו משחק באסטרטגיה המעולה הזו??

    • 24 תגובות
    • 2.3k צפיות
  10. Started by DRz,

    שלום, יש לי בעיה באנדרגרונד, אני לא יודע עם זה קרה לאחרים אבל באמצע המשחק (אחרי שקניתי מכונית) אני מקבל הודעה בSMS שRachel רוצה את המכונית שלה בחזרה אחרת אין מרוצים, עכשיו אין לי מושג מה היא רוצה, ניסיתי להחזיר לה 2 מכוניות שהיו לי, אבל כלום לא עוזר. נראה לי שהיא מתכוונת ל350Z שמקבלים בהתחלה, אבל החזרתי אותה :\ מישהו נתקל בבעיה ? ויכול לעזור?

    • 2 תגובות
    • 793 צפיות
  11. פה יש מאמר נחמד על השקות כושלות של קונסולות http://www.gamedaily.com/features/?id=1112&page=1

    • 0 תגובות
    • 615 צפיות
  12. Started by Wheel,

    המשחק רץ על האופציות הכי גבוהות ו-16x AF NoAA, המפרט שלי בפרופיל עשיתי למעבד אוברקלוק מ1.86 ל2.6, זה עזר אבל עדיין ירד למתחת ל20 הגבוהים במצבים שיש רק הרבה יחידות על המסך ואין קרבות המשחק עדיין חלק במצבים של קרבות עם הרבה יחידות המשחק יורד לפעמים גם מתחת ל-20 ו בין 4xaa 16xaf או ללא פילטרים בכלל יש הבדל קטן מאוד בביצועים, פריימים בודדים האם זה נורמלי כשמדובר באופציות הכי גבוהות או שמשהו לא בסדר? תודה מראש

    • 7 תגובות
    • 886 צפיות
  13. Started by MilkMan,

    ראיתי כמה אנשים עם ראנקים, ואני רואה שאין שרתי RANKED, אז איך משיגים נקודות?

  14. Started by yagodin,

    קליפ גיימפליי שמראה איך פישר נימלט מהכלא . http://youtube.com/watch?v=cmyBk0rVAUw

    • 0 תגובות
    • 642 צפיות
  15. Started by kfirlion,

    • 9 תגובות
    • 937 צפיות
  16. על איזה רמה אתם בדרך כלל משחקים? אני על Hard בחלק או Easy. עכשיו התחלתי את CoD 2 ברמה Hardend(רמה אחת מעל ה Regular)

    • 28 תגובות
    • 1.8k צפיות
  17. במשחק GTA SAN ANDREAS איך אני מבטל את העכבר שלא ישפיע לי בתזוזה באמצע המשחק? תודה

    • 1 תגובה
    • 707 צפיות
  18. Started by sahargt,

    צריך עזרה בעייה איתה שבזמן המשחק התמונה איתה קופצת ולפעמים רואים אותם כפול פתרתי את הבעייה הזו התקנתי דריביר של הכרטיס מסך בעבר היה מותקן הגירסה אחרונה של NU התקנתי גירסה של החברה שיצרה את הכרטיס PNY אז החשב המשחק עובד אבל לי שיש את המשחק אז במפה של הכוכבים התמונה זזה והכוכבים רוקדים וקשה לסמן אותם משהו יודע מה הבעייה

    • 6 תגובות
    • 704 צפיות
  19. יש לי אותו , זה בקובץ RAR והוא שוקל 200 מגה ביט אחרי החילוץ זה שוקל 2 ג'יגה ביט זה הורדה דרך Rapidshare וזה מוריד מהר מאוד עריכה : size: 2,82 GB size (packed): 191,5 MB format: ISO language: English http://rapidshare.de/files/31392638/Nfs_Carbon_Demo.rar Password: Royal תהנו

    • 35 תגובות
    • 3.3k צפיות
  20. דמו חדש למשחק השנה Company of Heroes - הדמו הזה הוא אינו הדמו ששוחרר לפני כשבוע (ה DEMO BETA..) הדמו מכיל: A tutorial and two single-player missions - the Allies and Axis are both fully playable in Skirmish mode with full tech trees and all Commander Trees - נוספה אפשרות של SKIMISH לשחק בשני הצדדים שוקל: 1.8 GB להורדה: http://www.gamershell.com/download_15378.shtml תמונות מהמשחק: http://www.gamershell.com/pc/company_of_heroes/screenshots.html אצלי זה בהורדה אני כבר מת שזה יסיים אני מת על המשחק הזה ! תהנו אחים שלי !!!!

    • 15 תגובות
    • 2.3k צפיות
  21. ענק , מזכיר את הסדרה נמלטים http://media.xbox360.ign.com/media/736/736174/vids_1.html

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  22. Started by mega1234,

    סוף סוף אחרי אין סוף דחיות ובדיקות(עכשיו אני מבין למה היו כל כך מעט סרברים כשבאתי לשחק): 1.4 http://www.totalbf2.com/ עריכה : נראה שהשרת הישראלי גם חזר :yelclap:

    • 66 תגובות
    • 4.6k צפיות
  23. איך צורבים משחק לסוני פלייסטיישן 2 קובץ WinRAR

    • 2 תגובות
    • 1.5k צפיות
  24. Started by ilaysk,

    אני לא יודע אך עדיין אין דיון רישמי אבל ניראה לי הזמן שהיה אחד אני סיימתי את המשחק אז מי שצריך עזרה שרק ישאל

    • 5 תגובות
    • 904 צפיות

דיונים חדשים בפורומים