משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
http://pc.ign.com/articles/116/1167265p1.html קרוב מתמיד
-
- 0 תגובות
- 842 צפיות
-
-
משו יכול להגיד לי מה הדרישות של F.E.A.R..!!?? תודה רבה..
-
- 3 תגובות
- 842 צפיות
-
-
והשם הקליט יהיה... DMC! יופי. ככה בכלל לא יווצרו בלבולים עם הסדרה "הישנה" (DMC4 יצא סך הכל ב-2008) http://tgs.gamespot.com/story/6275935/dmc-first-impressions/?tag=updates%3Btitle%3B5 סגנון מעניין, למרות שכבר לא אהבתי את הדיבוב החדש של דנטה (ביחס לסדרה המקורית). נראה שאולי נרו לא נמצא כרגע אבל תהייה זרועה כלשהי לתפיסה מרחוק, המנגנון הזה היה ממש כיף לדעתי במשחק הקודם. יהיה מעניין [=
-
- 1 תגובה
- 842 צפיות
-
-
אני רוצה לדעת כמה יעלה לי לפתוח סרברים למשחקים כמו החברה LSRV כמה יעלה לי מחשב? איזה אינטרנט צריך של כמה מגה ? כמה משחקים אני יכול לפתוח על מחשב אחד בו-זמנית?
-
- 0 תגובות
- 842 צפיות
-
-
והאם ל PS3 זה אותו דבר מהיא הרזולוציה המומלצת והאם יש מסך כזה למחשב אני חושב לרכוש מסך מחשב של 22" רחב יש כאלו ב KSP הם ממש לא יקרים בסביביות 2300 ש"ח
-
- 9 תגובות
- 842 צפיות
-
-
מישהוא מוכן למכור או למסור לךלידים טובות ונאמנות...או לצרוב או להעביר לי בדרך כלשהיא או למסור פרטים על מקום קניה יבורך
-
- 8 תגובות
- 842 צפיות
-
-
חברה נתקעתי במשימה שנייה אני לא יודע מה צריך לעשות תעזרו לי בבקשה?!
-
- 5 תגובות
- 842 צפיות
-
-
אני רוצה לחזור לשחק בקלאסיקה הזו, אבל הגרפיקה כבר התיישנה יותר מידי בשבילי. מישהו מכיר מודים לשיפור הגרפיקה (רזולוציה מודרנית, AA וכד)
-
- 1 תגובה
- 842 צפיות
-
-
רציתי לדעת איך אני יכול להתגבר על זה..איכשהו לאפס הגדרות של משחק מחוץ למשחק... מדובר על סאן אנדראס במקרה הזה...שמתי רזולוציה גובהה מדיי תודה רבה
-
- 4 תגובות
- 842 צפיות
-
-
שלום לכם אני רוצה לדעת עוד על הקונסולה הזאת כמו האופציות שקיימות בה האם יש בHD האם אפשר לשמוע מוזיקה לראות סרטים וכו' ומה המחיר שלה בארץ / בחו"ל תודה רבה..! והאם אפשר להוריד משחקים מהאינטרנט ולצרוב אותם לדיסק / להפעיל אותם מהHD של הXBOX
-
- 3 תגובות
- 842 צפיות
-
-
בואו לקבל משחקים ותכנים בשווי כולל של אלפי דולרים - עם תשלום של פחות מ-60 שקלים חדשים לכתבה
-
- 0 תגובות
- 842 צפיות
- 1 follower
-
-
שעות אני מחפש בבוידעם בכל ערימות הידסקים הישנים שלי - וסוף סוף מצאתי אותו! Beavis & Butthead in Virtual Stupidity! זה נס! אני מתקין, מפעיל את המשחק ו... :-\ "vids:iv32 וידאו אינו זמין מבטל הדחיסה לא נמצא... wtf is that?! בבקשה תעזרו לי....אני רוצה לשחק בזה...
-
- 3 תגובות
- 842 צפיות
-
-
בואו לרכוש משחקים מדליקים במחירים מוזלים - וגם לקבל את גרסת הבסיס של For Honor מבית יוביסופט ללא עלות כלל לכתבה
-
- 1 תגובה
- 842 צפיות
- 1 follower
-
-
שלום אני רוצה לקנות PSP. עכשיו אני רואה כל מיני אנשים שמוכרים את המכיר בגרסה 1.5. עכשיו אמרו לי שהגרסה הזאת קוראת משחקים מהכ. זיכרון-האם זה נכון? אם כן-מה ההבדל בין הגרסה החדשה לבין הגרסה הזו? עוד משהו, כאשר אני מעביר את המשחק לכ. זיכרון אז: 1)אני צריך לשנות משהו בהגדרות של המכשיר או ישר מפעיל אותו? 2)אני יוכל לשחק אחד נגש השני עם חבר כמו במשחק המקורי? תודה מראש לעוזרים!! **מנהלים-אם הנושא לא חוקי, תנעלו אני לא יודע אם כן או לא-נשאיר את ההחלטה לכם**
-
- 0 תגובות
- 842 צפיות
-
-
היום הרכבתי במחשב הישן של אח שלי Geforce 2, וכרגיל המחשב המעפן של אח שלי ממשיך לעשות בעיות. המחשב הוא - P3 450 Mhz 128 MB Ram Sdram Gf2 Mx200 SIS MotherBoard AGP 2X אח שלי ניסה היום לשחק במשחקים כמו Project IGI או MU Online אבל נתקל באיטיות אדירה ובמעין ארטיפקטים. (זה גם היו לו עם כרטיסים אחרים כמו Voodoo3 ו- Riva TNT2). הדוגמה מצורפת, תודה! [attachment deleted by admin]
-
- 9 תגובות
- 842 צפיות
-
-
לכל המעוניינים , ניתן להוריד את הדמו של המשחק..... בכל אופן אני ראיתי את ההורדה באתר טורנט לא יודע אם מותר לפרסם תשם שלו... תהנו 8) גודל הקובץ: 1.86GB
-
- 2 תגובות
- 842 צפיות
-
-
היי הורדתי את הבטא של המשחק הנ"ל. יש עוד מישהו שהוריד את המשחק? בכל מקרה- הביצועים אצלי לא טובים. אני מפעיל את המשחק עם הגדרות MED פחות או יותר, והמשחק עדיין מגיע ל 15 FPS בעומס ואפילו לפחות מ 10 בעומס כבד מאוד. בעקרון המחשב שלי הוא בערך המפרט המומלץ ולכן זה לא כל כך מסתדר לי. האם יש פה מישהו שיש לו נסיון עם המשחק? ד"א- המשחק נראה מבטיח.
-
- 5 תגובות
- 842 צפיות
-
-
התקנתי מיקודם תמישחק Call of Duty 2 וכאשר אני מנסה להפעיל את המישחק מוצגת לי הבעיה הנ"ל: direct ha riscontrato un errore irreversibile.trova una possibile soluzione tra le domande frequenti per directx לפי מה שאני יודע מותקן אצלי direct 9C אני מישתמש בווינדוס XP SP2 מה הבעיה? לאחר שמוצגת הודעה זו נפתח דף שנימצא בנתיב: C:\Program Files\Activision\Call of Duty 2\Docs\TechHelp\Tech Help\Information\DirectX.htm עם שאלות ותשובות העלתי לכאן: http://roi.kuchi.be/DirectX.htm תודה..
-
- 5 תגובות
- 842 צפיות
-
-
לפני 5-6 שנים היה משחק שבו מטיסים מטוס שהוא מעין מטוס על שלט, בתוך בית... מתחמקים מהספה ודברים כאלה ומפוצצים טנקים צעצוע שיורים עליך... מישהו זוכר? תודה
-
- 5 תגובות
- 842 צפיות
-
-
נוסטלגיה!! אני חייב להתקין את המשחק הזה! מישהו שהתקין את המשחק אולי יוכל לתת לי הסבר או מדריך בבקשה? מצאתי בגוגל כמה מדריכים, אבל הם מסובכים!!!! וגם מיועדים לXP בכלל... אני זוכר שניסיתי פעם והתייאשתי, אולי הפעם אני אצליח בעזרתכם..
-
- 3 תגובות
- 842 צפיות
-
-
קניתי בטעות 5 מכוניות שלא שוות את הקניה..ועכשיו אני רוצה לקנות אחרות..אין מצב שאני יכול לקנות אותם? לקנות אחרות במקום מה שיש לי או למכור\להחליף?
-
- 4 תגובות
- 842 צפיות
-
-
טוב, טכנית המשחק עוד לא יצא, אבל הוא בשלבי בטא פתוחה כרגע, ובהחלט שחיק. מי שאוהב משחקי מטוסים, בעיקר כאלה שמשתדלים להיות ראליסטיים למדי אבל שאינם מסובכים כמו סימולטורים (וניתנים למשחק מתקבל על הדעת גם ללא ג'ויסטיק), מומלץ בחום. יש פה עוד מישהו שמשחק?
-
- 0 תגובות
- 842 צפיות
-
-
שאני נכנס לקטגוריית ההתאמנות אז כתוב שעברתי את האימון הבסיסי (באמת סיימתי) וכשאני מעביר לאימון הטקטי הכל הול טוב ויפה עד שאני מנסה להכנס לאימון עצמו אני עושה: הבא, הבא, הבא והוא חוזר לי למסך הראשי!!!! יש משהו שעשיתי לא טוב!!!??? עריכה: לא ראיתי את הת'רד למטה!!!!!
-
- 0 תגובות
- 842 צפיות
-
-
מחפש מדריכים לאופטימיזציה של הגרפיקה ב DOOM 3 ROE. בעיקר - כיצד לעלות FPS ולבטל את המגבלה של 60 FPS. וכיצד לשנות את רמת ש ANISTROPHY. אופטמיזציות לכרטיסים חזקים כדוגמאת הכרטיס שברשותי. לינקים למדריכים יתקבלו בברכה.
-
- 1 תגובה
- 842 צפיות
-
-
כל כפתור שאני לוחץ, נלחץ בדיליי מטורף, ככה שאם אני הולך קדימה והצידה, ואז עוזב הוא ממשיך ללכת קדימה שעה, עוצר, ומתחיל ללכת הצידה שעה. אותו דבר בתפריטים, כל דבר שאני בוחר אני מחכה עד שילחץ, והשיא היה שהמשחב עושה את הצפצוף הזה שיש כשהוא תקוע ולוחצים על כפתור הרבה זמן.. ממש הזוי.. קרה למישהו? אגב, זה לא קרא בשום דבר מחוץ למשחק..
-
- 4 תגובות
- 841 צפיות
-


