עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by avivbar,

    כשאני מעלה את המשחק gta vice city ישר אחרי שמראים מי עשה את המשחק והכל זה מגיע לי לקטע שיש שם כל מיני תמונות ושם זה נתקע לי ולא מגיב!!! מישהו יכול לעזור לי זה דחוף מאוד מאוד מאוד אני כבר לא יכול לחכות לשחק במשחק הזה!!!!!!!!!!!!! :-[ :-[

    • 4 תגובות
    • 844 צפיות
  2. Started by Jeka90,

    כל פעם כשאני בא להתחבר לשרת מופיעה לי שגיאה. מה עושים? [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 844 צפיות
  3. משחק הפעולה השאפתני יושק בעוד קצת יותר משבוע ומאותת לנו שהוא בשל ומוכן למשימה, לאחר בטא פתוחה מוצלחת ומצליחה חודש מרץ הגדול של המפיצה יוביסופט אוטוטו מתחיל, עם השקות של גירסת המחשב האישי ל-Far Cry Primal וחשוב עוד יותר – ההשקה של The Division, המשחק שמתיימר לחקות את ההצלחה האדירה של Destiny עם אקשן בשילוב אלמנטים מקוונים המוניים, קרוב לשלוש שנים לאחר שנחשף לראשונה. הרבה ביקורת הושמעה אודות The Division במהלך השנתיים האחרונות, כשגולשים ומתנסים מוקדמים רבים טענו שהכותר נראה הרבה פחות מתקדם ומרשים מהגירסה הראשונית ועוצרת הנשימה שהוצגה בתערוכת E3 2013. עם זאת, נראה שביוביסופט הצליחו לשפר את המצב באופן בלתי מבוטל – ובמבחני הבטא הפתוחים שנערכו לפני כשבוע התגובות כבר ה…

    • 0 תגובות
    • 844 צפיות
  4. Started by sagim194,

    אוקי קניתי מחשב חדש(כרטיס מסך HD4870 ומעבד Q6600) עכשיו במהלך המשחק אני מריץ את כריסיס חלק לגמרי (על ההגדרות הכי גבוהות). אבל מידי פעם כשאני מת ולוחץ על העכבר כדי לחזור לצק פוינט הוא נטקע ולא מגיב. עכשיו ממה זה יכל להיגרם? מזה שיש לי ויסטה 32 ביט (שמנצלת רק 3.15 גיגה במקום 4) או בגלל שהקראק לא טוב? בבקשה תעזרו לי :'( תודה

    • 2 תגובות
    • 844 צפיות
  5. Started by Black_Citadel,

    כשאני נכנס למשחק זה פשוט "נתקע" במסך הזה של הMENU מבלי שאני יכול ללחוץ על כלום: הבנתי שצריך לעשות משהו כמו שהמחשב יעבוד כאילו על ווינדוס2000 במקום XP, "There was the same menu bug in 06, and it was fixed by turning v-sync off, or if youre runnin WIN XP, try set compatibility mode for win2000"

    • 8 תגובות
    • 844 צפיות
  6. ברצוני לרכוש MADDEN 20 למחשב. זה פעם ראשונה שאני אשחק פוטבול האם זה קשה האם אפשר עם המקלדת או מומלץ שלט? ועוד..

  7. מתי יצאו מישחקים המבוססים על המנוע אנריל 3?

    • 10 תגובות
    • 844 צפיות
  8. Started by DS,

    טוב אז אני אתחיל בביקורת מקדימה קצרה על המשחק: מי שלא מכיר ולא ראה את הסרט Scarface הנה פרטי עלילה: אתה טוני מונטנה, בזזו אותך ניסו להרוג אותך אבל לא ויתרת. אתה בקרב יריות מסעיר על חייך. אתה חייב לטוס מאותו מקום שאתה נמצא בו ולהתחיל הכל מ -0. אני מתכוון שהמשחק מספר את סיפורו של טוני מונטנה קובני מצוי שהיגר למיאמי בארה"ב מקובה. חברו מציע לו להתחיל להרוג אנשים ולהתנקש בהם בשביל כסף. בהתחלה זה קל אבל לאט לאט טוני מבין שכסף יהרוס לך תחיים. פרטים מוויקיפדיה: בשנת 1980 מגיעים אל חופי ארצות הברית 150,000 מהגרים קובנים אשר הוגלו על ידי פידל קסטרו, 25,000 מהם היו בעלי עבר פלילי. אל פצ'ינו מגלם את טוני מונטנה, אחד המהגרים הקובניים, בעל עבר פלילי עשיר. הוא שהה בכלא הקובני במשך חמש ש…

    • 6 תגובות
    • 843 צפיות
  9. Started by Swift121,

    מי בעד להוציא את hijacked מהמפות בגאטרים?

    • 6 תגובות
    • 843 צפיות
  10. Started by SupeRnovA,

    שלום כמו שאתם יודעים כבר המשחק יצא לא מזמן. אני נורא רוצה לשחק בו ושוקל לקנות אותו ולשלם כל חודש את ה15 יורו שצריך. עכשיו הבעיה שלי היא שיש לי מחשב לא מהחדשים והמחשב שלי עובר את הדרישות בקצת,לכן אני רוצה להוריד את המשחק בדרך לא חוקית ולנסות את ה-10 ימים חינם שהם נותנים למשתמשים חדשים ולראות אם המשחק עובד טוב אצלי ואין תקלות ואז אם כן לקנות אותו בדרך חוקית ואם לא אז לא. ואני לא יודע מאיפה להוריד כי אין בשום מקום. בדרך כלל משחקים לא-חוקיים יוצאים עוד לפני שהמשחק החוקי יוצא. מישהו יכול בבקשה לעזור לי? תודה

    • 3 תגובות
    • 843 צפיות
  11. Started by ForresT,

    אני בשלב 2..נראה לי שזה שלב 2..קיצור ממש בהתחלה אני נוהג עם איזה אחד מגיע לעיר כזאת כולם שם עם גיבנות בע קיצץ הוא עוצר אותי ליד מלון אני לוחץ על i יש שם מפתח לאיזה חנות אני מגיע.. יש שם שוטר ששומר בכניסה ומפרטרל ואניצריך ללכת מאחוריו ולהתגנב אני הולך מגיע לחדר אז פותח תדלת ובתוך החדר יש עוד דלת שמובילה אותי לחדר הבא..קיצור איך שאני םותח הוא תופס אותי נראה לי צריך לנסות איזה משו זה כותב לי הוראה אבל אני לא מבין אותה..משו ללכת נגד הכיוון לא יודע ניסיתי המון פעמים.. מישו יודע מה צריך לעשות?בתודה מראש

    • 3 תגובות
    • 843 צפיות
  12. Started by nitro_6,

    המשחק הראשון היה ממש טוב , לא מבין למה הוא קיבל ביקורות לא טובות. לפני כמה זמן ראיתי ש-obsidian רוצים להפיק את השני, מישהו יודע מה קורה עם זה?

    • 0 תגובות
    • 843 צפיות
  13. Started by noambaum,

    אחלה משחק אבל אני לא מכיר אף אחד שמשחק את זה,בכללי מומלץ זה מגיע מהחברה שעשתה את COD2 קבלו טריילר: http://activision.com/en_US/game_downloads/pop_video.jsp?context=481ff156-569c-44bb-a5ff-f9b951ead4c9&gameId=http%3A%2F%2Fdownload.activision.com%2Fthemovies%2Fmovies_e3trailer.mov וסתם את האתר של המשחק: http://activision.com/en_US/game_specific/481ff156-569c-44bb-a5ff-f9b951ead4c9.html אז עוד מישהו משחק את זה?

    • 9 תגובות
    • 843 צפיות
  14. Started by yayala@IBezint,

    איך אני משחק UT 2003 ברשת?

  15. איזה משחקים למחשב אפשר לשחק שני אנשים באותו זמן (split Screen) שהם לא פיפא ופרו וכל משחקי הספורט האלה??? אני יודע שBlur אפשר לשחק ספליט סקרין אבל איזה עוד יותר בסגנון יריות ופעולה

    • 2 תגובות
    • 843 צפיות
  16. Started by angelos21,

    יש לי בעיה במשחקים מסוימים, שה FPS שלי במשחק לא עולה מעל מספר מסוים למשל בPREY אני לא יכול לעלות מעל ל60 FPS, על הגדרות מקסימליות וגם על פחות!!! מדוע יש הגבלה של הFPS????

    • 1 תגובה
    • 843 צפיות
  17. Started by captaincaveman,

    נכון זה מרגיז ש"מאבדים" את ה-MANUAL של המשחק? האתר הזה אמור לעזור לכם בזה... http://www.replacementdocs.com

  18. Started by LAPD,

    מי שרוצה לשחק OFP עם פינגים טובים, כל הפרטים נמצאים כאן. באופן כללי, צריך את המשחק + ההרחבה רזיסטנס או את גרסת GOTY וגרסה מעודכנת ל-1.96. סביר להניח שמי שיכנס לשרת לא ימצא שם אף אחד, וכדי לארגן משחקים כדאי להרשם לקהילת פלאשפוינט הישראלית. הרישום הוא למערכת הפורומים של ויגיימס (לא בתשלום כמובן), ואז לקהילה שלנו תבלו

    • 2 תגובות
    • 843 צפיות
  19. Started by guypld,

    משהו ממש מרגיז זה שאי אפשר להעביר הילוכים חוזרים..אם משהו יודע איך אני אשמח אם יכתוב... דבר שני...משהו מכיר אתרים עם פאצ'ים למשחק? כמו שהיה ליפא בזמנים הטובים? עברתי על הקבצים...נראה לי בלתי אפשרי לשחק שם עם הנתונים של המשחק...מה בסך הכל ביקשתי...להכניס את דודי סלע בין 20 השחקנים שם... :'( תודה

    • 2 תגובות
    • 843 צפיות
  20. Started by INFERNO,

    אנשים רוצים למכור את Blizzard החברה :-\ :'( :'( http://www.igames.co.il/news/view_news.php?Design=&News_ID=4205 תקראו

    • 1 תגובה
    • 843 צפיות
  21. Started by RDS,

    לאחרונה התקנתי מחדש את FSX, ובהפעלת המשחק נתקלתי בתקלה: "The MSXML4 SP2 component is not installed. Please reinstall Flight Simulator to restore or repair this missing component". לאחר חיפושים רבים באינטרנט ונסיונות מרובים, לא מצאתי פתרון שפעל. יש הצעות לפתרונות? תודה מראש לא חשוב הבעיה נפתרה

    • 0 תגובות
    • 843 צפיות
  22. Started by גליטו,

    שלום לכולם.. התקנתי את פיפא 09 ויש לי כמה בעיות איתו .. דבר ראשון שאני מנסה להתחבר עם חבר זה תמיד נתקע שאתה מוסיף את הip שלו... דבר שני שאני משחק מול המחשב (עדיין לא שחקתי עם אנשים בגלל הבעיה הראשונה אז יכול להיות שזה יקרה גם עם אנשים) זה לפעמים נתקע והופך לשנייה למסך שחור ואז חוזר למשחק .. בדרך כלל בעיטות חופשיות או מסירות זה נתקע והופך לשחור וחוזר למשחק .. ואם זה יה קורה ככה ברשת זה בטח היה גם יוצא המשחק ..מה אני צריך לעשות כדי לתקן את הבעיות ? וזה זה לא הבעיה של המחשב כי זה מחשב חדש ובכלל לא צריך להיום לו בעיה עם פיפא .. תודה מראש

    • 3 תגובות
    • 843 צפיות
  23. היי חברה אני מחפש אתר שיש אפשרות להוריד ממנו צ'טים או טריינרים לאנריל טורנמנט 2003 . חיפשתי אך לא מצאתי ולכן יגעתי ------------ אשמח לכל גלגל הצלה שתזרקו לי

    • 1 תגובה
    • 843 צפיות
  24. Started by GameGems,

    מי הם האחראים ליצירת הבסיס שבזכותו כמעט לכל אחד מאיתנו יש כיום מערכת גיימינג אלקטרונית מתקדמת בביתו? את התשובות תגלו בפנים לכתבה

    • 0 תגובות
    • 843 צפיות
  25. Started by Raul,

    חבר'ה... הנושא הוא פשוט אנא הצביעו לטובת משחק הפעולה החביב עליכם מהאפשרויות הנ"ל

דיונים חדשים בפורומים