עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. אני חייב טלאי או לפחות תלבושות ל pes08 לליגה הישראלית

    • 1 תגובה
    • 846 צפיות
  2. וכמה אמרו לי, זה די פשוט..... המשחק נוייק, כלומר, קיבל ניוק. ובדיוק בגלל הסיבה הזאת, הקראק לא מתפקד. עוד מעט ישוחרר קקראק פיקס, ואני אעלה אותו על אחד השרתים שלי. חג נעים, (סליחה סליחה סליחה סליחה), ותהנו לכם (אחרי החג ).

    • 4 תגובות
    • 846 צפיות
  3. Started by rani,

    יש משחק מסויים שראיתי אותו בזמן של האיפון הראשון שיש פצצות שנדלקות וצריך ללחוץ על פצצה אחר פצצה לפני שהיא מתפוצצת אני מחפש ךהוריד את המשחק הזה רק אני צריך את שמו. אשמח אם תעזרו לי

    • 1 תגובה
    • 845 צפיות
  4. Started by the king2006,

    שלום ... מישהו יודע מאיפה אני יכול להוריד משחקים קטנים כאלה שאפשר לשים לילדים קטנים במחשב החינמיים האלה כמו ( טרזן , גאז ) דברים כאלה .. תודהה

    • 3 תגובות
    • 845 צפיות
  5. Started by yaniv man,

    איך מורידים משחקים מהפורומים מי שהוא יכול להגיד לי בבקשההההה

  6. אני מדבר בעיקר על הצבא האמריקאי... היחידות ניראות לי ממש לא ברורות לעומת מה שהתרגלתי בג'נרלס. יש לי 9600 פרו ואני משחק על HIGH דיטייל וSHADOW נמוך. מישהו יודע על בעיה כלשהי עם הדרייבר של הכרטיס הזה :s05: או שזאת פשוט הגרפיקה? תמונה מצורפת [attachment deleted by admin - 90 dayss]

    • 7 תגובות
    • 845 צפיות
  7. Started by shaks,

    מישהו מכיר תוכנה/אתר בשביל לשחק שח מט עם אנשים ובלי אנשים (לא איכפת לשלם אם זה שווה את זה) שמתאים למבוגרים (כפתורים גדולים ופשטות תפעול). משהו שגם מתאים גם למתחילים ולא לשחקני שח מנוסים. תודה על העזרה

    • 4 תגובות
    • 845 צפיות
  8. Started by Bah_gots_pIII_450,

    נא לסגור את אפליקציית הsteam ולפתוח מחדש. חלון הpre-load אמור להופיע. Have fun! EDIT: נא לשכוח מלשחק במשחק כמובן, אין עדין קוד עד שהמשחק יזדהב...

    • 2 תגובות
    • 845 צפיות
  9. כבר תקופה ארוכה אני מנסה אבל לא מצליח לסיים את המשחק המשחק קשה מידי לדעתי

    • 3 תגובות
    • 845 צפיות
  10. Started by nim901,

    1. אני מחפש משחק רשת חינמי שיהיה אפשר להעביר בו את הזמן :-\ וגם אם אפשר המלצה למשחק שהוא לא ברשת (בזמן שאני מוריד דברים) 2. הרגע התקנתי סימס 2 ושיחקתי איזה 5 דקות אז ככה: קודם כל זה משחק כבד (לפחות למחשב שלי) ואחרי 5 דקות המחשב עשה פתאום ריסט למה? מפרט: P4 1.8 R9200 SE 256 RAM האם זו בעיה של התחממות? תודה

    • 5 תגובות
    • 845 צפיות
  11. המוסיקה של מקס פין היא מאירן במקור, ששייך לזמר בשם מוהין הנה:

    • 2 תגובות
    • 845 צפיות
  12. Started by MoRtZkInG,

    אחרי סיום המוד הגיע הזמן להתקין את המשחק החדש שלי, THIEF3! אני יכול להגיד לכם (עברתי עד עכשיו רק 3 שלבים...) לא מאכזב בכלל... מזכיר מאוד את המשחקים הישנים (וזה טוב) חוץ מהגרפיקה שהשתפרה פלאים... את העלילה עוד לא הכרתי אבל אני יודע שיהיה טוב!!! מומלץ [attachment deleted by admin - 90 dayss]

    • 9 תגובות
    • 845 צפיות
  13. Started by שייט לעתיד,

    שלום אני צריך קראק בשביל most wanted אם משהו יכול לשלוח לי לינק או משהו בבקשה למה הורדתי most wanted התקנתי והוא לא עובד לי אני צריך crack בבבבבקקששההה תודה אבי. נ.ב ניסיתי לחפש ולא מצאתי :-\

    • 2 תגובות
    • 845 צפיות
  14. Started by dj mccoy,

    הייי לכולם האם במקרה יש למישהו את המשחק soldier of fortune 2 אני מחפש את המשחק בנרות וקצת קשה להוריד אותו . אז שמישהו יהיה נחמד ו................. :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( תודה dj

    • 4 תגובות
    • 845 צפיות
  15. מה זה ה60Hz 71 Hz ??? ברזולוציה ? ועוד שאלה על הדרך מה זה HABO ? הפעלתי את זה לא הרגשתי שינוי אבל הייתה לי ירידת FPS משמעותית !

    • 3 תגובות
    • 845 צפיות
  16. Started by Gnome,

    אתם אם יצא או ייצא(בעתיד) שר הטבעות שני הצריחים בעתיד למחשב?

  17. Started by GolanNz,

    שלום לכולם,קוראים לי מתן שם במשחק PwGaming GolanNz PwGaming היא כרגע הקבוצה הכי טובה בארץ ב CALL OF DUTY BO2 ואני אחד השחקנים שלה. החלטתי לפתוח דף פייסבוק משלי כאשר שם אני יפרסם את כל תוצאות הקבוצה,תמונות מלאנים\בוטקאמפים,וכל מיני חדשות על עולם הגיימינג. אשמח אם תעשו לייק http://www.facebook.com/GolanNz?ref=hl תודה רבה ושבוע טוב .

    • 0 תגובות
    • 845 צפיות
  18. Started by rroonnii,

    ??

    • 4 תגובות
    • 845 צפיות
  19. Started by ha_miki,

    יש לי בעיה עם היילו כל פעם שאני מנסה להריץ אני מקבל בעיה עם ה D3D ואז הוא מחייב אותי לצאת מהמשחק ואומר להריץ את DXDIAG יש לי את ATI 8500 עם CATALYST 3.7 התקנתי את DX90B ועדיין לא עובד למישהו יש מושג מה זה יכול להיות אה וכן WINDOWS XP AMD 1800 1024 RAM תודה ושנה טובה

    • 5 תגובות
    • 845 צפיות
  20. Started by toktok,

    הי, התקנתי פיפא ושכאני נכנס למשחק אני רואה מספר שניות מסך שחור ואז חוזר לווינדוס. יש לי כרטיס מסך PALIT GT8800 NVIDIA 512MB מה הבעיה?

    • 4 תגובות
    • 844 צפיות
  21. Started by matrix_xp,

    יש ליכרטיס מסך 8800GT והוא אמור להריץ ת'משחק בלי שום בעיות אבל הוא כזה מקרטע לא שהוא איטי בו נגיד שאם אני זורק את הנשק או מזיז את העכבר זה לא קורה מיידית כמו שהיה לי בכרטיס הישן למה זה אפשר לפתור דרך אגב התקנתי המשחק כמה פעמים ולא עזר

    • 5 תגובות
    • 844 צפיות
  22. הבנתי שיצא פאץ' שמפעיל את המשחק על XP הורדתי אותו אני בא להתקין ועולה לי השגיאה הזאת http://img508.imageshack.us/img508/4537/drff9.jpg

    • 3 תגובות
    • 844 צפיות
  23. Started by דודים דודים,

    אם אני קונה משחקים מהאתר http://www.theriftarcade.com/oculus-rift-games/ של אוקולוס איך אני מפעיל אותם על ה VIVE ?

  24. Started by GrayFox,

    מה נשמע פורום יקר אני מתנצל על עבירה על החוקים כשכתבתי בקשר לCRACK אני עוד חדש אני עוד לא מכיר הכל אני מצטער

    • 2 תגובות
    • 844 צפיות

דיונים חדשים בפורומים