משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
אני חייב טלאי או לפחות תלבושות ל pes08 לליגה הישראלית
-
- 1 תגובה
- 846 צפיות
-
-
וכמה אמרו לי, זה די פשוט..... המשחק נוייק, כלומר, קיבל ניוק. ובדיוק בגלל הסיבה הזאת, הקראק לא מתפקד. עוד מעט ישוחרר קקראק פיקס, ואני אעלה אותו על אחד השרתים שלי. חג נעים, (סליחה סליחה סליחה סליחה), ותהנו לכם (אחרי החג ).
-
- 4 תגובות
- 846 צפיות
-
-
יש משחק מסויים שראיתי אותו בזמן של האיפון הראשון שיש פצצות שנדלקות וצריך ללחוץ על פצצה אחר פצצה לפני שהיא מתפוצצת אני מחפש ךהוריד את המשחק הזה רק אני צריך את שמו. אשמח אם תעזרו לי
-
- 1 תגובה
- 845 צפיות
-
-
שלום ... מישהו יודע מאיפה אני יכול להוריד משחקים קטנים כאלה שאפשר לשים לילדים קטנים במחשב החינמיים האלה כמו ( טרזן , גאז ) דברים כאלה .. תודהה
-
- 3 תגובות
- 845 צפיות
-
-
-
אני מדבר בעיקר על הצבא האמריקאי... היחידות ניראות לי ממש לא ברורות לעומת מה שהתרגלתי בג'נרלס. יש לי 9600 פרו ואני משחק על HIGH דיטייל וSHADOW נמוך. מישהו יודע על בעיה כלשהי עם הדרייבר של הכרטיס הזה :s05: או שזאת פשוט הגרפיקה? תמונה מצורפת [attachment deleted by admin - 90 dayss]
-
- 7 תגובות
- 845 צפיות
-
-
-
נא לסגור את אפליקציית הsteam ולפתוח מחדש. חלון הpre-load אמור להופיע. Have fun! EDIT: נא לשכוח מלשחק במשחק כמובן, אין עדין קוד עד שהמשחק יזדהב...
-
- 2 תגובות
- 845 צפיות
-
-
כבר תקופה ארוכה אני מנסה אבל לא מצליח לסיים את המשחק המשחק קשה מידי לדעתי
-
- 3 תגובות
- 845 צפיות
-
-
1. אני מחפש משחק רשת חינמי שיהיה אפשר להעביר בו את הזמן :-\ וגם אם אפשר המלצה למשחק שהוא לא ברשת (בזמן שאני מוריד דברים) 2. הרגע התקנתי סימס 2 ושיחקתי איזה 5 דקות אז ככה: קודם כל זה משחק כבד (לפחות למחשב שלי) ואחרי 5 דקות המחשב עשה פתאום ריסט למה? מפרט: P4 1.8 R9200 SE 256 RAM האם זו בעיה של התחממות? תודה
-
- 5 תגובות
- 845 צפיות
-
-
המוסיקה של מקס פין היא מאירן במקור, ששייך לזמר בשם מוהין הנה:
-
- 2 תגובות
- 845 צפיות
-
-
אחרי סיום המוד הגיע הזמן להתקין את המשחק החדש שלי, THIEF3! אני יכול להגיד לכם (עברתי עד עכשיו רק 3 שלבים...) לא מאכזב בכלל... מזכיר מאוד את המשחקים הישנים (וזה טוב) חוץ מהגרפיקה שהשתפרה פלאים... את העלילה עוד לא הכרתי אבל אני יודע שיהיה טוב!!! מומלץ [attachment deleted by admin - 90 dayss]
-
- 9 תגובות
- 845 צפיות
-
-
שלום אני צריך קראק בשביל most wanted אם משהו יכול לשלוח לי לינק או משהו בבקשה למה הורדתי most wanted התקנתי והוא לא עובד לי אני צריך crack בבבבבקקששההה תודה אבי. נ.ב ניסיתי לחפש ולא מצאתי :-\
-
- 2 תגובות
- 845 צפיות
-
-
הייי לכולם האם במקרה יש למישהו את המשחק soldier of fortune 2 אני מחפש את המשחק בנרות וקצת קשה להוריד אותו . אז שמישהו יהיה נחמד ו................. :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( תודה dj
-
- 4 תגובות
- 845 צפיות
-
-
מה זה ה60Hz 71 Hz ??? ברזולוציה ? ועוד שאלה על הדרך מה זה HABO ? הפעלתי את זה לא הרגשתי שינוי אבל הייתה לי ירידת FPS משמעותית !
-
- 3 תגובות
- 845 צפיות
-
-
אתם אם יצא או ייצא(בעתיד) שר הטבעות שני הצריחים בעתיד למחשב?
-
- 1 תגובה
- 845 צפיות
-
-
-
- 10 תגובות
- 845 צפיות
-
-
שלום לכולם,קוראים לי מתן שם במשחק PwGaming GolanNz PwGaming היא כרגע הקבוצה הכי טובה בארץ ב CALL OF DUTY BO2 ואני אחד השחקנים שלה. החלטתי לפתוח דף פייסבוק משלי כאשר שם אני יפרסם את כל תוצאות הקבוצה,תמונות מלאנים\בוטקאמפים,וכל מיני חדשות על עולם הגיימינג. אשמח אם תעשו לייק http://www.facebook.com/GolanNz?ref=hl תודה רבה ושבוע טוב .
-
- 0 תגובות
- 845 צפיות
-
-
-
יש לי בעיה עם היילו כל פעם שאני מנסה להריץ אני מקבל בעיה עם ה D3D ואז הוא מחייב אותי לצאת מהמשחק ואומר להריץ את DXDIAG יש לי את ATI 8500 עם CATALYST 3.7 התקנתי את DX90B ועדיין לא עובד למישהו יש מושג מה זה יכול להיות אה וכן WINDOWS XP AMD 1800 1024 RAM תודה ושנה טובה
-
- 5 תגובות
- 845 צפיות
-
-
הי, התקנתי פיפא ושכאני נכנס למשחק אני רואה מספר שניות מסך שחור ואז חוזר לווינדוס. יש לי כרטיס מסך PALIT GT8800 NVIDIA 512MB מה הבעיה?
-
- 4 תגובות
- 844 צפיות
-
-
יש ליכרטיס מסך 8800GT והוא אמור להריץ ת'משחק בלי שום בעיות אבל הוא כזה מקרטע לא שהוא איטי בו נגיד שאם אני זורק את הנשק או מזיז את העכבר זה לא קורה מיידית כמו שהיה לי בכרטיס הישן למה זה אפשר לפתור דרך אגב התקנתי המשחק כמה פעמים ולא עזר
-
- 5 תגובות
- 844 צפיות
-
-
הבנתי שיצא פאץ' שמפעיל את המשחק על XP הורדתי אותו אני בא להתקין ועולה לי השגיאה הזאת http://img508.imageshack.us/img508/4537/drff9.jpg
-
- 3 תגובות
- 844 צפיות
-
-
אם אני קונה משחקים מהאתר http://www.theriftarcade.com/oculus-rift-games/ של אוקולוס איך אני מפעיל אותם על ה VIVE ?
-
- 0 תגובות
- 844 צפיות
-
-


