משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
הבנתי שזה מוד כזה ל Quake 3 .. המשחק יפה ? יש מולטיפלייר ? איך הגרפיקה ? ואיך העלילה כמובן ? תודה מראש ! :-*
-
- 0 תגובות
- 847 צפיות
-
-
-
http://www.gamershell.com/screenpop.php?id=277813 1940X1290 ייתכן וכי הפירוט הגרפי אינו מלא. נלקח ממשחק אסטרטגיה שעדיין תחת פיתוח, crusaders: thy kingdom come
-
- 3 תגובות
- 846 צפיות
-
-
האם המשחק עדיין חי? האם יש שרתים פעילים ועוד יש סיבה לחזור לשחק,ואם כן אז כמה בערך שרתים יש? כמובן שאני שואל על vietnam ולא על BC2 הרגיל.. תודה
-
- 1 תגובה
- 846 צפיות
-
-
יום שישי פירמטתי את המחשב. אחרי הפירמוט התקנתי את כל הדברים כרגיל וגם CS retail ואז העדכון cs1005 (כי אין לי האף ליי) באותה צורה ודרך שתמיד הייתי תמיד ושעבדה לי עד לפני הפירמוט. כשאני נכנס למשחק ולשרת המשחק עבד לאט לאט מאוד, ראיתי דרך קירות (אז מה אני לא צ'יטר ;D ) והיו עיוותים חמורים בצבעים, בגרפיקה ובטקסטורות. התקנתי המון פעמים מחדש את כל הדברים ובסופו של דבר הסרתי את כל התקנות הCS, התקנתי מחדש והורדתי מחדש את העידכון cs1005 ואז נכנסתי עכשיו למשחק והמשחק עובד! את ה"שמיים" אני רואה מעוות כאילו מריחה של מה שהסתכלתי עליו לפני שניה והיה במיקום של השמיים וה net_graph מראה לי שאני על 10-30FPS בעוד לפני הפירמוט הייתי על 100 (MSI GF4 Ti4200 128MB). עשיתי עידכוני דרייברים (41.0…
-
- 3 תגובות
- 846 צפיות
-
-
אני יוכל להוריד מהסטים את ה SOURCE בחינם ?
-
- 6 תגובות
- 846 צפיות
-
-
מה מהשחק בדיוק?
-
- 1 תגובה
- 846 צפיות
-
-
אני תקוע בפזל הזה עם הריבועים. נישהו יודע איך פתרים את זה
-
- 4 תגובות
- 846 צפיות
-
-
כמו בכותרת מצאתי אתר כזה והוא די בינוני אבל יש בו פורום מיוחד וציטים אז בבקשה: http://www.conspiracy.co.il/
-
- 0 תגובות
- 846 צפיות
-
-
לפעמים שאני בתוך המכונית וחושך לא רואים טוב איך מדליקים את האורות? אני יודע שיש את אנטר שזה מפעיל רק לשניה בחוץ אבל איך מדליקים קבוע? שהיה גם מבפנים? יש דבר כזה?
-
- 4 תגובות
- 846 צפיות
-
-
http://www.evga.com/articles/00726
-
- 0 תגובות
- 846 צפיות
-
-
היי.. מישהו יכול לנסות לעזור לי לזהות את המשחק הזה.. אני פשוט לא זוכר את השם.. זה היה איזה דמות אחת..משחק כמו בסגנון QUEST ... לא זוכר הרבה.. היה גשם כל המשחק נדמה לי ..היו שם ילדים באיזה גן שאם היית מרביץ להם הם היו קוראים לאח שלהם ומפוצצים אותך... היה שם מעבורת שהיה אפשר לקחת.. היה לו חברה .. שהוא יצא מהבית היה שם דרקון על גיבהה שכזאת שהיה צריך לקנות משהו כדי לטפל בו... מישהו זוכר משהו כזה? משחק תלת מימדי..דיי ישן.. מקווה שתוכלו לעזור... תודה מראש.
-
- 4 תגובות
- 846 צפיות
-
-
-
לראות עד הסוף בשביל להבין http://video.google.com/videoplay?docid=-2981105389557640600&q=BF2
-
- 4 תגובות
- 846 צפיות
-
-
זה קשור למשחקים כי זה מנוע לש משחק מה זה המנוע הזה שאתם מדברים עליו עם הגרפיקה הבלתי יאומנת ? פשוט אןי יל מושג על מה מדברםי בכמה הגרפיקה שלו חזקה משל doom3 ? תודה
-
- 4 תגובות
- 846 צפיות
-
-
כמה שאלות שמעניינות אותי כבר זמן רב... כמה זמן לוקח בערך לפתח משחק מחשב? (זה נכון שלקח לפתח את סימס כמה שנים טובות?) בכלל איזה משחק לקח לפתח אותו הכי הרבה זמן... מה זה מנוע גרפי בדיוק...לא הצלחתי למצוא תשובה שמסבירה את זה טוב והאם עומד לצאת באמת C&C חדש בעתיד? ועוד כמה שאלה.. ה"כרטיסי מסך" של התחנות משחקים (ps2/xbox) הם בהרבה יותר טובות מהכרטיסי מסך של המחשבים האישיים? ואם אפשר לתת דוגמא לנתוניי החומרה של הכרטיסים הללו...
-
- 4 תגובות
- 846 צפיות
-
-
יש אפשרות להפעיל באובליביון גם HDR וגם AA ביחד?
-
- 8 תגובות
- 846 צפיות
-
-
Avencast - Rise Of The MaGe DeathSpank וההרחבות שלו dungeon siege 1\2\3 diablo 3 torchlight 1 Hazen: The Dark Whispers silverfall The Chosen: Well of Souls titan quest loki Legend: Hand of God sacred 2
-
- 2 תגובות
- 846 צפיות
-
-
הורדה - http://www.gamershell.com/download_32426.shtml סרטון - http://www.gametrailers.com/player/usermovies/202696.html תמונות - http://www.gamershell.com/pc/operation_thunderstorm/screenshots.html?id=342814 כנראה זה משחק ירוד, אבל בחוסר משחקים שיש, זה המצב :'( [עדיין לא שיחקתי בדמו ]
-
- 1 תגובה
- 846 צפיות
-
-
יש לי תמשחק אבל גם כשאני בוחר את כל הנשקים שיהיו אין לי במשחק את הבננה שמתפצלת לבננות ואחר כך מפוצצות חזק או החמור שהיה נופל מהשמיים והיה עושה חור ??
-
- 4 תגובות
- 846 צפיות
-
-
http://www.gamerankings.com/htmlpages2/933010.asp http://www.gamerankings.com/htmlpages2/928519.asp http://www.gamerankings.com/htmlpages2/933000.asp http://www.gamerankings.com/htmlpages2/932846.asp זלדה עם ממוצע מאוד גבוהה(98) תביאו עוד ביקורת אם מצאתם
-
- 12 תגובות
- 846 צפיות
-
-
חם חם מהתנור, רגע לפני העונה החדשה נצחון יפה עם אחלה הריגות ושיתוף פעולה חכם וטוב. פרגנו בעוקב ובלייק, אודה לכם מאוד!
-
- 0 תגובות
- 846 צפיות
-
-
מישהו יודעה איך לפתור את הבעיה של כריסות לדסקטוף בBF2 ? זה יוצה לדסקטוף או דופק לי RESTART אחרי restart פתחתי את הקבצי DMB וזה אומר לי שבעיה נוצרה בגלל קובץ ati2cqag.dll יש לי X800gto pci-ex תודה מראש [attachment deleted by admin]
-
- 9 תגובות
- 846 צפיות
-
-
עוד שבוע חולף - ועוד הצעה בחנות ה-Humble Store שכמעט בלתי אפשרי לסרב לה לכתבה
-
- 0 תגובות
- 846 צפיות
- 1 follower
-
-
אני מסתכל ובכול מקום כתוב שהפינג שלי מעל ל200 וזה לא הגיוני כי עד עכשיו הוא היה 100-+ .... מה יכול לעזאזל לעליית הפינג ואיך אני פותר את הבעיה (אין לי שום תוכנת הורדה שרצה)...
-
- 14 תגובות
- 846 צפיות
-


