משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
אם למישהו יש תמשחק המקורי והוא לא משתמש בו שישלח לי הודעה בפרטי
-
- 13 תגובות
- 848 צפיות
-
-
נוצר מצב קטסטרופלי איך אפשר לשחק בכלל במשחקים אחרים, אחרי המשחק המדהים הזה. זה אשכרה משחק ה-FPS, הכי טוב שקיים. שיחקתי אצל חבר ב- "קיין ולינץ'" מיד אחרי שגמרתי את קוד 4 ופשוט רציתי להקיא. הרגשתי שחזרתי עשור אחורה מבחינת גרפיקה ומשחקיות. זה כמו לחזור ולשחק במשחק "DIGGER" יש הצעות למשחקים שיהוו עבורי חוויה מתקנת?
-
- 3 תגובות
- 847 צפיות
-
-
תגובות שליליות מבחינות האלפא? קצב מכירות מוקדמות מאכזב? בעיות בפיתוח? הפרק החדש בסדרה של EA Games שיחזיר אותנו לימי מלחמת העולם השנייה יגיע רק בסוף חודש נובמבר לכתבה
-
- 1 תגובה
- 847 צפיות
- 1 follower
-
-
שלום רציתי ממזמן לפתוח תארד שבו חברי הפורום יוכלו לשאול אם\איך המחשב שלהם יריץ משחקים בתארד אחד במקום לפתוח חדש (זה נראה לי רעיון טוב ) אני יתחיל אני מתכנן לקנות את המשחקים הבאים ואני רוצה לדעת אם המחשב לי יריץ אותם ואם כן על איזה רזולוציה המשחקים הם Need For Speed Pro Street BIOSHOCK CALL OF DUTY 4 MODERN WARFARE המפרט שלי intel core duo E4500 2.2GHZ 2GB GEFORCE 8500 GT 512MB
-
- 1 תגובה
- 847 צפיות
-
-
7.5 דולר לגרסת הדלוקס שכוללת את התוספים למשחק. shooter מצוין עם סיפור טוב . גם אם אין לכם כוח לחקור את כל העולם הפתוח, שימו את המשחק על הרמה הקלה ותהנו מסיפור מצוין לדעתי! ידידותי גם למחשבים פחות עוצמתיים. בכלל, זו דוגמא טובה למה כיף לשחק על מחשב. מחשב של 2000 שח כולל כרטיס מסך מספיקים להריץ את המשחק הזה מצוין והעלות נמוכה. כמוהו יש עוד הרבה משחקים בני שנים ספורות שיתנו המון הנאה ובמחיר נמוך מאוד. מישהו אמר מחאת יוקר המחייה?
-
- 1 תגובה
- 847 צפיות
-
-
היי התקנתי את הפאטץ ועכשיו יש לי בבמוצע 40 FPS על הגדרות High ורזולוציה 1024 על 768 , זה הגיוני ?
-
- 5 תגובות
- 847 צפיות
-
-
-
שלום לכולם, גלשתי להנאתי בVGAMES, שפתאום ראיתי את המשחק הזה. לפי הסירטון ידעתי שזה הולך להיות אדיר. אז ניסיתי לחפש פרטים בGAMESPOT, אבל אין! אז חשבתי שאולי תוכלו לתת לי קצת פרטים על המשחק, כי אני לא הצלחתי לברר אפילו מתי הוא יוצא. קישור לדך בVGAMES( אני מקווה שזה לא עובד על החוקים):http://www.vgames.co.il/soons_article.aspx?PreviewID=1008 תודה לעוזרים! אלון
-
- 2 תגובות
- 847 צפיות
-
-
שלום לכולם. יש לי את המשחק S.H.3, לאחר ההתקנה, כשאני מנסה להפעיל את המשחק, עולה הלוגו של החברה המייצרת ואח"כ הודעה שאומרת שהמשחק עלול להכיל קטעים קשים לצפייה וכו' ואז המשחק נתקע, פשוט לא עולה ( CTRL + ALT + DEL = Not responding) מפרט המחשב שלי בקצרה : 1.7, 512 זיכרון (SDRAM לצערי) מערכת הפעלה WIN XP PRO וכרטיס מסך RAEDON 9600 PRO עם דרייברים מעודכנים ו DX 9. שמעתי על משחקים שעושים בעיות בכרטיסי MX, אבל לי יש RAEDON טוב. האם מישהו ניתקל בבעיה זו (אולי המשחק עולה רק עם כרטיסי NVIDIA ?) במשחק זה ? ומה הפיתרון אם יש. בתודה מראש, (מת לשחק במשחק כבר) תומר.
-
- 6 תגובות
- 847 צפיות
-
-
-
http://www.dailytech.com/STALKER+Possibly+Stealing+Art+From+Other+Games/article6901.htm תאכלס ,שימשיכו לגנוב אחד מהשני, רק שיפסיקו לשדוד אותנו
-
- 1 תגובה
- 847 צפיות
-
-
המשימה היא לחזור לבסיס איפה שיש את הרכבת והגשר... איפה נמצא הבסיס ואיך חוזרים אליו?
-
- 3 תגובות
- 847 צפיות
-
-
קפצתי לביקור באתר של Rockstar Games כדי להתעדכן בקשר למשחק החדש בפיתוח Bully ופתאום קלטה עיני לינק ל-Rockstar Classics ולאחר שנכנסתי נדהמתי - Rockstar מאפשרת להוריד למחשב שלכם, בחינם את GTA המקורי ואת המשכו GTA2. כמו כן אפשר להוריד שם איזה משחק לא מוכר בשם Wild Metal. כל מה שצריך לעשות זה להירשם וההורדה תתחיל! תהנו מהקלאסיקות http://www.rockstargames.com/classics/wmc.html
-
- 3 תגובות
- 847 צפיות
-
-
התחרפנתי מהחיפושים לא מוצא בשום מקום וכל שרת שאני מנסה להכנס אומרים לי שאני צריך להפעיל את התוכנה הזאת...איפה יש אותה בכלל לא מצאתי בגוגל כלום
-
- 7 תגובות
- 847 צפיות
-
-
הצלחתי להפעיל את המשחק מצויין אבל ישנה בעייה אחת. הווינדוס חוסם לי את תקיית MY DOCUMENTS מסיבה שלא הצלחתי להבין ולפתור וזה גורם לכך שאני לא מצליח לפתוח פרופיל חדש בתחילת המשחק. לפי מה שראיתי זה גם מונע ממני לשחק במשחק בכלל! אם למישהו יש פתרון שיודע כיצד ניתן לעקוף את פתיחת הפרופיל בבקשה שיעזור לי. תודה
-
- 1 תגובה
- 847 צפיות
-
-
לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/far-cry-4-%d7%91%d7%a7%d7%a8%d7%95%d7%91-%d7%9e%d7%90%d7%aa%d7%92%d7%a8-%d7%94%d7%a8%d7%91%d7%94-%d7%99%d7%95%d7%aa%d7%a8-%d7%a2%d7%9d-%d7%9e%d7%a6%d7%91-permadeath/
-
- 1 תגובה
- 847 צפיות
-
-
שלום לכם, הקלאן שלי בקאונטר סטרייק מארגן גביע רציני בעל הקבוצות הטובות במדינה. אנחנו מחפשים עזרה בתחום של מישהו שיממן לנו פרסים. עכשיו אני מדבר על חנויות וכדומה או אפילו אנשיפ פרטיים ובתמורה אנחנו נפרסם אותכם/חנותכם או אתרכם בגביע/באתרנו/במירק בתמורה שתממנו לנו פרסים צנועים לחמשת השחקנים של הקבוצה המנצחת. אנחנו מחפשים דברים צנועים וכמובן שאיך שהו יהיו קשורים למחשבים אולי איזה רכיב קטן או משהו כזה. אנא צרו עימי קשר ב- neemancu@netvision.net.il או פשוט דברו איתי פה יהיה הכי טוב. תודה
-
- 5 תגובות
- 847 צפיות
-
-
אני מחכה ומחכה וmafia 2 לא יוצא! מישהו יכול להגיד לי מתי הוא יוצא? כי בכל אתר כתוב בתאריך אחר.!
-
- 1 תגובה
- 847 צפיות
-
-
גירסת ה-VR המרשימה של אחד המשחקים הטובים ביותר שנוצרו תנחת ב-Steam בקרוב מאוד לכתבה
-
- 0 תגובות
- 847 צפיות
- 1 follower
-
-
ממש ממש בהתחלה יש משימה שצריך לעבור בכל העיר ולגבות כספים , יש קטע שמגיעים לתחנת דלק וצריך להציל את סאם מתוך הבית, ואז אחרי שהורגים את כולם בבית פורץ איזה איש מתוך דלת בבית ובורח , סאם אומר לך תעזור אותו ואז האיש נכנס לאוטו ונוסע , בשלב זה אין לי מושג מה עושים ניסיתי לירות עליו לא עובד , חשבתי לחסום את האוטו עם האוטו שלי , לא עובד , לפוצץ את האוטו לא עובד , אז איך לעזאזל עוצרים אותו ומה צריך לעשות שם
-
- 11 תגובות
- 847 צפיות
-
-
אהלן לכולם, אני כרגע על כמעט 48% מהמשחק. נשארו לי בליגה האירופאית את התחרויות האיטלקיות, הצרפתיות, והבריטיות למכוניות קלות (עד 100ק"ג). כמו כן, בליגת ה-pro's של המשחק נשארו לי רק התחרויות של ה-super cars אשר לצערי אסור להשתתף בהם עם מכוניות משופרות. יש למישהו הצעות למכוניות שיכולות להתאים לי (ושיודע שהן חזקות מספיק בשביל התחרויות האלה)? כל המכוניות שלי עכשיו (יש לי 30, כל השאר מכרתי) לא מתאימות, או בגלל שהן מכוניות מירוץ, או בגלל שהן לא מהמדינה הנכונה. תודה רבה, Anatoli.
-
- 10 תגובות
- 847 צפיות
-
-
אני משחק כבר שבוע במשחק ונראה לי שהוא מלא בכל מיני באגים, היום אני בא לעלות את המשחק והמשחק פשוט מסרב להעלות ואני מקבל איזו הודעת שגיאה,לא יודע מה קורה פה. דרך אגב מישהו יודע היכן נשמרים השלבים שכבר עברתי אני רוצה להסיר את המשחק ולהתקין מחדש ואין לי כוח להעבור שוב את אותם השלבים.
-
- 6 תגובות
- 847 צפיות
-
-
מי רוצה לשחק MEDAL OF HONOR ברשת מי שרוצה שיכתוב לי כאן ונקבע כבר?
-
- 0 תגובות
- 847 צפיות
-
-
שלום כולם אמרו לי שבקונטאר סטרייק כדאי להוריד את ה אקסלראישון accelirtion מצטער אם אני לא רושם את זה נכון מישהו יודע איך עושים את זה ?
-
- 4 תגובות
- 847 צפיות
-
-
היי! מי שיחק במשחק הזה? יש לי אותו ואני מתלבט אם לשחק בו או בFEAR..ראיתי כמה סרטונים שלו וזה נראה נחמד. מי ששיחק שיכתוב חוות דעת קטנה תודה ;D
-
- 7 תגובות
- 847 צפיות
-


