עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. כמה זמן זה דואר אקספרס??

    • 3 תגובות
    • 848 צפיות
  2. אני מרביץ לו מוריד לו את הכוח אחרי כך עם הE וכל הדברים האלה אחרי זה אני צריך להגיע אליו.. איך אני מגיע אליו אם הוא כל שניה יורה בי דברים עגולים כאלה ומפיל אותי?!? --- זה היה נושא על הנסיך אבל אם כבר אז כבר..

    • 2 תגובות
    • 848 צפיות
  3. Started by Battlefield man,

    שאלה מהי המפה הגדולה ביותר ומה זה battlefield 2:eoru force ???????

    • 8 תגובות
    • 848 צפיות
  4. Started by Nakion,

    ששלום לכולם שאני פותח את המשחק (אחרי שהתקנתי אותו מחדש כי החלפתי מחשב) הגרפיקה נהיית לי בהירה מדי ומטושטשת כזאת ניסיתי להתקין את המשחק מחדש וזה לא עזר אשמח לפתרון תודה.

    • 0 תגובות
    • 848 צפיות
  5. Started by chen1234,

    באתר הזה: http://www.systemrequirementslab.com שבודק אם המחשב שלך מספיק חזק למשחק מסוים אז שאני שם משחקים כבדים כמו bf2142 אז זה מראה לי שזה לא יוכל להריץ לי אותו על ההגדרות הכי גבוהות מכיוון שמהירותצ המעבד שלי לא מספיקה.... מפרט בצד...

    • 1 תגובה
    • 848 צפיות
  6. Started by eegg,

    אתם יודים מדי יוצא הדמו של battlefield 2142??

    • 5 תגובות
    • 848 צפיות
  7. המקור: http://www.gamershell.com/news/22475.html מי כמוני מחכה שזה יגיע אלינו כבר? ישלח לחנויות (ויופץ ע"י EA כמובן) החל מה- 21 בחודש זה. HF

    • 3 תגובות
    • 848 צפיות
  8. שלום, אז ככה יש לי HD מחורבן של 40GB ואני מנסה לחסוך במקום, עכשיו ראיתי שהשמירה של הסיסמ 2 לוקח מעל 400MB ואני לא רוצה למחוק את זה לאחותי אז אני שואל האם אפשר להעביר אותו לכונן המשני שלי במקום זה של הWIN? האם זה יגרום בעיות? :s05:

    • 1 תגובה
    • 848 צפיות
  9. שלום. יש לי גישה ליקנות דברים בזול מחו"ל לכמה ימים, נכון לכרגע אני רק רוצה כמה משחקים אבל אני לא יודע בידיוק איזה ליבחור. אני אשמח אם תוכלו לתת לי הצעות למשחקים טובים שחוויתם. *יש לי מיכסה של עד 5 משחקים ואני מעוניין לירכוש משחק מכל פלטפורמה: מירוצים, אסטרטגיה, פעולה, ואם יש אחרים שאתם ממליצים אז הם יתקבלו בברכה. (המשחקים מיועדים ל-PC כמובן) תודה לעוזרים

    • 8 תגובות
    • 848 צפיות
  10. Started by aa,

    אני רוצה לעבור את המשימה הרביעית במשחק RENEGADE אבל אני לא מצליח להבין מה מבקשים ממני לעשות. רשום לי לחבל בטורפדו אבל אין לי מוסג איך

    • 1 תגובה
    • 848 צפיות
  11. Started by omnius,

    שוחררה הגרסה האירופאית, היא אמורה להגיע לארץ ביום שני

    • 8 תגובות
    • 848 צפיות
  12. אני הורדתי את המשחק הזה: Yugioh Virtual Desktop http://www.xerocreative.com/index.php?goto=yvd⊂=downloads אבל אני לא מצליח לשחק בו, מישהו אוליי מכיר את המשחק ויודע איך משחקים בו? תודה.

    • 1 תגובה
    • 848 צפיות
  13. Started by stoneskin,

    שלום לכולם! מי שמכיר את הסדרה ידע שיש למה לחכות אבל הסרט הזה באמת מוכיח את זה. 20 דקות מהמשחק שפשוט נראה מדהים!מה שכן-הפריים רייט משום מה נמוך בטרוף אבל הסרט שווה כל רגע! אם הכרטיס הקשיש שלי (9500 פרו) יואיל בטובו להריץ את המשחק בקצב מספק(לא נראה לי..)-הלך עליי ויותר מזה על הלימודים שלי...טוב עדיף שלא יריץ... תהנו-קצת כבד אבל שווה http://games.softpedia.com/get/Trailer/The-Elder-Scrolls-IV-Oblivion-Gameplay-Movie.shtml

    • 0 תגובות
    • 848 צפיות
  14. Started by liav12,

    תמליצו לי על איזה משחק אופנועים יפה..

    • 6 תגובות
    • 848 צפיות
  15. היי, אני צריך לערוך רשימה של משחקים,ישנים ו\או חדשים (לא משנה) שמשתמשים במנוע של Half Life, Quake 3 הראשון ושל המנוע של Unreal הראשון. כל מי שיודע, אנא שתפו אותי בידיעותיכם. חוץ מהברור מאליו אני יודע ש: Rune - משתמש במנוע אנריל Tactical Ops - גם במנוע אנריל Medal Of Honor - משתמש ב Q3 Call Of Duty - גם משתמש ב Q3 (לא יאמן!) מי עוד ? תודה מראש HF

    • 8 תגובות
    • 848 צפיות
  16. Started by lader,

    אני מחפש תוכנה למציאת סרברים למשחקים ובלי בלבולי מח על CS כי לא מעניין אותי המשחק הזה אלא למשחקים בכללי... תודה לעוזרים, לא לנעול!

    • 5 תגובות
    • 848 צפיות
  17. Started by Xardas,

    אז ככה.. אני רוצה להתחיל לשחק בWOW (כאילו גם בהרחבה) אז האם אני צריך לקנות את המשחק המקורי וגם את התוספת או שאפשר רק את התוספת? וכמה זה עולה? מאיפה קונים? כמה לחודש? ואיך משלמים? תודה!

    • 3 תגובות
    • 848 צפיות
  18. Started by Mahno_Gaming,

    שלום לכולם היום היה לי משעמם וחיפשתי הרבה נושאים טובים לקומנטרי אבל בסוף החלטתי סתם לאלטר חחח מקווה שתאהבו (: http://www.youtube.com/watch?v=6fw2ElbUOEo Mahno_Gaming

    • 1 תגובה
    • 848 צפיות
  19. Started by asihiz,

    באמצע התקנת הדיסק הראשון אני מקבל הודעת שגיאה(critical failure in main),והוא יוצא מההתקנה. האם הבעיה בדיק או במחשב(למחשב יש מפרט מעולה ולא צריכה להיות בעיה)? בהרבה תודה....

  20. רק לא במירק בבקשה תודה

    • 0 תגובות
    • 848 צפיות
  21. Started by shishos,

    התקנתי את המשחק ALIAS בהצלחה, ושניסיתי להפעיל את המשחק קיבלתי את ההודעת שגיאה הבאה: דרך אגב יש לי כרטיס מסך- Geforce MX 440 AGPx8 128 mb

    • 7 תגובות
    • 848 צפיות
  22. Started by Ac-Boy,

    שלום אני זוכר שהייתי ילד קטן היה משחק אסטרטגיה מסוים שמאוד אהבתי אבל אבד לי במשך השנים.. אני אגיד כמה פרטים שאני זוכר והודה לכם אם תגלו אותו. - יש כזאת אש שיש אנשים מסביבה ליד המבנה הראשי.. - יש כזה פרצוף שמח ועצוב של הקהילה אם היא שמחה או עצובה (הורדת מיסים והעלאת מיסים) - זה משחק שמתקדם עם תקופות זאת אומרת בהתחלה הכל היה בנוי מעץ אחריי זה אבן ואחריי זה ברזל וכך הלאה.. - היו רוחות רפאים - היה מלך וממלכה שבונים אם אזכר בעוד אני אגיד =] תודה

    • 6 תגובות
    • 848 צפיות
  23. קובץ שרץ בלופים ומאיט את המשחק לא משנה איזה מעבד יש לך כדי שתקנה מעבד חדש זה נכון??

    • 14 תגובות
    • 848 צפיות
  24. Started by yoyo_shir,

    יש סיכוי? וגם עוד משחקיםמ שבשנים האחרונות זכינו לראות רק לקונסולות!?

    • 8 תגובות
    • 848 צפיות
  25. אחרי שעשו צחוק מהכל ומכולם עם סדרת משחקי העולם הפתוח שלהם, אנשי המפתחת Volition חושפים את Agents of Mayhem, שינסה להתמקד באקשן ידידותי יותר למשתמש הממוצע לאן פונים אחרי שהצלתם את כדור הארץ מפני פלישת חייזרים אימתנית, חיסלתם את השטן בכבודו ובעצמו ושיחזרתם את העולם? אל העתיד, מסתבר. המפתחת האמריקאית Volition Inc. וחברת האם שלה Deep Silver חשפו את המשחק הבא שלהם, Agents of Mayhem, אשר מהווה מעין אתחול עבור העולם העלילתי של סדרת Saints Row האהודה והמטורפת – הפעם בסגנון שמנסה לשמר את האקשן אך גם להציע גישה פחות קיצונית, וכזו שתקרוץ לקהל שחקנים רחב ומגוון יותר. ב-Agents of Mayhem תקבלו עולם פתוח עבור שחקן יחיד בו תשלטו בשלושה סוכני-על (מתוך 12 זמינים) עמוסי…

    • 0 תגובות
    • 848 צפיות

דיונים חדשים בפורומים