עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by RoD,

    לא ממש הבנתי מה צריך לעשות באובג'קטיב הזה >< *אגב, יש דרך לשנות רזולוציה במשחק? כי 768*1024 על מסך 19" אינץ' זה מעצבן S:

    • 2 תגובות
    • 729 צפיות
  2. Started by HaVoC_850,

    למישהו יש מושג אם יש חיה כזו? אם מתכננים להמשיך את המשחק האדיר הזה? על הדרך אשאל גם לגבי diablo 3 בליזארד מתכננים במקרה לעשות המשך למשחק הזה או שהם נתקעו כל כך חזק בWOW הזה שהם שכחו ממה שבנה אותם תודה לעונים חג שמח ושנה טובה =)

    • 0 תגובות
    • 850 צפיות
  3. Started by R)X(Z,

    שלום, אני לא בטוח שזה המקום, אבל מה שיהיה יהיה [= יש סיכוי שזה קשור לתקלות בחומרה אבל מקסימום תעבירו. בכל מקרה לעניין, קניתי מחשב חדש לא מזמן, פירוט קל על המחשב עצמו: CPU: Intel core 2 Due e6300 1.8mhz Video card: evga geforce 7600 GT 256 ram Ram: 1G אני משחק כרגע Wolfenstain : enemy territory והמשחק הקודם return to castle wolfenstain. המחשב הישן שלי הריץ את המשחק די בקלות. אבל כרגע קורה לי מצב שהמשחק פשוט נתקע, הקול במשחק נתקע, המחשב נתקע אפשר לשמוע את הקול חוזר על עצמו עד שעובר פרק זמן מסויים שמשתנה מפעם לפעם ואז שום מעיין צליל גבוה וארוך, לא צפצוף. המשחק חוזר לעצמו והמחשב כבר לא תקוע. אבל לפעמים המחשב עושה ריסט. זה נראה לי מוזר שעם מערכת כזאת, המשחק יעשה בעיות. במיוחד …

    • 0 תגובות
    • 557 צפיות
  4. התקנתי Simcity 4 על המחשב ואחרי מספר דקות המשחק מאתחל את המחשב. אחרי ש-Windows xp עולה אני מקבל הודעה "חלונות XP התאושש מבעיה חמורה". מפרט: AXP 3200 1GB RAM GeForce 5900XT יודעים איך אפשר לתקן את הבעיה?

    • 1 תגובה
    • 815 צפיות
  5. Started by Vidati,

    צוות ההנהלה של UT החליט לפתוח בגיוסים על מנת להעצים את גודלו ואת כוחו של הקלאן, בואו לגלות את כישרונכם ב-TMN (אם יש לכם כמובן) ואולי נגלה שיש בישראל עוד איזה Ti, Stin או Burn. על מנת לנסות ולהיבחן אתם צריכים ראנק עולמי מתחת ל-50,000, זהו התנאי היחידי חוץ מלהישמע לחוקים של הקלאן שזה חובה!!! יש לכם אפשרות לקבוע מועד לבחינה, הבוחנים הם: Patron - ICQ - 249137899 Nvidia - ICQ - 251582160 (אני) יש אפשרות להיבחן כבר במשחק אתם רק צריכים לומר לאחד מהבוחנים שהינכם רוצים להיבחן תודה, ובהצלחה לנבחנים!! (שאלות לשאול ב-ICQ)

    • 17 תגובות
    • 1.2k צפיות
  6. טוב הרבה בטח יודעים שרכשתי PS2 אתמול וסך הכל בינתים רכישה טובה ואני משחק כרגע בRE4 (מישחק מאוד טוב לדעתי) הבעיה שיש לי חשק למישחק בסיגנון STAR FOX (לא חיב עתידני) ואני לא מכיר שמות של מישחקים טובים בסיגנון לPS2 למישהו יש המלצות ?

    • 0 תגובות
    • 576 צפיות
  7. Started by אבי11,

    אני מחפש את המדריך של המשחק Legand of Zelda the minish cap

    • 6 תגובות
    • 807 צפיות
  8. שמעתי ש ב CS 1.6 צריך יותר טקטיקה מאשר CSS איך זה מתבטא?

    • 28 תגובות
    • 1.9k צפיות
  9. Started by ROTFL,

    מישהו פה נתקל בבעיה בשמירת משחקים (SAVE)? הצלחתי לשמור פעם אחת אך כשאני מנסה לשמור שוב, הוא "חושב" (רואים את המנורה של הדיסק הקשיח פועלת) אך המשחק לא נשמר, ניסיתי לבצע LOAD והשמירה לא קיימת. נכנסתי לסיפרייה שמכילה את השמירות של המשחק הזה והיא באופן די מוזר READ ONLY. ניסיתי להסיר את התיוג הזה אך ללא הצלחה - למרות שאני מוריד את האופציה הוא מאשר והיא חוזרת לאותו מצב. מישהו נתקל בבעייה שכזו?

    • 13 תגובות
    • 1k צפיות
  10. Started by Avi313,

    היי חבר'ה, לאחרונה אני מנסה להפעיל את Devil May Cry 3 אך כשהמשחק עולה לי, אני רואה רק מסך שחור ואני שומע את המשחק, אך לא רואים כלום. כשהסרטים של ההתחלה נגמרים אז זה נכנס לי לתפריט ההתחלתי, אבל שוב, כשאני מתחיל משחק, אז אני רואה רק שחור. מישהו יודע מה הבעיה? למעוניינים, הכרטיס מסך שלי הינו: Albatron Geforce 7600GT

    • 6 תגובות
    • 680 צפיות
  11. Started by Armageddon1,

    אני הורדתי את הדמו וזה דבר ראשון מתקין את ה dX, ולאחר מכן הוא אומר שצריך לאתחל המחשב מחדש. אבל לאחר שאני מאתחל ומעלה את המחשב מחדש זה חוזר לאותה נקודה של התקנת הDX וככה כל הזמן . איך אני מתקין את המשחק הזה?

    • 0 תגובות
    • 543 צפיות
  12. Started by tal_levi1000,

    מישהו יודע אם קיים איזה פאץ'/טריינטר/קובץ או מה שלא יהיה כדי לאפשר לשפר את ה ב.מ.וו M3 GTR האחרונה מעצבן אותי שכל כ הרבה זמן השקעתי במשחק ובסוף אי אפשר לעשות כלום אם האוטו הזה חוץ מלשנות לו את הצבע!!

  13. Started by tal_levi1000,

    רציתי לשתף אותכם במשחק שאני משחק בזמן האחרון לא יודע כמה ממכם מכירים את המשחק הזה אמנם הוא לא משחק עם גראפיקה ברמה של FARCRY (תאמת הוא די רחוק ממנו) אין לי עלילה משובחת (תאמת העלילה די טיפשית, אם זה בכלל נחשב עלילה) המשחק שוקל 2GB ומשהו והוא אפילו לא 3D אמיתי אבל בכל זאת הוא כל כך ממכר!!!!!!! לאלה שלא יודעים על מה אני מדבר אני יספר קצת על המשחק זה משחק תפקידים אונליין (תאמת יש סינגל אבל הוא מסריח) בהתחלה אתה יוצר דמות ומתחיל לשוטט העולם הגדול של רון מידגר (RUNE MIDGAR) המטרה במשחק היא לשפר את הדמות שלך, להשיג אייטמים מגניבים כמו חרבות שריונים קסדות וכל מיני אביזרים שונים ומשונים עכשיו הקטע הכי מגניב בכל המשחק הזה הם מלחמות הגילדות בכל רגע נתון אתה יכול להצטרף ל…

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  14. Started by Omerole,

    אפשר להגיד שזאת המערכת הפיזיקלית הכי מוצלחת שראיתי,והוא גם רץ מעולה באיכות כמעט מקסימלית על הכרטיס שלי (X800XL). ממש משחק ענק,מישהו יודע מתי אפשר יהיה לקנות אותו בארץ?

    • 253 תגובות
    • 38.2k צפיות
  15. Started by אבי11,

    הורדתי את המשחק פוקימון gale of darkness אבל הוא לא עובד. לפי מה שאני מבין המשחק מיועד ל gamecube האם יש אמולטור שמאפשר להפעיל את המשחק על הפי סי שלי? שנה טובה!

    • 4 תגובות
    • 745 צפיות
  16. Started by McMerc,

    2 ג`יגה של מידע הורדו אמש משרתיה של Ubisoft הצרפתית, בין היתר סרטונים, תמונות וקטעי אומנות, שחושפים כותרים שעד היום לא ידענו על קיומם. למרבה הפלא, הקבצים הכבדים האלה לא נגנבו משרתי החברה במבצע פריצה מתוחכם של האקר, אלא שכבו בנינוחות על שרת ה- FTP של החברה, שהוצע בשוגג לכל מי שניסה להקליד את הכתובת ftp.ubi.com. כאמור, השרת הכיל הוכחות חותכות לקיומם של משחקים שעדיין לא הוכרזו בצורה רשמית. בין השאר ניתן למצוא ברשימה הארוכה את Splinter Cell החמישי, כותר חדש בסדרת הנסיך הפרסי ומשחק המשך ל- Far Cry המהולל. לצערנו, אין באפשרותנו להציג בפניכם את נכסי הקובץ, אך אתם מוזמנים להכנס לפורום של Gaming Age, בו יש דיון ארוך על הנושא. חברת הפיתוח הבינה שהיא לא יכולה להכחיש את הביזיון שהתר…

    • 3 תגובות
    • 795 צפיות
  17. Started by Interl-Conore,

    איך זה XBOX360 על VGA MONITOR? אם כבל מתאים... ב 300 שח ב MEDIAGAMES האיכות יותר טובה??? מאשר בטלויזיה רגילה\? :xyxthumbs:LCD

  18. Started by nore0,

    מה זה אומר ? http://img146.imageshack.us/img146/725/hl2jh1.jpg מעבד: AMD SEMPRON 64 2800+ Thermaltake BigTyphoon לוח אם: Gigabyte GA-K8VM800M כרטיס מסך: Gigabyte 6600GT 128MB AGP ZALMAN VF700 זיכרון: 2048 MB RAM

  19. Started by KKK,

    תהנו http://net.nana.co.il/Article/?ArticleID=394352&sid=127

    • 8 תגובות
    • 996 צפיות
  20. מאיפו אני יכול להוריד GTA SANANDREAS?? כשהמשחק גמור 100%? הורדתי 100_percent_checklist.pdf אבל אני לא יודע איפו לשים אותו :_

    • 17 תגובות
    • 2.1k צפיות
  21. יש לי 2 משתמשים של הסטים אחד CS רגיל והשני CSS אפשר לעשות משניהם אחד של הכל??

    • 10 תגובות
    • 809 צפיות
  22. Started by lader,

    התחלתי לשחק splinter cell chaos theory והעלילה לא ממש מובנת. מישהו יכול לספר לי בקצרה על מה היא?

    • 0 תגובות
    • 584 צפיות
  23. http://www.washingtonpost.com/wp-dyn/content/article/2006/09/21/AR2006092102079.html :o עכשיו אין מה להתלונן על מחיר גבוהה

    • 49 תגובות
    • 4.1k צפיות
  24. Started by stingeR-,

    סתם רוצה לדעת למה אני כבר חורק שיניים מרוב ציפיה..

    • 1 תגובה
    • 600 צפיות
  25. Started by dannygnh,

    p4 2.4 gh 512 mb לאחר התקנת המשחק כאשר אני מכניס את דיסק plaY המסך נהיה שחור ולא רואים או שומעים כלום.

    • 2 תגובות
    • 732 צפיות

דיונים חדשים בפורומים