עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by barcelona2002,

    מישהו יודע איך להפעיל את המולטי פלייר בCALL OF DUTE כי כשאני רוצה להצטרף לסרבר של חבר שלי הוא אומר לי מחפש סרברים ככה חצי שעה והוא לא מוצא סרברים להתחבר אליהם מישהו - עזרה!

    • 5 תגובות
    • 850 צפיות
  2. Started by Itamaro,

    החלפתי את הגי פורס 4 שלי בR9800 PRO 256 BIT, והעלתי את הRAM ל 512. זה שם לי אוטומטית את האפשרויות תצוגה בין High ל Very High, ופעם הראשונה ששיחקתי זה עבד יופי. אז העלתי את הRendering Mode אחד למעלה, ואז כשהעלתי את המשחק, זה עשה לי אותה בעיה שזה עשה לי עם הג'י פורס!( http://photos.walla.co.il/ts.cgi?tsscript=guest.file.view&path=200202192251364735&id=200407161322497423&user=itamar_2 ) למישהו יש הצעות?

    • 5 תגובות
    • 850 צפיות
  3. Started by rikus,

    נראה ממש מרשים למרות התוצאה הגרועה של גיימספוט http://www.gamespot.com/ps3/driving/naild/review.html מזכיר שילוב של POWER DRIFT עם TRACKMANIA מישהו שוקל?

    • 0 תגובות
    • 850 צפיות
  4. Started by JAMOOS GADOL,

    שלום נתקעתי בוורקראפט3 אני בשלב 8 עם בני-האדם (chapter eight) והמשימה שלי היא להרוס חמש אוניות אני מצליח להרוס שלוש אוניות אבל אני לא מצליח להגיע ל-2 האוניות שנשארו משהו יכול לעזור לי בבקשה!

  5. Started by shai_123,

    תראו, חיפשתי את המשחק הזה בכל רחבי האינטרנט ולא מצאתי.. עכשיו האם כדאי לי לקנות אותו בסכום של 100 ש"ח? האם הוא שווה את זה לדעתכם?

    • 6 תגובות
    • 850 צפיות
  6. מישהו יודע מתי הTOMB-RAIDER החדש יוצא, אני מת על הסידרה.... הוא היה צריך לצאת לפני כמה חודשים אם אני לא טועה

    • 4 תגובות
    • 850 צפיות
  7. שלושה מכותריה של המפיצה הצרפתית עבור המחצית הראשונה של שנת 2018 יגיעו באיחור קל לכתבה

  8. Started by roma,

    חברה אני יודע שכבר היו כאלה הודעות בפורום אבל בבקשה תעזרו לי... אז ככה הבעיה שלי היא כזאת: כאשר אני מתקין מחדש ווינדוס אקס פי ומתקים gta 3 אני לא מצליח לראות את הכתוביות (start, load...).. ובכלל את כל הטקסט שיש במשחק.. בפעם שעברה שהתקנתי את הווינדוס לא היה את הבעיה מה לעשות? להוריד אולי משהו? תודה רבה לכל העוזרים!

    • 3 תגובות
    • 850 צפיות
  9. פלטפורמת הגיימינג הכי גדולה בשוק ה-PC מספקת לנו קצת נתונים על מה שהעסיק מיליוני שחקנים בכל רחבי העולם בשנה הקשוחה שזה עתה הסתיימה להלכתבה

  10. Started by ליאור24,

    אני לוחץ על האייקון של המשחק והוא לא נותן לי כלום..המשחק מותקן 15.7GB החלפתי קראק.. מה יכולה להיות הבעיה? |: תודה מראש על העזרה..

    • 4 תגובות
    • 850 צפיות
  11. הורדתי את הדמו Stalker.Alpha.Build1096 וכשאני נכנס למשחק עולה לי מסך אפור (MS DOS ) וכתוב שם את כל זה

    • 8 תגובות
    • 850 צפיות
  12. היי, יש לי battlefront ( כבר ממזמן ) ואני רוצה להתקין מודים שבהם אני אוכל לשחק תמיד כג'דיי ( זה ענק!!! ). מצאתי כמה מודים שאני חוש בשיעשו את העבודה ב-gamespot, אבל אני לא יודע איך להתקין אותם? אני חושב שפשוט צריך להעביר אותם לתוך תקיה בשם gamedata, אבל זה לא כלכך עזר, את מה צריך להעביר את כל מה שבא עם המוד? ומה צריך לעשות בשביל להפעיל אותם??? ואפשר להתקין ולשחק עם כמה מודים ביחד? ואת המודים אפשר לשים רק ב- instant action??? נ.ב אם יש למישהוא מודים טובים בשביל ג'דיים, אז זה יהיה מצוין!!! תודה מראש, יובל

    • 0 תגובות
    • 850 צפיות
  13. Started by SpLiNtEr,

    שלום לכולם, יש לי את המשחק CS 1.6 המקורי, ותמיד שאני מדבר במיקרופון שומעים אותו מקוטע,אבל בתוכנות מסרים או ב-XP אני שומע את עצמי ברור. ד''א במשחק יש אפשרות של בדיקת המיקרופון - וגם שם אני שומע את עצמי ברור. מה יכולה להיות הסיבה לבעיה? (יש לומר - החלפת מיקרופון או הסרת המשחק לא עזרה)

    • 0 תגובות
    • 850 צפיות
  14. Started by Rondh,

    היי, סרטון נוסף שהעלתי לערוץ שלי. https://youtu.be/ridLpQv_vD0 אשמח לעוקבים חדשים

    • 0 תגובות
    • 850 צפיות
  15. חשיפה של כוונות לדרוש חיבור קבוע לרשת האינטרנט ולהציע רכישות של חפצים דיגיטליים בכסף אמיתי לא מוסיפה הרבה אהדה ל-Metal Gear Survive אשר יושק בחודש הבא לכתבה

  16. Started by ZomberGaming,

    לילה טוב לכולם אז הנה הסרטון החדש שלי שיצא רק עכשיו אז תהנו http://www.youtube.com/watch?v=8JL_zscidgs&feature=youtu.be

    • 0 תגובות
    • 850 צפיות
  17. Started by lutsker,

    מישהו יכול להגיד לי בבקשה מדוע המשחק עולה פי 2 יותר (כ105ש"ח) בSteam מאשר בחנויות בארץ (כ60-50ש"ח) אני מפספס משהו?

    • 5 תגובות
    • 850 צפיות
  18. Started by icebreak,

    http://media.putfile.com/Extreme-Adventure הזוי משהו

    • 3 תגובות
    • 850 צפיות
  19. שלום אני לא חושב שלמישהו היה את הבעיה הזאת, אבל אני אשאל בכל זאת: מחקתי את rome total war הרגיל לפני כמה זמן (מסתבר שמחקתי אותו ידנית ולא דרך הcontrol panel) ועכשיו שאני מנסה להתקין את RTW gold יש הודעה שאומרת שאני צריך למחוק את RTW קודם. אז אני נכנס להסר\הוסף תוכניות ומנסה למחוק, אבל יש בעיה בקובץ שבכלל לא נמצא (מה שבדר''כ קורה אם אתה רוצה למחוק את זה אחרי שמחקת ידנית). אז אני תקוע בפרדוקס קטן. למישהו יש עצה איך אולי לעקוף את המחיקה האוטומטית של הוסף\הסר תוכניות, או איך בכלל לפתור את הבעיה? תודה.

    • 2 תגובות
    • 850 צפיות
  20. Started by ETB,

    אני תקוע בשלב השני עם הפקינק ליזרים בחצר. אני אמור איך שהוא לנטרל את החרא הזה. איך?????

    • 5 תגובות
    • 850 צפיות
  21. Started by EchoChannel,

    שלום לכל הגיימרים הנה הסרטון הראשון שלנו מקווה שתהנו ביקורת בונה בבקשה תודה רבה

    • 1 תגובה
    • 850 צפיות
  22. Started by eranisra,

    אם נגיד אני רוצה לקנות משחק מsteam ואני רוצה לשלם דרך פייפל. הם לוקחים איזה תשלום או ריבית בגלל שאני משלם כביכול דרכם?

    • 3 תגובות
    • 850 צפיות
  23. Started by giliboy,

    איפה אני מוצא את Argalia of Eryldor ?

    • 3 תגובות
    • 850 צפיות
  24. לפני מספר שבועות קיבלנו פירוט טכני רשמי ראשון אודות מכונת הגיימינג של הדור הבא, לפני מספר ימים הגיעה העת לחשוף את בקר המשחק המעודכן שמציע שינוי יסודי ביחס לעבר - וכעת נראה כי היצרנית היפנית מתכוננת לחשוף את העיצוב השלם של המכונה לקראת ההשקה המוצהרת בסוף השנה לכתבה

  25. Started by ag80,

    שלם לכולם, התקנתי את המשחק GTAIV בגרסת ה דיסקים2 של DVD זאת לאחר שרכשתי אותו כמובן ,והכל עבד. שחקתי קצת וראיתי שיש קצת באגים. הורדתי את הפאץ של התיקון מכמה מקומות והמשחק עלה שוב אבל נהיו יותר באגים. החלטתי להסיר המשחק ולהתקין שוב מבלי להתקין את הפאץ . כאשר ניסיתי להתקין את המשחק שוב כמו שעשיתי בפעם הראשונה לא הצלחתי להתקין-אי אפשר להפעיל את תוכנית ההתקנה של המשחק-כאילו שיש הגנה כלשהיא על התקנה חוזרת או משהו כזה-אין הודעת שגיאה פשוט לאחר נסיון להפעיל קובץ SETUP או AUTORUN של המשחק מופיע חלון שחור ונסגר . מישהו נתקל בתופעה המדוברת -קראתי איפשהו שבמהלך ההתקנה מושתל קובץ במחשב אשר מונע תקנות חוזרות האם זה נכון מה אפשר לעשות?? תודה לעוזרים.

    • 0 תגובות
    • 849 צפיות

דיונים חדשים בפורומים