משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
מאז שהורדתי את הגירסה החדשה של יאקי 1.09a אני לא מצליח לשחק ברשת. הוא מתחבר. ניסיתי לבטל את הפיירוול אך לשווא. אני זוכר שבגירסאות הקודמות v1 ולא v2 של עכשיו אפשר היה לשחק ברשת. למישהו יש מושג מה הבעיה?
-
- 0 תגובות
- 710 צפיות
-
-
מממ מקווה שזה הפורום הנכון, אם לא אז תעבירו בבקשה. בכל מקרה, הייתי אצל בן דוד שלי בפעם הראשונה מזה שנתיים לפחות. ופשוט לא האמנתי - הוא עדיין עם אותו מחשב ישן, עם אותם המשחקים שהיינו משחקים לפני שנים. סופפלקס, אחלה גירסה של סופר מריו, זול ועוד. האמת - זה ממש כיף, מעין מכונת ארקייד ישנה בבית. בעקבות זאת התקנתי סופפלקס אצלי במחשב. זה דווקא כמעט עובד, בניגוד למשחקים ישנים אחרים שניסיתי להתקין. רק שכל לחיצה קטנה על חץ ואני זז לפחות 5 משבצות בכיוון שלחצתי. המשחק הזה לא ממש מתאים לפנטיום 4 הא? (או שאולי לXP). ניסיתי "מצב תאימות" וינדוס 95 ו98, זה לא עזר. ביטלתי את "האצת חומרה", גם לא עזר. יש פתרון אחר שיכול לעבוד?
-
- 0 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
אני לא מצליח לשחק שני שחקנים במשחק הזה. המשחק כן מזהה את הגיימפאד ואת המקלדת אבל במסך בחירת השחקנים אני יכול לבחור רק שחקן אחד וכתוב WAITING FOR PLAYER TWO אך לא ניתן לעשות דבר (לא עם המקלדת ולא עם הגיימפאד)
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
מחקתי את המשחק והתקנתי אותו מחדש ולפני זה שמרתי את התיקיה Rockstar Games שנמצאת ב- C:\Documents and Settings\USER\Local Settings\Application Data\Rockstar Games\GTA IV לאחר שהתקנתי את המשחק מחדש שמתי חזרה את התיקיה שם אבל זה כל הזמן מתחיל לי את המשחק מהתחלה מה פיספסתי תוכלו לעזור לי?
-
- 3 תגובות
- 989 צפיות
-
-
ראיתי בכמה פורומים שיכול להיות שזה בגלל הכרטיס קול... יש לי כרטיס קול של סאונד בלאסטר AUDIGY . מישהו יודע איך פותרים את זה?
-
- 9 תגובות
- 992 צפיות
-
-
היי, לא ראיתי דיון ראשי אז אני שואל כאן... טב התחלתי לשחק והמשחק ממש טוב! רואים מצויין והוא בכלל לא כבד. אבל יש בעיה... אני לא מצליח לשמור (גם AutoSave המשחק ביטל, והאפשרות של לשמור ידנית באפור ואי אפשר ללחוץ עליה..) אשמח אם מישהו יסביר לי איך לתקן את זה כדי שאני יצליח לשמור. תודה.
-
- 1 תגובה
- 836 צפיות
-
-
אני באמצע המשחק ועושה ESC ואין אפשרות לשמור... מישהו יודע איך שומרים?
-
- 0 תגובות
- 662 צפיות
-
-
המשחק עולה, אבל משום מה אני לא מצליח לשנות גרפיקה. ניסיתי את הטריק של המסמך טקסט בשם - "Commandline" ושמתי בתיקיה של המשחק, אבל משום מה זה לא עובד ואני משתגע איך לכולם זה כן עובד. המשחק הכי מנחוס בעולם! יש פתרון לבעיה?
-
- 7 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
שמתי הכל על ההגדרות הכי גבוהות והכל עובד מעולה, אבל כשאני מנסה לשנות רזולוציה ל-FHD הוא מחזיר לי את זה לרזולוציה נמוכה יותר ולא נותן לי.. חיפשתי באינטרנט ועוד אנשים מתלוננים על הבעיה הזו, נתקלתם בה? יש לכם אולי פיתרון?
-
- 0 תגובות
- 868 צפיות
-
-
-
בשלב הזה צריך לקחת אנשים ןלהביא אותם לרכבת, עשיתי את זה פעמיים ובפעם השלישית אני שוב צריכה להביא אותם ואני לא יודעת מאיפה כי באותו מקום שהייתי מביאה אותם אין שם, למישהו יש מושג איפה הם או אולי יש למישהו ציט שיעביר אותי לשלב הבא? [attachment deleted by admin]
-
- 26 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
הי, שיחקתי בBlack & White 2, ולפני שיצאתי שמרתי את המשחק. אחרי 10 דקות הפעלתי את המשחק כי רציתי לשחק עוד קצת, וכל פעם כשהפעלתי את השמירה ששמרתי, המשחק נכבה וכתב לי את זה: רציתי לעשות בדיקה... אז התחלתי לשחק מחדש... וכשהתחלתי לשחק מחדש, זה לא קרה... זה נכבה רק כשאני מנסה להפעיל את השמירה. זה אומר שהשמירה שלי נאבדה ואני צריכה להתחיל מחדש? :'( למה זה בכלל קרה? אוף. ועוד הייתי ממש בשלב מתקדם. מה לעשות? :\ תודה.
-
- 2 תגובות
- 694 צפיות
-
-
חברה בשם AYANEO מכריזה על דור חדש של פלטפורמת הגיימינג הניידת שלה - אך כזו שמתבססת על מעבדי דור ה-Ryzen 5000 ועולה יותר מהפתרון מבית Valveלכתבה
-
- 0 תגובות
- 730 צפיות
- 1 follower
-
-
הרגתי את כולם וזה, השוטר אמר לי מה לעשות ... קיצר מה אני מזיין בשכל תראו את התמונות [סליחה שהם גדולות אם זה מפריע למישהו אני יקטין]
-
- 3 תגובות
- 755 צפיות
-
-
אני מסתכל באתר הזה: http://bf2player.com/index.php?page=stats&account=76159324&show=all וכשאני בודק בין ה badges ל kits הייתי אמור כבר לקבל הרבה מדליות של basic .... למה זה לא נותן לי מדליות? ובקישור הזה: http://bf2player.com/index.php?page=stats&account=76159324&show=awardlist יש בטבלאות בצד: :G :R מה זה אומר?
-
- 8 תגובות
- 699 צפיות
-
-
בעקבות שאלה ששאלו פה, אז אני שואל?
-
- 11 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
בהתאם לדיווחים, מבצעי העונה של פלטפורמת ה-Steam מתחילים ממש עכשיו וימשכו שבוע וחצי, אז הכינו את חשבונות ה-PayPal כי ההיצע הוא עצום לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%9c%d7%90-%d7%9e%d7%a8%d7%97%d7%9e%d7%99%d7%9d-%d7%a2%d7%9c-%d7%94%d7%90%d7%a8%d7%a0%d7%a7-%d7%9e%d7%91%d7%a6%d7%a2%d7%99-%d7%94%d7%a7%d7%99%d7%a5-%d7%94%d7%92%d7%93%d7%95%d7%9c%d7%99%d7%9d-%d7%a9/
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
טוב אז אני אצל ISAACC משהו כזה בהוליווד והשגתי לו את הקלטת ואני בביובים שנמצאים אחרי שאני הורג את המכוער הראשי בבית שבו צולמה הקלטת הם אומרים לי להשלמתי את הקווסט וכבר חזרתי דרך הביובים ואז שאני בא אליו לקבל מידע הוא שואל אותי אם בכלל יצאתי לשם ..... אני חושב שזה באג ואם זה לא אז בבקשה מישהו יכול להגיד לי מה אני עושה?? תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 686 צפיות
-
-
-
http://i32.tinypic.com/xmj0w9.jpg לא שיחקתי כמה ימים, ופתאום צצה לי ההודעה הזאת :s05:
-
- 2 תגובות
- 969 צפיות
-
-
לא מתחבר למשתמש ב BATTLEFIELD 2 למה זה יכול להיות? מי שיודע ואם הוא יכול עז שיעזור לי בבקשה :-[
-
- 2 תגובות
- 736 צפיות
-
-
יש לי steam, ובתוכו כוללים משחקים כמו cs:s ו day of defeat עכשיו כשאני ניסיתי להתחבר לשרתים ב cs:s אז אני מתחבר לשניה כך שאני רואה רק לשניה את מהלך המשחק ואז זה ישר חוזר לי לרשימת שרתים וגם ככה ב day of defeat מה לעשות? (יש לי אינטרנט של 012)
-
- 14 תגובות
- 871 צפיות
-
-
התקנתי OBLIVION בהגדרות אני מנסה לשים HDR+AA ולא נותן לי למשהוא יש מושג? [attachment deleted by admin]
-
- 19 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
יש לי את השחק דיאבלו 3 ואני משחק גם במחשב שלי וגם במחשב אחר אתמול הוא כבר לא נתן לי להיכנס במחשב הוא הביא לי את זה ומאז אני לא יכול לשחק הוא מפנה אותי לאתר של ביזארד אבל אני לא זוכר את השם שלי והאימיל ולא זוכר את השם משפחה מה אפשר לעשות בשביל לשחק
-
- 1 תגובה
- 916 צפיות
-
-
מה אפשר לעשות?? יש לי מותקן על המחשב את NFS Most Wanted ועכשיו אני רוצה להתקין את UNDERGROND 1 (כן אני יודע..משחקים ישנים..אבל אני אוהב אותם! חח) וזה לא נותן לי..ישר זורק אותי לPLAY... ניסיתי לחפש בדיסק איזה קובץ SETUP אבל אין..הSETUP זה התפריט של הדיסק והדיסק מזהה כאילו זה מותקן יש לי רק אופציה של PLAY ואז זה מפעיל את הMost Wanted או uninstall שזה נותן להסיר את הMost Wanted מה אפשר לעשות??
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-


