משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
הגעתי לשלב 11 עם הצייד ELF. עשיתי משימה בעיר TELDRISSLE, ובסוף ראיתי יציאה שיש בה כמה גזעים שאפשר ללכת עליהם מעל תהום. הלכתי על הגזע הראשון, נלחמתי שם עם שד, ובטעות נפלתי לתהום!באמצע הנפילה, הייתי ממש קרוב לעצץ ושם השתחררה הגופה שלי. בתור רוח, ניסיתי להגיע לאותו המקום בדיוק, אבל אני לא מצליח. הגופה תקועה באמצע התהום, ואין לי שום דרך לנווט לשם את הרוח. אין שביל, וגם ניסיתי לחזור בדיוק על אותם הצעדים, שאפול בדיוק באותו המקום אבל לא עובד לי. בתחתית התהום יש את ה-VIELED SEA מה אני עושה (חוץ מלהתחיל מחדש). לפחות אני יכול להתנחם בעובדה שאני רק שלב 11, כי ראיתי מישהו עם דמות 60 בפורום WOW שקרה לו אותו הדבר. הייתי שובר את המחשב אם היה קורה לי [attachment deleted by admin]
-
- 6 תגובות
- 770 צפיות
-
-
המפרט שלי הוא amd am2 3800 dc 512x2 667 mhz radeon x1900gt והדרייברים מעודכנים שיחקתי על גרפיקה בינונית בלי פילטרים בכלל והמשחק עובד על בערך 20 fps!!! אז ניסיתי להוריד את הגרפיקה מבינונית לנמוכה והfps נשאר אותו דבר...למה זה?זה אמור לעבוד לי טוב גם על מדיום ובלי פילטרים לא?לא נראה לי שזה משחק כ"כ כבד(הרזולוציה ששיחקתי עליה היא 1024*768).
-
- 0 תגובות
- 518 צפיות
-
-
האם יצא משחק של המלחמה שהייתה השנה? או שכבר מפתחים כזה משחק?
-
- 16 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
אז ככה, תערוכת BRING IT HOME מגיעה לסיומה ובסופה תיהיה מסיבת עיתונאים מאוד מרשימה שבא יוכרזו הרבה דברים, רשימת הדברים המלאים נמצאת בכתבה הראשונה ב: http://www.360-scene.org/ אבל מה שיותר פוגע בעיניין של כולם (כולל אלו שהם לא בעלי הקונסולה) היא רשימת הדמואים המאוד מצופים: אלו המובחרים: Splinter Cell Double Agent multiplayer Crackdown Forza Motorsport 2 Sonic the Hedghog Viva Pinata Need for Speed Carbon Call of Duty 3 Pro Evolution Soccer 6 Mass Effect + MORE מי שרוצה להתענג על תמונות: SPLINTER CELL http://www.gamespot.com/xbox360/action/splintercell4/screenindex.html MASS EFFECT http://www.gamespot.com/xbox360/rpg/masseffect/index.html?q=ma…
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלב 13 , כל הקטע של להשתלט על 4 נקדות , כדאי להוריד את הנקודות ל axis.... איך עושים את זה אלוהים ישמור, יש איזה אסטרטגיה טובה אולי להציע ?
-
- 0 תגובות
- 677 צפיות
-
-
אחרי ששיחקתי כמעט בכל הדמויות, החלטתי להישאר עם הדמות HUNTER כ-ELF. אני בשלב ה-8, אבל מתקדם ממש לאט! בהתחלה, פשוט ביצעתי את המשימות השונות, וכך חשבתי שאני אתקדם מהר בשלבים. אחרי שראיתי שזה לא קורה, התחלתי לשלב לחימה עם חיות בין המשימות, אבל גם זה לא מקדם אותי מהר יותר! יש עוד דרכים להתקדם בשלב, או שרק אלה? בנוגע לאוכל (כסף), אני מתקשה להשיג אותו! אני נלחם עם חיה במשך דקה, משיג 5 מטבעות ועובר לשנייה. אז בוא נגיד שבממוצע אני מצליח להשיג 75 מטבעות ב-15 דקות, שזה המון! איך אתם משיגים את הכסף שלכם, בצורה מהירה?
-
- 13 תגובות
- 7.5k צפיות
-
-
זהו תאריך היציאה של המשחק האדיר הזה, כתבתי את התאריך כדי לעדכן אנשים שלא יודעים! זה תאריך היציאה בארה"ב (17/10/2006) בישראל סביר להניח (באומדן) זה יהיה במחצית הראשונה של חודש נובמבר (11)
-
- 9 תגובות
- 938 צפיות
-
-
יש לי מלא LAGS במשחק!! אני מכבה הכל!!! גם את האנטי וירוס...הכל!! יש לי מחשב AMD3800X2 1 GB RAM X1800XT בבקשה מישהו יודע למה זה קורה?? אין SPY.. VIRUSES... :-\ אני רוצה לעשות פירמוט בגלל זה
-
- 6 תגובות
- 716 צפיות
-
-
שלום שאני שומר משחק באמצע משימה הוא נותן לי לעשות שמירה ללא שום בעייה אבם אחר כך שאני מסה לטעון את המשימה ששמרתי הוא לא מראה לי את הקבצים ששמרתי
-
- 7 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
http://www.bit-tech.net/gaming/2006/09/26/Dark_Messiah_Preview/1.html מרשים.. בטח המולטי מאד טוב
-
- 0 תגובות
- 674 צפיות
-
-
-
שאני מנסה להתקין וזה מגיע לתנאי ההתקנה הוא לא מראה כלום בחלון וכשאני לוחץ ACCEPT הוא פשוט מודיע שאין לי את הדיירקט איקס 9.0C ... אני משתגע מזה כבר מי יכול לעזור ? זה בעיה די נפוצה אחרי כמה חיפושים בגוגל אך לא מצאתי תשובה :'(
-
- 8 תגובות
- 712 צפיות
-
-
הי קניתי את המשחק!!! יש לי 1 GB RAM ואניטי וירוס פעיל ולוקח די הרבה זמן עד הוא עודש LOADING במשחק! אין שום וירוסים או SPYWARES אה טאיך אני בודק את ה FPS שלי? יש לי AMD 3800X2 512 X2 DUEL CHANNEL X1800XT
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-
-
התקנתי ASE ואני רואה שאין אפילו שרת אחד .. אני זוכר שהיו הרבה שרתים , כולם נסגרו?
-
- 21 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
שלום יש לי בעיה מעצבנת במחשב כול המשחקים שאני מתקין רצים לי מהר כאילו הכול מהר אי אפשר להישתלט על המשחק ואז אם אני מכבה את המחשב זה מיסתדר לאיזה שעתיים ושוב חוזר לעבוד מהר יש למישהו פיתרון
-
- 7 תגובות
- 724 צפיות
-
-
אחח... supreme commander... חלומו הרטוב של כל חובב RTS
-
- 15 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
בחו"ל למיטב ידיעתי הם נמכרים במחירים של משחקי מחשב אבל בארץ 349ש"ח לאחד? What gives?
-
- 32 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
-
שלום, אני מתכוון לרכוש את המפרט שבפרופיל. רציתי לדעת אילו 10 משחקים יש שיצאו ועומדים לצאת בחודשיים הקרובים. כמובן הכי טובים (oblivion,NWN2,crysis,quaqe4,fear וכו'). אה ואם אפשר גם שליד כל משחק תרשמו אם הוא יצא ואם לא מתי הוא יצא. תודה למגיבים נ.ב אה, ואם לא קשה (ממש לא הכרחי) לרשום האם הם יעלו על המערכת שלי ב HIGH. תודה.
-
- 11 תגובות
- 917 צפיות
-
-
(יש לי HL2 מקורי) עשיתי התקנה מחדש של הווינדוס ושכחתי לעשות לוג אאוט בסטים לפני שהתקנתי מחדש ועכשיו כשאני מכניס את הסידיקי בסטים הוא אומר שהקוד כבר בשימוש ע"י מישהו אחר(שזה אני למעשה) .. מישהו יודע מה לעשות?
-
- 7 תגובות
- 705 צפיות
-
-
יש לי משחקים ישנים ואני רוצה להפעיל אותם במחשב והם פועלים או מהר מידיי או לאט מידיי יש איזה קובץ או משהו שמסדר את זה???
-
- 6 תגובות
- 994 צפיות
-
-
-
אני כבר שנים מחפש שמירה באינטרנט אחרי המשימה האחרונה... יש למישהו את זה? :s05:
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
קניתי את המשחק, שיחקתי בו ברצף והגעתי לנקודה בה אתה צריך להציל את הבחורה. נכנסתי לחדר שמוצף במים, כתוב לי להציל אותה אבל אין ממה. אין מפלצות, הבחורה לא עושה כלום והדלת בקצה שהני של החדר המוצץ נעולה. מה עכשיו?!
-
- 12 תגובות
- 950 צפיות
-
-
אין לי במה לשחק עכשיו אז התקנתי כמה משחקים ישנים כמו IGI אבל אי אפשר כמעט ולשק אם 30 fps בדקתי בtitan quest וזה מוציא בלי בעיות 40 על גרפיקה גבוה אז אני יודע שזה לא בעית חומרה ולא תוכנה אז השאלה שלי היא איך אפשר לבטל את הגבלת ה fps במשחק.
-
- 2 תגובות
- 747 צפיות
-


