משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
אני נכנס להתקנה, וזה כותב לי את מה שכתוב בתמונה מה לעשות??
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
לא שמתי לב ממש אבל נראה לי שהורדתי את גרסת ה DVD של המשחק,התקנתי את המשחק ניסיתי להפעיל אותו עם הקראק וזה לא פועל,כשאני מנסה להפעיל אותו הוא אומר שאני צריך להכניס את המשחק לכונן ה DVD. *התקנתי את המשחק עם DEAMON TOOLS והמשחק בכונן הוירטואלי אבל זה עדיין לא עובד-עדיין הוא רושם שצריך להכניס את המשחק לכונן... אולי צריך לצרוב את המשחק? למרות שאני לא יכול כי הצורב שלי דפוק.. תודה מראש לעוזרים!!!
-
- 2 תגובות
- 712 צפיות
-
-
שלום לכולם שמי ארז ויש לי שאלה אני הורדתי מהאתר gamer את המשחק Unreal Tournament 2003 ואחרי שסיימתי להוריד אותו מופיע לי קובץ ושאני לוחץ עליו מופיע לי חלון ששואל אותי באיזה צורה לפתוח את הקובץ ובקיצור אני לא מצליח לפתוח את ההתקנה מה לעשות בתודה ארז
-
- 2 תגובות
- 658 צפיות
-
-
זה כותב לי שאין קובץ ישן ,או שהוא לא מצא את הקובץ :s05:
-
- 3 תגובות
- 915 צפיות
-
-
אני מנסה להתקין את הדמו והוא מוכן להתקין רק בתיקיית הווינדוס ואין לי שם מקום. אני בוחר מיקום אחר לוחץ NEXT ואז הוא ממשיך לתת לי הודעה שאין מקום בדיסק (של הווינדוס) למרות שבחרתי דיסק אחר.
-
- 2 תגובות
- 664 צפיות
-
-
התקנתי את המשחק המקורי ושאני בא להתקין את ההרחבה,בהתחלה הוא רוצה לעשות UPGRADE או משהו כזה אבל הוא לא עושה. איך מתגברים על זה?
-
- 5 תגובות
- 997 צפיות
-
-
כבר בתחילת ההתקנה של המשחק אני מקבל הודעה שגיאה על קובץ msi יש לי את הגירסה: Halo.2.Repack-Razor1911 וגם ויסטה. האם יש פיתרון לבעיה?
-
- 1 תגובה
- 548 צפיות
-
-
קניתי היום את המשחק מסטים, ישר התחיל להוריד את המשחק הרגיל, אבל את המולטיפלייר הוא לא מצליח להוריד, אומר שיש בעיה. כשאני לוחץ על הלינק לעזרה הוא אומר לי צריך לעשות וידו של הקבצים או משהו בסגנון Verifying GCF Cache Files, אבל שאני רוצה לעשות את זה ונכנס לפרופרטיז של המולטיפלייר הוא בכלל לא נותן אפשרות ללחוץ על הלינק של ה- GCF. למישהו יש מושג או רעיון מה לעשות? תודה. עדכון : לאחר שסיים להוריד את המשחק הרגיל משום מה עכשיו הוא מאפשר להוריד את המולטיפלייר, עדיין לא מובן לי למה זה קורה, אבל זה עובד אז שיהיה.
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
כשאני מנסה להתקין את הפאטץ', אחרי כמה רגעי Loading, כתוב שפאטץ' לא מזהה שהמשחק מותקן אצלי, ואני צריך להתקין בשביל לעדכן אותו (???). ראיתי שלעוד הרבה אנשים יש את הבעיה הזאת, אך לא מצאתי לה פתרון.
-
- 4 תגובות
- 635 צפיות
-
-
הוא רושם לי שאני לא מ-USA למרות שסימנתי בהרשמה ארה"ב http://img208.imageshack.us/img208/8781/farcryqn4.jpg חשבתי שהמשחק חינמי
-
- 2 תגובות
- 612 צפיות
-
-
היה מותקן לי על המחשב sims hot date. כדי לשנות ל- house party, מחקתי את הסימס הרגיל (לא מצליח למחוק לי את ה"הוט דייט"). עכשיו אני מנסה להתקין מחדש את הרגיל, וזה נותן לי את ההודעה הבאה: מה לעשות??
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
אז ככה יש את המשחק מכות הזה Guilty Gear XX #Reload עכשיו שאני מנסה להתקין אותו אז הוא רושם לי את ההודעה הבאה: There is not enough space on disk זאת הודעה שמגיעה מ Windows Installer עכשיו ניסתי להעביר את המשחק מהסידי להארדיסק וזה לא פתר את הבעיה, מה לעשות ? כמו כן חשבתי על לפתוח את הקובץ MSI שהוא כ 570 מגה והוא בטח מכיל את כל המשחק , אבל אני לא יודע איך לפתוח אותו.. תודה לכל מי שיעזור :-)
-
- 3 תגובות
- 627 צפיות
-
-
יש לי דיירקס הכי חדש 9.0C עכשיו יש לי בעיה עם 2 משחקים EA המונדיאל והNFS החדש... שמעו מה קורה המשחק נפתח אני עושה אינסטל אחר כך אני מכניס את הקוד הוא שואל אותי אם אני רוצה דיירקס אני עונה לו לא ואז כלום לא קורה ההתקנה אמורה להתיל אבל זה לא קורה.. אין מצב שהתקנתי את המשחק קודם הוינדוס חדשדש :'( :'( :'(
-
- 7 תגובות
- 924 צפיות
-
-
אז ככה... באתי להתקין את הפאטץ', ובחלון שאתה בוחר איפה להתקין אני בא ללחוץ NEXT ולא קורה... כלום אחרי מלא פעמים. מה הבעיה? תודה.....
-
- 1 תגובה
- 635 צפיות
-
-
-
שלום, יש ברשותי משחק שהורדתי באימיול שנקרא Backyard Basketball 2004 המשחק ירד ב 2 קבצים. סיומת CUE ו BIN. הבנתי שאלו קבצי דיסק, מראה או משהו דומה ושאני יכול לטעון אותם דרך כונן וירטואלי. אז דרך ה DAEMON TOOL אני מקבל הודעת שגיאה שהוא לא מצליח לטעון משום מה. (אני בוחר קובץ אחד מהתיקייה, אותו קובץ שמופיע אוטומטית, נדמה לי שזה ה CUE) הקבצים הם באותה התיקייה ובעלי אותו שם, רק עם סיומת אחרת. הבנתי שככה זה אמור להיות אך עדיין זה לא מצליח. כמו כן, ניסיתי דרך נרו לצרוב IMAGE אבל גם שם אני מקבל שגיאה. אני חייב לציין שזה כבר קרה לי עם משחק פיפא 2005 שהורדתי ומחקתי כי חשבתי שהבעייה היא במה שהורדתי ושזה לא תקין. כנראה שמשהו אחר לא תקין ואני לא מבין מה. מישהו מכיר את הבעיה? ואם כן, …
-
- 2 תגובות
- 752 צפיות
-
-
התקנתי את המשחק RollerCoaster Tycoon והמשחק עובד בסדר, אבל אני לא מצליח לטעון משחק שמור, וכשאני מנסה אני "נזרק" מהמשחק. אני עובד עם WIN XP PRO. כשניסיתי להתקין את המשחק אצל חבר עם WIN 98 לא הייתה שום בעיה עם המשחק והיה אפשר לטעון את המשחק השמור. ניסיתי לחפש פיתרון באתר של המשחק אבל לא מצאתי. ניסיתי להוריד PATCH מהאתר שלהם למשחק שאמור לעדכן את המשחק, אבל שניסיתי להתקין אותו נאמר לי שהגירסה שלי מעודכנת. יש למישהו רעיון מה אפשר לעשות? בתודה מראש
-
- 1 תגובה
- 765 צפיות
-
-
שלום לכולם!!!!!!!! ניסיתי ליצור בערכת כלים של Neverwinter Nights מן חפץ (אבן) שבלחיצה אחת בquickslot הדמות תלבש שיריון, קסדה, ונשק/ים. אך אני ממש לא יודע איך להתעסק עם הסקריפטים, ולא הצלחתי ליצור סקריפט ולהצמיד אותו לאבן שבציוד שלי. האם מישהו מוכן לעזור לי בבקשה? ניסיתי בגיימר, אבל חצי ענו בספאם, ואלה הנחמדים שניסו לעזור לא טרחו לפרט ואני נשארתי ללא מענה. ICQ: 198284925 תודה לעוזרים :-[ :'(
-
- 0 תגובות
- 641 צפיות
-
-
יש לי את הCORDLESS RUMBLEPAD 2 של לוג'יטק ובפנדלים לא משנה איזו ידית אני מוזיז תמיד זה בועט לי למרכז. מישהו נתקל בזה, ובכלל איך זה אמור לעבוד, איך מכוונים? תודה.
-
- 4 תגובות
- 684 צפיות
-
-
שלום אני נתקעתי באימון השני שהוא מסלול שצריך לעבור אז בהתחלה הוא מסביר אך לעבור כול חלק וחלק במסלול ואז אני צריך לעבור אותו תוך 1:30 ואני עובר אותו ונשארים לי 20 שנית משהו כזה אז אני חיקיתי שהזמן יעבור ומתי שהוא עובר הוא אומר לי שהזמן נגמר ולא עברתי למה מה אני צריך לעשות כדי לעבור את האימן חשבתי על לחזור להתחלה אבל אין לי מספיק זמן משהו יכול להסביר לי בבקשה
-
- 4 תגובות
- 913 צפיות
-
-
אני תקוע בשלב הראשון במקום כזה שהולכים אליו ישר אחרי הGRAVITY GUN ואני נוגע בגדר ומתחשמל אז אני לא מבין איך אני אמור לעבור אותה .... סגרתי כבר את כל הברזים האפשריים... תעזרו לי זה דחוווווווווווווווףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף!!!!!!!!
-
- 11 תגובות
- 789 צפיות
-
-
אני יודע קצת אנגלית וכל פעם במשימות B וC הוא אומר לי שאני לא מצליח ואני לא מבין מה הוא רוצה שאני אעשה.. איך עוברים אותם????
-
- 2 תגובות
- 487 צפיות
-
-
אני משחק עם הצבא האמריקני בשלב החמישי חיסלתי את כולם נשארו רק משגרי הטילים ,אני לא מצליח לפוצץ אותם או להשתלט עליהם מה צריך לעשות תודה
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני נמצא על הספינה שלי ואני רוצה לעבור למקום אחר הוא לא נותן לי כל פעם שאני נכנס למפה הזאת נהיה לי מסך שחור ואם אני לוחץ ESC זה מראה לי את המפה שניה ואז עוד פעם מסך שחור ובפעם השניה שאני לוחץ אני יוצא מהמפה ועכשיו אני תקוע כי אין לי לאן לזוז
-
- 3 תגובות
- 744 צפיות
-
-
שלום לכולם ותודה מראש לעוזרים.... פעם ב... אני לא מצליח להתחבר לאוריג'ן...... אני נכנס לאוריג'ן ולוחץ GO ONLAINE וזה פשוט לא עובר לאונליין.... לא רוצה להכנס לי גם לבאטלוג..... מה עושים????
-
- 7 תגובות
- 958 צפיות
-


