עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by ^Z^,

    תודה.

    • 11 תגובות
    • 855 צפיות
  2. Started by jaguar,

    בבקשה אחי אני חדש ואני חייב לינק לgta vice city אני יודג שזה 2 דיסכים בבקשה ותודה מראש

    • 7 תגובות
    • 855 צפיות
  3. Started by gal,

    היי אנשים לא יודע מה זה אבל שמרתי שני מצבים בGTA3 ושניסיתי להכנס אליהם לא הצלחתי המשחק העיף אותי החוצה מה זה יכול להיות לפי דעתכם? זה ממש מבאס כי אי אפשר לשחק ככה! ניסיתי לעשות RESTART למחשב אבל זה לא עוזר אתם חייב ים לעזור לי!!!

    • 2 תגובות
    • 855 צפיות
  4. המערכת ההיברידית המצליחה סיימה את שנת 2023 עם מכירות כוללות של מעל 139 מיליון יחידות - ונמצאת כעת במרחק קטן יחסית מהאלופה הנצחית PlayStation 2, בזמן שהשמועות אודות היורשת מתרבותלכתבה

  5. Started by gal_6,

    מחר אני מקבל מחשב חדשש..מחשב שיריץ בהגדרות הכי גבוהות כל משחק.. אז אני צריך המלצות למשחקים כי במחשב הישן לא עלו כל המשחקים ושיחקתי כבר far cry half life2 doom 3 mafia חוץ מכל אלה יש עוד המלצותתת?? ושיהיו משחקים טובים תודה רבה לעוזריםםם!!!

    • 10 תגובות
    • 855 צפיות
  6. Started by TomerPerez,

    פתחתי היום צ'אנל חדש ביוטיוב! הסרטון הראשון שלי בו הוא מואב גיימפליי בmd3. מקווה שתהנו ותתנו ביקורות בונות.

  7. Started by manbot,

    טוב אז ככה, היום השגתי את כל השידרוגי ביצועים רמה שלישית, והחלטתי לעשות בדיקה קטנה של מהירויות של מכוניות עם כל השידרוגים האלו. אז ככה: אם אתם שמים N2O מתחילת הילוך רביעי עד שהוא נגמר (אחרי העברה להילוך שישי בד"כ) אז בינתיים לפי מה שבדקתי הS2000 תהיה הכי מהירה ב338 קמ"ש (עוד לא בדקתי את המאזדות) אם אתם שמים מתחילת הילוך חמישי עד הסוף אז המכונית הכי מהירה בינתיים לפי בדיקותיי היא הסופרה (344 קמ"ש), אבל אם אתם משתמשים במכונית שלכם (שמקבלים במהלך המשחק כל מיני שידרוגים למנוע שאי אפשר לקנות) אז היא תהיה הכי מהירה. הS2000 תהיה גם הכי מהירה פה, ששמים N2O מתחילת הילוך שישי ועד הסוף, ב362 קמ"ש. בלי N2O המכונית הכי מהירה תהיה הסופרה,ב314 קמ"ש, אבל שוב, המכונית שלכם יותר מהירה) השי…

    • 8 תגובות
    • 855 צפיות
  8. Started by pazer005,

    יש לי בעיה במשחק הזה. התקנתי אותו עכשיו ואני רואה את פני השטח ממש גרוע אתם יודעים בפיקסלים כאלה, כאילו עשו את זה ברזולוציה ממש נמוכה. הלכתי לתפריט ושיניתי את הכל שיתאים לגר]יקה הכי טובה ובאמת הכל עבד והאוטו נרארה כמו שצריך חוץ מהמסלום עצמו. יש שם מקום לשנות Anti Aliasing או משהו כזה שברגע שאני משנה אותו המסך פתאום הופך לשחור. יכול להיות שזו ההגדרה שמשנה את ותתקן את זה אבל למה המסך הופך לי לשחור?

    • 3 תגובות
    • 855 צפיות
  9. משחקי העולם הפתוח שנתפסו פעם בתור יריבים משמעותיים עבור Grand Theft Auto יזכו לקצת עדנה מודרנית? לכתבה

    • 1 תגובה
    • 855 צפיות
  10. Started by llrefael,

    http://groupees.com/bemine 6 משחקים,בשיטת "שלם כמה שאתה רוצה" (החל מדולר), 20% ל- Child's Play המשחקים הם: 1 - Wasteland Angel 2 - Sideways New York 3 - Xotic 4 - BEEP 5 - The Ball 6 - Nikopol נ.ב. א. על מנת לקנות את המשחקים צריך להירשם לאתר (בעזרת דוא"ל, פייסבוק או טוויטר), את המשחקים מקבלים לחשבון באתר [לא נשלח אימייל עם קודים או משהו כזה(אבל לא בדקתי את אפשרות המתנה)]. ב. לפעמים האתר לא זמין בגלל עומס- צריך פשוט לנסות בזמנים שונים.

    • 0 תגובות
    • 855 צפיות
  11. Started by RebliNk,

    כל פעם שאני מפעיל את המשחק הזה הוא נסגר לי יש לי WINDOWS VISTA 64BIT 8800GT 512MB (דרייבר הכי מעודכן) 2GB זכרון בקיצור יש לי את כל הדרישות שלו ויותר מזה... אבל עדיין הוא נסגר לי כל הזמן האם יש בעיה איתו בויסטה?

    • 5 תגובות
    • 855 צפיות
  12. Started by Tommy,

    הפעלתי FAR CRY על הגדרות הכי גבוהות ויש לי בעיות ...גם לא רואים חד וברור כמו שצריך להיות וגם יש קטעים שחורים על הרצפה...תעזרו לי בבקשה...

    • 7 תגובות
    • 855 צפיות
  13. שלום,אני חושב עם כדי לי לקנות את המשחק SONIC HEROES ל PC ..זה משחק יפה? תספרו לי את התרשמות שלכם מהמשחק..וקצת עליו

    • 4 תגובות
    • 855 צפיות
  14. Started by EAD,

    http://www.gametrailers.com/player/36136.html נראה פשוט מדהים מאוד אהבתי את FEAR (על מחשבים חזקים), והמשחק הזה פשוט נראה הרבה יותר אלים, מפחד ועם דם מן הקודם. אז מתי יוצא ? ;D ומה דעתכם?

    • 4 תגובות
    • 855 צפיות
  15. Started by gillk1,

    אהלן הורדתי בורדרלנדס ואני מת לשחק בו עשיתי כל מה שצריך לעשות - התקנתי עם דיימון טולס, העברתי את הקראק עכשיו מופיעה לי השגיאה הזו: Uploaded with ImageShack.us מה לעשות??

    • 1 תגובה
    • 855 צפיות
  16. Started by Elad_m,

    אהלןן אני תקוע בשבלב 4 בפאר קריי בקטע שמגיעים לבסיס שצריך לפוצץ בו בונקר נשק, הצלחתי להרוג את כולם לקחתי את kay card מהאוהל,לקחתי את הפצצה אבל הבונקר לא נפתח ואין לי מושג מה לעשות בשביל לפתוח אותו!! תודה לעוזרים!!

  17. Started by xtract1,

    אהלן. כן אני ידוע שזה באיחור גדול אבל החלטתי לנסות את הקרב על הארץ התיכונה 2 של סדרת LOTR ובגיימספוט מקשרים להורדת הדמו,1.4GB,והעניין הוא שהוא מוריד במהירות של בין 15 ל-30KBS ואין לי שמונים שנה לבזבז על זה.. ככה שמישהו מכיר או יודע על לינק שעובד במהירות נורמאלית? החיבור שלי יכול להוריד בכ-300KBS תודה לכולם

    • 8 תגובות
    • 855 צפיות
  18. אני מנסה לעשות UNINSTALL להאלף לייף 2 שלי והוא לא מופיע בלוח הבקרה אז מחקתי אותו דרך SHIFT+DELETE זה משנה??? אני מנסה לעשות התקנה עוד פעם הוא לא נותן לי לבחור לאן להתקין את המשחק אז מה אני אמור לעשות??

    • 2 תגובות
    • 854 צפיות
  19. Started by jj516,

    הודעה רשמית של היצרנים, יוצא 22 לנובמבר!

    • 5 תגובות
    • 854 צפיות
  20. Started by -ox-,

    מישהו הגניב מצלמה להצגת המשחקיות של PREY ב E3 , המשחק החדש של 3DREALMS ,HUMAN DEAD והפיץ את זה באינטרנט בהתחלה לא התלהבתי כל כך מהמשחק כששמעתי עליו כנראה בגלל המנוע של דום 3 שלדעתי גורם לכל המשחקים להראות אותו דבר, אבל אחרי שראיתי את ההסרטון הזה נראה כיאילו המשחקיות עצמה תפצה על הכל, ניתן ללכת על קירות , עיצוב שלבים מגניב ואי אפשר למות! ברגע שהורגים אותך אתה עובר למין עולם המתים כזה במהירות ונלחם עם כל מיני נשמות וכמובן שאפשר לחזור לגוף המת בתחיצת כפתור. כמו כן , וגם ניתן לראות את זה בסרטון המשחק יציג טכנולוגיה חדשה שנקראת "דיינמיק פורטלס" שבעקרון מאפשרת לראות , ולעבור ואפילו לירות על איזורים אחרים דרך פורטלים שמצויים במפה , וכנכנסים לשם נגלה מפה חדשה לגמריי או איזור ח…

    • 3 תגובות
    • 854 צפיות
  21. Started by sabpa2,

    יש לי איזה משחק ..שהורדתי מה האינטרנט המשחק בחינם.. אני מפעיל את המשחק ואז בטעינה רשום שגיאה של מיקרוסופת מה יוכלה להיות הבעיה דחוף!

    • 10 תגובות
    • 854 צפיות
  22. Started by Lotar_88,

    שלום לכם לאחרונה התקנתי את המשחק שוב batman arkham asylum דרך הסטים. המשחק עבד מעולה עד לשלב של החידה הראשונה של הרידלר ואז זה היה נתקע כל פעם שהיתי מתמקד שם על התמונה ובעצם מוצא תרמז.בדקתי תעניין ואז אמרו לי לכבות את ה physx וזה באמת עזר. אבל עכשיו המשחק נתקע לי שוב פעם בקטע ספציפי גם.כשמחפשים תשוטר שמעשן במקטרת ועולים שם במדרגות בחוץ לכיוון הבניין של המדיקל אם אני לא טועה ושיש שם איזה 8 איש בחוץ מחכים לך. זה כזה נתקע ומביא הודעה ש windows מחפש פתרון לבעייה וזהו .. על המחשב הקודם לא היו לי תבעיות האלו החומרה הנוכחית שלי intel i2500 gigabyte z68x-ud3p-b3 creative x-fi xtremegamer fetality pro gigabyte gtx460 oc edition 2x2gb ddr3 windows 7 home primium x64

    • 0 תגובות
    • 854 צפיות
  23. חבר'ה ה- Check-IN התחיל של טורניר מספר 19! לכו לעשות CHECK-IN! http://www.z33k.com/z/hd5

    • 0 תגובות
    • 854 צפיות
  24. Started by Tommy,

    נתקלתי בבעיה הזאת גם ב FIFA 06 WORLD CUP וגם ב FIFA 07 DEMO כשאני מנסה להתקין הוא מגיע לחלון שאתה מאשר את החוקים וזה ולא רואים כלום ואז שאתה מאשר הוא אומר לך שאין לך דיירקט איקס 9...יש לי בדוק ! וזהו לוחץ OK ויוצא .... לא הצלחתי למצוא לזה פתרון ובGOOGLE מצאתי אנשים עם הבעיה הזאת אבל לא מצאתי פיתרון מישהו יכול לעזור לי ?

    • 6 תגובות
    • 854 צפיות
  25. Started by binyamins,

    1G RAM שיש לי במקום 2G רצויים יכולים להיות כ"כ משמעותיים ? או שיש לשנות כמה הגדרות ? (בעיקרון אני מאוד נהנה מהגרפיקה ולא הייתי רוצה לוותר על זה) האם זו בעיה של מעבד ? תודה, בני [attachment deleted by admin]

    • 3 תגובות
    • 854 צפיות

דיונים חדשים בפורומים