משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
שלום לכולם, היום היה לי מקרה קשה דיברתי עם חבר בטלפון בסתם התחלתי לשחק עם העכבר : באותו זמן הייתי בתפריט של המשחק Armed and dangerous כמה שניות אחרי שניתקתי לחבר שלי גיליתי שמחקתי שמירה שלי במשחק אחרי 4:30 שעות משחק!!! ואין לי מוטיבציה לחזור לשחק את כל זה מהתחלה זה הרס לי את היום!!!!!!! ומה שדפוק זה היה משחק יפה עם סרטונים נחמדים כאלה, מבאס בטירוף..... אז זה קרה לכם פעם?
-
- 7 תגובות
- 857 צפיות
-
-
לינק להורדה: http://pod.icast.co.il/c0f10133-7aaa-4547-a1da-4fbf40c28739.icast.mp3 שלום מאזינים ומאזינות! אנו שמחים להודיע כי פרק מס' 5 בעלילות הפאנבויז עלה לאוויר. מה העניינים, אנשים? עבר עלינו שבוע פורה מאוד, שיחקנו והתנסינו בהמון דמואים וכבר בוער לנו בעצמות לשתף אתכם בחוויות. יש לנו סקירה על המולטי פלייר של קילזון 3 (כמו כן דיווח של ינאי על גירסאות ה-3D שלו ושל COD:BO ומוטורסטורם) סקירה על הדמואים של דרגון אייג' החדש, לגו מלחמת הכוכבים השלישי ובחזרה לעתיד, ספיישל כרישים במשחקים לאייפון, חדשות גיימינג לוהטות (גירס 3, תוכן להורדה ל-Assassin’s Creed: Brotherhood ול-Dead Space 2, מבצעי אקסבוקס, השקות משחקים ועוד... 10 דקות של פליקצ'ארט וביקורות סרטים (שם אנו מגלים…
-
- 0 תגובות
- 857 צפיות
-
-
אני התחלתי להוריד לפני יומיים את המשחק UNREAL TOURNAMMENT 2004 ועד עכשיו ירדו לי 400MB. המשחק הוא בגירסת DVD. מרוב טיפשוטתי אני שחכתי שאין לי צורב DVD, כך שהמשחק יתקע לי על הכונן הקשיח או שאני בסוף אצטרך למחוק אותו. רציתי לדעת אם אני יכול איכשהוא בכל זאת לצרוב את המשחק על דיסק רגיל בורב רגיל?
-
- 1 תגובה
- 857 צפיות
-
-
סוף כל סוף הצלחתי להפעיל אותו(בואו לא נרחיב על זה) מה שרציתי לדעת זה האם יש איזה מדריך(עדיף בעברית) לשחק במשחק עצמו ז"א הסבר על הדמויות ואיזה אפשרויות יש במשחק...
-
- 9 תגובות
- 857 צפיות
-
-
מה אתם חושב שהי טוב??? :AR15: אני חושב Counter strike :AR15:
-
- 4 תגובות
- 857 צפיות
-
-
-
- 0 תגובות
- 857 צפיות
-
-
בשלב עם גוסט בכביש המהיר זה מגיע לי לקטע שנקרא THE TRUCK ויוצא לווינדוז!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11 מישהו שעבר תקטע הזה יכול להביא לי שמירה של אחרי הקטע הזה??? או להסביר לי איך לפתור תבעיה...
-
- 4 תגובות
- 857 צפיות
-
-
מידי פעם שאני משחק ברשת לפתע בעיצומו של משחק מותח יוצאת הודעת שגיאה והמשחק נסגר. תמונה מצורפת למטה. מישהו נתקל בבעיה הזו ופתר אותה ?
-
- 3 תגובות
- 857 צפיות
-
-
כל מה שרציתם לדעת ולא העזתם לשאול (או כמעט הכל) יעזור לכם להחליט מה לקנות או לפחות לאיזה כיוון לפזול. http://videogames.yahoo.com/ongoingfeature?eid=463075&page=0 תהנו.
-
- 6 תגובות
- 857 צפיות
-
-
לא הכרתי את המשחק פתאום נתקלתי בסטים משחק נחמד בונים כל מיני דברים ומנסים להרוס מבצרים ועוד דברים באנגרי בירדז היה משחק אחד בסדרה שהיה על אותו רעיון הגרפיקה פה ממש יפה והמשחקיות כיפית רק שחקתי איזה שעה עד עכשיו מה גם המחיר בסטים הוגן 6.99 http://store.steampowered.com/app/346010/ http://youtu.be/2GNTeo5pJ4Q http://youtu.be/my_9_WEGliE http://youtu.be/e-_buKW7MS0 http://youtu.be/9FxcM1jYVEU http://youtu.be/nANsEQ4ZhlU http://youtu.be/dcMoULaCriU עריכה" סיימתי את המשחק מסתבר שבמצב שהוא כרגע יש רק עולם אחד עם איזה 15 שלבים http://youtu.be/g6FJOq3bVQs http://youtu.be/THSy36T7a6A http://youtu.be/ZxuckWxNWlc
-
- 0 תגובות
- 857 צפיות
-
-
במשימה עם המטוסי חמקן. יש לי מן כיפה אדומה שאם אני נכנס אליה אז אני נכנס לטווח של ה נ.מ. איך עוברים את המשימה הזאת? אך אני משמיד את הסוללות בלי להיפגע? תודה מראש!!
-
- 4 תגובות
- 857 צפיות
-
-
אוקיי, אז נרטבה לי העטיפה של HL2, ואז נקרעה. אני רוצה לשחזר אותה. יש דרך? תודה מראש.
-
- 1 תגובה
- 856 צפיות
-
-
וואי אני מאושר חחחח ;D הנה הכתבה http://www.gamespot.com/ps2/driving/needforspeedmostwanted/review.html את הציון ידעתי שיהיה באזור הזה כבר הבנתי לפי הדמו
-
- 4 תגובות
- 856 צפיות
-
-
-
שלום, רציתי לשאול לגבי השם של הפורום. הרי כרגע יש קרב על השם dota. Valve מנסה לקחת את השם dota לעצמה ורוצה שלז'אנר יקרא MOBA. אין לי בעיה עם MOBA, אבל יש לי בעיה עם זה שהיא רוצה את DOTA כשם רשום שלה. כשהסיפור עדיין פתוח... השאלה היא: האם זה נלקח בחשבון? מה רע בשם DOTA? הרי MOBA זה מושג חדש כרגע בעוד DOTA זה השם הנפוץ... לפחות לעת עתה... ועד שVALVE יירדו מהרעיון המטופש שלהם(להשתלט על השם DOTA)
-
- 1 תגובה
- 856 צפיות
-
-
אני חייב לדעת כי אני מפרמט את המשחב שלי מחר איפה ה-save!!!?!?!??!? תודה מראששששש
-
- 1 תגובה
- 856 צפיות
-
-
אני מתכוון לחוברת (או GAME GUIDE) שיש בקופסא מתי שקונים משחק. תודה.
-
- 8 תגובות
- 856 צפיות
-
-
זה משחק מירוצים \ שטח כזה , כל המסלולים הם מסלולים פתוחים , אפשר לבחור כל מיני ג'יפים , באגים , טרקטורון , ואני זוכר שגם היה אפשר לבחור אווירון קל וגם מן טרקטור כזה. עכשיו היו שם כל מיני סוגי משחק כמו , לעבור בכל מיני GATE WAY , "הדגל" - זאת אומרת שיש דגל אחד ולמי שיש את הדגל צריך לברוח איתו עד שמישהו מיתנגש בו ואז הדגל אצלו וכו'.. , סתם מירוץ רגיל.. ועוד. שחכתי איך קוראים לו , אז אם מישהו מכיר או יודע על מה אני מדבר וזוכר את שמו , שיגיד בבקשה. תודה.
-
אז ככה לחבר שלי נקנה מחשב חדש ואיתו הגיעה מערכת הפעלה ויסטה, הוא התקין AA והמשחק לא פעל לו, בעיה בpunkbaster אז רציתי לראות אם גם אצלי בויסטה יש את אותה הבעיה [פעם ראשונה שאני מפעיל את המשחק בויסטה, תמיד שחקתי בXP] לאחר שאני בוחר בקבוצה ובנשק מופיעה לי הודעת הKICK הזאת: http://img222.imageshack.us/img222/6180/pbscu0.jpg עכשיו, לי אין בעיה לשחק בXP אבל לחבר שלי אין את המ''ה הזאת ולכן אין באפשרותו לשחק.. תודה
-
- 6 תגובות
- 856 צפיות
-
-
שאני מתחיל לשחק Morrowind, שזה טוען מקום חדש, המסך פשוט מפסיק להגיב, ואני צריך לעשות restart למחשב. זה גם לא תמיד קורה, מדי פעם כן הצלחתי לעבור למסך חדש, אבל אחרי שאני עובר לעוד מקום זה שוב קורה. משהו יודע מה יכולה להיות הבעיה? המפרט שלי במפרט.
-
- 5 תגובות
- 856 צפיות
-
-
אהלן אחרי התקנה מחדש של המשחק התקנתי שוב את המשחק וPB עושה לי בעיות שאין את הקובץ PNKSTRB ניסיתי כמה פעמים להתקין מחדש את PB ולעדכן אותו וזה לא פתר את הבעיה הורדתי את הקובץ החסר (PNKSTRB) אבל אני לא יודע איפה אני אמור לשים את הקובץ הזה
-
- 2 תגובות
- 856 צפיות
-
-
כיצד אני מפעיל בחליפה שאינה חדירה לכדורים או, שהופכת לבלתי נראה. ב suit mode רשום toggle 4 אבל לא מפעיל לי כלום. אשמח לתגובות.
-
- 5 תגובות
- 856 צפיות
-
-
יש לי שתי מערכות הפעלה ורכשתי (דרך סטים) BATMAN ARKHAM ASYLUM כמובן שכדי לשחק התחברתי למשתמש LIVE שלי ופתחתי SLOT כדי לשמור בו הכל טוב ויפה אבל שעברתי למערכת הפעלה השניה התחברתי וכו' אבל שהגעתי לבחירת SLOT של שמירה לא היה שם את השמירה שלי מהמערכת הפעלה השניה הערה חשובה - אני מדבר על אותם קבצים (נניח המשחק שמור ב D אז משתי מערכות ההפעלה פתחתי אותו מ D) האם זה אמור להיות כך? (חשבתי שכל הקטע שזה בענן ואז אני יכול להמשיך מכל מחשב..) אם כן אולי יש דרך בכל זאת להעביר את השמירה ממערכת הפעלה אחת לשניה? (אולי זה שמור באיזו תקיה איפה שהוא?) תודה מראש
-
- 5 תגובות
- 856 צפיות
-
-
-
כשהורדתי את הפאצ' מGAMERSHELL לא היו שום בעיות אבל כשניסיתי לפתוח אותו הוא פשוט לא פעל. מכיוון שלא שיחקתי הרבה זמן אך אני יודע כמה זמן בערך אמור לפצ' להיטען נדהמתי שגם לאחר 5 שעות הפאצ' לא נפתח. פשוט לא קורה כלום. איך אני מתקין אותו?(14.1)
-
- 2 תגובות
- 856 צפיות
-


