עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. אני מאשים רק את המסך הזקן שלי (15" בן 7 שנים) בכך שמשחקים נראים עליו חשוכים מדי יחסית למה שראיתי אצל אנשים אחרים. ברוב המשחקים אפשר להתגבר על הבעיה הזאת ע"י משחק עם האפשרויות brightness ו- gamme, אבל ב-Syberia האפשרויות האלה לא קיימות. נוצר מצב שבחלקים גדולים מהמשחק אני כמעט ולא רואה כלום ונאלץ לעבור עם העכבר על כל הקטעים השחורים כדי לראות אם יש שם משהו מעניין... או לעצור את המשחק (המסך הופך לכתום- בהיר), לראות מה קורה ולחזור לשחק. זה מעצבן נורא. יש למישהו פתרון יצירתי? האתר הצרפתי של microids לא אינפורמטיבי יותר מדי...

    • 4 תגובות
    • 858 צפיות
  2. לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/%d7%97%d7%95%d7%9c%d7%99%d7%9d-%d7%a2%d7%9c-%d7%9e%d7%9c%d7%97%d7%9e%d7%aa-%d7%94%d7%9b%d7%95%d7%9b%d7%91%d7%99%d7%9d-%d7%a7%d7%91%d7%9c%d7%95-%d7%aa%d7%a9%d7%a2%d7%94-%d7%9b%d7%95%d7%aa%d7%a8%d7%99/

  3. Started by Myt0s,

    שלום..אני עכשיו בשלב 19 כשזורקים אותי מהמסוק ......מישהו יכול להסביר איך אני אמור לעבור את זה בלי כמעט כדורים (10) אולי יש איזושהי שיטה ..? תודה

    • 8 תגובות
    • 858 צפיות
  4. Started by peralon,

    כשאני מנסה להעלות את המשחק יש לי את ההודעה הבאה : הכרטיס מסך : GF4 MX440 מה לעשות? תודה.

    • 1 תגובה
    • 858 צפיות
  5. Started by dani,

    יש לי Need for Speed Underground וכשאני מנסה להפעיל אותו אז הוא קורס (ועושה דוח שגיאה) יש למישהו מושג מה הבעיה יכולה להיות? הורדתי את הקטליסט 4.9 ו Directx 9C

    • 6 תגובות
    • 858 צפיות
  6. שלום לכולם.. כבר הרבה זמן שאני סובל מהבעיה, ולא מוצא פיתרון. הגיימפאד הוא xbox 360 controller for pc, והבעיה בעצם, היא שאני בוחר בצד הקבוצה (לפני משחק\אימון) אז הוא מזהה לי שניי בקרים, שבעצם יש לי בקר אחד. אבל הוא "קורא" את הבקר היחידי שלי כשתיים. נגיד ובחרתי קבוצה, אז במשחק אני אשלוט פעמיים בקבוצה. - אני מקווה שהבנתם את הבעיה, אם לא, תגידו ואני אעלה תמונות. *בבקשה בלי תגובות "תעבור לPES", כי אני משחק גם בו.. תודה מראש Install

    • 10 תגובות
    • 857 צפיות
  7. Started by JVT,

    שלום, הגעתי לאתר הזה דרך חבר שלי אז אני לא יודע אם רלוונטי לפרסם כאן בתים בסימס אז ביי. סתם... פרסמתי את הבית בכמה אתרים; העיקריים שבהם: http://modthesims2.com/showthread.php?t=238583 http://thesimsresource.com/profiles/view.php . ==================================================================================== *UPDATE* 8/7 Hi all! As for most of your positive comments, I decided to put the download link for the fully furnished version of the house. You see, I couldn't upload the fully furnished version to MTS2 for the reason the size is so large that I don't think MTS2 would be happy to store so much MB on their servers for only 1 lot. Therefore…

    • 5 תגובות
    • 857 צפיות
  8. וזה קורה המווון בבקשה עזרה.. והדרייברים שלי מעודכנים...ויש לי מחשב חדש... מה הבעיה?

    • 9 תגובות
    • 857 צפיות
  9. Started by exXxTreAm,

    אז ככה, נתקעתי במשחק ואני כבר ימים מנסה להבין מה עושים שם, ולא עוזר כלום, פשוט לא יודע מה לעשות. אז ככה, אחרי שהגעתי ליפן, והגעתי למוזיאון של waticorp אז הלכתי לדבר עם האיש הזה שמאחורי הדלת הנעולה (נו אתם יודעים, זה שדיבר איתי שם על המכשירים המוזרים האלה שחולמים איתם) אחרי שדיברתי איתו וכל זה הוא אמר לי ללכת למטה לקומה הכי אחרונה, הלכתי, עכשיו המקום הזה זה מסדרון אחד עגול ויש במקום הזה מעבדות וspider אחד שהולך במסדרון, מה אני אמור לעשות בקטע הזה? כי אני לא יכול להיכנס לשום מעבדה וכלום. תודה למי שעוזר.

    • 5 תגובות
    • 857 צפיות
  10. Started by oren88,

    אוקיי אז ככה.. לפני כמה זמן פשוט המשחק עבד סבבה והכל.. יענו שלב ראשון עברתי בסבבה.. שני גם.. ושלישי גם.. אחרי זה כיביתי תמחשב וזה.. ואחרי יום ומשהו היה בא לי לחזור לשחק.. בקיצור המשחק נכבה לי אחרי כמה דקות (בשלב שלישי בעיקר.. שלב שלישי - השלב שבהתחלה השומר מביא לכם חליפה) הנה ה ERROR (אחרי כמה דקות של משחק זה נתקע הקול לא פועל יותר ויש את ה ERROR הזה): ד"א ניסיתי לשחק במשחק מהתחלה יענו ליצור PROFILE חדש.. וזה עבד לי בסדר בהתחלה אבל אחרי 10 דקות ככה היתה תבעיה והמשחק נכבה.. מוזר מאודדד... ואני עידכנתי דרייברים להכי חדש (יש לי Radeon 9800 XT 256mb של ATI) תודה מראש לעוזרים.

    • 5 תגובות
    • 857 צפיות
  11. היי. יש לי כמה משחקים מקוריים שהעטיפות והכיתוב מאחורה באנגלית... את רד-אלרט 3 קיבלתי עם הכל בעברית מאחורה, על פי מה זה נקבע? מעניין אותי לדעת כי אני מעדיפה באנגלית [בלי סיבה מיוחדת]... תודה

    • 5 תגובות
    • 857 צפיות
  12. Started by ronbubl,

    אינני יודע אם זהו הפורום המתאים, אך אני מחפש אם ישנה דרך להתקין את אחד ממשחקי HOMM (עדיף את 3) על ה - IPAD2. נא לא להציע תחליפים כגון PALM HEROES או לחילופין MIGHT AND MAGIC HEROES KINGDOMS (אשר בהתחלה מאוד התלהבתי עד שהבנתי שזה מצריך חיבור לרשת והמשחק מבוגג ובצרפתית או משהו לפי הביקורות). PLS HELP

    • 1 תגובה
    • 857 צפיות
  13. Started by eladbu,

    על איזה מחשק מירוצים אתם ממליצים בסגנון של NFS

    • 6 תגובות
    • 857 צפיות
  14. Started by MisterL,

    שלום, היה לי כ.מסך radeon 9700pro והייתי מקבל איתו על ההגדרות הכי גבוהות בין 90-140 fps תלוי במפה.. ולפני זה היה לי 6800gt ואז היה לי fps קבוע 333 למי שמכיר איך זה עובד בסולג'ר... עכשיו קניתי כרטיס מסך חדש x1950gt super 512mb 256bit ddr3 ומשום מה הוא נותן לי מקסימום 120 fps אפילו לא.. ניסיתי את הפקודה com_maxfps 333 או com_maxfps 0 וכלום לא עובד.. מישהו יודע אולי זה בעיות בהגדרות של המשחק? ניסיתי כבר להתקין דרייברים, זה לא עוזר ממש.. אז אם מישהו מכיר את הבעייה ויוכל לעזור לי אני אודה לו מאוד..

    • 6 תגובות
    • 857 צפיות
  15. שלום לכם שחקני קהילת באטלפילד! אתם מוזמנים לבוא ולהתאמן אצלנו בשרת הקלאב לקראת הטורניר הגדול של הקיץ ! תוכלו להתאמן עם חברים ואפילו עם שחקנים אחרים. שרת הקלאב: יש לפנות לצוות הגאטריה בטימספיק שלנו בשביל ארגון השרת. הטימספיק שלנו: 212.199.164.135 חברי הצוות: Sarm1x , RazAz13 , APchiii שיהיה בהצלחה לקראת הטורניר!

    • 3 תגובות
    • 857 צפיות
  16. Started by Lafush,

    קדימה להירשם http://www.esl.eu/eu/codbo2/news/207713/ לא לשכוח! יש לעשות Check-In חצי שעה לפני שהCUP מתחיל בשביל לאשר את ההצטרפות (למנוע NO-SHOWים).

    • 0 תגובות
    • 857 צפיות
  17. Started by micahel,

    שלום הסגתי את המשחק כמו שכתוב בכותרת אבל דמו עכשיו כתוב לי דמו ל60 דקות ומתיי שנגמרו לי ה60 דקות זה יוצא סבבה אבל שאני מתקין את המשחק שוב הוא עדיין אומר לי שנגמרו לי ה60 דקות מה אני עושה כדי שיהיה לי שוב 60 דקות??תודה רבה

    • 4 תגובות
    • 857 צפיות
  18. המשחק המצופה ביותר בתקופה האחרונה מתקרב להשקה ואנחנו מקבלים באופן רשמי את דרישות המערכת הרשמיות להרצתו כהלכהלכתבה

  19. Started by Dark_Soldier,

    מישו יכול להביא לי את כל הפקודות לאדמין שיש או אתר או שישלח לי תודה לעוזרים

  20. שחקנים תהיו מוכנים הגענו לשלב חצי הגמר והגמר של הטורניר נותני החסות של טורניר זה הם - TMS.co.il הפרסים: Logitech G500 ; Razer Goliathus Mouse Pad - Control - Medium לפני שמתחילים אנו רוצים להזכיר שלקהילת HWzone יש 4 שרתים המתנים חויית משחק מיירבית ואיכותית. HWzone.co.il | Israel | RushHWzone.co.il | Israel | TDM Canals No Explosives\Shotguns HWzone.co.il | Israel | Caspian Only HWzone.co.il | Israel | Club *בזמן הטורניר יוקצה שרת אחד עבור הטורניר בנוסף לשרת הקלאב הקיים מהלך המשחק: B Flag הוא המוד התחרותי המשוחק ביותר בקהילה האירופית והישראלית טורניר זה מתנהל כטורניר זוגות שכל זוג מתמודד מול זוג אחד במפות Conquest כל זוג משחק עד …

    • 1 תגובה
    • 857 צפיות
  21. ידוע לי שזה לא המשחק הכי חדש בשטח אבל שמעתי עליו גדולות ונצורות והתאפשר לי לנסות אותו עכשיו. ההתקנה עברה בשלום אבל כשאני מנסה להריץ אותו מתקבלת הודעה שצריך לפחות DIRECTX 7 למרות שהגירסה שלי היא 8.1. מישהו יודע למה זה קורה ואיך לפתור הבעיה?

    • 0 תגובות
    • 857 צפיות
  22. Started by guycnaan,

    בכתבה שראיתי היום,מדובר על זה שATI תחלק את CS2 כשזה ייצא (קופונים שוב) עם קניית X800. שאל(ו)ת 12,386 הדולר היא: א)האם זה מאשר את העובדה שVALVE מפתחת בחשאי CS2 (DUH)? ב)האם זה אומר שהוא יעלה כסף (?!) ג)מה עם איזה הדלפה,הרי זאת כבר מסורת....

    • 7 תגובות
    • 857 צפיות
  23. Started by liav12,

    יש שיטה כזאת לשים מוזיקה שאני רוצה בתוך משחק? כמו ב GTA ?

    • 6 תגובות
    • 857 צפיות
  24. אני מחפש לרכוש משחק כדורגל ואני רוצה חוות דעת לגבי המשחקים השונים. רצוי שהגרפיקה תהיה אמיתית וגם המשחק עצמו (החלטות שופט וכזה). המלצות?

    • 7 תגובות
    • 857 צפיות
  25. תודה.

    • 8 תגובות
    • 857 צפיות

דיונים חדשים בפורומים