עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by tania131,

    היי בזמן האחרון בא לי משחקי יריות בסגנון של PAINKILLER בערך אפשר גם עם עלילה נורמלית ולא רק לירות לירות לירות, אבל לא משהו התגנבותי כמו THIEF כי אני לא אוהב כאלה, ולא SPLINET CELL ו SWAT כי זה גם של התגנבות בערך ואני לא אוהב כאלה, הורדתי את הדמו של PAINKILLER ואהבתי, אז אני מבקש המלצות לסוג משחקים כאלה

    • 1 תגובה
    • 858 צפיות
  2. Started by STRENGTH,

    סוף סוף הוא יצא,מקודם יותר ממה שאמרו http://www.nforce.nl/index.php?m=nfo&id=79871

    • 6 תגובות
    • 858 צפיות
  3. Started by naoriko,

    איך משחקים הירוס ברשת אני וחבר שלי רוצים לשחק אחד נגד השני????? פתחתי חדר נתתי לו את שם החדר קוד איי פי מה שצריך ואין אנחנו לא מצליחים עשינו הפוך ניסינו הכל ואנחנו לא מצליחים!!! :'( אני מדבר על: Heroes 3 Complete

    • 0 תגובות
    • 858 צפיות
  4. Started by lmlm,

    http://www.gamespot.com/pc/strategy/supremecommander/news.html?sid=6165432 יאללה שישחררו את זה כבר לא שיחקתי בבטא,ושמעתי שזה אחד המשחקים. נראה איך הדמו ;D

    • 6 תגובות
    • 858 צפיות
  5. Started by dsane,

    אבי הביא לי את המשחק מארה"ב והוא לא מוכן להתקין לי אותו בתענה שהמשחרק מיועד רק לארהב איך אני פותר את זה?

    • 3 תגובות
    • 858 צפיות
  6. Started by Battlefield man,

    הי תקידו יש שרתים ישראלים כי ה ping הורג אותי

    • 6 תגובות
    • 858 צפיות
  7. Started by pp12,

    gta liberty city stories יתמוך בדירקט 10?

    • 4 תגובות
    • 858 צפיות
  8. Started by dj_horse,

    קודם כול רציתי לשאול איזה גירסה עדיפה עליכם ומה אתם קניתם במידה וקניתם? בנוסף רציתי לשאול האם בגירסה הסטנדרטית ניתן לשחק און ליין וגם לשחק במגדל פיקוח?

    • 4 תגובות
    • 858 צפיות
  9. Started by The Man123,

    אמרו לי שיש משחק כזה של CSI אז בבקשה אם מישהו יכול להביא לי מדיע עליו להגיד לי אם הוא משחק טוב או לא איזה סוג משחק הוא (גוף ראשון וכו') להביא תמונות דרישות מערכת וכול מה שצריך כדי שאני ידע אם כדאי לי להוריד אותו או לא בבקשה תעזרו לי !!!

    • 2 תגובות
    • 858 צפיות
  10. לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/%d7%94%d7%93%d7%9e%d7%95-%d7%94%d7%98%d7%95%d7%91-%d7%95%d7%94%d7%99%d7%a7%d7%a8-%d7%91%d7%99%d7%95%d7%aa%d7%a8-%d7%91%d7%a1%d7%91%d7%99%d7%91%d7%94-ground-zeroes-%d7%9e%d7%92%d7%99%d7%a2-%d7%9c/

    • 5 תגובות
    • 858 צפיות
  11. http://www.gamespot.com/pc/rpg/masseffect/news.html?sid=6190714&tag=recent_updates;title;4 מה שהכי טוב זה שאת הDLC הראשון שיצא יכלילו בגרסת המחשב ואנשים חשבו שהPC מת ... עכשיו נשאר לחכות לGTA4

    • 5 תגובות
    • 858 צפיות
  12. Started by Lanzar,

    שלום לכולם אני רוצה להתקין את העדכונים של המשחק ואני חייב את הסדר של ההתקנה מהראשון עד האחרון תודה...

    • 5 תגובות
    • 858 צפיות
  13. Started by Shasoosh,

    כשאני מפעיל את המשחק אני מקבל את ההודעה: An un-handled exception occured: 'Access violation exception'. Saved diagnostic file to 'D:\Games\Cellfactor Revolution\System\Reality Engine.dmp'. --------------------------------------------------------------------------------------------- Stack Trace: Address = 0x0 (filenamenot found) dllStartPlugin() Address = 0x3865dd7 (filenamenot found) Address = 0xe1aee900 (filenamenot found) Address = 0xa9e90004 (filenamenot found) Address = 0xe9000199 (filenamenot found) Address = 0x1f9c64 (filenamenot found) Address = 0x12ba1fe9 (filenamenot found) Address = 0x7ccae900 (filenamenot found) Address = 0xe5e9000b (filenamenot found) Address …

    • 3 תגובות
    • 858 צפיות
  14. אף פעם לא הצלחתי לסיים את המשחק, למרות שיש לו פתרון, מישהו שיחק פעם וזוכר?

    • 0 תגובות
    • 858 צפיות
  15. Started by HF Integrale,

    סיימתי את המשחק בשעה טובה, וכמובן שנהניתי מכל רגע. אבל: אני לא בטוח שהבנתי את העלילה, אז בקשתי היא כזו: אני מבקש שמישהו יקח על עצמו ויסביר לי מה הלך שם. Your mission should you agree to accept it תהיה לכלול בבקשה בהסבר את המילים הבאות. וואלקיר הסוכנת וינטרסון וולאד וודן (woden) אישתו והילד של מקס מונה סאקס ואם אפשר לפרט את הקשרים בינהם. אני הצלחתי להבין שלסוכנת ווינטרסון יש ילד מוולאד (שלא ממש הבנתי מי הוא) שלמונה סאקס יש תאומה שנרצחה בפרק הקודם שוואלקיר הוא סם (לא יודע מה תפקידו...) בקיצור, אני מבקש הסבר, קליל, לא מאמר מטורף, רק הסבר קל שיעשה לי סדר בעניינים. תודה מראש HF

    • 6 תגובות
    • 858 צפיות
  16. Started by DS,

    כל הזמן כל הזמן כל הזמן וזה לא בעיית כתיב יש לי מינוס בחשבון של הבנק. עכשיו באמת נזכרתי למה מחקתי ומכרתי אותו קודם, בגלל שמתחילים לשחק יום במשחק ואז צונחים למינוס ובגלל שהשמירה האוטו' מפגרת לשמור כל הזמן על אותה שמירה קודמת, אין לי איך לצאת מהמינוס!!!1 אני במינוס של 200 אלף וזה יורד ויורד עוד ועוד.........

    • 4 תגובות
    • 858 צפיות
  17. למישהו יש מידע או שיודע אם הולך לצאת המשחק השני בסדרה? תודה,

    • 2 תגובות
    • 858 צפיות
  18. Started by gabbay,

    מישהו כבר קנה? ואם כן שיגיד לי איפה

    • 4 תגובות
    • 858 צפיות
  19. Started by Yair1717,

    System data Unable to save זו ההודעה שאני מקבל בכל פעם שאני פותח את המשחק. מה שאומר שאני לא יכול לשמור כלום לא שינויים, לא תוצאות, לא הגדרות שפה או מקשים. חרשתי את האינטרנט לא מצאתי פתרון חשוב להגיד שהמשחק קנוי דרך steam לא פרוץ או משהו כזה...

    • 0 תגובות
    • 858 צפיות
  20. מישהו יודע אם קיים אתר כזה? אשמח לדעת. כי אף פעם לא יודעים תוך כמה זמן משחק יגיע אלינו כאשר הוא משתחרר בארה"ב...

  21. Started by -AKEL-,

    טוב עשיתי חיפוש בפורום ולא הכי מצאתי מידע על זה אז אני ישאל את זה פה... איך אני משתמש בו?

    • 8 תגובות
    • 858 צפיות
  22. מה אפשר עוד להוסיף..? מישהו מכיר משחק טוב שדומה ל CRIMSON SKIES ?

    • 2 תגובות
    • 858 צפיות
  23. Started by Shmoolik,

    היה לי פעם את המשחק הזה כבר שאני לא יודע במדיוק איך קוראים לו. אפשר היה לבחור שם את UNDER TAKER , YOKOZONA , DIESEL , BINGO THE CLOWN ועוד כל מיני. אהה ו BAM BAM BIGOLO.. אבל אני לא מתכוון למשחק WWF WRESELMENIA , כי הוא ממש ישן , אז לא זה. אחד אחר. וגם לא WWE RAW שהוא יחסית חדש.

  24. Started by swisaman,

    צריך המלצות למשחקי COOP טובים,עד 4 או אפילו 6 אנשים אם אפשר. לכולם יש מחשבים טובים יחסית,גראפיקה לא כל כך משנה אלא יותר שיתוף הפעולה בין כולם וההנאה ביחד. תודה.

    • 6 תגובות
    • 858 צפיות
  25. Started by elad76,

    Battlefield 2142 Battlefield 2142, משחק הפעולה רב-המשתתפים של DICE ו-EA, שיאפשר למשתתפים להילחם במבקרים אקראיים על פני מפה אחת. מאה וארבעים השנים שעברו מאז המשחק הקודם (מאתיים שנים מאז המשחק הראשון בסדרה) עשו רק טוב למלחמה, שנעשתה עתה מד"בית מעט, אך עדיין שומרת בהצלחה על אופי הסדרה. לכתבה המלאה: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3250561,00.html תאריך יציאה: אר"הב:אוקטובר 10, 2006 אירופה:אוקטובר 13, 2006 טריילרים http://www.gamershell.com/download_13266.shtml http://www.gamershell.com/download_13615.shtml http://www.gamershell.com/download_13772.shtml http://www.gamershell.com/download_13782.shtml http://www.gamershell.com/download_14045.shtml http://www.gamersh…

    • 10 תגובות
    • 858 צפיות

דיונים חדשים בפורומים