עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. לפניכם דוגמה נוספת לכך שעירוב בין גיימינג ופוליטיקה הוא לא צעד חכם, ברוב המקרים לכתבה

    • 10 תגובות
    • 860 צפיות
  2. Started by omri_ro,

    אני רוצה להעביר אותם למחשב אחר, איזה קבצים אני צריך ולאן להעביר אותם? תודה

    • 1 תגובה
    • 860 צפיות
  3. איזה מנועים גרפיים הייתם משלבים כדי שיצא משחק עם הגרפיקה הכי מושלמת שתוכלו לתאר!!! הייתי רוצה שיעשו את זה..... הייתי משלב בין המנוע הגרפי של באטלפילד 2 (גרפיקה מעולה)+אלף לייף 2 (גרפיקה מציאותית)

    • 11 תגובות
    • 860 צפיות
  4. Started by KermitShor,

    הורדתי את גרסת clone cd (מה שיש כרגע..) התקנתי עם אלכוהול 120 ואני לא מצליח להפעיל את המשחק רושם שאני צריך להכניס סידי (היה אותו בעיה בadvent rising אבל בסוף הסתדר כשסמנתי אפשרות rmps מה אני עושה? איך אני מפעיל את המשחק?

    • 2 תגובות
    • 860 צפיות
  5. Started by Lirux,

    אני רוצה לפתוח את הקונסול ואני יודע שלוחצים ~ כדי לפתוח אותו אבל כשאני לוחץ על הכפתור לא קורה כלום! איך אני פותח את הקונסול?

    • 2 תגובות
    • 860 צפיות
  6. Started by gangsta,

    שלום רציתי לבקש למי ששחק בכל סידרת prince of persia (הכוונה לסידרה החדשה ש ubisoft פיתחה) אם הוא יכול להסביר לי תעלילה כי אני שחקי ואני לא טוב באנגלית אז אם משהו הבין ויכול להסביר לי בבקשה תעלילה ?

    • 3 תגובות
    • 860 צפיות
  7. אורח Si-Nom
    Started by אורח Si-Nom,

    http://www.vgames.co.il/website/vgames_news_page.asp?platform=main&seqNewsID=11912 איך שזה יוצא אני ישר קונה!

    • 9 תגובות
    • 859 צפיות
  8. Started by yotam360,

    תוגה לכל העונים!

    • 0 תגובות
    • 859 צפיות
  9. Started by Tommy,

    אני מתלבט ;D

    • 8 תגובות
    • 859 צפיות
  10. האם איתחול עלילתי וחלוקה לפרקים חודשיים קטנים אבל שאפתניים עוזרים לאחת מסדרות משחקי ההתגנבות המפורסמות ביותר לחזור אל מסלול ההצלחה? התשובות בפנים לאחר כארבע שנות המתנה, אחד המתנקשים החביבים עלינו בעולם הגיימינג חוזר כדי לגרום למותם בטרם עת של עוד כמה אנשים. רק שבצעד מפתיע ושנוי במחלוקת, בחברת Square Enix החליטו להפוך את Hitman למשחק אפיזודי. כלומר המשחק אמנם כבר זמין בחנויות, אך אם תרכשו אותו כעת תזכו לשחק רק במשימה אחת, כשכל מפה נוספת צפויה להשתחרר בעתיד. קצת רקע עבור מי שלא כל כך מכיר את המותג, היטמן הוא משחק פעולה התגנבות שבו אתם מגלמים את סוכן 47, מתנקש מהונדס גנטית, חסר רגשות, שעובד עבור סוכנות בשם ICA – הלשכה הבינלאומית להתנקשויות, ארגון צללים המספק …

    • 0 תגובות
    • 859 צפיות
  11. Started by e.s,

    איך אני יכול לשחק עם חבר שלי במשחק worms world party?? מה צריך לעשות?? תודה!!

    • 4 תגובות
    • 859 צפיות
  12. אהלן חברים, יש לי את המשחק Max Payne 2 והגעתי בו ל-Episode 3 Part 3 (די רחוק נדמה לי) ואז נאלצתי לפרמט את כונן C (המשחק מותקן על כונן D) ולהתקין מחדש את מערכת ההפעלה והכל. מה ששכחתי זה שהתיקייה שבה המשחקים ששמרתי שמורים נמצאת ב-My Documents שבכונן C ולא בתיקייה של המשחק בכונן D. עכשיו למעשה איבדתי את כל המשחקים ששמרתי ואת השלב שאליו הגעתי ואני צריך להתחיל מהתחלה. זה מאוד מייאש ואני בטוח שאתם מבינים. העזרה שנאי מבקש מכם היא ממישהו שהגיע לאותו שלב שאני הגעתי או אפילו שלב אחד לפניו או משהו כזה, ומוכן לשלוח לי את הקבצי שמירה שלו, כדי שגם אני אוכל להמשיך ולהנות מהמשחק הזה מהמקום שבו הפסקתי.... מקווה מאוד שאתם מבינים ומוכנים לעזור, המון תודה מראש, ניר.

    • 6 תגובות
    • 859 צפיות
  13. Started by dante123,

    אוקיי, לאחר שפותח התרד הקודם לא ענה במשך כמה ימים החלטתי להרים את הכפפה ולהמשיך את הטורניר. אני ארכיב כאן רק את הקבוצות שניצחו בשלב הקודם, ולכן אני אצטרך שהם ישלחו לי את התוצאות, קבוצות, ונגד איזה משתמש שיחקתם.הוספתי קבוצות שניצחו בת'רד הקודם. אני אמשיך בדרך הנוק אאוט, כלומר קבוצה שהפסידה עפה מהטורניר (משחקי בתים יקחו הרבה זמן ואני בטוח ש30 אחוז לא עונים ומשתתפים בכלל). אחרי יום-יומיים שתורכב הרשימה התחרות תצא לדרך. אני מבקש שרק אנשים רציניים יהיו פה. בהצלחה לכולם! 1. dante123-ברצלונה\322277850 2. galh_5- צ'לסי\340141383 3. MM{}RTAL][TY][- ארסנל\ yoysy@hotmail.co.i 4. yuval1101 הבנתי שהמתמודד לא ענה לך,נכון? -תבחר קבוצה בבקשה. שאר האנשים שרוצים לשחק מוזמנים לשלוח לי לפרטי…

    • 8 תגובות
    • 859 צפיות
  14. Started by TheDiesel,

    רציתי לדעת אם יש משחקי אומנויות לחימה אני מתכוון למשחקים שיצאו בשנה האחרונה

    • 0 תגובות
    • 859 צפיות
  15. Started by nadaw,

    לאגים קשים בסטארקרפט !!!! אני לא מבין למה !! יש לי 2.5MBPS... אני מוריד דברים בטילללל >>---------> ווינדוס אקספי.. הצעות לפתרון ??? מישו ??? תודה לעוזרים !!!!!

    • 3 תגובות
    • 859 צפיות
  16. Started by Lyor,

    קרה למישהו שלפעמים בסצינות של הסרטי מעבר יש אי-סינכרון בין הסאונד לסרט עצמו (הסאונד מקדים את הסרט באיזה 5-6 שניות)??? אני לא חושב שזה בגלל המפרט שלי, כי המשחק רץ דיי חלק אבל עם זאת הוא דיי ישן. בבקשה עזרה.

    • 6 תגובות
    • 859 צפיות
  17. Started by Guarding angel,

    ראיתי שהמשחק יצא בקרוב לPC,האם יש תאריך מדויק?

    • 5 תגובות
    • 859 צפיות
  18. חבר קנה את המשחק FIFA 2007 והוא טוען שהמשחק לא עובד טוב נתקע , ואפילו לא רואה את הכדור (אני חושב שזה חשוב לראות את הכדור ;D ) שאלתי אותו איזה כרטיס גרפי יש לו והוא הקריא את זה : MSIMS-STARFORCE GeForce FX 5200 (NVIDIA GeForce FX 5200) אני יודע שהכרטיס קצת חלש - אבל עדי כך שלא יעבוד המשחק כמו שצריך ? או שצריך לבצע עדכונים? (אם כן אז מאיפה ?) תודה מראש...

    • 11 תגובות
    • 859 צפיות
  19. [move]תעזרו לי בבקשה למצוא משחק רשת בין שני מחשבים משהו חמוד ולא כבד מידי [/move]

    • 2 תגובות
    • 859 צפיות
  20. Started by EpoXi,

    שלום חברים.. רציתי לשאול אם מישהו מכם זוכר אולי את משחק הרשת Survival Sproject??? לפי מה שהבנתי המשחק כבר ירד מהרשת מזמן.. והיה לו כמה גרסאות.. 1 2 ו 3 לפי מה שאני יודע... אתם יודעים אולי אם קיימים שרתים פרטיים למשחק???.. אני מחפש המון זמן ולא מצאתי כמעט כלום על המשחק לאחרונה... אשמח אם תעזרו לי... תודה רבה רבה =]

    • 2 תגובות
    • 859 צפיות
  21. Started by fish123,

    מישהו פה יודע מתי XIII 2 יוצא?

    • 2 תגובות
    • 859 צפיות
  22. Started by Omerole,

    מישהו יודע עם המשחקים הנ"ל יעבדו תחת ויסטה? כל משחקי STEAM למיניהם (CSS DODS וכו') Dark Messiah Of Might And Magic Warcraft 3 Diablo 2 Heroes 5 Company Of Heroes והתוכנה Hamachi . תודה

    • 12 תגובות
    • 859 צפיות
  23. Started by coorva,

    שלום הורדתי קובץ הרחבה ל- vice city עם סיומת rar . ה - winzip לא מצליח לפתוח לי אותו. כיצד אני פותח ומפעיל את הקובץ? תודה

    • 2 תגובות
    • 859 צפיות
  24. Started by mazam,

    עזרה בחיפוש שם באנגלית של משחק זה די דחוף.. הוא נראה משהו טאר אוף באטל או טאר אוף ביטל משהו כזה אני לא יודע תשם של המחשק אבל אני חייב אותו חדוף הבטחתי טובה לאאחד השכנים תודה רבה מאור זמיר

    • 5 תגובות
    • 859 צפיות
  25. Started by neogod,

    כמו שכולם יודעים בתקופה האחרונה יש ריבוי של משחקים המאפשרים משחק ברשת נגד אנשים אחרים,ולפעמים ישנה בעיה בלמצוא שחקנים לחלק מהמשחקים, לכן לדעתי חסר תרד שירכז את כל האנשים שמעוניינים לשחק ברשת אז כל מי שרוצה לשחק במשחק כלשהו שירשום פה באיזה משחק הוא רוצה לשחק וכיצד ניתן ליצור איתו קשר (icq,messenger,email )

    • 3 תגובות
    • 858 צפיות

דיונים חדשים בפורומים