עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by avihneo,

    היי אני לא יודע אם אתה משחקים משחקי ספורט ניראה לי שהרוב פה משחקים פעולה אבל עדין מי שכן ואולי מכיר משהו שאני מחפש שיעזור בבקשה .. השאלה האם יש street ball או and 1 למשחב [כמובן אם אתה יודעים מה זה and 1 או street ball ] ? והאם יש מצב שמשחקו החדש של ea sports big בשם street:homecourt יצא למחשב ? תודה לעוזרים

    • 3 תגובות
    • 861 צפיות
  2. http://www.udpsoft.com/eye/download/newer/EyeInstaller.exe אפשר לקבל באמצעותה רשימה של כמעט 2000 שרתים שונים, ולמיין אותם הרבה יותר טוב ממה שאפשר דרך המשחק עצמו. התוכנה מנהלת DB של שרתים משלה, ואין צורך להזדהות מול השרתים של UT (לאלה מביניכם שלא קנו את המשחק...). יש אפילו כמה שרתים ישראלים (את המשחק הראשון שלי עשיתי על שרת ישראלי, וקרעתי להם ת'תחת!) התוכנה, חשוב לציין, תומכת בעוד המון משחקים פרט ל-UT2K3.

    • 2 תגובות
    • 861 צפיות
  3. Started by liav12,

    הגעתי לסוף המשחק... סיימתי את המשחק בכך שהרגתי את הדרקון הענקי הזה, אך בסיום אחרי הכתוביות הוא יצא לי ל Main Menu של המשחק. השאלה שלי היא: אני לא אמור להמשיך לשחק במשחק? כאילו להמשיך את הסיפור בלחזק את הדמות, לבנות בית, לסיים את המשימות הקטנות וכו'? כי עדיין לא עשיתי את כל זה.. והאם יש תוספות למשחק? תודה מראש.

    • 6 תגובות
    • 861 צפיות
  4. Started by Galit17,

    אני לא מוצאת אותם מישהו יכול לעזור? : [attachment deleted by admin]

    • 14 תגובות
    • 861 צפיות
  5. Started by marlboro,

    ראיתי את הפוסט שנפתח עם המשחק Prehistoric. איזה זיכרונות נראה מי יצליח להביא את המשחק הנוסטלגי ביותר אני מביא את Wizball מי שזוכר את המשחק יודע שלא מדובר ב Pinball

    • 3 תגובות
    • 861 צפיות
  6. Started by shlomibandit,

    התקנתי פאר קראי ויש לי כרטיס 7800 gt ושאני משחק יש כזה קטעים במשחק שהאדמה ניראת בצבע שחור ולא רואים את האדמה ,ואז פתאום רואים... זה ניראה לי באג במשחק.. הורדתי כל מני פיקסים למינהם.. אבל זה לא עזר משהו יודע מה הבעיה?

  7. אני יודע שמהשחק כבר נחשב חינמי ושמותר להוריד את גרסתו המלאה. מישהו מכיר אתר שנותן להוריד אותו? (כולל המוזיקה המקורית?) כי יש לי את הגרסא שבלי.

    • 3 תגובות
    • 861 צפיות
  8. Started by Lynch,

    ישן ומוכר, למי שלא מכיר אז שיהנה ! העורך הכי טוב בקוד ארבע ! גאווה ישראלית !

  9. Started by roma,

    שלום לכולם! היום ניסיתי לעשות את המשימה הזאת (לצותת לשיחה של גרינקו ומס במעחית השקופה) וכל פעם לקראת סוף השיחה אני מאבד קליטה כאשר גרינקו אומר למס "TALK TO THAT..." ניסיתי לצותת מכל זווית אפשרית אבל לא הולך לי.... :'( עזרה! תודה מראש!

    • 6 תגובות
    • 861 צפיות
  10. Started by nore0,

    איך משתמשים בקראק NOCD במשחק kingpin לחצתי עליו ואז עלה לי החלון הזה (בשחור עם ה-Y ו-N ) לחצתי Y ולא קרה כלום איך מעלים את המשחק בלי דיסק

    • 5 תגובות
    • 861 צפיות
  11. Started by taltola,

    מה ההבדל בין השרתים של 30HZ לכאלו שיותר? מה זה משנה? תודה.

    • 3 תגובות
    • 861 צפיות
  12. http://kotaku.com/5929163/when-professionals-get-their-hands-on-valves-film+maker-good-things-happen

    • 2 תגובות
    • 861 צפיות
  13. טוב אז אני בשלב שהגשר שאני אמור לעבור שבור וצריך להגיע לשם איכשהו...... איך לעזעזל מגיעים לשם??? כבר הרגתי את כולם הייתי בכל מקום מקום אפשרי אפילו ב"עולם" השני שעוברים דרך הפורטלים... איך מגיעים לשם?? אני אמור לפגוש איזה צבא שם או משהו כזה.... תודה!!!!!

  14. Started by avivlyaviv,

    יש לי גיוסטיק םשוט של מיקוסופט. חברתי אותו USB הוא זוהה ובבקרי משחק המשחב מזהה את הגיוסטיק כמו שצריך. שאני נכנס לBF2, המשחק לא מזהה אוטמתי את הגוסטיק. כלומר אם אני מנסה לשחק עם הגויסטיק(מסוק/מטוס/חייל) המשחק לא מזהה כלל את הגויסטיק. אבל מצד שני המשחק כן מזהה את הגויסטיק כי אני כן יכל להגדיר ידני את הגויסטיק במשחק... אבל זה ממש בעיה להגיר את הגויסטיק ידני כמו שצריך במחשב.... (הוא מזהה את הלחצנים לא את התנועה)

    • 6 תגובות
    • 861 צפיות
  15. Started by Moty_p,

    אני לא יודע עד כמה זה יהיה פופולארי אבל אני מציע לפתוח פורום Combat Arms EU בסה"כ משחק נהדר ופשוט שועבד גם על מחשבים ממש חלשים..

    • 0 תגובות
    • 861 צפיות
  16. אז ככה, מה לעשות, מכל משחקי הפיפה שיצאו עד היום(עד לכתיבת שורות אלו לא יצא למיטב ידיעתי פיפה 2005 מלא) אני עדיין הכי אוהב לשחק את המשחק בגרסת פיפה99. תקראו לזה סטייה ,ככה זה. בכל מקרה, אני זוכר שפעם איזה טכנאי מחשבים רוסי עם מבטא כבד אמר לי (נראה לי שזה היה בסביבות 2000 כזה) שהוא שיחק/שינה את ההגדרות של (?) המשחק או המחשב ככה שיהיה אפשר לשחק את זה דרך IPX ולא ברשת אינטראנט אלא דרך האינטרנט בנוסף! תעזרו לי, חיפשתי בכל מקום עלי אדמות(GOOGLE ) ושום דבר! אם מישהו יודע איך אני יעלה בשמו זבחים פעם בשבוע(או במלים אחרות, אודה לו מאוד). יום טוב.

  17. Started by GameGems,

    אז מה שזה קצת באיחור, אני משחקת במשחקים בזמן שלי

    • 0 תגובות
    • 860 צפיות
  18. Started by Bingo,

    ????

    • 2 תגובות
    • 860 צפיות
  19. זוכרים את משחק התפקידים החביב של Obsidian משנת 2004? מהיום הוא זמין בגירסה מעודכנת לחלונות, OS X, לינוקס ואפילו SteamOS לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/מלך-התמיכה-knights-of-the-old-republic-2-מקבל-עדכון-עשור-לאחר-ה/

  20. Started by No buddy,

    שלום לכולם. טוב נתחיל, אני יכול לשחק והכל אבל הבעיה היא שבמקום מספרים בצדדים (המהירות של המכונית, המקום שבו אני נמצא מבין המתמודדים והזמנים) אני רואה פסים לבנים כאלה. אני כמעט בטוח שזה בעיה של הכרטיס מסך אבל אני לא בטוח. יש לי ATI Radeon 9600 pro 128mb ועשיתי אתמול עדכון לדרייבר. אז אם מישהו יודע ויכול לעזור אז בבקשה!! בתודה מראש!

    • 8 תגובות
    • 860 צפיות
  21. Started by TheDiesel,

    שלום רציתי לדעת מה המשחק הכי חדש בסדרה של המשחק battlefield ומאיזה חנות ברשת אפשר לקנות אותו

    • 0 תגובות
    • 860 צפיות
  22. Started by STRENGTH,

    אני משחק ב CREER ואז עברתי מלא שלבים.. ועדיין אני לא יכול לקנות חלקים.. השאלה איך אני קונה הכל נעול שם וכל המכוניות האחרות כבר מה זה מהירות ביחס אלי.. מה עושים?! צריך עוד לחכות?! בבקשה תעזרו לי!!! :'(

  23. אימולטור או משהו בסגנון ???

    • 5 תגובות
    • 860 צפיות
  24. Started by -OmeR-,

    טוב אז אני בא לשחק היום ואין בכלל סרברים. אולי איזה 2...ובהיסטוריה יש כמה סרברים שאם אתה מנסה להיכנס לחלק מהם הוא אומר Server is out of date אני לא מבין מה הקשר... חשבתי על האפשרות שמישהו פרץ לי לחשבון...אבל אם כן אז למה הוא לא שינה את הסיסמא...? זה יכול להיות? לעוד מישהו יש את הבעייה? ד"א שיניתי את הסיסמא... תודה לעונים

    • 4 תגובות
    • 860 צפיות
  25. משחק בכיכובו של ניית'ן דרייק בעלות של 9,000 דולר, Dead Space שעולה 750 דולר ומשחק טטריס שנמכר במיליון דולר: בואו לגלות מה הם פריטי האספנים המפתיעים ביותר בכל דור של קונסולות משחק משנות השמונים ועד היום הם לא בהכרח המשחקים הטובים ביותר בכל הזמנים, סביר אפילו שעל חלקם רובכם לא שמעתם, אבל אם יש לכם אחד מהם בבית – יושב לכם בארון אוצר בלום. הפעם אנחנו הולכים לדבר על המשחקים היקרים והנדירים ביותר של מרבית הקונסולות הפופולאריות, שרק ברי מזל או אספנים משוגעים במיוחד זוכים להחזיק בידיים. PlayStation 3 לפלייסטישן 3 יש לנו את Uncharted 2: Fortune Hunter Edition, גרסת האספנים של משחק ההרפתקאות בכיכובו של ניית'ן דרייק נמכרת כיום במחיר שיכול להגיע ל-11,000 דולר לקו…

    • 0 תגובות
    • 860 צפיות

דיונים חדשים בפורומים