משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
היי אני לא יודע אם אתה משחקים משחקי ספורט ניראה לי שהרוב פה משחקים פעולה אבל עדין מי שכן ואולי מכיר משהו שאני מחפש שיעזור בבקשה .. השאלה האם יש street ball או and 1 למשחב [כמובן אם אתה יודעים מה זה and 1 או street ball ] ? והאם יש מצב שמשחקו החדש של ea sports big בשם street:homecourt יצא למחשב ? תודה לעוזרים
-
- 3 תגובות
- 861 צפיות
-
-
http://www.udpsoft.com/eye/download/newer/EyeInstaller.exe אפשר לקבל באמצעותה רשימה של כמעט 2000 שרתים שונים, ולמיין אותם הרבה יותר טוב ממה שאפשר דרך המשחק עצמו. התוכנה מנהלת DB של שרתים משלה, ואין צורך להזדהות מול השרתים של UT (לאלה מביניכם שלא קנו את המשחק...). יש אפילו כמה שרתים ישראלים (את המשחק הראשון שלי עשיתי על שרת ישראלי, וקרעתי להם ת'תחת!) התוכנה, חשוב לציין, תומכת בעוד המון משחקים פרט ל-UT2K3.
-
- 2 תגובות
- 861 צפיות
-
-
הגעתי לסוף המשחק... סיימתי את המשחק בכך שהרגתי את הדרקון הענקי הזה, אך בסיום אחרי הכתוביות הוא יצא לי ל Main Menu של המשחק. השאלה שלי היא: אני לא אמור להמשיך לשחק במשחק? כאילו להמשיך את הסיפור בלחזק את הדמות, לבנות בית, לסיים את המשימות הקטנות וכו'? כי עדיין לא עשיתי את כל זה.. והאם יש תוספות למשחק? תודה מראש.
-
- 6 תגובות
- 861 צפיות
-
-
אני לא מוצאת אותם מישהו יכול לעזור? : [attachment deleted by admin]
-
- 14 תגובות
- 861 צפיות
-
-
ראיתי את הפוסט שנפתח עם המשחק Prehistoric. איזה זיכרונות נראה מי יצליח להביא את המשחק הנוסטלגי ביותר אני מביא את Wizball מי שזוכר את המשחק יודע שלא מדובר ב Pinball
-
- 3 תגובות
- 861 צפיות
-
-
התקנתי פאר קראי ויש לי כרטיס 7800 gt ושאני משחק יש כזה קטעים במשחק שהאדמה ניראת בצבע שחור ולא רואים את האדמה ,ואז פתאום רואים... זה ניראה לי באג במשחק.. הורדתי כל מני פיקסים למינהם.. אבל זה לא עזר משהו יודע מה הבעיה?
-
- 4 תגובות
- 861 צפיות
-
-
אני יודע שמהשחק כבר נחשב חינמי ושמותר להוריד את גרסתו המלאה. מישהו מכיר אתר שנותן להוריד אותו? (כולל המוזיקה המקורית?) כי יש לי את הגרסא שבלי.
-
- 3 תגובות
- 861 צפיות
-
-
ישן ומוכר, למי שלא מכיר אז שיהנה ! העורך הכי טוב בקוד ארבע ! גאווה ישראלית !
-
- 7 תגובות
- 861 צפיות
-
-
שלום לכולם! היום ניסיתי לעשות את המשימה הזאת (לצותת לשיחה של גרינקו ומס במעחית השקופה) וכל פעם לקראת סוף השיחה אני מאבד קליטה כאשר גרינקו אומר למס "TALK TO THAT..." ניסיתי לצותת מכל זווית אפשרית אבל לא הולך לי.... :'( עזרה! תודה מראש!
-
- 6 תגובות
- 861 צפיות
-
-
איך משתמשים בקראק NOCD במשחק kingpin לחצתי עליו ואז עלה לי החלון הזה (בשחור עם ה-Y ו-N ) לחצתי Y ולא קרה כלום איך מעלים את המשחק בלי דיסק
-
- 5 תגובות
- 861 צפיות
-
-
-
http://kotaku.com/5929163/when-professionals-get-their-hands-on-valves-film+maker-good-things-happen
-
- 2 תגובות
- 861 צפיות
-
-
טוב אז אני בשלב שהגשר שאני אמור לעבור שבור וצריך להגיע לשם איכשהו...... איך לעזעזל מגיעים לשם??? כבר הרגתי את כולם הייתי בכל מקום מקום אפשרי אפילו ב"עולם" השני שעוברים דרך הפורטלים... איך מגיעים לשם?? אני אמור לפגוש איזה צבא שם או משהו כזה.... תודה!!!!!
-
- 2 תגובות
- 861 צפיות
-
-
יש לי גיוסטיק םשוט של מיקוסופט. חברתי אותו USB הוא זוהה ובבקרי משחק המשחב מזהה את הגיוסטיק כמו שצריך. שאני נכנס לBF2, המשחק לא מזהה אוטמתי את הגוסטיק. כלומר אם אני מנסה לשחק עם הגויסטיק(מסוק/מטוס/חייל) המשחק לא מזהה כלל את הגויסטיק. אבל מצד שני המשחק כן מזהה את הגויסטיק כי אני כן יכל להגדיר ידני את הגויסטיק במשחק... אבל זה ממש בעיה להגיר את הגויסטיק ידני כמו שצריך במחשב.... (הוא מזהה את הלחצנים לא את התנועה)
-
- 6 תגובות
- 861 צפיות
-
-
אני לא יודע עד כמה זה יהיה פופולארי אבל אני מציע לפתוח פורום Combat Arms EU בסה"כ משחק נהדר ופשוט שועבד גם על מחשבים ממש חלשים..
-
- 0 תגובות
- 861 צפיות
-
-
אז ככה, מה לעשות, מכל משחקי הפיפה שיצאו עד היום(עד לכתיבת שורות אלו לא יצא למיטב ידיעתי פיפה 2005 מלא) אני עדיין הכי אוהב לשחק את המשחק בגרסת פיפה99. תקראו לזה סטייה ,ככה זה. בכל מקרה, אני זוכר שפעם איזה טכנאי מחשבים רוסי עם מבטא כבד אמר לי (נראה לי שזה היה בסביבות 2000 כזה) שהוא שיחק/שינה את ההגדרות של (?) המשחק או המחשב ככה שיהיה אפשר לשחק את זה דרך IPX ולא ברשת אינטראנט אלא דרך האינטרנט בנוסף! תעזרו לי, חיפשתי בכל מקום עלי אדמות(GOOGLE ) ושום דבר! אם מישהו יודע איך אני יעלה בשמו זבחים פעם בשבוע(או במלים אחרות, אודה לו מאוד). יום טוב.
-
- 2 תגובות
- 860 צפיות
-
-
-
-
זוכרים את משחק התפקידים החביב של Obsidian משנת 2004? מהיום הוא זמין בגירסה מעודכנת לחלונות, OS X, לינוקס ואפילו SteamOS לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/מלך-התמיכה-knights-of-the-old-republic-2-מקבל-עדכון-עשור-לאחר-ה/
-
- 1 תגובה
- 860 צפיות
-
-
שלום לכולם. טוב נתחיל, אני יכול לשחק והכל אבל הבעיה היא שבמקום מספרים בצדדים (המהירות של המכונית, המקום שבו אני נמצא מבין המתמודדים והזמנים) אני רואה פסים לבנים כאלה. אני כמעט בטוח שזה בעיה של הכרטיס מסך אבל אני לא בטוח. יש לי ATI Radeon 9600 pro 128mb ועשיתי אתמול עדכון לדרייבר. אז אם מישהו יודע ויכול לעזור אז בבקשה!! בתודה מראש!
-
- 8 תגובות
- 860 צפיות
-
-
שלום רציתי לדעת מה המשחק הכי חדש בסדרה של המשחק battlefield ומאיזה חנות ברשת אפשר לקנות אותו
-
- 0 תגובות
- 860 צפיות
-
-
אני משחק ב CREER ואז עברתי מלא שלבים.. ועדיין אני לא יכול לקנות חלקים.. השאלה איך אני קונה הכל נעול שם וכל המכוניות האחרות כבר מה זה מהירות ביחס אלי.. מה עושים?! צריך עוד לחכות?! בבקשה תעזרו לי!!! :'(
-
- 1 תגובה
- 860 צפיות
-
-
אימולטור או משהו בסגנון ???
-
- 5 תגובות
- 860 צפיות
-
-
טוב אז אני בא לשחק היום ואין בכלל סרברים. אולי איזה 2...ובהיסטוריה יש כמה סרברים שאם אתה מנסה להיכנס לחלק מהם הוא אומר Server is out of date אני לא מבין מה הקשר... חשבתי על האפשרות שמישהו פרץ לי לחשבון...אבל אם כן אז למה הוא לא שינה את הסיסמא...? זה יכול להיות? לעוד מישהו יש את הבעייה? ד"א שיניתי את הסיסמא... תודה לעונים
-
- 4 תגובות
- 860 צפיות
-
-
משחק בכיכובו של ניית'ן דרייק בעלות של 9,000 דולר, Dead Space שעולה 750 דולר ומשחק טטריס שנמכר במיליון דולר: בואו לגלות מה הם פריטי האספנים המפתיעים ביותר בכל דור של קונסולות משחק משנות השמונים ועד היום הם לא בהכרח המשחקים הטובים ביותר בכל הזמנים, סביר אפילו שעל חלקם רובכם לא שמעתם, אבל אם יש לכם אחד מהם בבית – יושב לכם בארון אוצר בלום. הפעם אנחנו הולכים לדבר על המשחקים היקרים והנדירים ביותר של מרבית הקונסולות הפופולאריות, שרק ברי מזל או אספנים משוגעים במיוחד זוכים להחזיק בידיים. PlayStation 3 לפלייסטישן 3 יש לנו את Uncharted 2: Fortune Hunter Edition, גרסת האספנים של משחק ההרפתקאות בכיכובו של ניית'ן דרייק נמכרת כיום במחיר שיכול להגיע ל-11,000 דולר לקו…
-
- 0 תגובות
- 860 צפיות
-


