עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. מי היה מאמין ? http://hanbitgame-espresso.blogspot.com/2008/10/letter-from-hgld-product-manager.html

    • 11 תגובות
    • 1.2k צפיות
  2. Started by shefi,

    מישהו יודעה אם יש תוכנה בסגנון ASE או GameSpy שמאפשרת כניסה ישירה לסרברים של Battlefield 2 ?

    • 9 תגובות
    • 862 צפיות
  3. Started by mMmSaK,

    התקנתי את המשחק מהורדה של RELODED שניתי את ה TM שמתי את הקראק וזה עושה לי את הבעיה כל הזמן הבעיה נמצאת בקובץ המצורף

    • 3 תגובות
    • 882 צפיות
  4. Started by Guy950,

    מסיבה לא ברורה אני לא יכול להתחבר לבאטלוג, זה כל הזמן רושם לי שהסיסמה או האימייל לא נכונים, אז החלפתי את הסיסמה ונכנסתי לאורייג'ין בלי בעיה אבל הבאטלוג ממשיך לעשות כך.

    • 5 תגובות
    • 631 צפיות
  5. http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=7272

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  6. Started by stone cold,

    http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=8801 לעזזל התערוכה השניה בגודלה היא ביפנית וE3 היתה כמו חג בישבילי יהיה זיכרה ברוך- :'( :'( :'(

    • 10 תגובות
    • 1.4k צפיות
  7. Started by stone cold,

    למישחק קוראים Red Steel והוא מפותח על ידיUbisoft דרך אגב המישחק אמור להיות FPS לפי מה שהבנתי וקחו לינק לחדשות של Ubisoft http://www.ubi.com/US/News/Info.aspx?nId=3882

    • 7 תגובות
    • 938 צפיות
  8. Started by h-y-d-r-o-6-6-6,

    אני מחפש משחקי רשת תפקידים ואסטרטגיה לא כבדים למחשבים די חלשים תמליצו לי בבקשה

    • 4 תגובות
    • 612 צפיות
  9. Started by pop153,

    מה עושים במשימה הזאת? http://www.img-il.com/up/de0zrkzmdgt5.jpg

    • 1 תגובה
    • 721 צפיות
  10. Started by fish,

    מאיפה ניתן להוריד safe mode למוסט וונטד?

    • 1 תגובה
    • 617 צפיות
  11. Started by pp12,

    מה דעתכם על המשחק flat out2?

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  12. Started by carbon1,

    אני משחק במשחק ואין לי מוסיקה אני לא שומע מוסיקה מה אפשר לעשות? לא שומעים בכלל שמתי על הכי גבוה ולא שומעים תעזרו בבקשה.

    • 5 תגובות
    • 639 צפיות
  13. Started by GamerWith7900,

    תראו את הסרטון המדהים הזה , איזה גראפיקה מדהימה וצל מדויקת ,מי חושב שלא? חבר שלי טוען שהגראפיקה של סאן אנדרס יותר טובה מהגראפיקה הזאת מי חושב ככה? ושאלה אחרונה איזה גראפיקה יותר טובה של project8 או של SanAndreas ? תודה לעוזרים. והוא גם טען שהצל של סאן אנדרס יותר טוב ? מה דעתכם של איזה משחק הצל יותר טוב? http://youtube.com/watch?v=vXFpJRg4ZaE&mode=related&search=tony%20hawk%20%20project%208

    • 3 תגובות
    • 616 צפיות
  14. הורדתי את המשחק pes 2008 וזה עובד לי אבל הבעיה היא שהמקשים של זה זה מקשים של xbox איך הופכים את זה למקשים של מחשב??? תעזרו לי בבקשה כל מי שעזר לי תודה מראש

  15. חשוב לי לציין ליפני יש לי מחשב בינוני לא חזק... AMD 4200 X1950 GT SUPER 512MB 2 GB RAM עכשיו לבעיה כול המשחקים בויסטה עולים אצלי יופי טופי... אבל מה תמיד שאני משחק FIFA 2007 המשחק זוחל מאוד הוא בקושי זז יש ירידה דרסטיתת בקצב הפריימים.. יש אולי איזה פאץ שמתקן את זה למה זה מערכת הפעלה טובה אבל למה דווקא במשחק הזה זה עושה בעיות..?

  16. Started by carbon1,

    מישהו יכול לשים לי פה להורדה שמירה לקרבון 100% בבקשה ממכם.

    • 4 תגובות
    • 644 צפיות
  17. היי לכולם אני יודע חלק הרוב מעדפים לקנות קרייסיס מקורית בגלל שרת ועולה המשחק 178 שח לפי באתר זאפ וכעת אני רואה שהתחילו להעלות מחיר תראו : :screwy: http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=505339 למה אני לא מבין למה העילו מחיר רק ביגלל שלמדינה אין מספיק כסף אוו שסתאם העילו מחיר ?! בתודה לעונים

  18. ב-Steam, ב-Humble Store וגם בחנות ה-GOG נטולת הגנות הקבצים מחכים לכם מחירי משחקים שקשה לסרב להם - ממש עכשיו לכתבה

  19. מבצעי סוף השבוע הנוכחי של פלטפורמת הגיימינג כוללים הנחות על משחקי Dead Rising ו-Borderlands, וגם אפשרות לנסות את משחק המירוצים F1 2015 חינם יום שבת כבר כאן ואתם מתקשים למצוא משחק להנעים בו את זמנכם? ל-Steam, כמו תמיד, יש פתרונות: מבצעי סוף השבוע הנוכחיים בשירות של Valve כוללים אפשרות להוריד, להתקין ולשחק בחינם במשחק מירוצי הפורמולה 1 העדכני של חברת Codemasters, שנקרא פשוט F1 2015, עד לשעה 23:00 לפי שעון ישראל מחר (דרך תוכנת ה-Steam במחשב שלכם). התרשמתם לטובה מהמשחק? הוא זמין לרכישה בעלות מוזלת של 22 דולר. כמו כן, ישנן הנחות נאות בהחלט על המשחקים של סדרת הפעולה המשובחת Borderlands: חבילה שכוללת את הכותרת הראשון בסדרה בגירסת ה-Game of the Year המלאה שלו ואת …

    • 0 תגובות
    • 715 צפיות
  20. חבילה שכוללת משחקים כמו MDK, Earthworm Jim ו-Kingpin זמינה כבר אטרקטיבי במיוחד עבור חובבי הנוסטלגיה גם היום יש לרשת מבצע גיימינג מעניין להציע לנו – כזה שידבר ככל הנראה בעיקר אל אלו שעברו את שנות הילדות וההתבגרות שלהם אי שם בסוף המילניום הקודם. חנות ה-GOG בה כל המשחקים הם נטולי מנגנוני הגנת קבצים מציעה חבילה של 34 כותרים שונים (38 למעשה, אם לספור צמדים שנמכרים יחד כמוצר בודד) של חברת Interplay Entertainment האמריקאית הגדולה (לשעבר) – כולם במחיר כולל של 23.26 דולר בלבד, או כ-92 ש"ח, שהם פחות משלושה שקלים לכל משחק. להמשך: https://hwzone.co.il/%D7%9B%D7%A2%D7%AA-%D7%91%D7%97%D7%A0%D7%95%D7%AA-%D7%94-gog-%D7%99%D7%95%D7%AA%D7%A8-%D7%9E%D7%A9%D7%9C%D7%…

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  21. אהלן אני משחק במשחק וקצת הסתבכתי עם הכפתורים והשליטה, נגיד: איך אני שודד מישהו ? איך אני עושה חסימה בקרב חרבות? האם יש כמה דרכים לתת מכה עם החרב ? תודה ...

    • 0 תגובות
    • 654 צפיות
  22. קודם כל העיצוב של הסיביבות נראה מדהים!מגוון!וקטלני ביותר... שמתי לב ששופר הAI של האוייבים מה שבולט בסרטון הגיימפליי ה5 כאשר רובוט רודף אחריך סביב הבית,בצורה כל הגיונית ואמיתית... כל הקטע שזה ביערות גם מגניב..זוהי יכולה להיות סיבה לדחיית המשחק כי לוקח זמן לעצב שטח כזה גדול... מה אתם חושבים?

    • 8 תגובות
    • 914 צפיות
  23. Started by cousinIT,

    היה לי ג'יפה 2 והיה לי אז 100FPS ועכשיו שידרגתי לנ"ל ויש לי 60FPS דרייברים של אומגה ללא סופט מוד. למה? וחוץ מזה אם מישהו יכול לכתוב רשימת פקודות מועילות לCS אני אשמח

    • 4 תגובות
    • 910 צפיות
  24. Started by omfglol,

    https://www.cal-online.co.il/he-IL/Cal/prepaid/Pages/welcome.aspx רציתי לדעת אם אפשר להשתמש עם הכרטיס הזה בשביל התשלום החודשי ל World of warcraft?

    • 2 תגובות
    • 973 צפיות
  25. Started by Sifo Jen,

    אז מה היה לנו? כרטיס יעודי לגראפיקה של משחקים - קיים צרוך עז ואמיתי לזה. כרטיס יעודי לפיזיקה - דעות חלוקות אבל מתקבל על הדעת. כרטיס רשת עם מעבד ו64 מגה זיכרון להעלמת לאג - נעשה מגוכך. http://www.tgdaily.com/2006/07/14/bigfoot_killer_nic/

    • 2 תגובות
    • 721 צפיות

דיונים חדשים בפורומים