עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by omerha,

    יש לי את המשחק וכשאני משחק בו הכל זורם וטוב אבל אחרי 10 דק' בערך המחשק קורס ואני חוזר ל WINDOWS ? האם יש פה מישהוא אם אותה תקלה ? או שיכול לעזור

    • 2 תגובות
    • 863 צפיות
  2. Started by EG,

    לפני הרבה זמן קיבלתי את הFLIGHT SIMULATOR 2002 ורק עכשיו שמתי לב שיש לי אפשרו גם להתקין את FIGHTER ACE 2. כמובן התקנתי, והתחלתי לשחק, להפתעתי היה זה מטוסי קרב ולא דמו! בניגוד לFLIGHT SIMULATOR 2002. אני רק רוצה לדעת מה הפואנטה של מטוסי הקרב כי אין יריבים ואי אפשר לירות. אבל לדעתי אפשר לירות וכמובן אפשר לשחק עם יריבים, אם משהו יודע שאני צודק, אז בבקשה להדריך אותי איך עושים זאת. תודה מראש "SHUTGUN".

    • 1 תגובה
    • 863 צפיות
  3. Started by vermise,

    יהיה livestream בלאן של CS 1.6 ?

    • 0 תגובות
    • 863 צפיות
  4. שאלה בכותרת.. רוצה להזמין את test drive unlimited ולא בא לי על ללכת לקנות דיסק (גם יותר זול), פשוט רוצה להוריד ישירות לקונן כמובן בתשלום... מישהו מכיר אתר כזה? חבל שאין בסטים.

    • 2 תגובות
    • 863 צפיות
  5. Started by LazyBoy,

    פשוט מעולה http://www.gamespot.com/news/show_blog_entry.php?topic_id=26614732&tag=sidebar;title;1

    • 2 תגובות
    • 863 צפיות
  6. Started by maayan,

    בבקשה תביאו לי סידיקיס פועלים או אתר עם סידיקיס לקאונטר זה דחוף

    • 4 תגובות
    • 863 צפיות
  7. Started by J.allmighty,

    איך מחליפים את השם של הקבוצה ? לדוגמא :blackhawk תודה מראש.

  8. האם יש איזשהיא תוכנה שתאפשר לי רטט בגיימפד גם במשחקים שלא כוללים תמיכה ברטט?

    • 3 תגובות
    • 863 צפיות
  9. Started by davidcohen,

    שלום, אני רוצה לקנות את המשחק GTA SA לPC ואני מחפש מחירים בחנויות אם מישהו יודע איפה אפשר לקנות את זה בזול (עד 250) שיכתוב פה קישור לאתר האינטרנט של החנות בבקשה תכתבו רק דברים שקשורים למחיר תודה

    • 8 תגובות
    • 863 צפיות
  10. Started by stingeR-,

    חפשו לי בבקשה ציטים למשחק הזה

  11. Started by hagai-,

    לאחרונה נתקלתי בבעיה ב CS כאשר באמצע המשחק המשחק יוצא ואני מקבל את השגיאה: התקנה מחדש של המשחק לא פתרה את הבעיה. מערכת הפעלה: Windows Xp Pro . מישהו נתקל בבעיה?

    • 1 תגובה
    • 863 צפיות
  12. Started by tal^_^,

    שלום, יש לי סים סיטי 4, לאחר שהתקנתי אותו, והכנסתי את ה CD (המקורי! לא צרוב!) כי לשחק המחשב חשב למשך כמה שניות כאילו הוא טוען את המשחק, אבל לאחר כמה שניות לא קרה כלום, המחשב הפסיק לחשוב, ולא טען את המשחק, ולא הראה שום שגיאה, מישהו יודע למה? יש לי XP ואת שאר המפרט ניתן לקרוא בצד. תודה

    • 4 תגובות
    • 863 צפיות
  13. Started by galh_5,

    שאני בא לשחק אז מופיע לי כן או לא שזה שואל אם אני רוצה הפעיל ב-safe mod או לא ואז בשניהם שאני לוחץ המשחק כאילו בא ואז נתקע וחקתי והתקנתי כמה פעמים והתקנתי את כל התוכנות שהמשחק מבקש מה עושים? תודה

    • 9 תגובות
    • 863 צפיות
  14. Started by Galit17,

    הורדתי את JVM.DLL ושמתי והוא עדיין רוצה אותו. הוא רושם לי: couldn't find jvm.dll chjeck if yuou have jre in your game directory הורדתי גם את זה וזה לא עזר: http://www.java.com/en/download/index.jsp ואני מצליחה לשחק ללא בעיה ב דמו ואפילו עובד חלק בהגדרות הכי גבוהות אז למה הדמו מאפשר והמשחק המלא לא?

    • 3 תגובות
    • 863 צפיות
  15. בימים האחרונים אני לא מצליח לשחק בכלל ברשת punkbuster זורק אותי מכל הסרברים ורק CO-OP עובד תקין. הסרתי את המשחק ואת כל התוכנות המצורפות והתקנתי מחדש את המשחק עם כל העדכונים והבעיה עדיין קיימת. מה אפשר עוד לעשות?

    • 1 תגובה
    • 863 צפיות
  16. Started by sherlock1212,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3090853,00.html אני לא בטוח אבל יכול להיות שזה סרטון מGran Turismo 4 בכל מקרה זה מדהים

    • 0 תגובות
    • 863 צפיות
  17. Started by amit123,

    תקשיבו... בhl2 episode one אני לא יכול להפעיל את הhdr בצורה מלא רק bloom(אין בכלל את האפשרות,לא שהיא קיימת אבל לא עובדת) וגם בכל המשחקים שקשורים אליו(cs.hl2 והדמו של דארק מסייח..)כשאני משנה את ההגדרות אחרי שהתחלתי את המשחק אז הוא נתקע ואני חייב לסגור את המשחק דרק הtask maneger (כתוב שהתוכנית לא מגיבה)מישהו יודע מה אני יכול לעשות?

    • 12 תגובות
    • 863 צפיות
  18. Started by sMoCHTa,

    שלום חיילים! לאחר ההצלחה במשחק הקהילתי הקודם החלטנו לקיים משחק נוסף. אנו מקווים שתהנו גם במשחק זה. המשחק יתנהל בצורה הבאה: - המוד הוא מוד RUSH - המפה ההתחלתית היא Operation Metro(אם תרצו להמשיך נשים עוד מפות). - מתחלקים ל2 סקוואדים בכל קבוצה. - לקבוצה התוקפת יהיו 50 כרטיסים. 16 השחקנים שיירשמו ראשונים, ישחקו במשחק הראשון. לאחר 16 הרשומים הראשונים, השחקנים אשר יירצו לשחק ייבחרו שחקנים מהקבוצה המפסידה וישחקו מול הקבוצה המנצחת. אני מזכיר שבמהלך המשחק עליכם לכבד את החוקים הבאים: • חל איסור מוחלט על קללות. • חל איסור מוחלט על גזענות. • יש להתייחס בכבוד לאדמינים ולשחקנים. • אין לפרסם שרתי משחק\שרתי דיבור\קלאנים\קהילות פורומים שאינן קשורות לקהילה. • אסור להתחזות לא…

    • 7 תגובות
    • 863 צפיות
  19. Started by erezh13,

    שלום! יש לי פלייסטיישן 2 + צ'יפ משיח 2. עכשיו, אמרו לי שבשביל לצרוב משחקי פלייסטיישן 2 צריך דיסק DVD וצורב DVD, זה נכון? או שאני יכול להוריד משחק של פלייסטיישן 2 ולצרוב על דיסק רגיל של 700 מגה ולהשתמש בצורב רגיל? תודה.

    • 6 תגובות
    • 863 צפיות
  20. :s05: [attachment deleted by admin]

    • 12 תגובות
    • 862 צפיות
  21. Ubisoft מציגה דרישות חומרתיות מפורטות עבור אחד משני הכותרים הכי גדולים שלה לשנת 2020לכתבה

  22. Started by N.S,

    לדעתי 1.5 הכי טובה משלושתם

    • 7 תגובות
    • 862 צפיות
  23. Started by dekgol,

    המשחק הוא מגוף שלישי עם גרפיקה מאוד מרשימה המלא אמור לצאת באפריל לינקים להורדת הדמו: http://www.fangaming.com/fileinfo.php?fileid=735 http://www.extreme-players.de/download.php?id=11904 http://www.strategyinformer.com/pc/infernal/demo/11374.html http://www.worthplaying.com/article.php?sid=40271&mode=thread&order=0 http://www.3dgamers.com/dlselect/games/infernal/infernal_efis_demo.rar.html

    • 8 תגובות
    • 862 צפיות
  24. תעזרו לי בבקשה יש לי ניד פור ספיד אנדגרונד 1 על דיסק צרוב וכשאני מתחיל את ההתקנה הוא מבקש ממני את הסיסמה של הדיסק (בדיסק מקורי יש על האריזה)

    • 2 תגובות
    • 862 צפיות
  25. Started by B0necrack3R,

    טוב הצלחתי להפעיל את המחשק וכל זה.. אך עכשיו יש בעיה חדשה! כשאני משחק באחד השלבים אני רואה את כל הגופים קיצור את כל המחשק בירוק סלט כזה.. קיצור תמונה שטוחה צורתית בצבע סלט! ניסיתי לשחק עם האפשרויות לא עזר! אשמח מאוד אם מישהו יוכל לעזור לי! ושכחתי להגיד שאני עובד עם TI 4200 128DDR ועם מפרט די חלש. תודה :-\

דיונים חדשים בפורומים