משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
יש לי את המשחק וכשאני משחק בו הכל זורם וטוב אבל אחרי 10 דק' בערך המחשק קורס ואני חוזר ל WINDOWS ? האם יש פה מישהוא אם אותה תקלה ? או שיכול לעזור
-
- 2 תגובות
- 863 צפיות
-
-
לפני הרבה זמן קיבלתי את הFLIGHT SIMULATOR 2002 ורק עכשיו שמתי לב שיש לי אפשרו גם להתקין את FIGHTER ACE 2. כמובן התקנתי, והתחלתי לשחק, להפתעתי היה זה מטוסי קרב ולא דמו! בניגוד לFLIGHT SIMULATOR 2002. אני רק רוצה לדעת מה הפואנטה של מטוסי הקרב כי אין יריבים ואי אפשר לירות. אבל לדעתי אפשר לירות וכמובן אפשר לשחק עם יריבים, אם משהו יודע שאני צודק, אז בבקשה להדריך אותי איך עושים זאת. תודה מראש "SHUTGUN".
-
- 1 תגובה
- 863 צפיות
-
-
-
שאלה בכותרת.. רוצה להזמין את test drive unlimited ולא בא לי על ללכת לקנות דיסק (גם יותר זול), פשוט רוצה להוריד ישירות לקונן כמובן בתשלום... מישהו מכיר אתר כזה? חבל שאין בסטים.
-
- 2 תגובות
- 863 צפיות
-
-
פשוט מעולה http://www.gamespot.com/news/show_blog_entry.php?topic_id=26614732&tag=sidebar;title;1
-
- 2 תגובות
- 863 צפיות
-
-
בבקשה תביאו לי סידיקיס פועלים או אתר עם סידיקיס לקאונטר זה דחוף
-
- 4 תגובות
- 863 צפיות
-
-
איך מחליפים את השם של הקבוצה ? לדוגמא :blackhawk תודה מראש.
-
- 4 תגובות
- 863 צפיות
-
-
האם יש איזשהיא תוכנה שתאפשר לי רטט בגיימפד גם במשחקים שלא כוללים תמיכה ברטט?
-
- 3 תגובות
- 863 צפיות
-
-
שלום, אני רוצה לקנות את המשחק GTA SA לPC ואני מחפש מחירים בחנויות אם מישהו יודע איפה אפשר לקנות את זה בזול (עד 250) שיכתוב פה קישור לאתר האינטרנט של החנות בבקשה תכתבו רק דברים שקשורים למחיר תודה
-
- 8 תגובות
- 863 צפיות
-
-
-
לאחרונה נתקלתי בבעיה ב CS כאשר באמצע המשחק המשחק יוצא ואני מקבל את השגיאה: התקנה מחדש של המשחק לא פתרה את הבעיה. מערכת הפעלה: Windows Xp Pro . מישהו נתקל בבעיה?
-
- 1 תגובה
- 863 צפיות
-
-
שלום, יש לי סים סיטי 4, לאחר שהתקנתי אותו, והכנסתי את ה CD (המקורי! לא צרוב!) כי לשחק המחשב חשב למשך כמה שניות כאילו הוא טוען את המשחק, אבל לאחר כמה שניות לא קרה כלום, המחשב הפסיק לחשוב, ולא טען את המשחק, ולא הראה שום שגיאה, מישהו יודע למה? יש לי XP ואת שאר המפרט ניתן לקרוא בצד. תודה
-
- 4 תגובות
- 863 צפיות
-
-
שאני בא לשחק אז מופיע לי כן או לא שזה שואל אם אני רוצה הפעיל ב-safe mod או לא ואז בשניהם שאני לוחץ המשחק כאילו בא ואז נתקע וחקתי והתקנתי כמה פעמים והתקנתי את כל התוכנות שהמשחק מבקש מה עושים? תודה
-
- 9 תגובות
- 863 צפיות
-
-
הורדתי את JVM.DLL ושמתי והוא עדיין רוצה אותו. הוא רושם לי: couldn't find jvm.dll chjeck if yuou have jre in your game directory הורדתי גם את זה וזה לא עזר: http://www.java.com/en/download/index.jsp ואני מצליחה לשחק ללא בעיה ב דמו ואפילו עובד חלק בהגדרות הכי גבוהות אז למה הדמו מאפשר והמשחק המלא לא?
-
- 3 תגובות
- 863 צפיות
-
-
בימים האחרונים אני לא מצליח לשחק בכלל ברשת punkbuster זורק אותי מכל הסרברים ורק CO-OP עובד תקין. הסרתי את המשחק ואת כל התוכנות המצורפות והתקנתי מחדש את המשחק עם כל העדכונים והבעיה עדיין קיימת. מה אפשר עוד לעשות?
-
- 1 תגובה
- 863 צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3090853,00.html אני לא בטוח אבל יכול להיות שזה סרטון מGran Turismo 4 בכל מקרה זה מדהים
-
- 0 תגובות
- 863 צפיות
-
-
תקשיבו... בhl2 episode one אני לא יכול להפעיל את הhdr בצורה מלא רק bloom(אין בכלל את האפשרות,לא שהיא קיימת אבל לא עובדת) וגם בכל המשחקים שקשורים אליו(cs.hl2 והדמו של דארק מסייח..)כשאני משנה את ההגדרות אחרי שהתחלתי את המשחק אז הוא נתקע ואני חייב לסגור את המשחק דרק הtask maneger (כתוב שהתוכנית לא מגיבה)מישהו יודע מה אני יכול לעשות?
-
- 12 תגובות
- 863 צפיות
-
-
שלום חיילים! לאחר ההצלחה במשחק הקהילתי הקודם החלטנו לקיים משחק נוסף. אנו מקווים שתהנו גם במשחק זה. המשחק יתנהל בצורה הבאה: - המוד הוא מוד RUSH - המפה ההתחלתית היא Operation Metro(אם תרצו להמשיך נשים עוד מפות). - מתחלקים ל2 סקוואדים בכל קבוצה. - לקבוצה התוקפת יהיו 50 כרטיסים. 16 השחקנים שיירשמו ראשונים, ישחקו במשחק הראשון. לאחר 16 הרשומים הראשונים, השחקנים אשר יירצו לשחק ייבחרו שחקנים מהקבוצה המפסידה וישחקו מול הקבוצה המנצחת. אני מזכיר שבמהלך המשחק עליכם לכבד את החוקים הבאים: • חל איסור מוחלט על קללות. • חל איסור מוחלט על גזענות. • יש להתייחס בכבוד לאדמינים ולשחקנים. • אין לפרסם שרתי משחק\שרתי דיבור\קלאנים\קהילות פורומים שאינן קשורות לקהילה. • אסור להתחזות לא…
-
- 7 תגובות
- 863 צפיות
-
-
שלום! יש לי פלייסטיישן 2 + צ'יפ משיח 2. עכשיו, אמרו לי שבשביל לצרוב משחקי פלייסטיישן 2 צריך דיסק DVD וצורב DVD, זה נכון? או שאני יכול להוריד משחק של פלייסטיישן 2 ולצרוב על דיסק רגיל של 700 מגה ולהשתמש בצורב רגיל? תודה.
-
- 6 תגובות
- 863 צפיות
-
-
-
Ubisoft מציגה דרישות חומרתיות מפורטות עבור אחד משני הכותרים הכי גדולים שלה לשנת 2020לכתבה
-
- 1 תגובה
- 862 צפיות
- 1 follower
-
-
-
המשחק הוא מגוף שלישי עם גרפיקה מאוד מרשימה המלא אמור לצאת באפריל לינקים להורדת הדמו: http://www.fangaming.com/fileinfo.php?fileid=735 http://www.extreme-players.de/download.php?id=11904 http://www.strategyinformer.com/pc/infernal/demo/11374.html http://www.worthplaying.com/article.php?sid=40271&mode=thread&order=0 http://www.3dgamers.com/dlselect/games/infernal/infernal_efis_demo.rar.html
-
- 8 תגובות
- 862 צפיות
-
-
תעזרו לי בבקשה יש לי ניד פור ספיד אנדגרונד 1 על דיסק צרוב וכשאני מתחיל את ההתקנה הוא מבקש ממני את הסיסמה של הדיסק (בדיסק מקורי יש על האריזה)
-
- 2 תגובות
- 862 צפיות
-
-
טוב הצלחתי להפעיל את המחשק וכל זה.. אך עכשיו יש בעיה חדשה! כשאני משחק באחד השלבים אני רואה את כל הגופים קיצור את כל המחשק בירוק סלט כזה.. קיצור תמונה שטוחה צורתית בצבע סלט! ניסיתי לשחק עם האפשרויות לא עזר! אשמח מאוד אם מישהו יוכל לעזור לי! ושכחתי להגיד שאני עובד עם TI 4200 128DDR ועם מפרט די חלש. תודה :-\
-
- 1 תגובה
- 862 צפיות
-


