עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by Lanzar,

    שלום לכולם היתקנתי את המשחק מאפייה במחשב של אח שלי והמשחק קופץ... יש לו 9800XT ומעבד 3200+ ו1G זיכרון... וגם אצל חבר שלי שיש לו מחשב דומה המשחק הולך קקי !! רציתי לשאול אם קיים למשחק איזה PATCH או משהו שמסדר את זה ???

    • 4 תגובות
    • 864 צפיות
  2. Started by SupeRnovA,

    אממ משחקים כגון : MU Online, Rose Online וכ'ו מישהו מכיר? בבקשה אין לי מה לשחק כבר ואני מת למשחק רשת חינמי

    • 2 תגובות
    • 864 צפיות
  3. השאלה בכותרת.... שבוע טוב! איתן

    • 3 תגובות
    • 864 צפיות
  4. שלום, לאחרונה יש לי פרץ של נוסטלגיה ואני מרבה לשחק במשחקי אסטרטגיה משנות ה90, רציתי לדעת אם AoE הראשון ניתן להורדה חוקית או לא. מכיוון שמדובר במשחק ישן למדי (1997 אם אני לא טועה) ישנו סיכוי סביר לדמי שניתן להוריד אותו, לא? נ.ב. במקרה שהוא לא זמין להורדה לשלוח הודעה פרטית שמנחה אותי לאתרים שבהם ניתן "לקנות" את המשחק, תודה.

    • 2 תגובות
    • 864 צפיות
  5. נתנו לIGN לשחק קצת וזה מה שיצא: http://media.pc.ign.com/media/694/694190/vids_1.html Island Walkthrough נראה מדהים!

    • 6 תגובות
    • 864 צפיות
  6. Started by Drazick,

    שלום. איפה ישנו מדריך לצריבת משחקי פלייסטיישן? מ- א' עד ת'. כולל מקבצי איזו וכל הדברים. כי פשוט לא הולך לי. תודה.

    • 1 תגובה
    • 864 צפיות
  7. Started by nim901,

    אממ אני לא ידוע את השם שלו אבל אני רק יודע שאתה משחק את :coolman: מישהו זוכר את המשחק? האם אפשרי להוריד אותו ? :s05:

    • 2 תגובות
    • 864 צפיות
  8. Started by stingeR-,

    פשוט תורידו , תגובות אחר כך. http://www.yairnet.co.il/downloads/Counter-Strike-Stav[www.YairNet.co.il].mp3

    • 7 תגובות
    • 864 צפיות
  9. אתם מכירים משחקים דומים לזה ?

    • 4 תגובות
    • 864 צפיות
  10. http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=14050 מצד אחד אפשר לראות את זה כדבר טוב ולהגיד בצדק שיש משחקים מאוד מושקעים ל360 מי צד שני כמה משחקים כאלה כבר יהיו וזה סימן שאלה גדול כי משחק שהעלות הכוללת שלו זה 40 מיליון דולאר צריך למכור הרבה כדי להיות ריווחי וזה בלי לדבר על זמן פיתוח ארוך יותר באופן משמעותי יחסית למשחקים רגילים

    • 6 תגובות
    • 864 צפיות
  11. Started by gshhar,

    1 הבנתי שהוא מאוד מאוד כבד. יש לי מעבד DUAL CORE וכרטיס מסך X1800GTO עם 2 ג'יגה זיכרון ומסך רחב. האם המחשב יסחוב לי את המשחק ברזולוציה שאני עובד איתה של המסך ? (1680X1050) 2 האם זה משחק מהנה וכיפי (אני מאוד אוהב FIRST PERSON) או מאכזב ?? תודה.

    • 11 תגובות
    • 864 צפיות
  12. Started by masterb,

    למה לא מצליח לשנות את ה CONTROLS במקלדת ?

    • 5 תגובות
    • 864 צפיות
  13. Started by SweeT_EviL,

    כאן רשום שהוא יצא ביוני 2007 http://www.gamespot.com/pc/adventure/residentevil4/index.html?q=Resident%20Evil%204 אני רואה עכשיו שהוא נפרץ... והוא לא קיבל ניוק WTF?!

    • 2 תגובות
    • 864 צפיות
  14. http://www.plaync.com/us/games/aion/ MMORPG מדהים אותו פיתחה NCSOFT, בעל מנוע ה...CRYTEK !!! טרם נראה מנוע כזה על משחק MMO. נראה מעולה, הולך לעלות 15 דולר לחודש, וצפוי לצאת בתחילת 2008. סתכלו תמונות ותקראו קצת, בהחלט יש למה לצפות, רק שלא יאכזבו.

  15. שלום לכולם, כבר כמה ימים שאני מחפש את הפקודות שמשנות את מראה החירור - כלומר,שהוא יראה יותר אמיתי - מאשר סתם מקודה שחורה. את הפקודות יש ברוב הקונפגים, אבל אני לא רוצה קונפיג של מישהוא אחר,אני רוצה רק את הפקודות שישנו את המראה של החירור,ואני יוסיף אותם לקונפיג שלי. בתודה, MuTaTiOn.

    • 5 תגובות
    • 864 צפיות
  16. שאני במשימה אני עושה שמירות, שאני יוצא מהמשחק כל השמירות שבתוך המשימה נעלמו וצריך מחדש

    • 6 תגובות
    • 864 צפיות
  17. http://www.gamespot.com/pc/strategy/supremecommander/news.html?sid=6165432&om_act=convert&om_clk=gumballs&tag=gumballs;subtitle;1 אני הולך לשחק בזה על בטוח!

    • 6 תגובות
    • 864 צפיות
  18. Started by HuGeMouTh,

    בקרוב יצא ה BETA של CABAL SEA, המשחק יהיה בחינם (כמו EU ו JP) ואם ישראל נכללת באסיה (נשמע הזוי אבל אי אפשר לדעת). למי שלא יודע מדובר במשחק RPG בסיגנון WOW רק שהוא בחינם (ולדעתי יותר יפה ומהנה). בקרוב יגיע ה BETA. http://www.cabalsea.com/index.aspx

    • 5 תגובות
    • 864 צפיות
  19. כמן כמו כל דבר דורש אימוץ של מפתחי המשחקים במנועים שלהם, אבל בהחלט נראה מרשים ומבטיח: https://www.neogaf.com/threads/amds-new-femfx-physics-based-cpu-library-offers-lifelike-object-deformation-and-destruction.1516162/

  20. Started by KingYes,

    אני זוכר שפעם היו דיבורים.. האם יש עדיין משהו על הפרק? ומה השם של הכותר?

    • 3 תגובות
    • 863 צפיות
  21. http://forzamotorsport.net/default.htm הייתי מעונין לדעת עם יש את המשחק הזה למחשב אפילו את פרוזה 1 ולא 2 חיפשתי אותו בכל חנות מישחקי מחשב

    • 6 תגובות
    • 863 צפיות
  22. Started by bennnn,

    היי יש לי מחשב פנטיום 4 3 גיגהרץ 1024 ראם 6800 גי טי. עד עכשיו שיחקתי בהגדרות גבוהות-בינונית המשחק טס ופעל מעולה. פתאום עכשיו אני לא מצליח לשחק כמו שצריך המשחק ממש איטי בטירוף.עשיתי ניסוי ושמתי הכל על הכי נמוך עדייון אותה בעייה. מה יכולה להיות הסיבה?יש לי דרייברים אחרונים חשוב לציין שמשחקים אחרים פועלים מעולה כמו קול אוף דיוטי 4 הכל על הכי גבוה ואין בעיות. וגם בניד פור ספיד לא היו ופתאום יש. אפילו עשיתי איחוי להרדיסק. מה הבעייה?אולי מישהו יודע?

    • 8 תגובות
    • 863 צפיות
  23. יש לי בעיה מוזרה במשחק הזה ורק איתן! כל המשחקים שהרצתי עליו דווקא ניראים אחלה, אבל כשאני משחק פרואבלושן יש באמצע של המסך מין קפיצות מעצבנות כאלו.... זה קורה לי רק עם המשחק הזה וזה מעצבן!!! זה ככה בכל המסכים האלו או שרק אני ככה? יש למישהו רעיון איך פותרים את זה?

    • 5 תגובות
    • 863 צפיות
  24. Started by mrtikit,

    הבנתי שהיה משחק כזה מתי הוא יצא ואיך קראו לו?

    • 5 תגובות
    • 863 צפיות
  25. Started by AliceInChains,

    כאשר אני הורג משהו במשחק הוא פשוט קופא במקום ולא צונח לרצפה משהו נתקל בזה פעם?

    • 2 תגובות
    • 863 צפיות

דיונים חדשים בפורומים