עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. היי אני מתכוון להזמין מחו"ל את המשחק GTA Episodes from Liberty City מפה: http://www.shopto.net/PC/VIDEO%20GAMES/PCGR06-Grand%20Theft%20Auto%204%20Episodes%20from%20Liberty%20City.html עכשיו כתוב שם בלינק באדום אם אני מבין נכון שאם אני מזמין לפני התאריך יציאה אז זה יגיע לי באותו יום שזה יוצא. 1. אני צודק? מישהו עשה שם הזמנה מוקדמת וקיבל משחק בדיוק בתאריך שהוא יוצא? ראיתי שמוכרים את המשחק גם פה ביותר זול: http://www.thehut.com/games/platforms/pc/grand-theft-auto-iv-episodes-from-liberty-city/10076861.html אבל שם לא כתוב כלום מתי אני אקבל את המשחק, ובגלל זה אני מעדיף לקנות מהראשון! 2. אבל יכול להיות שהם שולחים לפני? הם מומלצים לקניה? אני מקבל מספר מעקב לדואר דרכם?…

    • 4 תגובות
    • 866 צפיות
  2. Started by *NightMare,

    אז ככה, יש לי קבצי BIN ו CUE של המשחק התקנתי אותו בעזרת DT ועד כאן הכל סבבה עכשיו כדי להפעיל אותו אני צריך No Cd Crack והורדתי כזה (מקוה שהוא טוב), פתחתי אותו אל התקיה שבה התקנתי את המשחק, והפעלתי המשחק עבד יופי עד שהפעלתי מחדש את המחשב, אז הוא כתב לי להכניס את דיסק המשחק ניסיתי שוב לפתוח את הNo Cd וזה עדיין עשה את אותו דבר, יש רעיונות לפתרון? יש לכם אולי NO CD טוב בישבילי אשמח אם תשלחו לי לפרטי

    • 1 תגובה
    • 866 צפיות
  3. כתבו לי בהודעה אחרת את הקודים של המשחק "קפטן הוק" ואני לא יודעת איפה לשים אותם ואיך.. אם משהו יודע שיכתוב פה

  4. Started by gman_il,

    הי חברים. הגעתי למשימה של סין , המשימה השלישית , אבל איך שאני מעלה אותה , המסך נכבה והוא מאבד את סיגנל אליו. האם מישהו נתקל בבעיה? התקנתי את פאצ' 1.02 וזה עדיין לא עוזר , אני לא יכול להמשיך לשחק במשחק!!! עזרה בבקשה!!!!!

    • 4 תגובות
    • 866 צפיות
  5. אוהבים משחקי אסטרטגיה איכותיים? חבילת ה-Humble Bundle העדכנית מציעה לכם את המיטב של המפתחת Relic, ובמתכונת שלם-כפי-יכולתך המסורתית כמובן לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%94%d7%a4%d7%aa%d7%a2%d7%94-%d7%9c%d7%97%d7%95%d7%91%d7%91%d7%99-%d7%94-rts-%d7%9e%d7%99%d7%98%d7%91-%d7%9e%d7%a9%d7%97%d7%a7%d7%99%d7%94-%d7%a9%d7%9c-relic-%d7%91%d7%9e%d7%97%d7%99%d7%a8-%d7%90/

    • 3 תגובות
    • 866 צפיות
  6. Started by Bartleby,

    מפרט מימין. מה יכולות להיות הסיבות? נ.ב. הוא מקרטע כשהוא על ULTRA HIGH.

    • 10 תגובות
    • 866 צפיות
  7. https://wccftech.com/battlefield-2042-announced-coming-on-october-22nd-no-single-player/ https://www.vg247.com/2021/06/09/battlefield-2042-128-players-massive-maps-reveal/

    • 0 תגובות
    • 866 צפיות
  8. Started by Tomerb1,

    שלום לכולם אני מחפש משחק צוללות אבל שאפשר לשחק בו ברשת... מצאתי את זה http://classics.gamerival.com/gameplayview/navy-battles.html?fromint=1&randint=354 הוא נחמד מאוד אבל אין לו אפשרות למשחק באינטרנט... מישהו מכיר אולי? תודה

    • 1 תגובה
    • 866 צפיות
  9. Started by amit27,

    למה שאני תמיד יורה יש שחורים מרובעים ?? , ואיך אפשר לטפל בבעיה ?. תודה מראש...

    • 1 תגובה
    • 865 צפיות
  10. האם יש משחקים שתומכים במעבד 4 ליבות..? ???

  11. Started by yot,

    http://backstage.ilounge.com/index.php/backstage/comments/weekend-of-wii-part-i-unpacking/ האתר iLounge (שעוסק בד"כ באייפודים ואודיו) פירסם סקירת Preview מצולמת, וכנראה תעלה בקרוב ביקורת, או משהו בסגנון על הקונסולה.

    • 2 תגובות
    • 865 צפיות
  12. Started by iftah1,

    איך אני עובר את המרדף עם אחרי וולצ'ר בספיידרמן? :asthanos: אני מסנה לירות קורים על מה שהוא מפוצץ לי אבל אני לא מספיק והם נופלים ): מה לעשות?

    • 3 תגובות
    • 865 צפיות
  13. Started by nir_gamer,

    שלום חברים יש לי בעיה במשחק SIMS התקנתי את המשחק על מחשה אחד והוא פעל טוב לאחר מכן מחקתי אותו והתקנתי על מחשב אחר , ההתקנה עברה חלק . כאשר אני מפעיל את המשחק אז אני רואה את הסרט של ההתחלה ואז המשחק יוצא ל WIN האם יש למישהו רעיון ?? תודה

    • 11 תגובות
    • 865 צפיות
  14. Imperium הטורניר השביעי נפתח משחק דפדפן אסטרטגיה רב משתתפים בשפה העברית והאנגלית - בהמשך בשפות נוספות. מטרת המשחק : כמנהיג צבא, מטרתך היא להפוך לשליט של האימפריות האחרות. ע"י שימוש בכל אמצעי מקשרי חוץ ועד למלחמה, אתה חייב לפעול בשביל לבנות צבא חזק יותר מכל השאר. דרך כל זה אתה תתחרה נגד שחקנים אחרים, כולם משחקים כדי להשיג מטרה אחת. לנצח ולזכות במקום הראשון!! מדריך לשחקן המתחיל - http://imperiumonline.net/tutorial.php הסבר על האפשרויות במשחק - http://www.imperiumonline.net/es.php?action=help קישור לאתר - http://www.imperiumonline.net אחלה משחק חבר'ה, באמת כדאי לנסות!

    • 0 תגובות
    • 865 צפיות
  15. Started by yirmi_opp,

    אני ממש לא מצליח להשתלט על המכונית, אני משתמש בהגה והוא מכויל מאה פעם כבר... אני צריך לעשות סיבוב גדול כדי שהמכונית תסטה קצת לצד ואז היא עושה פניה חדה ואני מאבד שליטה... מישהו גם נתקל בבעיה הזאת ויש לו פתרון? בקשה זה מבאס לאללה....... תודה מראש!

    • 3 תגובות
    • 865 צפיות
  16. Started by Guarding angel,

    היי אני משחק ב-Rogue Trooper (משחק טוב מאוד ) אך בשלב 2 המשחק נתקע לי כול שניה והסאונד נתקע גם כן ואין אפשרות לשחק האם לעוד מישהו קרתה הבעיה הזו? האם מישהו יוכל לעזור? בתודה מראש

  17. Started by SilentBob,

    Shenmue הפך לסנסציית קיקסטארטר בתוך כמה שעות, Need for Speed מריח כמו Underground 3, הלהיטים של מיקרוסופט מגיעים גם למחשב האישי ועוד גילויים מדליקים מתערוכת המשחקים הגדולה בעולם לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%94%d7%9b%d7%9c-%d7%a2%d7%9c-%d7%aa%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%9b%d7%aa-e3-2015-%d7%97%d7%9c%d7%a7-%d7%a8%d7%90%d7%a9%d7%95%d7%9f/

    • 0 תגובות
    • 865 צפיות
  18. Started by chmmr,

    בשלוש השנים האחרונות הייתי שחקן World Of Warcraft מאז ה beta האמריקאית, ה beta הארופאית, הגירסה הארופאית, ימי molten core ועד ה black temple של היום. תמיד הייתי שחקן hardcore שגמר כל instance אפשרי ושיחק (בשנה האחרונה) תמיד ב 2000+ arena team. אבל לאחרונה יותר מדי דברים קטנים מפריעים לי במשחק ואיני מוצא אותו מרתק באופן מספיק. השנה יוצאים שני משחקים חדשים Warhammer online , Age Of Conan שניהם mmorpg ואמורים להיות איכותים ובעלי משחקיות גבוהה שימשכו מיליוני אנשים. אני מתלבט איזה משחק לקנות כאשר אני נוטע לכיוון war בגלל הסיפור העשיר (מאז 1983) והגזעים שבו בניגוד ל aoc שבו ישנם רק human. מעניין אותי אם ישנם פה עוד שחקני mmorpg בעלי התלבטות זהה, ולאיזה כיוון הם ילכו.

    • 4 תגובות
    • 865 צפיות
  19. Started by Teliran1,

    היי, הורדתי שמירה למשחק NINJA BLADE מכיוון שהשמירה נמחקה לי. עכשיו שמתי תשמירה החדשה במסמכים שלי בתיקייה של המשחק. ועכשיו כשאני נכנס למשחק ומנסה לטעון אותה המשחק קורס ורושם שגיאת "אל תשלח".. מישהוא יודע מה לעשות? :-\

    • 0 תגובות
    • 865 צפיות
  20. Started by matan007,

    מחשב חדש נקנה לפני שלוש חודשים כבר וכמאט כל משחק טוב שיצא בזמן האחרון שחקתי! יש למישהוא המלצה על משחקי FPS שווים? תנו רשימה כי ברוב המשחקים החדשים כבר שחקתי. אני מחפש משחקים ל- SP ולא ברשת.

    • 2 תגובות
    • 865 צפיות
  21. Started by shauli,

    יש לי גיפורס 6800 ג'יטי. אני מתחיל את ההתקנה של הפאצ', והכל הולך בסדר עד הרגע שהוא שואל איפה להתקין. אני עושה "הבא" והוא פשוט לא עובר, בלי שגיאה או משהו, פשוט לא עובר. ניסיתי לשנות סיפריות וכ'ו, אבל זה עדיין ככה. מה לעשות?

    • 3 תגובות
    • 865 צפיות
  22. Started by צחי-2,

    בוקר טוב אנשים מה קורה? מישהו מכיר דרך כלשהי לשחק משחק של איקס בוקס (NINJA GAIDEN I לדוגמא) על ה-PC?

    • 3 תגובות
    • 865 צפיות
  23. Started by Xt,

    המקום לדבר על כל מה שקשור במשחק הכדורסל החדש והמצוין ... ולי כבר יש שאלה.. למישו יש מושג איך עושים את ההטבעות עם האליופים בתחרות הטבעות?

    • 5 תגובות
    • 865 צפיות
  24. Started by ryu,

    ראיתי שיש אנשים המשחקים ולא רואים את הראש שלהם.... הם לא אמרו לי איך לעשות את זה... אולי מישהו פה יודע איך עושים את זה? תודה.

    • 8 תגובות
    • 864 צפיות
  25. Started by morx,

    שלום אח שלי מצא אותו בGAMESPOT ומצאתי עליו קצת מידע, http://www.google.co.il/search?hl=iw&rlz=1G1GGLQ_IWIL261&q=2+days+to+vegas&meta= תראו תמונות ומה שרשום בIGN, לפי התמונות של המכוניות זה נראה כמו GTA או WHEELMAN כזה חחחח.. אז כמה שאלות: ידוע מתי יצא ? אם יצא בכלל ? זה סדרה של משחקים ? מה אתם חושבים עליו עריכה: יצא בQ4 2009 לפי האתר הרשמי של היצרן: http://www.steelmonkeys.com/en/projects/2dtv_game

    • 3 תגובות
    • 864 צפיות

דיונים חדשים בפורומים