משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
שלום מותקן אצלי sims 2 התקנתי את חבילת ההרחבה Sims 2 Pets עולה הסירטון אבל לאחר זמן מה עולה ההודעה: http://img49.imageshack.us/img49/5263/1489150614971492at8.jpg אני לא יודע מה הבעיה תודה לכל העונים
-
- 2 תגובות
- 811 צפיות
-
-
מתי אמור לצאת COD 3 למחשב?ו BIA ? פשוט בא לי כבר לשחק במשחק מלחמה (עכשיו אני לומד על מלחמת העולם ה2 עושה חשק לשחק!)
-
- 2 תגובות
- 731 צפיות
-
-
של הכסף?? תודה רבה מראש לעוזרים
-
- 0 תגובות
- 539 צפיות
-
-
אני פשוט לא היתי בעניינים הרבה זמן... ד"א Desert Conflict Mod מה קורה איתו ? יצא כבר ? תודה
-
- 1 תגובה
- 656 צפיות
-
-
http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=121618 זה מה שקורה כשMX400 מנסה להריץ NFS:C.. :lol: פאק אפילו DOOM 3 על וודו היה ניראה טוב יותר...
-
- 11 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
:jump: אני מאושר כמו ילד קטן! זכיתי להיות בוחן בטא של משחק שמ-א-ד רציתי לשחק בו! http://www.mmorpg.com/spellborn_promo.cfm (אותו שם כמו פה) ואני גם היחיד מישראל שזכה, 90 אחוז שם מארה"ב ואנגליה. יש פה עוד מישהו שהולך להיות בבטא?
-
- 4 תגובות
- 752 צפיות
-
-
המשחקים בעבר היו עובדים אצלי חלק בלי תקיעות וזמן טעינתם היה מהיר.. לדוגמא פיפא 07. הבאתי את המחשב לטכנאי ומאז שחזר לי המחשב הפיפא נתקעת בין מסך למסך ... כלומר כל פעם שהפתח חלון חדש הוא נתקע ומשתחרר אחרי כמה זמן שאלתי את הטכנאי מה הבעיה ואין לו איך לעזור לי. הודה לכם עם תעזרו לי. תודה ניל.
-
- 12 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
לאחר שהגדרתי את המקשים כרצוני בפעם הראשונה ניתן לשחק במשחק...אך לאחר שיוצאים ממנו לא ניתן לחזור והמחשב תוקע את המשחק רק לאחר שמוחקים את הקובץ ההגדרה של המקשים מהתקייה של הnba ניתן לשוב ולשחק בו אך עם הגדרת המקשים של המשחק ולא מה שהגדרתי לו. יש למישהו פתרון???
-
- 0 תגובות
- 622 צפיות
-
-
דבר ראשון כל פעם שאני יוצא מהמשחק הוא נתקע.. אז מה לעשות? וגם אני לא יכול לשים את המשחק על מקסימום בגרפיקה.. כי אם אני שם את זה על מקסימום אז הכל זז סבבה , אבל המשחק ניהיה עם מלא מלא באגים כמו שלא רואים את הכביש הוא שקוף ודברים כאלה.. אפשר לסדר את זה איכשהו? זה קרה לעוד משהו? אז שמתי את זה לבנתיים על high וזה סבבה..
-
- 0 תגובות
- 546 צפיות
-
-
יש עדין שרתים ושחקנים ב AGE OF EMPIRES 3?? שווה לקנות? תודה חברה
-
- 1 תגובה
- 646 צפיות
-
-
http://www.crysis-online.comDuring EA's Q2, 2007 earnings conference call, they revealed that the release date for Crysis has been pushed back to EA's next 'fiscal' year which starts on April 1. I and quite a few others consider this as good news. Mainly due to pc upgrading and all of that.Only time will tell when Crysis is really coming out. כאילו שמישהו לא ציפה לזה...
-
- 10 תגובות
- 965 צפיות
-
-
שלום לכולם. האם יש סיכוי שההגה הישן שלי - MICROSOFT SIDEWINDER FORCE FEEDBACK עם יציאת GAME יתמך ע"י NFSC כי הוא לא נתמך ע"י NFSMW בכלל, המשחק האחרון בסדרה שתמך בו היה המשחק שקדם ל MW (נראה לי UNDERGROUND 2 ) וההגה עבד בו בלי בעיה.
-
- 0 תגובות
- 540 צפיות
-
-
התקנתי את המשחק המלא לפני כשעה,25 FPS קבוע בזמן GAMEPLAY, 75 קבוע בזמן סרטוני מעבר. מפרט בצד. האם ישנה בעיה אצלי? ********************* ד"א יש לי דריוור של NVIDIA גרסא 84.21,אני לא רוצה לעדכן דריוורים מכיוון שיש בעיה עם סדרה 9,הם לא מראים סרטוני סטרים טוב באינטרנט. + הDX התעדכן לי בזמן ההתקנה של המשחק-אז כנראה שזה לא בעית DX. עריכה:חח שחכתי לציין שהכל אצלי על HIGH ויש משהו אחד על MAXIMUM ושמתי אנטי אנלייס על 4x + 1280x1024.זתורמת שרשום לי בהגדרות Custom.(הגדרות שאני הכנתי).motionbluer=on.
-
- 6 תגובות
- 829 צפיות
-
-
שלום,קניתי הגה חדש אתמול,אולם כשהתקנתי את הדמו של NFS CARBON או MW לא הרגשתי את רעידות המנוע,כמו שהרגשתי עם הגה של מיקרוסופט ב NFS5,האם זה בגלל שהמשחקים היום דמו בלי כול האופציות של השליטה?
-
- 15 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
השאלה בכותרת
-
- 6 תגובות
- 918 צפיות
-
-
http://www.gamespot.com/pc/strategy/worldinconflict/index.html http://media.pc.ign.com/media/821/821566/vids_1.html sierra לוקחת חלק במשחק הזה, אחרי ההצלחה הגדולה עם HL2, לחובבי משחקי האסטרטגיה שבינכם, יש בהחלט למה לצפות!
-
- 3 תגובות
- 720 צפיות
-
-
המשחק זה זה הגה אדום כזה אפשר לקרוא לקרוא לזה קונסולה... זה היה דשבורד עם מסך והיה מכונית נוסעת... משחק וידאו ישן.... בבקשה...
-
- 13 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
מישהו מכיר את sword of the stars???...טוב אם כן אז יכול להיות שתוכלו לעזור לי עם בעיה הוא כל הזמן קורס לי...אחרי איזה 10 דקות המשחק קורס...ואני יודע כבר בדקתי ויש PATCH שאני צריך להוריד אבל אני לא ממש מוצא אותו חוץ מבאימיול ושם לוקח לזה שנים כבר לרדת וזה משגע אותי..מישהו יכול לכוון ללינק הורדה של הPATCH הזה בבקשה?...(אם יש כמובן)
-
- 3 תגובות
- 672 צפיות
-
-
שלחו לי שמירה של nfs:c והשמירה לא עובדת כמנסים להפעיל אותה הוא רושם Unable to load את השם של השמירה למה?
-
- 0 תגובות
- 544 צפיות
-
-
לא מזמן התקנתי את המוד ואני נהייתי מכור למשחק.. יש עוד אנשים שמשחקים? זה משחק מולטיפלייר שצריך לבנות מבצר ואז להגן על הדגל שלך... ובאותה מידה לחתוף את הדגל של הקבוצה היריבה. מומלץ מאוד
-
- 2 תגובות
- 673 צפיות
-
-
הורדתי משחק לסוני 2 ואני צורב את ה iso שלו בנרו דרך disc image or saved project וזה לא עובד לי בסוני מישהו יודע מה הבעיה????
-
- 1 תגובה
- 743 צפיות
-
-
מישהו שמע על המשחק? בקצרה, זהו משחק RTS שבו אתה מגלם את צבאו של ארתור המלך (אתה מתחיל מעט לפני) ומשחזר את מה שהוא עשה (כמובן לא במפות מציאותיות וכו'). בקיצור, בשלב השלישי, שבו אמורים לשחרר את האבן מהצהובים (אתה משחק את האדומים), יש להם שתי חומות. הגעתי לחומה הראשונה, חיבלתי את הקשתים, אבל איך אני פורץ אותה? לא מצאתי שום מבנה שיאפשר לי לבנות קטפולטות והכחות שלי לא מסוגלים לעבור. ANY IDEA?
-
- 2 תגובות
- 730 צפיות
-
-
אוקיי אז שאני רוצה לשחק CSS אני נכנס לסרבר ואז פתאום מופיע חלון של פרסומות איך אני מסיר אתזה ...?!?!?!
-
- 0 תגובות
- 591 צפיות
-
-
אני עוקב אחרי הסידרה הזו כבר מכותרה הראשון והיא רק משתבכת עם השנים הגרפיקה מצוינית והמנוע מנצל את מרבית כוחו של הכרטיס והוא לא גזלן. האפשריות שיש ברשותיך והרעיון שאתה בכלל סוכן כזה... הממשק שכולו נראה כאילו אתה במחשב העלילה... הכל מצויין אבל אין לי כוח לפרט.. מה אתם אומרים על המשחק?
-
- 22 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
מישהו יודע מתי PC: Age of Empires III: The WarChiefs Expansion Pack אמור להגיע? לחנויות בארץ?
-
- 2 תגובות
- 809 צפיות
-


