עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. שלום מותקן אצלי sims 2 התקנתי את חבילת ההרחבה Sims 2 Pets עולה הסירטון אבל לאחר זמן מה עולה ההודעה: http://img49.imageshack.us/img49/5263/1489150614971492at8.jpg אני לא יודע מה הבעיה תודה לכל העונים

    • 2 תגובות
    • 811 צפיות
  2. Started by kobi_af,

    מתי אמור לצאת COD 3 למחשב?ו BIA ? פשוט בא לי כבר לשחק במשחק מלחמה (עכשיו אני לומד על מלחמת העולם ה2 עושה חשק לשחק!)

    • 2 תגובות
    • 731 צפיות
  3. של הכסף?? תודה רבה מראש לעוזרים

  4. אני פשוט לא היתי בעניינים הרבה זמן... ד"א Desert Conflict Mod מה קורה איתו ? יצא כבר ? תודה

  5. Started by rtr,

    http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=121618 זה מה שקורה כשMX400 מנסה להריץ NFS:C.. :lol: פאק אפילו DOOM 3 על וודו היה ניראה טוב יותר...

    • 11 תגובות
    • 1.2k צפיות
  6. Started by AmorphisM,

    :jump: אני מאושר כמו ילד קטן! זכיתי להיות בוחן בטא של משחק שמ-א-ד רציתי לשחק בו! http://www.mmorpg.com/spellborn_promo.cfm (אותו שם כמו פה) ואני גם היחיד מישראל שזכה, 90 אחוז שם מארה"ב ואנגליה. יש פה עוד מישהו שהולך להיות בבטא?

    • 4 תגובות
    • 752 צפיות
  7. Started by neilgr,

    המשחקים בעבר היו עובדים אצלי חלק בלי תקיעות וזמן טעינתם היה מהיר.. לדוגמא פיפא 07. הבאתי את המחשב לטכנאי ומאז שחזר לי המחשב הפיפא נתקעת בין מסך למסך ... כלומר כל פעם שהפתח חלון חדש הוא נתקע ומשתחרר אחרי כמה זמן שאלתי את הטכנאי מה הבעיה ואין לו איך לעזור לי. הודה לכם עם תעזרו לי. תודה ניל.

    • 12 תגובות
    • 1.6k צפיות
  8. Started by talvanono,

    לאחר שהגדרתי את המקשים כרצוני בפעם הראשונה ניתן לשחק במשחק...אך לאחר שיוצאים ממנו לא ניתן לחזור והמחשב תוקע את המשחק רק לאחר שמוחקים את הקובץ ההגדרה של המקשים מהתקייה של הnba ניתן לשוב ולשחק בו אך עם הגדרת המקשים של המשחק ולא מה שהגדרתי לו. יש למישהו פתרון???

    • 0 תגובות
    • 622 צפיות
  9. Started by shlomibandit,

    דבר ראשון כל פעם שאני יוצא מהמשחק הוא נתקע.. אז מה לעשות? וגם אני לא יכול לשים את המשחק על מקסימום בגרפיקה.. כי אם אני שם את זה על מקסימום אז הכל זז סבבה , אבל המשחק ניהיה עם מלא מלא באגים כמו שלא רואים את הכביש הוא שקוף ודברים כאלה.. אפשר לסדר את זה איכשהו? זה קרה לעוד משהו? אז שמתי את זה לבנתיים על high וזה סבבה..

    • 0 תגובות
    • 546 צפיות
  10. יש עדין שרתים ושחקנים ב AGE OF EMPIRES 3?? שווה לקנות? תודה חברה

  11. Started by DOGMA,

    http://www.crysis-online.comDuring EA's Q2, 2007 earnings conference call, they revealed that the release date for Crysis has been pushed back to EA's next 'fiscal' year which starts on April 1. I and quite a few others consider this as good news. Mainly due to pc upgrading and all of that.Only time will tell when Crysis is really coming out. כאילו שמישהו לא ציפה לזה...

    • 10 תגובות
    • 965 צפיות
  12. Started by crazydiamond,

    שלום לכולם. האם יש סיכוי שההגה הישן שלי - MICROSOFT SIDEWINDER FORCE FEEDBACK עם יציאת GAME יתמך ע"י NFSC כי הוא לא נתמך ע"י NFSMW בכלל, המשחק האחרון בסדרה שתמך בו היה המשחק שקדם ל MW (נראה לי UNDERGROUND 2 ) וההגה עבד בו בלי בעיה.

    • 0 תגובות
    • 540 צפיות
  13. Started by cb,

    התקנתי את המשחק המלא לפני כשעה,25 FPS קבוע בזמן GAMEPLAY, 75 קבוע בזמן סרטוני מעבר. מפרט בצד. האם ישנה בעיה אצלי? ********************* ד"א יש לי דריוור של NVIDIA גרסא 84.21,אני לא רוצה לעדכן דריוורים מכיוון שיש בעיה עם סדרה 9,הם לא מראים סרטוני סטרים טוב באינטרנט. + הDX התעדכן לי בזמן ההתקנה של המשחק-אז כנראה שזה לא בעית DX. עריכה:חח שחכתי לציין שהכל אצלי על HIGH ויש משהו אחד על MAXIMUM ושמתי אנטי אנלייס על 4x + 1280x1024.זתורמת שרשום לי בהגדרות Custom.(הגדרות שאני הכנתי).motionbluer=on.

    • 6 תגובות
    • 829 צפיות
  14. Started by yuraxp,

    שלום,קניתי הגה חדש אתמול,אולם כשהתקנתי את הדמו של NFS CARBON או MW לא הרגשתי את רעידות המנוע,כמו שהרגשתי עם הגה של מיקרוסופט ב NFS5,האם זה בגלל שהמשחקים היום דמו בלי כול האופציות של השליטה?

    • 15 תגובות
    • 1.2k צפיות
  15. Started by aviv512,

    http://www.gamespot.com/pc/strategy/worldinconflict/index.html http://media.pc.ign.com/media/821/821566/vids_1.html sierra לוקחת חלק במשחק הזה, אחרי ההצלחה הגדולה עם HL2, לחובבי משחקי האסטרטגיה שבינכם, יש בהחלט למה לצפות!

    • 3 תגובות
    • 720 צפיות
  16. המשחק זה זה הגה אדום כזה אפשר לקרוא לקרוא לזה קונסולה... זה היה דשבורד עם מסך והיה מכונית נוסעת... משחק וידאו ישן.... בבקשה...

    • 13 תגובות
    • 1.4k צפיות
  17. Started by p-o-i,

    מישהו מכיר את sword of the stars???...טוב אם כן אז יכול להיות שתוכלו לעזור לי עם בעיה הוא כל הזמן קורס לי...אחרי איזה 10 דקות המשחק קורס...ואני יודע כבר בדקתי ויש PATCH שאני צריך להוריד אבל אני לא ממש מוצא אותו חוץ מבאימיול ושם לוקח לזה שנים כבר לרדת וזה משגע אותי..מישהו יכול לכוון ללינק הורדה של הPATCH הזה בבקשה?...(אם יש כמובן)

    • 3 תגובות
    • 672 צפיות
  18. שלחו לי שמירה של nfs:c והשמירה לא עובדת כמנסים להפעיל אותה הוא רושם Unable to load את השם של השמירה למה?

    • 0 תגובות
    • 544 צפיות
  19. Started by 104952,

    לא מזמן התקנתי את המוד ואני נהייתי מכור למשחק.. יש עוד אנשים שמשחקים? זה משחק מולטיפלייר שצריך לבנות מבצר ואז להגן על הדגל שלך... ובאותה מידה לחתוף את הדגל של הקבוצה היריבה. מומלץ מאוד

    • 2 תגובות
    • 673 צפיות
  20. Started by zzz727,

    הורדתי משחק לסוני 2 ואני צורב את ה iso שלו בנרו דרך disc image or saved project וזה לא עובד לי בסוני מישהו יודע מה הבעיה????

    • 1 תגובה
    • 743 צפיות
  21. Started by Yoav,

    מישהו שמע על המשחק? בקצרה, זהו משחק RTS שבו אתה מגלם את צבאו של ארתור המלך (אתה מתחיל מעט לפני) ומשחזר את מה שהוא עשה (כמובן לא במפות מציאותיות וכו'). בקיצור, בשלב השלישי, שבו אמורים לשחרר את האבן מהצהובים (אתה משחק את האדומים), יש להם שתי חומות. הגעתי לחומה הראשונה, חיבלתי את הקשתים, אבל איך אני פורץ אותה? לא מצאתי שום מבנה שיאפשר לי לבנות קטפולטות והכחות שלי לא מסוגלים לעבור. ANY IDEA?

    • 2 תגובות
    • 730 צפיות
  22. אוקיי אז שאני רוצה לשחק CSS אני נכנס לסרבר ואז פתאום מופיע חלון של פרסומות איך אני מסיר אתזה ...?!?!?!

    • 0 תגובות
    • 591 צפיות
  23. Started by elad76,

    אני עוקב אחרי הסידרה הזו כבר מכותרה הראשון והיא רק משתבכת עם השנים הגרפיקה מצוינית והמנוע מנצל את מרבית כוחו של הכרטיס והוא לא גזלן. האפשריות שיש ברשותיך והרעיון שאתה בכלל סוכן כזה... הממשק שכולו נראה כאילו אתה במחשב העלילה... הכל מצויין אבל אין לי כוח לפרט.. מה אתם אומרים על המשחק?

    • 22 תגובות
    • 2.3k צפיות
  24. מישהו יודע מתי PC: Age of Empires III: The WarChiefs Expansion Pack אמור להגיע? לחנויות בארץ?

דיונים חדשים בפורומים