משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
סופסוף קניתי מחשב חדש וחזק וכשבאתי לשחק בS.C נתקעתי עוד באימונים: בחלק שאני אמור להתאמן על פריצת מנעול עם הLOCK PICK שיש לי, הבנתי לפי ההסבר שאני אמור ללחוץ FIRE אחרי שבחרתי במכשיר ואז אמור להופיע לי המנעול בהגדלה על המסך כדי שאוכל לשחק עם הפינים שבו עד הפריצה המלאה. אז זהו, שאין לי מנעול! לא מופיע לי כלום ועשיתי, אני חושב, כל מה שאמרו ומעבר לזה, וכלום! האם יכול להיות באג שמונע ממני לראות אותו? עד לאותה נקודה לא הייתה שום בעיה גראפית (אני עם XFX 6600GT). עצות???
-
- 8 תגובות
- 868 צפיות
-
-
אני צריך ציטים לטוני הוק אנדרגראונד 2 וגם אתרים של ציטים....
-
- 5 תגובות
- 868 צפיות
-
-
היום גמרתי אותו ומה שאני יכול להגיד זה דבר אחד: מעולה האקשן במשחק הוא מצויין הרמת קושי מאוד גבוהה ופשוט כיף לשחק בו אבל הבעיה היא שהוא די קצר שיחקתי בערך 7 שעות כדי לגמור אותו והוא נגמר בפתאומיות ובכלל לא ציפיתי ששלב אחרון יהיה כזה ויש לו בדיוק את אותה גרפיקה כמו למדל הראשון אלייד אסולט אבל המשחק ממש מצויין מה דעתכם?
-
- 6 תגובות
- 868 צפיות
-
-
היי המחשב/משחק מזהה או שיש צורך בהגדרות מיוחדות? ובכלל איך זה לשחק עם Gamepad ?
-
- 4 תגובות
- 868 צפיות
-
-
דבר ראשון,זהו משחק חייתי בהחלט!! פשוט מעולה! הורדתי את הסרטון של המשחק ,שזה מראיפ בעצם את המשחק עצמו! ואפילו אצל המתכנתים של המשחק שהדגימו אותו ,המשחק פעל לאט!! ותחשבו איזה מחשב יש להם!!!
-
- 1 תגובה
- 868 צפיות
-
-
http://www.gamershell.com/download_18800.shtml פרסמו פה טיפים / דברים יפים שעשיתם
-
- 1 תגובה
- 868 צפיות
-
-
אם מישהו בבקשה יכעול לעזור לי להבביא לי הורדה של אנריל טורנמינט 2004 בכמה שפחות חלקים בגרסה בטוחה שלא יהיה וירוסים זה יעזור לי מאוד כי אני ממש רוצה את המשחק הזה אז בבקשה תביאו לי קישורים למשחק הזה תודה מראש
-
- 4 תגובות
- 868 צפיות
-
-
יש לי וודו 4 ואני רוצה לדעת אם המשחק יעבוד אצלי..... אני לא מתכוון אם הוא יעבוד לאט או יפה אלא אני מתכוון אם הוא יעלה בכלל...... ??? תדה מראש
-
- 6 תגובות
- 868 צפיות
-
-
התקנתי את המשחק והכל עובד. הורדתי את הפאצ'ים והתקנתי אותם ברצף. אז ניסיתי לשחק (גירסא 1.21) וקיבלתי את ההודעה: Conflict with emulation software והמשחק לא עולה. המשחק הוא מקורי והותקן מהדיסק - כשהתקנתי רץ ברקע Daemon Tools (אם הפרט הזה עוזר) מה אפשר לעשות? בנוסף ראיתי שהרבה שרתים רצים על 1.1XXXXX מלא גירסאות ביניים של 1.1 - אני צריך להתקין את הגירסא הספציפית בשביל לשחק בהם?
-
- 2 תגובות
- 868 צפיות
-
-
מה המספר של המשחק SERIAL NO כדיי להפעיל את המשחק
-
- 3 תגובות
- 867 צפיות
-
-
I have a problem with Street Legal Racing: Redline it's not the low FPS nor the constant crashing nor the tottaly lack of grip above 200km/h in RWD cars. the problem is that I can't get my car's prestige over about 450 points and there for can't enter the Race Of Champions. it doesn't matter if I win, my car's prestige won't go up over 450 points. btw, just in case it got anything to do with the car you drive, I drive a 900HP Emer Nonus.
-
- 0 תגובות
- 867 צפיות
-
-
יש לי את Conflict Desert Storm II והוא נראה משחק ממש אחלה לפי מה שהספקתי לשחק בוא עד עכשיו , הגרפיקה נראת טוב ויש השקעה ביכולות של החיילים...אבל השליטה עליהם כצת בעיתית במעבר בין החיילים והתזוזה של הכוונת במבט מעל מישהו יודע איך לסדר את התזוזה הזאת במבט מעל כשהכוונת לא זזה שווה (למעלה-למטה) ? איך אני משנה לחייל ספציפי במהירות , ולנשק ספציפי של איזה חייל ? כרגע אני משנה ע"י page up/down וע"י shift תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 867 צפיות
-
-
אם כן, תעזרו לי רגע המשחק עולה לי חלק עם ההגדרות הכי גבוהות ושומעים טוב והDX מעודכן (9.0c) אבל עדיין המשחק מתרסק לוינדוס במסכי טעינה... הורדתי את כל ההגדרות והכל ועידכנתי דרייברים מה שעזר בהרבה לגרפיקה ואפילו התקנתי את המשחק מחדש ועדיין לא עזר! גם שמתי את הפאצ' החדש 1.1 וכלום! help!@!
-
- 2 תגובות
- 867 צפיות
-
-
נכנס ל cs v 1.6 וכשמנסה להיכנס לסרבר וכתוב conefting to network server קופצת שגיאה: counter-strike: hl.exe - application error The instruction at "0x07be57b9" reference memory at "0x07f51198". The memory could not be "read" Click ok to terminate progeam חיפשתי מלא בפורמומים ולא מצאתי פתרון הנה עזרווו העברתי את הזכירון הורטואלי כונן אחר ו הורדתי ג'אבה כמו שהיה כתוב בחלק מהפורמים לא ניסתי להוציא תזיכרון ולהכניס אותו שוב לא חושב זה יעזור שאר המשחקים עובדים טוב מעבד פנטיום 2.4 וינדווס 2000 סרברק פאק 4 ו256 זיכרון ראם שמעתי שיש גם פאטש לזה רק שלא הצלחתי למצוא אותו עזרה..
-
- 8 תגובות
- 867 צפיות
-
-
מחפש שחקנים ל BF4 בן 26 אוהב לשחק רק בLOCKER
-
- 0 תגובות
- 867 צפיות
-
-
קניתי הרחבה מקורית כדי לשחק בבטל נט ואני מקבל את השגיעה הזאת- ואני לא ממש הבנתי מה אני צריך לעשות, כיביתי את הפיירוול וניסיתי לחפש באתר של בליזרד אבל לא מצאתי שם כלום , תעזרו בבקשה.
-
- 8 תגובות
- 867 צפיות
-
-
ניסיתי למחוק את המשחק כמו שצריך דרך קונטרול פנל והיתה לי הודעת שגיאה . בקיצור התעצבנתי ומחקתי את כל התקייה ,אני יודע דבר לא בריא בכלל!!!! עכשיו אני לא מצליח למחוק את הכותרת מהקונטרול פנל כי כבר אין משחק,שוב יש לי הודעת שגיאה שהוא לא מוצא אותו. נ.ב :ניסיתי להתקין מחדש ולמחוק שוב כמו שצריך אבל הבעייה חוזרת. חייב את עזרתכם,ומקווה שאני בפורום הנכון!!!!
-
- 3 תגובות
- 867 צפיות
-
-
ואני לא מתכוון לווארז. אני מחפש משחקים כמו DAEV, קין, ציויליזציה (1-2), קרמגדון (מהראשונים). יש דרך להשיג אותם באופן חוקי?
-
- 4 תגובות
- 867 צפיות
-
-
שלום לכולם ! יש לי בעיה ממש מוזרה כשאני משחק ב-Splinter Cell, Pandora Tomorrow. אחרי כמה דקות משחק הוא שולח לי את ההודעה הבאה ואז הוא יוצא מהמשחק: General protection fault! History: FD3DRenderInterface::SetVertexStreams <- RenderBspSurface <- FRenderLevel::FRenderLevel <- RenderLevel <- FLevelSceneNode::Render <- FCameraSceneNode::Render <- UGameEngine::Draw <- UWindowsViewport::Repaint <- UWindowsClient::Tick <- ClientTick <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop אשמח לדעת מה הבעיה וכיצד לפתור אותה. תודה רבה לכולם ! נ.ב הדיסק מקורי, דיסק DVD שקיבלתי עם הכרטיס מסך. ובהמלצות של המפרט בתוך המשחק הוא כותב שהכל טוב ותקין חוץ מ: NO No…
-
- 5 תגובות
- 867 צפיות
-
-
איך גורמים למשחק ישן לעלות בחלון בגודל 1:1 ולא במסך מלא שם הוא משנה את הרזולוציה?? עוד לא מצאתי משהו שיעזור לי לעשות את זה. כשהמשחק עולה, הוא עולה במסך מלא ברזולוציה 1024X768, וכשאני עובר לשניה לאיזה תוכנה בוינדוז (מסנג'ר למשל) הוא מחזיר חזרה לרזולוציה הרגילה של הוינדוז, וזה ממש מעצבן אותי. אני לא רוצה לעבור למצב 1024X768 אלא שהמשחק (משחק ישן, מיועד עוד לwin98) יפתח בחלון שגודלו בדיוק 1024X768 פיקסלים במסך שלי... למרות שהמסך שלי גודלו הוא 1600X1200. מקווה שהבנתם אותי, תודה !
-
- 2 תגובות
- 867 צפיות
-
-
שלום לכולם!! רציתי לדעת משחק המשך של Call of Duty הוא משחק הרחבה.??. כילאו נצטרך את call of duty שבשיל לשחק?? או לא??
-
- 9 תגובות
- 867 צפיות
-
-
חנות ה-Green Man Gaming ממשיכה להפתיע אותנו, הפעם עם מספר כותרים מהבולטים ביותר שאמורים לשוק ה-PC בשנת 2016 במחיר מוזל של 45 דולר בתחילת החודש סיפרנו לכם על המשחקים הכי מענייניםשמיועדים להגיע לפלטפורמת המחשבים האישיים בשנת 2016 לדעתנו – וכעת כמה מהם, לצד כמה כותרים מסקרנים נוספים שלא הגיעו אל אותה רשימה, מוצעים לרכישה מוקדמת בהוזלה מרשימה של 25 אחוזים, בחנות ה-Green Man Gamingהמשווקת כותרי Steam, uPlay ו-Origin. הכותרים אשר זמינים במחיר של 45 דולרים במקום 60 דולרים הם Rise of the Tomb Raider שזכה לשבחים על ה-Xbox One בסוף השנה שעברה ומגיע ל-Steam ב-28 בינואר, Tom Clancy's The Divion שיושק בחודש מרץ הקרוב, Far Cry: Primal שיושק גם הוא במרץ וגם Deus Ex: Mankind Di…
-
- 0 תגובות
- 867 צפיות
-
-
שלום לכולם, לפני כמה שבועות עשיתי פורמט למחשב, לאחר הפורמט אני התקנתי את המשחק מחדש אני נכנס למשחק ברשת והמשחק לא מוצא לי שום סרברים (לפני הפורמט הכל עבד), כמו כן כאשר אני פותח משחק אף אחד לא יכול למצוא אותו ואני לא יכול למצוא משחקים שאנשים אחרים פותחים. למישהו יש מושג מה יכולה להיות הבעיה ואיך אפשר לפתור אותה? תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 867 צפיות
-
-
-
ניסיתי כמה WALKTHROUGH וזה לא עזר אני תקוע בקטע הזה שהפרופסור מבקש ממני להשלים את את הנוסחה (ממש בהתחלה) בכל מקרה לא הבנתי איך עושים את זה יש מלא כוסות שצריך להעביר דברים מה אני צריך לעשות??
-
- 8 תגובות
- 867 צפיות
-


