עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by D@nny,

    שלום אני מעוניין לרכוש פס2, ואני צריך יעוץ בקשר למקום השנייה מצאתי את האתר הבא http://www.lastprice.co.il/product.asp?productid=718&CatCode= (אם זה בניגוד לחוקי הפורום-לנעול) השאלה שלי, אם האתר אמין והאם הגרסה של הפס2 מתאימה לשימוש בהתקנים שונים? (כי מאוד חשוב לי הגיבוי של המשחקים) *אם אפשר בלי תגובות כמו אל תקנה כי יוצא הדור החדש, את השיקולים שלי כבר עשיתי.. תודה מראש

    • 8 תגובות
    • 871 צפיות
  2. Started by CZSDF,

    יש למשיהו מושג על CALL OF DUTY 7 תמונות הוא משהו ועל BF 3

    • 3 תגובות
    • 871 צפיות
  3. Started by Weihenstephan,

    אני זוכר שבעבר היו משחקי פוקימון (גולד, רד, בלו וכו') שהיו משחקים אותם דרך אימולטור. מישהו זוכר את זה? איך אפשר להשיג את המשחקים האלה של פוקימון? מישהו מכיר משחקים אחרים של פוקימון? אני יודע שזה בקשה מוזרה אבל תודה בכל זאת למי שמנסה לעזור

    • 2 תגובות
    • 871 צפיות
  4. Started by aldema,

    יש לי FEAR עם סיומת TAR אז אני פותח את זה כרגיל עם DAEMON ??? אם יש לי X800GT 256 אז לשים על איזה הגדרות גראפיקה??

    • 3 תגובות
    • 871 צפיות
  5. לדעתי ב- populous הקוד הכי יפה הוא שאפשר להוציא כמה דרקונים שרוצים הרי געש קדחות וכל הקסמים שיש

    • 2 תגובות
    • 871 צפיות
  6. תמליצו על מישחק טוב אני משער שזה לא משנה באמת מאיזה ז'נר (רק לא מרוצים) שהוא לא כזה מפורסם כמו קרייסים ואלא אבל הוא עדיין טוב... כי פשוט חרשתי כבר על המשחקים המוכרים. חיכיתי שמישהו יבקש המלצה ואני פשוט יקח את אותה המלצה..צריך משחק קליל למערכת (קרייסיס ומטה) ועם עלילה טובה טיפה... משעמם כשאין עלילה...

    • 4 תגובות
    • 871 צפיות
  7. Started by razoli,

    http://www.gamershell.com/download_13278.shtml משחק המשך לסידרה המצליחה Heroes of Might and Magic יצא בקרוב (נשלח להעתקה) יצא ב2 גירסאות המפיץ אינו עוד 3DO אלה UBISOFT ומעדבהי הגרפיקה היא חברה רוסית חדשה: Nival הגרפיקה מאוד דומה ל WORCRAFT3 וגם בחלקו לעיצוב של AGE OF MITOLEGY יש ממלכות חדשות אני מורח להסיג אוץו כשיצא רישמית אתה רשמי: http://www.mightandmagic.com/HeroesV/uk/home.php

    • 3 תגובות
    • 871 צפיות
  8. כשאני משחק במשחק,קיימים פריזים מעצבנים כאלה ויחד איתם גם הקול קופץ וחוזר על עצמו(כאילו נתקע התקליט)..וזה מעצבןןןןןןן יש אולי איזה פאץ שמתקן את זה?? כי לדעתי זה באג במשחק ולא המחשב שלי..

    • 5 תגובות
    • 871 צפיות
  9. Started by EchoChannel,

    שלום לכל הגיימרים הנה הסרטון הראשון שלנו מקווה שתהנו ביקורת בונה בבקשה תודה לכולם

    • 1 תגובה
    • 871 צפיות
  10. Started by hardgore1,

    הי, אשמח לכמה שמות מרוצי אופנועים, מכוניות, וגם חלליות / שונות מהחדשים ביותר, לאלה שפחות PC אם יש גרסה מחודשת / משהו דומה ל road rash, stunts, stunt car racer , מעולה! תודה : )

    • 0 תגובות
    • 871 צפיות
  11. שלום לכולם, אני יודע שמישהו העלה את העייה הזו פה כבר בעבר, ואני ניסתי לחפש לה את הפתרון אך לא מצאתי אני מבקש ממי שיכול שיעזור לי בבקשה, ותן לי הסבר מה לעשות, כי חבל עם כזה מחשב לא לשחק קצת NFS ;D תודה רבה קובי.

    • 10 תגובות
    • 870 צפיות
  12. Started by yossi21,

    כל כך חיפשתי את המשחק הזה עד שלבסוף מצאתי אותו:

    • 3 תגובות
    • 870 צפיות
  13. קונסולה שהיא גם של נינטנדו וגם של סוני? מסתבר שהיה דבר כזה בעבר הרחוק - וכעת היא נחשפת לעיני הציבור לראשונה לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/%d7%94%d7%9b%d7%99%d7%a8%d7%95-%d7%90%d7%aa-%d7%a7%d7%95%d7%a0%d7%a1%d7%95%d7%9c%d7%aa-%d7%94%d7%9e%d7%a9%d7%97%d7%a7%d7%99%d7%9d-%d7%94%d7%a0%d7%93%d7%99%d7%a8%d7%94-%d7%91%d7%99%d7%95%d7%aa%d7%a8/

    • 0 תגובות
    • 870 צפיות
  14. שלום לכל הגולשים בפורום משחקים... אני סטודנט ויותר מידי זמן למשחקים אין לי - אבל משחקים כשיוצא... אז אחרי האזהרה בכותרת אני מרשה לעצמי לתאר איפה אני נמצא אחרי שאני מגלה שהחומר שהזרקתי לעצמי רק הפך אותי למוטציה ולא הגן עלי ושהכושי הוא הבחור הבנ!@@## אני יוצא לרדוף אחריו. אני מניח שזה כבר ממש הסוף, אבל אני מגיע למעין דלתות כפולות ענקיות שמובילות למרפסת לאזור שמלא מוטנטים (אתם יודעים - אלא שצריך ללחוץ על כפתור, לפתוח אחת, ללחוץ על כפתור שני ואז נפתחת הדלת השניה....). ושם מתקעתי... מלא מוטציות ומפלצות ואני לא מצליח להרוג את כולם. (במיוחד את ה3 ענקיות עם הטילים שמטפסות עד אלי ומפציצות אותי....) למישהו עצות? טיפים? כי אין לי כוח למשוך ולנסות שוב ושוב....

    • 7 תגובות
    • 870 צפיות
  15. לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/gta-v-%d7%99%d7%a6%d7%99%d7%a8%d7%aa-%d7%9e%d7%95%d7%a4%d7%aa-%d7%92%d7%9d-%d7%91%d7%93%d7%95%d7%a8-%d7%94%d7%97%d7%93%d7%a9/

    • 0 תגובות
    • 870 צפיות
  16. למשל BATTLEFIELD 2/2142, PORTAL... אבל מה עוד? יעני משחקים טובים ובינוניים. מקווה שהבנתם, תודה מראש, גיל

    • 14 תגובות
    • 870 צפיות
  17. החלטתי להתחיל לשחק ב-MMORPG כלשהו ובגלל היותי בצבא רוב השבוע, הבנתי שאין טעם לשלם תשלומים חודשיים והחלטתי ללכת על האופציה של Guild Wars המאפשר קנייה חד פעמית של המשחק ללא תשלום חודשי. לאחר בדיקה קצרה הבנתי שיש שלושה כותרים למשחק: Guild Wars, Factions ו-Nightfall וכן גרסת הרחבה אחת - Eye of the North. שאלתי היא, מה הוא הכותר שעדיף להתחיל בו? האם זה משנה בכלל? וכן, האם יש Trial כלשהו למשחק, איזושהיא התנסות קצרה למשחק לפני שאקנה אותו?

    • 5 תגובות
    • 870 צפיות
  18. Started by n9555,

    יש לי steam, ובתוכו כוללים משחקים כמו cs:s ו day of defeat עכשיו כשאני ניסיתי להתחבר לשרתים ב cs:s אז אני מתחבר לשניה כך שאני רואה רק לשניה את מהלך המשחק ואז זה ישר חוזר לי לרשימת שרתים וגם ככה ב day of defeat מה לעשות? (יש לי אינטרנט של 012)

    • 14 תגובות
    • 870 צפיות
  19. אני חולה על הסוג הזה אבל אני לא מצליח לימצוא כותרים טובים!. אני ממש אהבתי את וNFS 5 ואני ממש רוצה משהו אחר,סיימתי 5 פעמים... שמעתי שNFS החדש יהיה בסיגנון אבל אני לא יכול לחכות אני מקווה שתעזרו לי בבקשה . אני פתוח להצעות.... תודה

    • 1 תגובה
    • 870 צפיות
  20. Started by amiel18,

    הי אנשים מה קורה? אז ככה אנחנו מפרסמים את טורניר מספר 19 של התאחדות למשחקי המחשב בישראל: http://www.z33k.com/z/hd5 כרגיל ההרשמה חינם רק שהפעם חוק Pure חל על הטורניר ויהיה אפשר להרשם מעל ל- 32 שחקנים וכולם ישחקן באמת באמת כמובן הכל תלוי ב- CheckIN! כרגיל ינתן פרס לשחקני ברונז עד פלאטינום רק לשחקנים שישחקו בטורניר בלבד! עכשיו להפתעה: הפרס למקום הראשון הפעם ומעכשיו יהיה ציוד של חברת SteelSeries! הפרס הראשון להפעם יהיה SteelSeries QcK Diablo III Limited Edition! אז תרשמו אנשים ונתראה בע"ה ביום רביעי בשעה שמונה!

    • 3 תגובות
    • 870 צפיות
  21. Started by thegodx,

    טוב אני יודע שהרבה משחקים בקונטר סטרייק רציתי לדעת עם יש למישהו פה את הגירסה של אימפריו הכי חדש שלא חסמו.. אני מבקש לפנות אליי בהודעה פרטית..אפילו שאני לא מדבר פה על ווראז מחשיבים את הגירסה שלו ללא חוקית. תודה מראש.

    • 4 תגובות
    • 870 צפיות
  22. Started by artyom,

    יש לי קירטועים בPROSTREET ולא משנה על איזה גרפיקה אני שם יש קרטועים (תקיעות קטנות) וזה ממש מעצבן. זה קורה רק בגריפ כשיש הרבה מתחרים... אז מה הבעיה? חשבתי שזה המעבד אבל אני לא בטוח (הוא דיי חלש, ואני הולך להחליף אותו כנראה).

    • 5 תגובות
    • 870 צפיות
  23. עם מה יותר מומלץ לשחק בGTA SA - מקלדת או גיימפד? עם מה אפשר להתבטות יותר בחופש הפעולה ובמהירות התגובה? תודה לעוזרים.

    • 5 תגובות
    • 870 צפיות
  24. יום אחד ללא שום התרעה מראש הCS החליט שהוא לא עובד אני נכנס לסרבר הוא עושה WON AUTHENTICATION ללא בעיה מתחבר הסרבר רושם בקונסול (לפני שנכנסים) את הפרטים ובלה בלה בלה וזה מגיע למצב דומה לזה Server # ועוד משהו הוא רושם שורה קצרה לא זוכר כבר שם הוא יוצא החוצה - חושב כמה שניות והמודם מראה פעילות (אלקטל משודרג ל PRO) וזה פשוט יוצא מהמשחק ומשאיר את הרזולוציה ב WINDOWS ל 800X600 (ככה אני משחק - ברזולוציה הזו) חשוב לציין שזה קרה פתאום - ללא שום התרעה ואין לי מושג מה יכל היה לגרום לזה גם התקנת המשחק מחדש וגם התקנת דרייבר מחדש לא עוזרים

    • 0 תגובות
    • 870 צפיות
  25. Started by vourt,

    בעיקבות מעבר המחשב לסלון והנוחות חושב לעבור ולנסות להתרגל לשחק במשחקים כמו COD , FEAR בגמפד אכותי. אפשר להתרגל ולשחק עם גימפד באותה רמה כמו מקלדת ועכבר? תודה!

    • 5 תגובות
    • 870 צפיות

דיונים חדשים בפורומים