משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
שלום אנשים. אני משחק במשחק הנ"ל (ד"א - אחלה משחק) ובמשימות של העלילה הראשית מבקשים ממני לשרוף שדות קוקאין של הקרטל המתחרה. הגעתי לשדות וניסיתי כל דרך אפשרית לשרוף אותם (פצצה, פצצה בשלט רחוק, רימון, כל הנשקים ה"רגילים) וכלום. איך אני אמור אם כך לסיים את המשימה?!
-
- 4 תגובות
- 872 צפיות
-
-
שלום, פעם בכמה זמן כל מיני חברות משחררות בחינם משחקים ישנים שלהן (אם אני זוכר נכון שחררו כך את GTA 1 ו-2 לפני כמה חודשים). שאלתי היא איפה ניתן למצוא משחקים כאלו? האם מישהו מכיר איזה-שהוא אתר שמרכז אותם? עוד שאלה - אני מניח שיש הרבה משחקים שלא נמכרו ועכשיו סתם יושבים כמה שנים במחסנים של חנויות / יבואניות. האם יש מקום בו ניתן לרכוש משחקים ישנים במחירים מוזלים? תודה מראש.
-
- 5 תגובות
- 872 צפיות
-
-
הגיבור מקולל והופך כל הזמן ללטאה קטנה שמומחית בקסמים או למפלצת גדולה שלא מסוגלת להשתמש בקסם. האויבים הגדולים היו סוג של עכבישים. חצי אדם/חצי עכביש. היו גם זומבים ואפשר היה לבחור שיריון לגיבור וטבעות קסומות, רובה קשת. אני חושב שהיה יותר ממשחק אחד בסדרה. תודה למזהים. עריכה: מצאתי, זה Lands of Lore 2
-
- 1 תגובה
- 872 צפיות
-
-
למה אין סרברים מישראל שיתנו פינג נאה של 40? אני רוצה לקנות את המשחק כדי לשחק ברשת אבל אני לא אקנה משחק שאני אוכל לשחק בפינגים של 100+ זה כאילו אין שום טעם לקנות את המשחק עדיף להוריד... :screwy:
-
- 3 תגובות
- 872 צפיות
-
-
חברה מה עושים פה בבקשה תעזרו לי זה החלק השני של המשימה אני לא יודע מה לעשות?!
-
- 7 תגובות
- 872 צפיות
-
-
רציתי להתלהב! גם אני יודע לשים CINEMATIC בהתחלה חעחע
-
- 9 תגובות
- 872 צפיות
-
-
היי יש את מה שנקרא Quakecon שמתקיים בטקסס פעם בשנה באוגוסט, וזה כולל את הלאן פארטי הגדול בעולם, תחרויות נושאות פרסים ומכירות של מוצרים מישהו הולך לשם או שהיה שם בעבר? יכול לספר קצת רקע על האירוע? איזה דברים בדיוק מוכרים שם?
-
- 4 תגובות
- 872 צפיות
-
-
הורדתי את המשחק הידוע - America's Army Operations משחק חיה אחלה גרפיקה ובעיקר מציאותי מאוד ! אני רוצה לבנות חדר אבל אני לא מצליח ניסיתי כל דבר - התייאשתי חשבתי אולי אתם יכולים לעזור לי ! אם אתם כבר יודעים איך אז תסבירו לי גם איך להיכנס לחדר (עדיף עם כתובת IP) תודה מראש, מיכה.
-
- 3 תגובות
- 872 צפיות
-
-
שיהיה הכל פתוח.. חיפשתי בכל העולם... תודה!
-
- 4 תגובות
- 872 צפיות
-
-
כותרת.. אני חייב סיריאל למשחק Heroes Of Annihilated Empires תודה!
-
- 5 תגובות
- 872 צפיות
-
-
אני קניתי לפני שנה בערך כרטיס מסך רדון 9600XT ואני קיבלתי איתו cd key של HL 2 אז אתמול הורדתי את HL 2דרך ה steam אני לחצתי על הכפתור "register a product i alrready own" ואז הוא ביקש ממני cd key אז כתבתי לו את מה שקיבלתי הוא עשה לי בדיקה באינטרנט ואישר לי אבל עכשיו השאלה שלי אם אני ימחוק את המשחק ואני ירצה להתקין אז הוא יגיד לי שהוא בשימוש אז איך אני יבטל את השימוש שלו?
-
- 3 תגובות
- 872 צפיות
-
-
אני מנסה לברר בחנויות והמוכרים לא יודעים כלכך לתת לי תשובה - המשחק (שעולה 350!) מגיעה עם מנוי לחודש או לשנה ?
-
- 5 תגובות
- 872 צפיות
-
-
אני רוצה לשחק במשחק תפקידים טוב,משו כמו דיאבלו בסגנון. שמעתי על המשחק FALLOUT.. זה משחק טוב? ויש עוד משחקים טובים [תפקידים]?
-
- 0 תגובות
- 872 צפיות
-
-
שלום יש לי את המשחק SHELLSHOCK 67 וכשאני מנסה להכנס למשחק הוא רושם : DIRECT3D : ERROR ERROR 8876017C האם אני צריך לחכות לפאטצ רשמי או שזאת בעיה בכרטיס מסך או הדרייברים (כמו תמיד) יש לי RADEON8500...
-
- 6 תגובות
- 872 צפיות
-
-
שלום יש לי 2 בעיות שקוראות בכול משחק שאני משחק ואין לי מושג איך אפשר לתקן אותה אז אני מצרף תמונות שתבינו מה הבעיה,אגב יש לי מחשב חזק וכרטיס מסך 8800GT הבעיה השנייה אין לי אפשרות לעשות צלם מסך אז אני רק אסביר:למשל אני עומד מחוץ לחדר ואני רואה שהצבע שלו סגול ושאני נכנס משתנה לירוק..קרה לי גם בכול המשחקים... וכפי שאתם רואים פשוט המשחקים נראים גועל נפש...(אלו לא תמונות שלי אך קורה לי בדיוק אותו הדבר בכול המשחקים לאו דווקא במירוצים) [attachment deleted by admin]
-
- 8 תגובות
- 872 צפיות
-
-
יש לי בעיה, אני לא יכול לראות את התמונות של השחקנים בצד (Portraits) שאני משחק ברשת, ניסיתי להתקין את המשחק פעמיים מחדש על חלק, וזה לא עובד, מה לעשות? תודה. ???
-
אני יודע אני מיושן... אבל עד שחבר שלי יביא לי את 3 אני מסתפק בזה עכשיו לשאלה... נתקעתי במקום אחד, משימה 3 או 4 (Kirov Park Meeting) אני משחק לפי המדריך הזה: http://db.gamefaqs.com/computer/doswin/file/hitman_2_d.txt אבל כשאני צריך לעלות מהביוב להרוג את הנהג של המכונית השנייה (אחרי ששמתי את הפצצה על המכונית הראשונה), הוא לא נמצא שם הוא אמור לעמוד מאחורי הבניין ולהשתין אבל הוא פשוט לא נמצא שם
-
- 1 תגובה
- 871 צפיות
-
-
-
איזה משחקי דפדפן אתם מכירים??? אני מכיר מפקד צבאות, ogame, הגורל (שזה משחק דפוק) ועוד כמה ששחכתי. אז אם אתם מכירים תנו את הלינק לאתר בבקשה.
-
- 5 תגובות
- 871 צפיות
-
-
Metro: Last Light הוא משחק ההמשך של METRO 2033. השחקנים יגיעו שוב למוסקבה השוממת, אשר בעיצומה של מלחמת אזרחים בגלל "נשק יום הדין" המאיים להשמיד לנצח את העולם שנותר. THQ מבטיחה את אחד הסביבות המפורטות והמרהיבות ביותר שנראו אי פעם בתעשיית משחקי המחשב. המפתחת 4A Games מבטיחה חווית משחק מפחידה ומרתקת, אשר משלב קרבות מיוחדים במינם. החוויה תהיה בעלת אקט הישרדותי משהו, מה שישאיר רגש מסוים אצל השחקנים שללא ספק יזכרו את מה שהם עברו במשחק. כמו כן, מובטח גם מצב מרובה משתתפים מיוחד ומהנה. THQ הסבירה כי "Metro 2033 היה יצירת מופת פגומה משהו. הוא כלל עולם מרתק ומקורי, אך המשחק לא כלל אמצעי פרסום כמו שהיה צריך ולכן לא זכה לחשיפה המתאימה. לא נעשה את הטעות הזו שוב: Metro: Last L…
-
- 4 תגובות
- 871 צפיות
-
-
ראיתי את זה רק היום.. http://www.rockstargames.com/maxpayne3/index2.php מישהו שמע חדשות או יודע יותר פרטים בנושא-באתר עצמו לא מפורט יותר מדי..
-
- 1 תגובה
- 871 צפיות
-
-
שלום כולם נתקלתי בשתי בעיות רציניות, הראשונה היא בעיה בחיבור למשחק עם חברים,כשמנסים להתחבר ולהיות באותו פרטי (PARTYׂ) מספר חברים יש בעיות בחיבור,קופצת ההודעה שאין אפשרות להתחבר אחד לשני. העיניין ממש שיגרתי,קורה כמעט כל פעם ונדיר שלא קורה בכלל,לאחר עשרות ניסיונות (לא בהגזמה),יציאה מהסטים וכניסה מחדש מצליחים לבסוף להיכנס לאותה הקבוצה ולשחק ביחד.רציתי לדעת אם עוד אנשים פה חווים אותה הבעיה?והאם יש דרך לפיתרון? הבעיה השניה היא ירידה ל30 FPS לדקה שתיים כל פעם מ-60 (מגבלת המסך שלי). שוב האם אתם חווים כזו בעיה?ואם לא איך ניתן לפתור?יש לציין הדרייבר מעודכן לאחרון שיצא . (המפרט הטכני שקשור-כרטיס HD7950 רזולוציה 1920\1200, 8 ראם, הכל על ההגדרות הכי גבוהות כולל פילטרים *8 כמה ש…
-
- 1 תגובה
- 871 צפיות
-
-
אולי זו גרסת ה-Pro המשודרגת ואולי מצעד הכותרים הבלעדיים היוקרתי - מה שבטוח הוא שהקונסולה הסלונית הנוכחית של היצרנית היפנית כבר נכנסת לספרי ההיסטוריה בתור אחת מהמצליחות ביותר לכתבה
-
- 0 תגובות
- 871 צפיות
- 1 follower
-
-
שלום... קניתי את המשחק SIMS 2 דלוקס ולאחר מכן קניתי את א. The Sims 2 Teen Style Stuff ב. The Sims 2 IKEA® Home Stuff איך אני יכול לשחק בסימס 2 כאשר יש לי את שני חבילות התוספות, אם זה אפשרי בכלל... תודה מראש
-
- 5 תגובות
- 871 צפיות
-
-
הגיע הזמן לקלאן ישראלי נוסף ופחות מגביל ל PR[מי שלא יודע מה זה פרטים למטה...], אז אם אתם רציניים, מחפשים משחק טקטי ומציאותי וגם מוכנים לתרום, (עדיף גם שיהיה לכם מיקרופון, חוץ מזה אין תנאים) תשאירו פה מסן ואני כבר אדבר איתכם. די ברור שאנחנו לא בדיוק נתחיל כקלאן, אלא פשוט כמה אנשים שמשחקים ביחד, אבל עם הזמן זה יילך ויגדל ובלי קשר גם אם לא נהיה הרבה זה יכול להיות הרבה יותר כיף מלשחק עם אנשים אקראיים שאתם לא מכירים. ועוד משהו.. אני גם מחפש אנשים שמוכנים לקחת את זה על עצמם כפרוייקט, ויהיו מוכנים להשקיע ברעיון הזה. מישהו איתי? אז מה זה PR? project reality הוא בעצם מוד לBF2 שפותח 5 שנים [אתם קולטים?] וזה ממש משחק שונה אבל עם המנוע של BF2... מה שהמוד מנסה לעשות הוא להפוך את BF2 …
-
- 0 תגובות
- 871 צפיות
-


