עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by WHITE_ZOMBIE4,

    יש עדיין אנשים בכלל שמשחקים ברשת באחד המשחקים בסדרה? (המשחקים בסדרה שלא צריך סידיקי בשביל לשחק ברשת).... ואם מישו מכיר משחקי רשת חינמיים בסגנון אני אשמח לדעת

  2. יש עדין שרתים ושחקנים ב AGE OF EMPIRES 3?? שווה לקנות? תודה חברה

  3. יש את ההנחה בgreenmangaming אבל אני לא יודע אם כל העדכונים והפאטצ'ים שרוקסטאר יוציאו אני גם אקבל אותם. אשמח לעזרה, תודה.

    • 10 תגובות
    • 2k צפיות
  4. Started by KingYes,

    אני שוקל האם לרכוש את החבילה הזו.. השאלה שלי האם יש גם עדכון גרפיקה/משחקיות לחבילה הזו, או שזה רק עדכון קבוצות. תודה לכם.

    • 1 תגובה
    • 951 צפיות
  5. Started by הגיימר,

    מצורף כאן קישור

  6. יש עוד RANKED SERVER לישראל חדש !!!! 212.199.36.46:16567 מקווה לראות אותכם שם :

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  7. Started by gameplan,

    לפי דעתי אחד המשחקים הכי טובים שיצאו אי פעם אם לא הכי טוב.. יש למישהו מושג אם יצא עוד פרק או בכלל דיאבלו 3? אם אפשר גם מקור או משהו תודה.

    • 1 תגובה
    • 704 צפיות
  8. אני חולה על UT 2003 יש לו את הגרפיקה הכי יפה שיש כיום (במשחקי מחשב)והוא משחק האקשן הכי טוב שיש (לדעתי) אז רציתי לדעת אם יצאו עוד משחקים בקרוב שדומים למשחק הזה ואם כן אז תרשמו איך קוראים להם!!?!! (אל תרשמו משחקים כמו MOO ו סולג'ר אופ פורצ'ן....) אני יודע שאמור לצאת TRIBES 3 או משהו כזה ואני יודע שאמור לצאת גם QUAKE 4 אבל שמעתי שיש בו רק SP וה MP שם לא מושקע :-\

    • 15 תגובות
    • 1.5k צפיות
  9. Started by talisman,

    יוצאים עדיין קווסטים? אם כן, אז יש לכם המלצות לקווסט? ובכלל - אני מחפש משחקים טובים אבל שיהיו גם ארוכים יחסית (ולא כמו המשחקים שיוצאים לאחרונה שמסיימים אותם תוך יומיים). לא חובה משחקים שייצאו לאחרונה, אפשר גם ישנים יותר (רק לא משחקי תפקידים). תודה

    • 16 תגובות
    • 1.8k צפיות
  10. Started by onn_the_vy,

    יש פה אנשים נחמדים מהקריות עם MCO ..??? או שה56K שלי יתחיל להוריד 400M מהאינטרט... :'(

    • 0 תגובות
    • 1.5k צפיות
  11. Started by Moty_p,

    עכשיו שיש לי שרתים אני מחפש אדמינים טובים.... אז אני מחפש שחקני CZ\CS לזכר הימים הטובים.... בנוסף אני חייב לציין פריצת אבטחת מידע שמצאתי ככה שאם אתם בעלים של שרת אז תגידו לבעל החברה שלכם.. הנה קישור לסרטון: http://www.melonportal.co.il/cz/WebMod3-Security.asp הפתרון זה שימוש בכלי שבניתי, הנה קישור לסרטון שלו: http://www.melonportal.co.il/cz/WebMod3.asp

    • 0 תגובות
    • 902 צפיות
  12. Started by ForresT,

    fly for fun יש פה מישהו שמשחק? משחק ממש נחמד..מומלץ מאד http://flyff.gpotato.com/ תורידו מפה..ממליץ בחום(זה משחק חינמי כמובן) אם יש כאן אנשים שמשחקים אז אולי תכתבו תניקים שלכם ורמה? אני שיחקתי לפני המון זמן ההיתי לבל 29 עכשיו חזרתי אני לבל 11.. JoK3RrR lvl-11

    • 1 תגובה
    • 673 צפיות
  13. אני חושב לקנות דרך סטים את זה... והשאלה שלי האם למשחק יש קהל ביכלל?? כמה שרתים יש למשחק והעם הם מלאים באנשים? ואיך המשחק עצמו?מגניב?מרגש?מדהים? כמה שחקנים הכי הרבה אפשר במפה לשחק? תודה לכול העוזר

    • 0 תגובות
    • 559 צפיות
  14. Started by skullfacer,

    אני משחק בBF4 בסוני 4 ורציתי לדעת אם יש עוד ישראלים פעילים פה ובנוסף האם שרת ישראלי לסוני 4 זה בגדר חלום ?

    • 10 תגובות
    • 2.8k צפיות
  15. אני מדבר אבל שחקנים ברמה. אני משחק ב GAMERANGER עם כל מיני אנשים מאירופה שהם די טובים אבל נחמד יהיה לשחק עם קצת ישראלים שיודעים איך לשחק. כן \ לא ?

    • 2 תגובות
    • 1.4k צפיות
  16. Started by bmw5,

    לא מיזמן התקנתי קומנדוס 3 (מעריץ קבוע של הסידרה) ורציתי בפעם הריאשונה בחיי לשחק איתו ברשת אם יש מישהו שמעוניין לחסל את הנצים ביחד שישאיר פרטים ונשחק ברשת מעניין איך זה יראה. מי שיש לו תמישחק מוזמן להיצטרף... בדקתי וברשת אפשר לשחק עד 8 שחקנים*

    • 0 תגובות
    • 693 צפיות
  17. Started by ran19,

    אם יש לכם תמישחק NHL06 ואתם רוצים לשחק ברשת תשאירו הודעה! :-*

    • 0 תגובות
    • 526 צפיות
  18. Started by drorhazan,

    יש פה גיימרים חיפאיים שהם בצבא או אחרי צבא? מויגיימס אני זוכר את מארק (commandoguard) הוא חיפאי, ויש את חברי המערכת לשעבר: דורון ניר, יובל שפירא, נועם מור... אני גיימר חיפאי ותיק שמשחק במחשב מגיל 5, כשהיה לי 286XT. שיחקתי בכל הקווסטים ומשחקי הפעולה הקלאסיים שהיו בתקופה הזו. בשנת 1995 קנו לי פנטיום 1 100Mhz וגם בו שיחקתי משחקים קלאסיים כמו טומב ריידר , ריימן 1, HL, starcraft ועוד וגם המשכתי לעקוב אחרי משחקי מחשב. בשנת 1999 שדרגתי לפנטיוום 3 450MHz והמשכתי לעקוב אחרי משחקים ולשחק. אפילו הייתי אחד מנערי מקס פיין, שהיו אמורים לשווק את המשחק. משנת 2002 עד היום יש ברשותי פנטיום 4 2.4MHz עם 256MB RAM. כרטיס מסך: geforce fx5200 אני מכיר את הפורומים של ויגיימס ופעיל בהם מאז שה…

    • 9 תגובות
    • 887 צפיות
  19. יש פה מישהו שמשחק ברשת בשרתים פרוצים? מי שמשחק שירשום איזה גרסה המשחק שלו.. ושיתן תשרתים כי לי יש רק 2 שעובדים.. השאר רושמים שיש לי פינג גבוה

    • 3 תגובות
    • 796 צפיות
  20. Started by MilkMan,

    איפה אני יכול לימצוא למישחק הזה EDITOR? אני רוצה לבנות כמה מפות...

    • 5 תגובות
    • 672 צפיות
  21. Started by Coca Cola,

    הורדתי ת'דמו.. עכשיו חלק מהאימונים אני לא מצליח חחח לדוגמא של הbreaking יש לי בעיה של to long breaking מה עושים? -- אפשר לשחק שם IP2IP?

    • 2 תגובות
    • 768 צפיות
  22. אני מעוניין לרכוש מסך 50 אבל אין לי מושג למה לצפות. אני בדרך כלל משחק סימולציות של מטוסים (כולם) ו-FPS נפוצים. אשמח אם מישהו שעשה זאת יוכל לספק תיאור מה רואים ומה לא. (לא קונסולות !!!!) תודה

    • 13 תגובות
    • 3.3k צפיות
  23. Started by adi518,

    סימולציית מירוצים ל PC, בסגנון גראן טוריסמו ופורזה, רק הרבה יותר מוצלח עם התנהגות מציאותית וגרפיקה פסיכית שטרם נראתה... אולי בפס4\אקסבוקס one. המשחק עדיין בשלב פיתוח אלפא, אבל מתקדם בצעדי ענק אל עבר תאריך השחרור, אי שם בסוף 2013, תחילת 2014. לפני כשנה, שילמתי 25 יורו כדי להשתתף בפרוייקט ואני חייב להגיד שאלו ה 25 יורו הכי טובים שבזבזתי על משחק. מקבלים עדכונים מדי שבוע, ובאיזשהו שלב התחיל גם המולטיפלייר שיכול להכיל עד 64 שחקנים על מסלול אחד! לצורך המחשה של היכולת הזאת, מדי פעם מתקיימים בפורום הפיתוח מפגשי אונליין על מסלול הנרברגרינג וכזאת כמות של שחקנים! זה פשוט מדהים כל פעם מחדש. כמו טרק-דיי כזה, שעושים במציאות. כל המכוניות וכל המסלולים ממודלים עד הפרט\הבורג האחרון! ניתן…

  24. לפי דעתי איכזב, ציפית יותר למשהו בסגנון DARK CRUSADE או איך שלא כותבים את זה

    • 11 תגובות
    • 1.2k צפיות
  25. Started by ccc,

    אני מחפש כאלה שמבינים בכל הקטע של בניית דמויות ומשחק מקצועי ברשת .... אני מחפש לדעת כמה דברים בכלליות... ICQ 367887

    • 3 תגובות
    • 835 צפיות

דיונים חדשים בפורומים