משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
עברתי כמה שלבים ופתאום הוא קופץ לי לשולחן עבודה מישהו יודע מה בעיה ???
-
- 3 תגובות
- 875 צפיות
-
-
כל המשחקים פה הם משחקים נורא יפים סדרת ה GTA היא ארוכה ביותר ואם היה מקום למגה מן בזה יש פי עשר במחשב יש מגה מן1 מגה מן2 מגה מן3 מגה מןX4 מגה מן X5 מגה מןX6 מגה מןX7 מגה מןX8 ובאמריקה יש עוד את מגה מן the master1,2,3,4 ואת מגה מןX9 מגה מןX10 מגה מן X11 עד מגה מןX21
-
- 4 תגובות
- 874 צפיות
-
-
האם המשחק הגדול הבא מבית EA Games וחברת BioWare יחזיר אותנו אל העולם של Thedas לאחר הפסקה ארוכה? לכתבה
-
- 0 תגובות
- 874 צפיות
- 1 follower
-
-
כמו בכותרת... האם יש אפשרות לשחק 2 שחקנים ביחד באותו מסך אותו מחשב בCOD 5? בסוני יש אפשרות במשימות לפצל מסך ולשחק ביחד... האם אפשר גם במחשב? בהנחה שאפשר.. אז אפשר לקנות שלטים כאלה http://www.logitech.com/index.cfm/gaming/pc_gaming/gamepads/devices/288&cl=us,en ולשחק?
-
- 1 תגובה
- 874 צפיות
-
-
לאחרונה שמתי לב שהפינגים בארץ לפעמים נוטים להיות גבוהים, פתאום. בהתחלה הם בסדר, הם פשוט קופצים ואז "מתייצבים". שמתי לב שזה קורה בעיקר ללקוחות נטוויז'ן בכלבים, לא ב-ADSL, ולא בכבלים + ספק אחר... מוזר. התקשרתי כמה פעמים לנטוויז'ן, והם טוענים שהבעיה אצלי. מחשב מפורמט, בלי וירוסים, ספייוור, וכל הזבל הזה... גם שיחקתי עם פקודת ה-rate, לא עזר. לא כל השרת ככה, אבל הרבה. מישהו עוד חווה את הבעיה?
-
- 4 תגובות
- 874 צפיות
-
-
היתי מודה לכם אם היתם יכולים להביא לי רשימה של כל המשחקים הכי טובים שיצאוב בבערך 3-4 החודשים האחרונים ל-pc 8)
-
- 9 תגובות
- 874 צפיות
-
-
זה משחק שהייתי משחק אצל חבר שהיינו קטנים שיצא ה PS1 ובגלל זה אני חייב להשיג אותו לPS2 שלי!! אני יתאר לכם את המשחק ואני מקווה שתזהו אותו בשבילי! המשחק הוא משחק מכות כזה שאפשר לשחק בו 2 או 1 וצריך לבחור שחקן מתוך 4 שחקנים שהשחקנים הם 2 נשים ושתי גברים את הנשים אני לא זוכר אבל הגברים היה אחד מלא וחזק עם מבנה גוף גדול והשני היה רזה יחסית עם ז'קט גי'נס כזה והבטן שלי הייתה חשופה והיו המשחק שלבים בהתחלה בהתחלה הם היו באים עם מסוק ומרביצים לאנשים כאלה שלבושים בשחור והיה אפשר לשבור מכונות שתיה ולשתות את המשקאות ולהרים חפצים ולזרוק אותם ויש שלב שנמצאים בתוך מעלית ויש עוד שלב שהוא ברחוב ויש עוד שלב בתחנת רכבת ועוד כמה שאני לא זוכר בטח קיצר אני מקווה שתעזרו לי למצוא תמשחק הזה בגלל ש…
-
- 4 תגובות
- 874 צפיות
-
-
שלום לכולם! אני ליאור חדשיאן, ואני המנהל החדש הפורום של משחקי אסטרטגיה וניהול וכן הפורום שתחתיו. אפשר לפנות אליי לכל בעיה והצעה בקשר לפורומים הנ"ל! מאחל לכם התקפות ואסטרטגיות מוצלחות
-
- 0 תגובות
- 874 צפיות
-
-
זה לא פעם או פעמיים שהמנהל אלדור "Fadida" נותן לי באן בלילה ואני אפילו לא יודעלמה הוא פשוט צוחק ונותן את הבאן. אני לא עושה לו כלום והוא נותן לי kick מהסרבר ורושם סיבות טיפשיות כמו: Wanta fanta ? או תלך לישון תחזור עוד שעתיים. מקווה שתטפלו בזה
-
- 8 תגובות
- 874 צפיות
-
-
אז ככה אני רוצה לקנות משחק פעולה למולטי, שיחקתי בCOD6 סינגל, שהיה מש טוב אבל איך הוא בתור מולטי? האם בעיית הדדיקייטד סרברס מפריעה מאוד? אני רוצה משחק שאני יכול לשחק הרבה זמן, אני גם חושב על באטלפיילד החדש שהבנתי שהמולטי שלו ממש טוב.. ומהעם CRYSIS? המולטי שלו שווה?
-
- 2 תגובות
- 874 צפיות
-
-
שלום לפני הרבה זמן (שנתיים בערך)הייתי משחק CS 1.6 והיו לאגים פשוט מעולים.. 10-30 בהרבה מאוד סרברים היום שאני משחק הלאגים הם בעיקר בכיוון ה100 ויש אולי 5 סרברים שהם רק על 10-20 וזה ממש מעצבן..אולי איזה פקודה בקונסול תציל את המצב או כל משהו אחר? חשוב לדעת המחשב הינו אותו מחשב: AMD3200 X800XL WD 120GB החיבור לאינטרנט יהיו אותו חיבור כבלים 1.5MB אין שום סיכוי שזו איזהשהוא רוגלה או וירוס או חסימה של איזהשהוא פיירוול. תודה!
-
- 3 תגובות
- 874 צפיות
-
-
הרי לכם 3 סירטונים חדשים של המשחק MOH:A לראשונה! http://www.gametrailers.com/player/23101.html http://www.gametrailers.com/player/23105.html http://www.gametrailers.com/player/23107.html שורה תחתונה: WOOOOW!!!!
-
- 8 תגובות
- 874 צפיות
-
-
-
צוות WarRock ישראל גאה להכריז על פתיחת הקהילה הישראלית הרישמית של המשחק. עידכונים, מדריכים, טיפים וטריקים, הסברים, מערכת פורומים וחברים ישראלים למשחק... את כל זה ועוד תוכלו למצוא באתר הבית של WarRock ישראל www.warrock-il.com
-
- 1 תגובה
- 874 צפיות
-
-
זוכרים את המשחק "נקודה קו"? המשחק שישי נקודות וכל אחד בתורו צריך לחבר שתי נקודות ובסוף המשחק מי שסגר הכי הרבה ריבועים הוא המנצח... אז עכשיו הגרסא האינטרנטית! תמונה אפשר לנסות להוריד את קובץ ה-EXE בלבד מפה אם קובץ ה-EXE לא עובד לכם אז תורידו את ההתקנה מכאן have fun! and let me know what u think...
-
- 3 תגובות
- 874 צפיות
-
-
האם חייבים שיהיה מותקן 2-HALF-LIFE על מנת לשחק ב-EPISODE-1 ,EPISODE-2? או שכל אחת מחבילות ההרחבה עומדת בפני עצמה ולא מחייבת את המשחק הבסיסי? האם כדי להבין ולהנות יותר מחבילות ההרחבה מומלץ בכל זאת לשחק את המשחק הבסיסי-HALF-LIFE-2 או שזה לא ממש משמעותי עבור אחד כמוני ששיחק במשחק הראשון בסידרה-HALF-LIFE-1 (זה שיצא בסוף שנות ה-90 ) ומכיר את הרקע הכללי. אני שואל את כל זאת,מפני שאין לי יותר מדי זמן וקיבלתי את הרושם שחבילות ההרחבה הן מצד אחד קצרות יחסית ומצד שני גם טובות בכמה רמות מהמשחק הבסיסי(שאותו אני מיתכוון לעבור בתקופה שיהיה לי יותר זמן פנוי). תודה מראש על עצתכם.
-
- 5 תגובות
- 874 צפיות
-
-
איך אני מוודא שהמשחק רץ אצלי בDX10? צריך לעשות משהו? המשחק בכלל יכול לרוץ נורמלי על 8600GT?
-
- 10 תגובות
- 874 צפיות
-
-
http://online.goop.co.il/GamePopUp.aspx?GameID=1957&Url=http://www.bubblebox.com/popupgame.php?game=278#
-
- 1 תגובה
- 874 צפיות
-
-
טוב אז ככה אני יתחיל אם מספר תמונות שאני אצלם מדיי פעם מהמשחק הינה התמונה הראשונה בינתיים (היא לא מעניינת אני יודע אבל לא היה לי ממש כוח לשחק היא צולמה ב1600x1200x32 בAA ובAF הכי גבוהה אבל האיכות שלה ירדה בהרבה יחסית בגלל ששמרתי אותה כjpg דרך paint וזה ממש מוריד את האיכות)בסך הכול המשחק מזכיר מאוד את הקודם יש שיפורים פה ושם אבל דיי התאכזבתי כי זה ממש דומה לקודם (כפי שאתם רואים בתמונה הם אפילו לא טרחו לשנות את ההסבר של איך לרפא את עצמך) אבל לפחות אין את הבאגים המגעילים שהיו לי בקודם למי שלא יודע קווים שיוצאים מהדמיות וכדומה אם לעוד מישהו יש את המשחק שיביא גם הוא תמונות
-
- 3 תגובות
- 874 צפיות
-
-
שלום........הורדתי את המשחק CoD הישן...2 קבצי rar שכל אחד מהם שוקל 600-700 mb בערך. התקנתי את הראשון וההתקנה מבקשת להכניס את הדיסק השני וללחוץ על Ok. הורדתי DeamonTools פתחתי כונן G והעלתי לשם את הדיסק השני ולחצתי על ok אבל ההתקנה לא ממשיכה..למה? תמונות: http://loading.co.il/uploads/96KB-ss%20showing%20the%20files.JPG http://loading.co.il/uploads/53KB-ss%20from%20install.JPG http://loading.co.il/uploads/68KB-ss%20of%20opened%20hard%20disk%20G%20from%20DeamonT.JPG מה לא עשיתי טוב ? מי שיכול לעזור תודה
-
- 9 תגובות
- 874 צפיות
-
-
karma זה המנוע הפיזיקאלי שבו משתמש ut2k3 , אפשר לשם לב לזה בעיקר שמעיפים מישהו, יש פה תוכנת הדגמה קטנה (כך לפחות לפי חברי שמצא את זה) , זה מראה חדר עם מלא חפצים שער כדור רגל וסל, כדורים שולחנות מה לא, אפילו שלוחן פול עם כדורים ומקלות. ואפשר לשחק עם כל זה ולראות פיזיקה פחות או יותר מציאותית. http://www.mathengine.com/Files/ActorDemoV101.exe ממש נחמד ;D
-
- 2 תגובות
- 873 צפיות
-
-
היי חברה, בימים הקרובים אני אעלה לערוץ שלי ביוטיוב הרבה סרטוני Call of Duty MW3 הנה הפרק הראשון: http://www.youtube.com/watch?v=o6qC9VvKgV8&feature=youtu.be אם אהבתם את הפרק תוכלו לצפות לעוד פרקים בערוץ שלי: http://www.youtube.com/channel/UCqvba8uYO1dTrPqTdDpEIcQ תהנו.
-
- 0 תגובות
- 873 צפיות
-
-
אני מחפש את התיקיה של ניד פור ספיד ב- דוקומנט אנד סטינג אבל אני לא רואה אותה בשביל להדביק את קבצי הציטים שהורדתי איך אני מצליח לזהות את התיקיה בבקשה עזרה
-
- 1 תגובה
- 873 צפיות
-
-
שלום עכשיו גמרתי את הקרירה עם GDI ורציתי לדעת אם אני מתחיל עכשיו קרירה עם הNOD אני יכול לחזור ולהשלים מהקרירה של GDI? כי אין לי שם את כול המדליות ואני רוצה בסוף לעשות להשלים את כול השלבים שלא גמרתי ב100% זה אפשרי? אם כן אך...
-
- 3 תגובות
- 873 צפיות
-
-
ראיון עם CtlAltDefeat מאת IRTrogdor שלום CtlAltDefeat, קודם אני רוצה לברך אותך על הזכייה בטורניר החודשי של NOM לחודש דצמבר, ועל הזכייה בהזדמנות לשחק נגד White-Ra ב Best of 5 Showmatch . תספר קצת על עצמך, כדי שיוכלו להכיר אותך. קוראים לי יונתן, אני בן 17 מבאר שבע ומשחק כגזע זרג ב Starcraft 2. אני כרגע בליגת מאסטרז, זה המשחק הראשון שאני משחק בו באופן תחרותי. מה גרם לך להתחיל לשחק SC? רק אחרי שהמשחק יצא, קראתי באינטרנט על המשחק והחלטתי לקנות אותו על פי סיקור באינטרנט. בהתחלה שיחקתי בקמפיין וקצת עם חברים, אבל אז גיליתי שיש קהילה שלמה סביב המשחק וטורנירים גדולים, והתחלתי לשחק בלאדר, לקרוא מדריכים וכו' ולהתייחס למשחק בתחרותיות. האם אתה חבר בקלאן ישראלי? לא, אני חושב …
-
- 2 תגובות
- 873 צפיות
-


