משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
אהלן אנשים...מקווה שתהיה לכם סבלנות לקרוא הכל.... יש לי את המשחק הזה ב2 מחשבים בבית ששניהם מחוברים לאותו מודם בכבלים ומעבירים נתונים ב600K בערך...תודות לאותו מודם בכבלים שהם מחוברים אליו עכשיו במשחקים אחרים של רשת שאני עושה משחק של מחשב אחד נגד המחשב השני אז אין לי פינג (כל עוד שזה מה שאני מתכוון) זאת אומרת שאם אני זז במחשב אחד עם הדמות המחשב השני רואה אותי זז חלק ובלי לחכות שניה ואותו דבר אם המחשב השני זז אני רואה אותו זז באותה שניה אבל במשחק Soldier of Fortune במחשב אחד אני רואה את התנועה של השחקן השני חלקה ובמחשב השני אני רואה את התנועה של השחקן השני בקפיצות כאלו ויש לי גם פינג שזה נראה לי מה שגורם לזה ואין לי מושג למה יש לי פינג עם 600K בשניה והרי אני משחק במשחק רשת…
-
- 0 תגובות
- 694 צפיות
-
-
לי יש את המשחק, מי שרוצה את הקופון לקנות את המשחק מוזמן לבקש, הקופון יעבוד רק עד ה30 לחודש אז אם אתם רוצים אותו תמהרו להגיד לי.
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
טוב אז השאלה שלי זה אם אפשר לבטל את העייפות של השחקנים ? תודה
-
- 1 תגובה
- 634 צפיות
-
-
איך עושים שהכוונת לא תגדל ??? icq 161371997 תודה NucleaR-StrikE :AR15:
-
- 4 תגובות
- 810 צפיות
-
-
אתם חושבים שבEDITOR יהיה אפשר נניח לבנות שלב ממש חדש? (הכוונה היא שזה לא יהיה באחד השלבים של המשחק אלא אם אפשר לבנות שלב מ0) ועוד שאלה אתם חושבים שיהיה אפשר לעשות נניח 2 קבוצות של חיילים שילחמו זה בזה? תודה לעוזרים
-
- 4 תגובות
- 565 צפיות
-
-
שווה לי לקנות אותו?.... כאילו מה חדש בו.... יש מודלים חדשים לאנשים\רובים... וזהו... שניה ואני מקבל את CS:S ?... ועם יש מקום להשיג את CZ בזול בבקשה תמליצו. תודה אהה ושאלה חשובה הם סדרו את כול הבעיות עם הפינגים? למשל בראשון שצריך להוריד את רמת הסאונד ולשפר את כול הFPS הזה ע"י ביטול סינכרון אנכי...?... תודה
-
- 3 תגובות
- 587 צפיות
-
-
תודה לכל מי שניכנס השאלה שלי כזאת איך משיגים כסף? כאילו אני יודע שאפשר להרוג אנשים ויוצא כסף אבל זה לעיתים נדירות הכסף שיוצא וזה בעיה אין עוד דרך להשיג כסף? תודה רבה לכל העוזרים יום מהנה צהריים טובים ושבוע טוב
-
- 0 תגובות
- 625 צפיות
-
-
במשחק ספיידרמן 3 בשלב הראשון שעוד מלמדים איך משחקים אז צריך "להתחמק" (auto doge) אני לא מצליח לעשות את זה... איך עושים את התרגיל הזה??
-
- 1 תגובה
- 742 צפיות
-
-
אל תבינו אותי לא נכון אני חוללההההההה על הסרטונים המדהימים האלה פשוט שאני רואה אותם באיכות לא משהו כשאני במשחק ! כשראיתי אחד מהאתר של BLIZZARD האיכות הייתה ממש מעולה אבל במחשב אני יכול לראות פיקסלים.. מה לעשות ?
-
- 2 תגובות
- 536 צפיות
-
-
תומך בDX 10. (בסטיקי בפורום הזה) אבל הבנתי שלא יצאו עדיין משחקים תומכי DX 10. והמשחק כבר יצא לא? אפשר הבהרה בעניין?
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
COD4 החדש עובד ב DIRECTX 10 ? כי התקנתי VISTA ULTIMATE 32 BIT וה DIRECTX10 ולא מצאתי שום הבדל בינו לבין ה DIRECTX 9 שהיה לי ב XP כרטיס מסך שלי תומך גם רואים במפרט תודה
-
- 1 תגובה
- 599 צפיות
-
-
הכוונה לשאלה זה: אם אני משתמש בצ'יטים אני גיימר גרוע? עד עכשיו אני לא זוכר משחק שלא עברתי בלי צ'יטים :'( אבל אני רוצה להיות טוב באמת. אני רוצה לשחק עוד פעם ב SA ולעבור אותו בלי צ'יטים אה ואם נגיד במשחק אני אחפף איזה משימה או 2 עם צ'יטים זה נקרא שאני גרוע? :-\
-
- 28 תגובות
- 3.3k צפיות
-
-
שאני משחק במשחק אז הכל בסדר אבל אז שאני עובר לשלב השני כאילו למשימה השניה אז מופיע לי שגיאה שכתוב שאני לא יודע בדיוק מה כתוב זה בערך ככה *********** לא יכול להיפתח בגלל שהפעלת הזיכרון של ******* היא לא redm כמובן שהכוכביות זה לא באמת זה סתם זה במקום אותיות אז מי שיודע את התשובה לזה בבקשה שיעזור לי תודה
-
- 2 תגובות
- 694 צפיות
-
-
שלום לאחרונה יש לי הרבה תקיעות ב EE2 , בהתחלה זה היה קורה אחרי משחק של 15 ד' המסך היה קופא למשך שניה כל 5 שניות , אז הייתי יוצא מהמשחק וחוזר אח"כ והכל היה בסדר (עד הפעם הבאה). היום זה כבר נהיה ממש מעצבן :bash: , אני לא מצליח לשחק אפילו שניה אחת וכבר מתחילים התקיעות במסך (כל שניה המסך קופא לשני שניות) כמובן שיניתי את ההגדרות למינימום וביטלתי את ה- OC במעבד+ כ. מסך. ראוי לציין שאין לי בעיות כאלו בשום משחק אחר (Pariah ,Riddik,Boiling Point). מפרט חלקי:מעבד P4 3.0C ,R9800P , זיכרון 1G. אני מאוד אודה אם תוכלו לתת עצות או פתרון לדבר המעצבן הזה.
-
- 0 תגובות
- 953 צפיות
-
-
כל משחק שאני מעלה במחשב הוא יוצא אחרי כמה דקות..ואי אפשר לשחק ככה.. למה זה ומה אני אמור לעשות...?
-
- 5 תגובות
- 793 צפיות
-
-
-
-
אני לא ילד(ואפילו לא נער...למעשה אני די זקן ) אבל אני אוהב משחקים שמכניסים אותך למתח... יש המלצה למשהו כזה מהזמן האחרון(נניח, השנה האחרונה)?
-
- 24 תגובות
- 4.1k צפיות
-
-
עד עכשיו יצאו כל המשחקים של EA-SPORTS (אלו שמחדשים כל שנה), אבל למה לא יצא NBA LIVE 2002??? חוץ מזה לפלייסטיישן הוא כבר יצא מזמן
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
http://www.camspace.com/ נראה מדהים - מישהו ניסה?
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
יש למישהו walkthrough של commandos 3??
-
- 3 תגובות
- 790 צפיות
-
-
-
יש למישהו את x-com:Enemy unknow הראשון והטוב
-
- 4 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
מישהו יכול לתת לי את הלינק הזה כי אני מת לשחק ב Pro Evolution Soccer 5 אבל אני צריך את זה קובץ שהוא לא יהיה לאימיול אני צריך את זה הורדה ישירה ושזה יהיה DVD
-
- 3 תגובות
- 601 צפיות
-


