עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by pringles,

    תציעו איזה מישחקי אסטרטגיה טובים יש חוץ מ ג'נראלס רד אלרט וורקראפט סטארקראפט הירוס

    • 2 תגובות
    • 876 צפיות
  2. Started by yair100,

    שלום לכולם, האם מישהו יכול להמליץ על משחק co-op הדומה בסגנונו ובאיכותו ל rayman origins ו Trine? תודה

    • 2 תגובות
    • 876 צפיות
  3. Started by liav12,

    לא הצלחתי להבין, המשחק הזה סינגל פלייר או מולטי? או שגם וגם... שווה לקנות? אגב עשיתי חיפוש ואין דיון ראשי..מדוע?

    • 9 תגובות
    • 876 צפיות
  4. Started by Vidati,

    טוב אז ככה יש לי את המשחק המקורי, והרבה זמן לא נגעתי בו... אחרי ששיחקתי בPROSTREET עשה לי חשק לחזור למשחק הקודם. קיצור יש לי וויסטה ובהתקנה המשחק אומר שהוא לא יכול להתקין כי אין לי DX9.0C אז נכנסתי לתקייה של המשחק ומצאתי תקייה בשם DX9 וניסיתי להתקין אבל הוא לא מתקין ואמר שהמוצר מותקן כבר... מה עושים? תודה עריכה: ניראה לי שזה בעיה של DX10... אולי אפשר לבטל אותו ולהפעיל DX9 במקומו? או משהו כזה..

    • 4 תגובות
    • 876 צפיות
  5. Started by Earis,

    GG WP replay: http://www.leaguereplays.com/replays/match/223872/

    • 0 תגובות
    • 876 צפיות
  6. Started by Royz,

    שלום.אליפות אירופה לנבחרות בקלאנבייס מתקרבת, ונבחרת ישראל מחפשת שחקנים חדשים.המשחקים באליפות מתרחשים אחת לשבוע, בשעות הערב, ואנחנו נשחק בשרתים אירופאיים. הדרישות למעוניינים (לפי סדר החשיבות): 1) יכולת לשחק בקבוצה - לשחק לפי הטאקטיקות, לעזור לחברים בזמן המשחק, והכי חשוב - לפעול למען הקבוצה במקום למען הניקוד האישי (KDR וכו'). 2) יכולת משחק אישית - לדעת לשחק חכם וברמה גבוהה (אין קשר בין ניקוד בשרתי Ranked ו-KDR לבין רמת משחק). 3) רצינות ומקצוענות - להתעדכן מדי יום (לפחות) במה שקורה עם הקבוצה, לבוא לאימונים (וכמובן למשחקים) ולנסות לדאוג לכך שתהיו זמינים ליותר משחקים. 4) להיות זמין ב-IRC וב-Teamspeak במשחקים (רצוי עם מיקרופון). 5) לשחק כמה שפחות (עדיף בכלל לא) בשרתים ישראליים …

    • 8 תגובות
    • 876 צפיות
  7. Started by Guy950,

    היי, יש לי מחשב חדש שנרכש לפני כמה ימים (המפרט נמצא בפרופיל שלי) והוא אמור להיות מספיק חזק כדי לסחוב משחקים, אז התקנתי את המשחק mirror edge והמשחק משום מה ממש מקרטע לי. יש איזשהי דרך לסדר את זה או להבין ממה הבעיה נובעת?

    • 1 תגובה
    • 876 צפיות
  8. http://img443.imageshack.us/img443/619/thebigpicdj8.jpg (שמתי בקישור כי התמונה מכבידה מאד על העמוד) קבלו את זה כמה משחקים חח אם תשימו לב יש שם פעמיים ויסטה מקורי!! (השני זה הדיסק הרגיל מעל הPREMIUM) PSP וIPOD VIDEO וראיתם כמה משחקים חח? זה המון ויש עוד אבל הם לא נכנסו לתמונה חח אל תשכחו את הG5 יאללה תגובות

    • 14 תגובות
    • 876 צפיות
  9. Started by gal,

    התקשרתי לכמה חנויות ועדיין אומרים שאין אותו מישהו יודע מתי ניתן להשיג אותו?

    • 1 תגובה
    • 876 צפיות
  10. Started by Alduin,

    חבילת ההרחבה של Doom3, הנקראת Resurrection of Evil יוצאת באפריל. העלילה מתרחשת שנתיים לאחר סוף המשחק Doom3. צוותים שבאים לחקור את מה שנשאר מהבסיס מביאים לחזרת האיום על המאדים וכדוה"א. הפעם משחקים מארין אחר שצריך להתמודד עם האיום. מי שמעוניין בPreview יכול לקרוא פה: http://www.gamers-depot.com/games/action/doom3/res/001.htm אני ממליץ להוריד את הטריילר האחרון (112 מגה): מפה: http://www.fragland.net/downloads.php?id=14514 או מפה: http://www.gamershell.com/download_8457.shtml או מפה: http://doom3.filefront.com/file/DOOM_3_Resurrection_of_Evil_Trailer_HiRes;38285#Download לפי הטריילר ההמשך נראה דיי טוב, ניתן גם לראות בו את הנשק שהעתיקו מHL2, הGravity Gun. גם הפעם הציפיות מאוד…

    • 4 תגובות
    • 876 צפיות
  11. Started by dolev16,

    איך אני משחק לעזעזל במשחק? המשחק יפה אבל אני לא מבין איך משחקים ואין הסבר , לחצתי על כל המקשים וכלום לא עובד.. מישהו יכול להסביר לי איך משחקים? וגם איך קוראים שם לכדורסל כי ראיתי שיש אבל אני לא מוצא..

    • 1 תגובה
    • 876 צפיות
  12. Started by JohnnyBravo,

    מגיע גם למחשב,ב22 במאי 2012,לקונסולות הוא יגיע ב 22 בפבואר http://en.wikipedia.org/wiki/Alan_Wake%27s_American_Nightmare http://www.gamespot.com/alan-wakes-american-nightmare/videos/alan-wakes-american-nightmare-announcement-trailer-6375699/ http://www.gameinformer.com/b/news/archive/2012/05/08/alan-wake-39-s-american-ni

    • 0 תגובות
    • 876 צפיות
  13. האם הקונסולה הצנועה הייחודית של נינטנדו תוכל לעקוף את היקפי המכירות של ה-PlayStation 4? לכתבה

    • 0 תגובות
    • 876 צפיות
  14. Started by dovik,

    2. מוד ZY-EL. אחרי התקנת מסך חדש יותר גדול התמונה התקרבה באופן קיצוני. רואים את הגיבור ובקושי קצת מרחב מסביב.. משחקים מסביב לרזולוציה של המסך ושל המשחק לא עזרו. האם יש עוד פתרון? תודה!

    • 0 תגובות
    • 876 צפיות
  15. האם זה תלוי במשחקים הקודמים ? או שאפשר להתחיל לשחק ישר ממנו?

    • 1 תגובה
    • 876 צפיות
  16. Started by User_Name,

    שלום לכולם, אני תקוע בACT II במקום שצריך ללכת בשקט, ואם מישהו רואה אותך, הוא מפעיל את האזעקה והמקום ננעל וצריך להתחיל את כל השלב מההתחלה. המקום מלא באויבים, וכל מקום שאני זז רואים אותי, מה עושים? תודה לעוזרים.

    • 4 תגובות
    • 876 צפיות
  17. Started by x-dude,

    אחרי סרטון הראשון פשוט אין לי סאונד,קראתי ב readme וזה אומר אם יש לי codec מסוים של mp3 למחוק מה registry ובלגנים ועדיין אין סאונד,מישהו נתקל בבעיה דומה והצליח לסדר את זה?

    • 6 תגובות
    • 876 צפיות
  18. באחד המשימות צריך לגנוב טנק לוחצים על e הוא עולה על הטנק אחרי זה לוחצים על f (או על הלחץ האמצעי של העכבר) והוא פותח את המכסה של הטנק, כעת מישהו יוצא והשחקן מנסה לגנוב לו את הרימון ובשביל זה צריך ללחוץ על מקש מסוים. מה המקש? מצורף תמונה: http://up9.siz.co.il/up3/thoyd2z1mcni.jpg תודה לעוזרים

    • 2 תגובות
    • 876 צפיות
  19. Started by Shay17,

    תגידו יש את המשחק בלייד למחשב ? או רק לקונסולות ...

    • 2 תגובות
    • 876 צפיות
  20. Started by huber,

    http://www.jonandbrad.com/2007/12/17/evolution-of-the-fps-27-years-of-fragging/

    • 2 תגובות
    • 876 צפיות
  21. Started by black_rose,

    תודה מראש.כי אני כבר נואש.

    • 5 תגובות
    • 876 צפיות
  22. חוץ מ- MAFIA 2,שאולי עוד צפוי להיות משחק השנה,איזה עוד משחקים טובים יגיעו למדפים של החנויות עד סוף השנה? וכן,בלי להזכיר את Medal Of Honor החדש,גם אם המשחק היה בחינם לא הייתי משחק בו.

    • 1 תגובה
    • 876 צפיות
  23. Started by LazyBoy,

    מפתיע מישהו? http://www.gamespot.com/news/6209640.html?tag=latestheadlines;title;1

    • 8 תגובות
    • 876 צפיות
  24. Started by Rahat lokum,

    במקרה נזכרתי בשמועות הישנות שמפתחים או שיפתח בעתיד המשך לכותרים אלה, אין לי ממש מושג למה פתאום נזכרתי בזה אבל אכן מעניין אותי אם מישהו יודע משהו. כבוד לשני המשחקים האלה, עליהם גדלנו.

    • 1 תגובה
    • 876 צפיות
  25. Started by Jcs,

    אז ככה קניתי את המשחק התקנתי אותו והכל בסדר אני מפעיל את המשחק לולץ בתפריט (LAUNCHER) PLALY ואז באה עודעה שאומרת שני צריץ DIRECT X 8.1 שיש לי ותמיכה של הכרטיס מסך ב T&L למה ואז המשחק נסגר מה הבעיה ומזה T&L. אני עובד על מחשב נייד HP מעבד פנטיום III 1000 MH כרטיס מסך ATI MOBILITY RADEON תודה מראש

דיונים חדשים בפורומים