עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by Tommy,

    הפעלתי FAR CRY על הגדרות הכי גבוהות ויש לי בעיות ...גם לא רואים חד וברור כמו שצריך להיות וגם יש קטעים שחורים על הרצפה...תעזרו לי בבקשה...

    • 7 תגובות
    • 855 צפיות
  2. Started by Atlon-Xp,

    איך מסדרים ועם אני מוחק ומתקין תמשחק מחדש זה לא מוחק את המשתמש עם הכול?

    • 5 תגובות
    • 717 צפיות
  3. שאני נכנס למשחק אני רואה רק את המקלדת ולא את השלט כך שאני יכול לשחק רק נגד המחשב. למישהו יש פתרון? תודה

    • 1 תגובה
    • 898 צפיות
  4. Started by fol,

    יש לי דום 3 מקור שקיבלתי אתמול אני משחק והכול אחרי כמה זמן שאני משחקים לפעמים זה 5 דקות לפעמים זה 15 לפעמים זה חצי שעה זה רושם שגיאה דווח לווינדוס איך אני מסדר את זה? יש לזה הידכון?

  5. מצאתי בבית עכשיו את Half Life 1.... (מקורי) אני לא יודע אני לא שיחקתי אותו... יכול להיות שיש לי גם את CS? על הדיסק הזה או בדיסק אחר?

    • 5 תגובות
    • 880 צפיות
  6. נמאס לי להכניס כל פעם את הדיסק מה אני יכול לעשות בשביל לשחק בלי דיסק? ואיך אני יכול לצרוב את הדיסק לגיבוי? מי שלא מאמין שיש לי מקורי אז הינה [attachment deleted by admin]

    • 3 תגובות
    • 705 צפיות
  7. הי, אני גר בחולון. יש לי עותק **** מקורי וחוקי **** של Driv3r לפלייסטיישן 2 !!! אבל אין לי איפה לשחק אותו (אין לי מכשיר) !! מישהו רוצה ביקור ? המשחק עלי הקולה עליכם ... צרו קשר כאן, דחוף. HF

    • 16 תגובות
    • 1.8k צפיות
  8. יש לי נייד פורד ספייד 2 אבל די כמה אפשר מה המשחק ראלי הכי חדש שיצא עד כו ? עם הגרפיקה הכי טובה ... למחשב כמובן ועם הכל הכי חדש כי אני יודע שיוצא כל שנה משחקי ראלי אני זוכר היה לי משחק מהמחשב הקודם '' ראלי עולמי '' משחק ישן אני לא יודע עם אתם זוכרים אבל בלי רשת היה אפשר לשחק באותו מחשב אחד במקלדת ואחר בהגה או שניים במקלדת היה אפשר לשחק ראש בראש בקיצור עם יש עוד משחק כזה מחודש אשמח לקבל המלצות ולדעת מה המשחק בעל הסאונד והגרפיקה הכי יפה

    • 10 תגובות
    • 1k צפיות
  9. Started by OhadR,

    פתוח להצעות...

    • 13 תגובות
    • 1.9k צפיות
  10. Started by imac,

    אתם יודעים שצריך מעבדים+זכרוונות+כרטיסי מסך טובים בשביל להפעיל את המשחק ואף אחד לא ישפץ את המחשב שלו בשביל משחק ששווה (בערך) 200 שקל גם אתם חושבים כמוני?

    • 6 תגובות
    • 940 צפיות
  11. Started by Asaff,

    למי שלא יודע, זו החברה שיצרה את המשחק Neverwinter Nights. הוא עובד על מפות וסיפורים חדשים שיופיעו בחבילת ההרחבה שתצא בעתיד הקרוב.

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  12. Started by Qman,

    *זה כל הזמן נתקע לי, החלפתי כמה קראקים לא עזר, התקנתי פעמים, שמתי על ההגדרות הכי נמוכות ועדיין יש לי תקיעות קטנות כאלה, וגם בתוך מבנים אני רואה כזה פתאום הכל בהיר כזה ומוזר כזה לא יודע להסביר... מוזר מעורפל בהיר והכל מתערבב כזה זה קורה לי בתוך מבנים, יש דרך לתקן את זה? זה בעיה במחשב? * עכשיו ספציפית יש לי קראק של RAZOR *ניסיתי להתקין את כל הפאטצ'ים שבלינקיה היתקנתי אותם ואז המחשק לא עבד לי והייתי צריך להתקין מחדש... *בהוראות גם באותיות שאומרים מה לעשות איתם אני רואה אותן בשפה אחרת יש דרך לתקן את זה שיביאו לי את האותיות באנגלית? ולפי CAN U RUN IT אני אמור להריץ על HIGH. הנה קישור לתמונה. יש לי WINDOWS 7 PROFESIONAL 64 BIT. המפרט שלי הוא: מעבדי ‏Athlon II x4 Quad Core 640 S…

    • 2 תגובות
    • 1.6k צפיות
  13. 1)אני משחק רק נגד המחשב ולא ברשת אז איך אני יכול לראות כמה מדליות ונקודות וכישורים יש לי? 2)לפעמים שאני נפגע אז קורה משהו מוזר שכאילו הכל נהיה איטי יותר ושומעים פעימות לב ברקע כמו "זמן כדור" למה זה קורה ?

    • 6 תגובות
    • 827 צפיות
  14. 1-יש לי פינג יחסית גבוהה... אפילו שהורדתי את הHardware Acceleration.יש דרכים אחרים שאשפר לשפר תפינג? 2-לפעמים יש לי את ההודעה הבאה והמשחק נתקע כזה... Warning-Conectiuons Problems איך מסדרים את זה? 3-הFPS שלי אפילו שעשיתי אותו על MAX 100 ובטלתי את הSYUNC (סינכרון אנכי) אז עדיין הוא נמצא על 50 עד 70 ולפעמים 100 שאניט מסתכל על הרצפה (יש לי GFORCE 4 MX 64DDRAM) יש דרך אחרת לשפר FPS? 4-העם יש בוטים לSTEAM.? ובבקשה תעזרו לי אני רוצה לשפר את המשחק כדי שהוא יפעל טוב ברשת... תודה.

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  15. Started by masterseeker,

    קודם כל אחלה משחק כמה שהוא ישן הוא עדייין מצויין כל כך מהנה דבר שני יש אפשרות לעשות כל מני שטיות כל מני כפתורים שעושים פעולות אני רוצה לדעת על מה לחוצים כדי לקלל מישהו או לצחוק

  16. יש לי כרטיס מסך 7600GS יש מצב לשחק באנדרגראונד 2 ברזולוציה הכי גבוהה?

    • 2 תגובות
    • 550 צפיות
  17. ^^ בשרת הישראלי כשהו מלא על GRAPHIC HIGH

    • 7 תגובות
    • 704 צפיות
  18. האם זאת בעיה שרק אצלי?המשחק רץ על רזולוציה מקסימלית ופרטים מקסימלים בלי aa על איזה 30-40 ומדיי פעם 60 (FPS) או שככה זה והם עשו מנוע גרפי לא טוב כל כך(כמו שקרה עם Crysis)?

    • 3 תגובות
    • 665 צפיות
  19. המוזיקה הכל טוב אבל המשחק לא זז חלק יש לי ראדון 9700 פרו 2.53 אניטל דריברים חדשים אוינדוס xp שתי זכורנות 256

    • 0 תגובות
    • 616 צפיות
  20. יש לי את manager 99 של ea שקניתי בזמנו אז בא לי לשחק בו התקנתי והוא רושם שאי אפשר להפעיל בוינדוס XP רק 95\98 איך אני בכל זאת יכול לשחק בזה על וינדוס XP? תודה.

    • 2 תגובות
    • 625 צפיות
  21. שלום אני היתקנתי משחק Worms World Party. ואח"כ מריץ משחק ופתאום נותן לי חלון הודעה שכתוב: Error ===== Warning: No default soundbank found check OK אני לוחץ "OK" ועולה לי משחק ושומעים קול בתפריט ראשית. ואז אני בוחר 2 משתמשים במשחק נגד לדוגמא. ואח"כ רואים נר עוגה יורד ואח"כ מסך שחור ופתאום יצא החוצה משחק זה לא עובד. אני נסיתי להתקין מחדש דרייבר כרטיס קול של הלוח אם. ועדיין אותו דבר שגיאה אותה פעולה. אני בבעיה. ולא יודע איך פותרים את הבעיה. מישהו יודע איך לתקן את התקלה,האם יש פיתרון לתקלה? איך פותרים את המשחק שיעלה לי? בתודה מראש מיכאל

    • 6 תגובות
    • 1.9k צפיות
  22. יש לי משחק ישן של L.A.P.D השוטר הרובוט משחק הדמו יש לי ואני רוצה להתקין אותו אבל הוא לא קורא ווינדוס אקס פי ניסיתי לשנות במאפייני ההתקנה לווינדוס 98 זה לא נכנס גם כן האם יש דרך כלשהי להתקין את המשחק בכל זאת ?!

    • 1 תגובה
    • 755 צפיות
  23. מעבד פנטיום 4, 2.0 ג'יגה 512 זיכרון וכרטיס מסך ati 9500 pro והסימס ניתקע לי(הולך באיטיות) אני לא יודע איך לתקן את זה מה לעשות ????????

    • 2 תגובות
    • 873 צפיות

דיונים חדשים בפורומים