משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
-
היי, לאחרונה עברתי למסך רחב 22" (Samsung 2243BW) והחלפתי כרטיס מסך ל2600XT. הרזולוציה שלי מן הסתם השתנה ל1650 על ה1080. הבעיה שלי שהרבה משחקים עכשיו מסרבים לעלות עם הודעות שגיאה כאלה ואחרות שבגדול אומרות שהם לא מצליחות להחליף לרזולוציה שלהם... זה קורה עם משחקים ישנים מאוד כמו x-com, וגם עם משחקים מלפני שנים בודדות כמו evil genius וmajesty. יש פתרון? (מלבד כמובן כל פעם להחליף בעצמי את הרזולוציה, דבר שיהרוס לי את כל הסדר של האייקונים על השולחן עבודה).
-
- 5 תגובות
- 878 צפיות
-
-
שלום אנשים, מישהו יודע אם יש איפשהו בחיפה קנית SC2 מרוכזת בחצות בליל ההשקה?? ראיתי בכל מיני פורמים שיש ביקוש רב גם בחיפה ולדעתי אין סיבה שלא נפתח קבוצת מכירה גם בחיפה\קריות. אשמח לדעת אם כבר קיים רעיון כזה, אם יש ביקוש לרעיון? ואם מישהו מכיר חנויות משחקים שאפשר לפנות אליהן? חשבתי על באג סניף קריון, השאלה אם יש משהו יותר טוב? אשמח לעזרה בנושא, נ.ב לי אישית פחות חשוב לי המחיר שנשיג, יותר חשוב שנשיג את זה ולא נצטרך להגיע לתל אביב.
-
- 1 תגובה
- 878 צפיות
-
-
-
כבר עשיתי 8 מתוך 10, אבל אני לא יודע מה זה.
-
- 2 תגובות
- 878 צפיות
-
-
עדכון: סרטוני משחקיות חדשים נוספים מתוך Dawn of War 3 ממשיכים להרשים אותנו – הפעם גם ללא התוספות בשפה זרה. צפיה מהנה, ובואו לספר לנו מה ההתרשמות שלכם ממה שהוצג עד כה. משחק האסטרטגיה החדש מספק קרבות רחבי היקף ויחידות מאסיביות יותר מכל מה שראינו בסדרה עד עתה, וזה נראה מרשים מאוד תקופה טובה מאוד עוברת על המותג Warhammer 40K ביקום משחקי הוידאו – עם ההשקה המוצלחת מאוד שלTotal War: Warhammer הייחודי, כמעט במקביל לחשיפתו של Dawn of War 3 הסופר שאפתני מבית המפתחת Relic Entertainment. כעת, כנראה לרגל תערוכת E3 2016, אנחנו מקבלים צמד סרטוני משחקיות ראשונים של הכותר החדש, אשר מבהירים בצורה די טובה כי ההבטחה לקרבות גדולים ואלימים יותר מבעבר שהגיע…
-
- 0 תגובות
- 878 צפיות
-
-
מה קורה אחים שלי? אני צריך דחוף קראק לפיפא 2006 אם למישהוא יש שיגיב לפה או לאימייל sagisidi12@walla.co.il תודה מראש שגיא
-
- 7 תגובות
- 878 צפיות
-
-
איך אני יכול להוסיף למשחק עוד תמונות שמייצגות את הדמות שלי? אני מתכוון לתמונה שבוחרים לדמות במהלך בניית הדמות. תודה לעוזרים!
-
- 3 תגובות
- 878 צפיות
-
-
שלום. יש לי בעיה עם הרזולוציה במשחק. בכל רזולוציה שאני בוחר ישנו פס שחור לכל אורך צד שמאל של המסך ובצד ימין של המסך חתוך וקטוע, כלומר חסרים פרטים. ברשותי GeForce2 GTS עם גירסאת דרייברים של 30.82. אודה לכם אם תעזרו לי בפתירת הבעיה.
-
- 5 תגובות
- 877 צפיות
-
-
משחק מרוץ מכוניות ראלי, אין פה מה להרחיב, תהנו: http://www.gamershell.com/download_21201.shtml לאלה שיש להם ויסטה וכרטיס DX10, תביאו תמונות...
-
- 7 תגובות
- 877 צפיות
-
-
הם נותנים לי לשים מקסימום 1280X720 יש איזה פקודה או משהו?
-
- 6 תגובות
- 877 צפיות
-
-
משהו שניסיתי לעשות בעקבות משהו שקיים מקווה שתאהבו תהנו ותגיבו תגובות מה לשפר להוסיף רעיונות או כל דבר אחר יתקבל בברכה משתדל לאצלם קטעים טובים בישבילכם הצופים להבא זה רק ילך וישתפר כמובן בעזרתכם בזכות עצות רעיונות וגם ביקוש אז פשוט צפו תגיבו כאן מה דעתכם http://www.youtube.com/watch?v=_0vKAWDTn3k&feature=youtu.be
-
- 0 תגובות
- 877 צפיות
-
-
זה נראה מסריח יש לי כרטיס מספיק טוב כדי להפעיל אותו GFORCE 2 MX 400 64 MB ויש TRIPLE BUFFER שהורס את כל איכות התמונה עזרו לי בבקשה?
-
- 0 תגובות
- 877 צפיות
-
-
אהלן אנשים יש לי ערוץ יוטיוב ואני מעלה המון סרטונים על משחקים כל יום , המון משחקים והמון כייף אם אהבתם תנו sub https://www.youtube.com/channel/UCNTBkQfUDquL-L-k-C-QMig תודה רבה ":D
-
- 1 תגובה
- 877 צפיות
- 1 follower
-
-
כשאני משנה את הרזולוציהל-1024x768 אז הכל נתקע ויוצא ל-windows, והתקנתי דרייבר הכי חדש של ATI. במחשב הנייד המשחק לא עושה בעיות, ואפשר לשנות רזולוציה. מה יכולה להיות הבעיה?
-
- 1 תגובה
- 877 צפיות
-
-
הייתי רוצה שבתר'ד הזה נכתוב את הרשימה הכי גדולה של משחקים שאפשר אז תצטטו את הרשימה הקודמת ותוסיפו משחקים שלכם אני אתחיל Warcraft 3 Unreal Tournament Serious Sam 1 Serious Sam 2 StarCraft StarCraft - Brood War Half Life Counter Strike GTA3 Need for Speed Porshe Rune SpiderMan - The Movie
-
- 2 תגובות
- 877 צפיות
-
-
כל משחק שני שאני מתקין בזמן האחרון קורס לי אחרי כמה דקות , אני מקבל מסך שחור שמתחלף עליו הרישום digital/analog או שרשום לי 1680 *-1050* 60h refresh rate משהו כזה ואז אני מקבל מסך כחול שכביכול הכרטיס מסך עשה פאשלה , לא יודע מה לעשות עם זה אני משתגע..הכרטיס מסך בטוח לא חם יש לו accelero s2 מדובר על hd 4850
-
- 8 תגובות
- 877 צפיות
-
-
אני השיא שלי לא בדריפט בקניון זה 222,000 ושלכם?
-
- 5 תגובות
- 877 צפיות
-
-
כאשר הורדתי את המשחק הוא בא לי עם קראק וPACH למשחק. התקנתי את המשחק כמו שהיה כתוב בREDME ואז התקנתי את הPACH ואז העברתי את הקראק אני בא להכנס למשחק בהתחלה יש איזה 3 סירטונים קצרים ואז כשה זה בא להכנס לתפריט אני לא רואה כלום אבל אני שומע מוזיקה ואם אני לוחץ על כפתורי החצים אני שומע את הדילוגים בתפריט מה אני צריך לעשות תעזרו לי בבקשה
-
- 12 תגובות
- 877 צפיות
-
-
-
חברת דיסני סגרה את כל הפעילות של חברת לוקאס-ארט.כל הפרוייקטים בוטלו,וכל העובדים 'הלכו הבייתה'.המשחקים שתוכננו לצאת השנה(כמו Star Wars 1313) בוטלו. http://kotaku.com/disney-shuts-down-lucasarts-468473749?utm_campaign=Socialflow_Kotaku_Facebook&utm_source=Kotaku_Facebook&utm_medium=Socialflow
-
- 1 תגובה
- 877 צפיות
-
-
שמפעילים דרכו (למשל cs source) למישהו יש מושג למה זה קורה? אני מפחד שזה קורה גם במהלך המשחק ואז זה מעמיס את המחשב בטירוף...אולי בגלל שבmonitor הוא לא סיים להוריד את המשחק 100%?
-
- 0 תגובות
- 877 צפיות
-
-
שלום חברים! יש SALE באוריג'ן עם 50 % הנחה על BF 3 ו BACK TO KARKAND. המחיר הוא באירו אבל 50% הנחה הופך אותו לאטרקטיבי יותר ( בחישוב שלי $32 לגרסה רגילה ו $9.90 ל DLC)
-
- 0 תגובות
- 877 צפיות
-
-
http://www.fileshack.com/file.x?fid=7768 יצא גם מפה חדשה!!
-
- 2 תגובות
- 877 צפיות
-
-
שלום לכולם עקב יציאת המשחק starcraft 2 נכנס בי הנוסטלגיה והרצון העז לשחק שוב בstarcraft הראשון. כאשר העלתי את המשחק קרה משהו מוזר - כל הצבעים מבולבלים והמשחק נראה יותר גרוע ממריאו 1 עשיתי חיפוש קטן באינטרנט ומצאתי שזה בגלל הוינדוס 7 אז ניסית לעשות compadability נסיתי עם הכל אך שום דבר לא עוזר כל 2 -3 דקות המשחק נראה כמו משהו לא ברור ופשוט צריך לצאת ולהכנס עוד פעם זה מעצבן... מישהו בבקשה יכול לומר לי איך אני מתקן את הבעיה הזאת?
-
- 2 תגובות
- 877 צפיות
-


