עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by SilentBob,

    הגירסה המשופרת ל-Divinity: Original Sin תושק בסוף החודש, ובמקביל משחק ההמשך מסיים את קמפיין הקיקסטארטר שלו עם גיוס מרשים בהחלט לכתבה: http://hwzone.co.il/סדרת-משחקי-divinity-ממשיכה-לפרוח/

    • 0 תגובות
    • 881 צפיות
  2. Started by avshalom,

    ?

    • 0 תגובות
    • 881 צפיות
  3. Started by Shbd,

    שיחקתי במשחק שמרתי שמירה ואחרי שאני נכנס למשחק שוב הוא עושה לי AI DISABLED והאויבים לא זזים בגלל זה! איך אני מחזיר ת- AI שיפעל שוב?

    • 1 תגובה
    • 881 צפיות
  4. Started by TaMiRn2,

    קניתי (מארצות הברית) את המשחק HALF LIFE 2 :holiday collection 2006 וכשאני מתחיל להתקין הוא מבקש ממני cd key פתאום נופל לי האסימון... אין cd key בשום מקום על האריזה...גם לא על התווית מחיר או משהו כזה... בתוך האריזה יש כמה מדבקות אבל אני בספק אם זה שם...אם מישהו יודע מה אני יוכל לעשות אני ישמח לעצה...

    • 11 תגובות
    • 881 צפיות
  5. יש לי win2k sp3 ושאני מנסה להפעיל את המשחק אני מקבל ארור שmedival ( אין לי כח לרשום את כל הקובץ זה הוא השם של קובץ ה exe ) גרם לארורים ב windows והוא נסגר . כיצד ניתן להפעיל אותו ? יש מצב תאימות ב Medieval - Total War?

    • 4 תגובות
    • 881 צפיות
  6. Started by sharon3581,

    NFS החדש וCOD החדש, ברשותי פחות משנה כרטיס מסך שך CLUB3D ATI 4870HD, קניתי אותו אפילו בעקבות ביקורות ממש טובות שהיו כאן באתר, כרגע אני מתעצבן משתי המשחקים האלה מאותן בעיות תצוגה, עידכנתי דרייבר, ניסיתי לשחק עם הפרמטרים וכמובן שהחזרתי לDEFAULT בסוף. בכל אופן, אחרי זמן משחק שהכל עובד טוב ויפה פתאום מופיעים לי ריבועים ומשולשים מרצדים כזה על המסך, וזה לא משנה מה אני עושה יש בעיות תצוגה בכל המשחק, (הכתב עם נקודות מרצדות ולפעמים קצת מקוטע) הדבר היחיד שעוזר זה לעשות ריסט למחשב. אחרי כן שוב יש לי זמן מוקצב מסוים עד שהבעיות האלה מופיעות שוב, יש לי מסך 22 אינצ' של אסוס MW221U וכן מארז של ANTEC P182את זה. אם למישהו זה מוכר בבקשה עזרה אני לא יכול לשחק בשום משחק. אין לי מושג אם זו בעי…

    • 2 תגובות
    • 881 צפיות
  7. Started by davidcohen,

    יש לי את המשחק far cry ואני בשלב מספר 19 בערך רציתי לדעת מה מספר השלבים המדויק שיש במשחק מי שיודע שיכתוב... תודה

    • 3 תגובות
    • 881 צפיות
  8. אורח Si-Nom
    Started by אורח Si-Nom,

    האם יש עוד מישחקים בסיגנון של Black & White? ממש ממש כמו המישחק שאתה אלוהים וכאלה אם יש תנו לי שמות. אאא וכן מתי יוצא Blakc & White 2???

    • 12 תגובות
    • 881 צפיות
  9. Started by tamir2,

    שלום לכולם!! יש לי את קול אוף דיוטי הרחבה...ואני תוקע שם באיזה קטע:.. אני מתחיל משימה חדשה..כאשר אני יושב על טנק..עם עוד כמה..מהצבא שלי ומאחרי יש עוד טנק..השאלה שלי היא מה אני צריך לעשות שם.?? אז למי שיש את המשחק ועבר את הקטע הזה בבקשה שיגיד לי איך עוברים את זה.?????

    • 0 תגובות
    • 881 צפיות
  10. מישהו יודע איך עושים צ'אט באמצע המשחק? אם בכלל אפשר?

    • 3 תגובות
    • 881 צפיות
  11. Started by bluemail,

    היגעתי ל 75 בחייטות ואיני יכול לעלות לשלב הבא איפה אני יכול לקבל לרחוש את האפשרות לעלות לשלב הבא ???

    • 7 תגובות
    • 880 צפיות
  12. Started by fargoth,

    http://www.rpgwatch.com/show/article?articleid=191&ref=0&id=496

    • 0 תגובות
    • 880 צפיות
  13. Started by FPSbanana,

    אני רוצה לבנות מפה לסורס יש לי את הבסיס לבנות מפה אבל אני צריך לדעת איך עושים TELEPORT ןPUSH למישהו יש אתר עם מדריכים????

    • 1 תגובה
    • 880 צפיות
  14. Started by Sango,

    שלום רב, אני כבר איזה שעתיים מחפש משחק שהיתי משחק בו לפני המון זמן... המשחק מאוד דומה ל Disasteroids אבל היתה שם אפשרות לשחק עד 4 שחקנים וזה היה מאוד כיך לשחק בזה אם מישהו. היה אפשר לירות בחללית של שחקן אחר ואז הוא מתחיל לנוע מהר ומאבד שליטה ואם נתקע באסטרויד - מתפוצץ .

    • 6 תגובות
    • 880 צפיות
  15. http://planet.nana.co.il/jw666/WC3.JPG עזרה בבקשה...

    • 7 תגובות
    • 880 צפיות
  16. Started by KOBRA CHOPER,

    hi i need cd key for cs somebody here have it and can give me it ? i buy the game but guys stole it to me :'( so if somebody have it and dont need

    • 8 תגובות
    • 880 צפיות
  17. Started by mMmSaK,

    התקנתי את המשחק מהורדה של RELODED שניתי את ה TM שמתי את הקראק וזה עושה לי את הבעיה כל הזמן הבעיה נמצאת בקובץ המצורף

    • 3 תגובות
    • 880 צפיות
  18. Started by MeTaLhAmMeR,

    אני נמצא בקטע שנקרא JAILBREAK ובקטע הזה אני אמור לשחרר מישהו מהכלא ויש בתא שלידו איזה פסיכי אחד שצריך לתת לו עכברוש מת בשביל שהוא ימות כי יש בתא שלו מפתח כזה לתא אחר או חדר אחר כניראה... בכל אופן, בתוך הבית כלא הזה יש איזה שוטר שמנמנם שמה ואני צריך כניראה להכות בו או להרוג אותו כניראה מבלי שהוא יתעורר וישרוק במשרוקית שלו ויקרא לכל השוטרים... הבעיה היא שאני לא מצליח שלא להעיר אותו!! או שיכול להיות שאני בכלל טועה במה שאני חושב שצריך לעשות כי לא שיחקתי במשחק הזה חודשיים אולי ואני רוצה לסיים אותו כבר אה ויש בחדר הזה של השוטר שיושן שם מן כספת כזאת שנמצאת מאחורי ארון כזה שמזיזים אותו, מה עושים איתו? אין לי את הקוד לזה עדיין... מישהו עבר את הקטע הזה? זוכר משהו?

    • 5 תגובות
    • 880 צפיות
  19. יש מישהו שיודע מאיפה לעזאזל אפשר להשיג פרופילים למשחק DARKSIDERS II לעכבר NAGA MOLTEN של RAZER? אני חורש את האינטרנט ולא מוצא.. אם מישו יוכל לעזור אשמח מאוד.. תודה

    • 0 תגובות
    • 880 צפיות
  20. המיזם המפורסם מציע לכם שמונה משחקים שקיבלו ביקורות אוהדות באופן גורף ומובהק במיוחד ב-Steam - במחיר כולל של פחות מ-60 שקלים חדשים לכתבה

  21. אז כך בהתחלה התקניתי את המשחק עם כול הדיסקים הכנסתי קראק לתקייה הכול עבד ואז פירמטי את המחשב אבל לא את ההרדיסק של המשחק ואחרי הפירמוט המשחק לא רוצה לעלות לי מופיע לי.. למערכת אין אפשרות לאתר את הנתיב שצוין:the game cannot be launched אנשים איך אני פותר את זה תודה.. נ.ב את הדיסקים המקורים מחקתי מהמחשב כך שלהתקין שוב אני לא יכול ובנוסף לזה שאני כבר כמעט מסיים יותר מחצי מהמשחק ואין מצב שאני מתחיל הכול מהתחלה חובה לסדר את זהההההה תודה..

    • 3 תגובות
    • 880 צפיות
  22. Started by Pease Brother,

    שלום יש לי שאלה איפו יש יותר שרתים ישראלים ב-source or in 1.6 וכמה בארך?

    • 5 תגובות
    • 880 צפיות
  23. בטוח יש איזה NEED FOR SPEED .....או משו בסיגנון... אשמח לתגובות

    • 6 תגובות
    • 880 צפיות
  24. אני גר בחיפה, בגראנד קניון באנג לא פתוחים......יש עוד חנות שמוכרת את far cry במחיר הזה חוץ מבאנג?

    • 5 תגובות
    • 880 צפיות
  25. Started by אורן נגב,

    אני כרגע משחק resident evil 6 ובחרתי את leon וראיתי שיש שמה 4 שמות של שחקנים השאלה שלי האם אני אצטרך לשחק שמה עם כל השחקנים וכל שחקן בנפרד יש לו את העלילה והקמפיין שלו? אשמח לתשובה אחלה יום.

דיונים חדשים בפורומים