עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by tmpusr,

    יש לי KEY חוקי ואני רוצה להוריד את METRO 2033 - אולי אני אדיוט מושלם אבל לא מוצא את ה-DOWNLOAD LINK. אפשר חוקית דרך BT איכשהו? תודה!

    • 3 תגובות
    • 883 צפיות
  2. Started by eyalk,

    היי, היום אני אמור לקבל מחבר את המשחק halo 2 xp (המשחק בין הכי טובים ביקום) אבל אני לא יודע אם הוא יפעל לי כי לא מצאתי את דרישות המערכת בשביל המשחק. אם משהוא יודע שיכתוב כדי שאני אדע וכך אני יכול להגיד לו (לחבר שמוריד) שאני לא צריך את המשחק עכשיו.

    • 1 תגובה
    • 883 צפיות
  3. אימה פסיכולוגית בחנות ה-GOG וכותר פלטפורמה מהיר ומאתגר במיוחד בחנות ה-Epic Store מצפים לכם, ואתם צריכים להזדרז לכתבה

  4. Started by macron1,

    לעזאזל שיחקתי בשלב הזה 200 פעם ואי אפשר לעבור אותו השלב הזה שמתחיל בכביש ואז יורדים לביוב {ולא נראה לי שרק אני לא מצליח כולם שם מתלוננים שהם לא מצליחים} אם מישהו יודע על מה אני מדבר ואפילו עבר תשלב שישתף אותי יועיל!!!!

    • 0 תגובות
    • 883 צפיות
  5. לילה פיקס לכולם!! סיימתי את קרייסיס ,חיסלתי את המפלצת של ביושוק ,אני עומד לסיים את ג'ריקו (למרות לא מדברים עליו ,הוא מעולה), ההגה של המחשב שלי כבר לא עובד מרוב שחרשתי עליו עם כל סוגי משחקי המירוץ. את cod4 סיימתי 8086666 פעמים וגם המולטי מאוס, וכו' וכו' .עכשיו אני על fear combat ,הרי תמיד חוזרים הביתה בסופו של דבר. בקיצור אחרי החפירה הזאת רציתי לקבל המלצות או מידע על המשחקים החמים שיוצאים או שיצאו עכשיו ואני לא מעודכן,....חבר'ה תעניינו אותי א נ י ר ו צ ה מ ש ה ו ח ד ששששששששששש..... ד"א gow עוד מעט אצלי ..אז חוץ ממנו תודה רבה רבה

    • 5 תגובות
    • 883 צפיות
  6. Started by overload,

    ערכתי את ההודעה מחדש כי הצלחתי למצוא בEMULE את הMOD של ההאמר והגלשן אוויר, אני ממליץ לכולם כי חוץ מזה שההאמר מגניב הוא נוח לשליטה לא כמו הבאגי ויש לו משגר רימונים שזה הדבר הכי טוב במשחק!. הבעיה היא שאני לא יודע איפה למצוא את הMOD של המולטי פלייר, ואני לא יודע עם הוא יכל לפעול ביחד עם מוד אחר. בבקשה תעזרו אני חייב לשחק עוד !

    • 3 תגובות
    • 883 צפיות
  7. Started by MrStereo,

    שלום רק רציתי לומר שאני אוהב אותכם לא משנה מה. מי שלא יודע אני יובל MrStereo הייתי מנהל ב HW ובקהלות שונות עם אותם אנשים. תהנו ותצליחו בהמשך. אה ורק שתדעו אני לא הולך לשום מקום!

    • 5 תגובות
    • 883 צפיות
  8. Started by RAZIEL98,

    שלום אני רוצה למחוק את המשחק call of duty wm3 אבל הבעיה שהוא לא מופיע לי בלוח בקרה,בצקרה כזה איך ניץן להסיר את המשחק? תודה לעוזרים

    • 1 תגובה
    • 883 צפיות
  9. Started by shemiraz,

    היום ניסיתי לשחק בסינגל פלייר והוא לא נותן לי קופצת לי שגיאה :This game is currently unavailable. Please try again at another time" ניסיתי לחפש פתרון ברשת ללא הצלחה יש למישהו רעיון או נתקל בשגיאה הזו? ודרך אגב במולטי הוא כן נותן לי לשחק אז זה ממש מוזר...

    • 1 תגובה
    • 883 צפיות
  10. משחק חדש בשם [glow=red,2,300]Dawn of War Dark Crusade[/glow], יצא בחודש שעבר מבית THQ ו- relic. המשחק הוא אסטרטגיה בזמן אמת,אך הפעם מדובר במדע בדיוני בניגוד ל COH. בנוסף שוחרר הדמו למשחק - http://gamershell.com/download_15306.shtml אני אישית לא מעריץ במיוחד משחקים לא מציאותיים, אבל בגלל ההצלחה של company of heroes, המשחק בהחלט שווה בדיקה.

    • 2 תגובות
    • 883 צפיות
  11. Started by שלוימי,

    למה כל הזמן החיות לא שמחות אפילו שהם שבעים, בריאים וכו'??? (אני שם להם אדמה ועצים הכל לפי מה שהם רוצים)

    • 0 תגובות
    • 883 צפיות
  12. Started by ag43,

    GOG מחלקים ביומיים הקרובים את FALLOUT המקורי ללא תשלום. הזדמנות מצויינת להשיג את הקלאסיקה הזו למי שעדיין לא שיחק. http://www.games.co.il/article6751.html

    • 0 תגובות
    • 883 צפיות
  13. Started by SpEcToR,

    שהצל של האנשים היא כאילו בריבועים כאלה.. (לא חלקה).. למה זה ככה? שמתי את ההגדרות הכי גבוהות.. תראו את המערכת שלי בצד.. (מפרט שלי) איך לסדר את זה? ועוד שאלה.. שמעתי שיש פאצ'ים למשחק? מה הם עושים?

    • 9 תגובות
    • 883 צפיות
  14. Started by Lumber_Jack Jim,

    ומאיפה אפשר להוריד?

    • 0 תגובות
    • 882 צפיות
  15. http://www.youtube.com/watch?v=EY4iQ8OpZls ועוד סרטון אחר, תראו איזה פרסומת מגניבה של נינטנדו http://www.youtube.com/watch?v=O3oGylkA2S4

    • 3 תגובות
    • 882 צפיות
  16. Started by Pease Brother,

    היי יש לי שאלה בקשר ל CD-KEY של BF2 אז ככה אים נגיד יש לי ACOUNT במחשב הישן ואני רוצה לשחק במחשב החדש אז האם אוכל לעזות זאת או שאצטרך למחוק נהנחשב הישן ואז לשחק? ???

    • 9 תגובות
    • 882 צפיות
  17. Started by QQQ,

    סיימתי את המשחק הנ"ל בכל רמות הקושי ואהבתי אותו מאוד אשמח אם תביאו לי שמות של משחקים דומים תודה

    • 3 תגובות
    • 882 צפיות
  18. אורח voodooman
    Started by אורח voodooman,

    אני אם המחשב התותח שלי ואני לא משחק איתו... רק גולש באינטרנט אז תמילצו לי אל משחקים טובים כי אין יל מה לשחק עכשיו :-X

    • 2 תגובות
    • 882 צפיות
  19. Started by nimni,

    ??? מישהו מוכן להסביר למה אני לא רואה אותיות במשחק ? בתפריטים יש פשוט קווים איפה שאמור להיות רשום התחלת משחק ואפשרויות וכו'. וגם שהמשחק עצמו מתחיל אז שהדמויות מדברות למטה במקום שאני אראה מה הם אומרים יש פס על הכל. מישהו יודע על מה אני מדבר ??? תודה...

    • 3 תגובות
    • 882 צפיות
  20. Started by yhonatankrysan,

    hi this is my new channel i upload a new video watch like subscribe and ENJOY https://www.youtube.com/watch?v=sOWyOOWFq6E my skype:yhonatan.segev steam:krysaN

  21. לפני 3 שבועות התקנתי את המשחק, הכל עבד חלק על הגדרות MED/HIGH עם 95% פילטרים כבויים. לפני כמה ימים הרגשתי ירידה חדה בפריימים מ30-50 עם ירידות פה ושם חלה צניחה ל 20-40 עם צניחות למתחת ל20. המשחק פשוט לא שחיק ,התנועה לא זורמת ולמרות שהורדתי עוד מההגדרות זה עדיין choppy לפני יומיים גם פירמטתי את המערכת והתקנתי הכל FRESH ואותו סיפור. האם מישהו חווה משהו דומה? מפרט לצורך העניין : cpu : amd phenom II x4 965 @ 3,82 gpu: 4890 1gb ram : 4gig ddr3 monitor : u2312hm

    • 4 תגובות
    • 882 צפיות
  22. חצי שנה אחרי ההשקה והתלונות הרבות - יוצרי Middle Earth: Shadow of War מכריזים על ביטולן הרשמי של המיקרו-עסקאות האגרסיביות שאפיינו אותו לכתבה

  23. Started by matanaskar,

    אין לי מושג מה אני צריך לעשות שמה כבר טחנתי תמוח ולא הצלחתי למצוא פתרון אז אני פונה אליכם. [attachment deleted by admin]

    • 5 תגובות
    • 882 צפיות
  24. כמה מהמשחקים הבולטים שעתידים להגיע אלינו במהלך החודש וחצי הקרובים זוכים לסרטוני משחקיות ארוכים טריים, שינסו לשכנע אתכם להשקיע את הכסף דווקא בהם לכתבה: http://hwzone.co.il/היכונו-לתקופה-החמה-סרטוני-משחקיות-חדש/

    • 3 תגובות
    • 882 צפיות

דיונים חדשים בפורומים