עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by davidcohen,

    יש לי את swat 4 יש לו אחלה גרפיקה ונהנתי מאוד... רציתי לדעת איזה משחק יותר טוב כי לא אהבתי כל כך את זה שאתה בכלל לא הורג ... רציתי משחק באותו סגנון רק עם יותר להיות רוצח עם הקבוצה שלי... בבקשה תפרטו למה המשחק שאתם בוחרים יותר טוב?

    • 5 תגובות
    • 889 צפיות
  2. Started by SciFi7,

    שלום הורדתי את הגירסא של WOW ל-10 ימים עכשיו אני רוצה לשחק עם חבר שלי שיש לו את המשחק המקורי אצלו במשחק הוא יכול לבחור בין מדינות - בשרתים לי יש אפשרות רק לבחור בין oceanic ל-united staits ואצלו יש אפשרות לכל המדינות, איך אני עושה שאני והוא נוכל להיכנס לאותו שרת? בגלל שניסו אני נכנסתי בטעות לשרת הגרמני והוא לשרת הצרפתי, שלשניהם יש את אותו השם. תודה רבה לעוזרים

    • 5 תגובות
    • 889 צפיות
  3. Started by ea666,

    היי יש לי את המשחק קאונטר סטרייק סורס ויש לי FPS לא טובים בכלל יש לי p. 1.8ghtz 512 rdram (800htz) i850 ATI radeon 9800xt איך זה שאני מקבל רק 50 FPS בממוצע? אפילו אני מוריד את כל ההגדרות במשחק ל LOW 800X 600 עדיין FPS נמוך... יש רעיונות? אולי איזה פקודות שאני לא יודע עליהם בקונסול או משהו...

    • 9 תגובות
    • 889 צפיות
  4. Started by mpdesign,

    האם יש עדיין שמשחקים במשחק הזה אם כן בואו נעשה משחק רשת דרך האמצ'י. החדר בהאמצ'י נקרא mps-zd כל המעוניין המשחק יתחיל ב-23:30 כמו כן יש כבר שתי שחקנים. המשחק בגרסה 1.05

    • 1 תגובה
    • 888 צפיות
  5. הסטודיו החדש של שניים ממקימי Vigil Games זוכר להצלחה בקיקסטארטר עם כותר חדש ומפתיע שיקרא Battle Chasers: Nightwar ויהיה מבוסס על קומיקס שיצר אחד מהם לכתבה: http://hwzone.co.il/המשחק-החדש-של-יוצרי-darksiders-הוא-בכלל-rpg-בסגנון/

    • 0 תגובות
    • 888 צפיות
  6. אני מחפש משחק כזה מהפשוטים ל2 שחקנים ברשת.. כמו הטאקי והמונופול .. כמו הששבש.. משחקים בסגנון הזה להעביר את הזמן מידי פעם.. לשחקן אחד זאת לא בעיה אני מחפש ל2 שחקנים דרך IP

    • 0 תגובות
    • 888 צפיות
  7. Started by Pure-Gold,

    כאשר אני מנסה להפעיל את המשחק מופיעה לי ההודעה הבאה בקונסול: Initializing OpenGL drive r ...getting DC: succeeded ...GLW_ChoosePFD( 16, 16, 0 ) ...35 PFDs found ...GLW_ChoosePFD failed ...GLW_ChoosePFD( 16, 16, 0 ) ...35 PFDs found ...GLW_ChoosePFD failed ...failed to find an appropriate PIXELFORMAT ...restoring display settings ...WARNING: could not set the given mode (3) ...shutting down QGL ...unloading OpenGL DLL Error during initialization SYSTEM ERROR ------------- Input Shutdown ------------- ------------------------------------------ איך אני יכל לפתור את זה ?

    • 2 תגובות
    • 888 צפיות
  8. Started by haimrespect,

    קצת על שרתינו אמיו דיווין שרת קשה מאתגר שמכליל בתוכו אתגר,חווית משחק באיכות הגבוהה בישראל,השרת מאוחסן ,אין נפילות,לאגים,באגים,ציטרים יש לנו אנטי האק יחודי חזק ביותר !,מצלמת 3D בקליינט. חדש לנו שירותי SMS עוד מידע באתר פרטי השרת : עונה:1 אקספי:500X דרופ:70% חנויות:מאתגרות בחנויות חפצי קווסט וכל הסקילים לכל הדמויות בלבד! מקס סטאט:32767 שילוב יהלומים : 95% לכולם ספוטים מאתגרים ביותר ! קאסטל סייג':בקרוב יקבע יום קבוע ! רשימת שרתים: שרת 1 (קאסטל סייג') שרת 2 (PVP) *צונזר* סריקה צוות: EvOoloziA-בעל השרת Oron-עוזר בעלים

    • 1 תגובה
    • 888 צפיות
  9. Started by aldema,

    אני מחפש לקנות CD-KEY מקורי של BF 2 במחיר נמוך,אפשר שיהיה כלול המשחק עצמו ואפשר (עדיף..) גם בלי.. maldema@gmail.com

    • 3 תגובות
    • 888 צפיות
  10. אז ככה הורדתי The all seeing eye והוא מצא את BF2 בלי בעיה (ד"א יש לי מקורי) אבל שאני מנסה להתחבר לשרת הוא מעלה את המשחק והכל אבל שהוא מגיע למסך של הwelcome (הראשי) הוא לא עושה כלום לא כאילו לא מתחבר לשום שרת כלום זה כמו שהפעלתי את המשחק רגיל מה עושים :s05:

    • 9 תגובות
    • 888 צפיות
  11. Started by -R-E-L-,

    יש למה לצפות כל בעלי PSP. http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=7493 הבעיה היחידה שהוא יעלה 90$ וכמובן בארץ הרבה יותר (בסביבות ה600-700 ש"ח).

    • 9 תגובות
    • 888 צפיות
  12. אורח Si-Nom
    Started by אורח Si-Nom,

    במישחק Runaway ניתקעתי בבית חולים שם כשהאישה יושנת ואני לא יודע מה לעשות אפשר עזרה?(אפשר גם לקבל הוראות של כול המישחק בעיברית.)

    • 7 תגובות
    • 888 צפיות
  13. Started by Sp0ck,

    אני יודע משחק ישן אבל בא לי.. שמעו הבעיה ככה...יש אותה גם לחבר שלי. תראו נגיד אני נכנס למשחק הכל רגיל וזה ואז נגיד אני משחק חצי שעה פתאום לא שומעים את הרעש של התחבורה של יריות וכל זה.. אבל את הרדיו כן שומעים=\ גם לחבר שלי זה קרה.. מה עושים? (ניסיתי להתקין מחדש לא עוזר)

    • 6 תגובות
    • 888 צפיות
  14. Started by pro,

    גמרתי את הHUMAN ו UNDEAD מה בא עכשיו בתור?

    • 2 תגובות
    • 888 צפיות
  15. Started by soldier,

    מי שהוא מעוניין פה במשחק BIOSHOCK INFINITE בעקבות קניית כרטיס מסך של AMD קיבלתי קופון ,אך אני לא מעוניין במשחק. מי שרוצה שישלח פרטית

    • 6 תגובות
    • 888 צפיות
  16. Started by יעקב 35,

    😇

  17. אני ממש בא לי לשחק בזה...אבל אף אחד לא רוצה... לא רלוונטי...ירד החשק...

    • 1 תגובה
    • 888 צפיות
  18. Started by Kenny,

    היי, אנחנו 4 חברים.. משחקים דרך המאצ'י, נכון לעכשיו אנחנו מנסים לשחק 2 נגד 2, אבל כולנו סטודנטים שעובדים אז הרבה זמן פנוי אין. אנחנו מחפשים שחקנים נוספים שישחקו איתנו... שישלימו אותנו ל4 או אפילו ל6 בכלל נהדר.. כמה דברים חשובים, לכל אלה ממכם שמשחקים\שיחקו באינטרנט.. אנחנו לא משחקים באותה צורה שם... סטייל RUSH .. אנחנו משחקים בקצב איטי יחסית... קצב איטי = לא תוקפים את הבסיס הראשי ב10-15 דקות הראשונות.. כמובן שקרבות על שליטה בשאר המפה תמיד יש. אני יודע שחלק מהאנשים לא אוהבים את זה.. אבל אנחנו גם לא אוהבים את סגנון המשחק של האינטרנט.. אנחנו אוהבים משחקים ארוכים ולא סתם לזרוק 3 בזוקות לג'יפ ולשלוח אותו אחרי חצי דקה של משחק.. בכל מקרה, לכל מי שבעיניין, יודע לשחק ומסכים עם הס…

    • 6 תגובות
    • 888 צפיות
  19. Started by 159357,

    בבקשה תנו לי קודים לHALO ב XBOX

    • 2 תגובות
    • 888 צפיות
  20. Started by LaCostE,

    פירמטתי את המחשב,הסורס נשאר. בהתחלה היה לי "התוכנית חייבת להיסגר" ולדווח או לא. הורדית את הדיירקטX הכי חדש ,עדכנתי דרייברים של הFX. עכשיו הוא מגיע לפתיח של המשחק,ואז המסך יוצא וקופץ ואני מקבל תהודעה הזאת- http://img162.imageshack.us/img162/2522/css6jr.png http://img162.imageshack.us/img162/2522/css6jr.png תודה מראש. *****אחרי שעשיתי את כל העדיכונים למחשב,והתקנתי תכרטיס קול ששכחתי :ם**** לנעול !

    • 0 תגובות
    • 888 צפיות
  21. Started by DJ,

    אני צריך שרתים לאנרייל 2003 ואיך משחקים באינטרנא

    • 2 תגובות
    • 888 צפיות
  22. Started by waizman,

    אהלן התקנתי היום את ביושוק ואחרי שהסרטון הקצר של ההתחלה נגמר (שהוא אומר שהוא נועד לדברים גדולים) ואני מגיע למן מעגל אש כזה - הכל בלאגן ויש מלא טקסטורות חתוכות ואי אפשר להבין כלום. בהתחלה גם לא ראו עכבר בתפריטים אבל אחרי ששמתי את הפאטץ' שמשנה את השיידרים ל 2.0 אז זה הסתדר. מצורפת תמונת מסך. נ.ב. חיפשתי בדיון הרשמי ולא מצאתי את זה - מצטער מראש אם זה נשאל כבר. [attachment deleted by admin]

    • 14 תגובות
    • 888 צפיות
  23. Started by yakir8,

    שלום אני וחבר שלי ניסנו היום לשחק ביחד בNFSMW בLAN אני פתחתי חדר בתוכנה Hamachi והוא התחבר אליו בתוכנה אנכנו ראוים אחד את השני והכול טוב ויפה. עכשיו אנכנו נכנסים לשחק ובמשחק לLAN אני פותח חדר ואז הוא ראה את החדר בתפריט של הLAN ולוחץ לו להתחבר(עד עכשיו הכול הולך מצוין) אבל הוא רשום לו מתחבר הרבה זמן ולא קוראה כלום! למשהו יש מוסג למה? נ.ב יש לו ראוטר יש מצב שזה בגלל זה? תודה מראש

    • 7 תגובות
    • 888 צפיות
  24. מה עושים שחקנים בכותר שדורש השקעה של שעות משחק רבות רק בכדי לקבל גישה לכל הדמויות והיכולות שנמצאות בו? מתחילים "להרוס" את המצבים המקוונים בו באמצעים מקוריים לכתבה

  25. Started by moonjib,

    http://www.gamespot.com/pages/profile/video_player.php?user=anthonyr1&id=dSExxDes5bsNuDM&page=2 אני מכיר את השם/מותג כבר לפחות 3 שנים, ושמעתי עליו המון, אבל עדיין לא הזדמן לי לראות משחק שלו. הוא משחק מדהים, ועושה דברים כמעט בלתי אפשריים (לעשות frag למישהו כשהוא באוויר, עם שוט-גאן!). תראו ותהנו.

    • 14 תגובות
    • 887 צפיות

דיונים חדשים בפורומים