עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by Morfium,

    שלום, רכשתי את ה BO2 (בעיקר בכלל ה MP .. ), לא חשוב. קיצור יש לי מחשב חדש שהכל עובד חלק (מן הסתם), I7 3770 + GTX 570 (אמור להספיק בכל המשחקים הקיימים היום בשוק). אך מה שכן, שלא משנה איזו הגדרות גראפיות אני בוחר, אם זה המקסימום או הבינוני המשחק לא עובד את ה 25 FPS ... יש למשהו מושג מה יכולה להיות הבעיה ? * יש לציין ש MW3 עובד חלק חלק ...

    • 0 תגובות
    • 891 צפיות
  2. למי ששכח מהסידרה המעולה הזאת כנראה הושפע ובצדק מעודף הדחיות שלו . PUBLISHER:Ubisoft DEVELOPER:Gearbox Software GENRE(S):Historic First-Person Shooter PLAYERS: 32 ESRB RATING: M (Mature) RELEASE DATE:October 7, 2008 בינתיים גירסת הקונסולות שוחררה שלשום עם ציונים מעורבים ובממוצע של 77: http://www.metacritic.com/games/platforms/ps3/brothersinarmshellshighway דרישות המערכת גם כן פורסמו כבר: Supported OS: Windows® XP SP3/Windows Vista® SP1 (only) Processor: 2.6 GHz dual-core (3 GHz for Intel Pentium D 925) RAM: 1 GB (2 GB Recommended) Video Card: 128 MB DirectX® 9.0câcompliant, Shader 3.0âenabled (see supported list*) Sound Card: DirectX® 9.0â or 10.0âcomp…

    • 6 תגובות
    • 891 צפיות
  3. http://software.g2games.com/gameaccelerator/

    • 5 תגובות
    • 890 צפיות
  4. גרפיקה מזעזעת משחקיות בינונית מינוס לא מאמין שהמשחק הזה בכלל שוקל 11.2GB על כלום

    • 6 תגובות
    • 890 צפיות
  5. Started by Gil28,

    אני מחפש משחק מהסוג הזה, אבל יותר חדש... מישהו מכיר\ממליץ?

    • 4 תגובות
    • 890 צפיות
  6. Started by soundf,

    שלום... דבר ראשון האם הCOD6 למחשב האישי כולל מולטיפלייר??? אני זוכר בהשקה אמרו שהוא לא יכלול מולטיפלייר זה עדיין ככה??? דבר שני יש לי אקסבוקס 360 פרוץ ואני רוצה לשחק בCOD6 ברשת כמובן שאני לא יכול .חבל שאי אפשר להחזיר אותו למקורי ... בעקבות זאת השאלה: אם יש מולטיפלייר למחשב האישי -כמה עולה COD6 למחשב??? ואיפה הכי זול לקנות והאם המחשב שלי יריץ את המשחק (בהגדרות בינוניות ) ??? מפרט: Primary Adapter Graphics Card Manufacturer Powered by ATI Graphics Chipset ATI Radeon HD 4550 Device ID 9540 Vendor 1002 Subsystem ID 026C Subsystem Vendor ID 1043 Graphics Bus Capability PCI Express 2.0 Maximum Bus Setting PCI Express 2.0 x2 BIOS Version 011.012.000…

    • 1 תגובה
    • 890 צפיות
  7. Started by Idan-h,

    אנדרגראונד 2 כבר עבר..מישהו יכול להגיד לי איזה משחק מכוניות יצא בקרוב?

    • 6 תגובות
    • 890 צפיות
  8. Started by mic,

    אז ככה.. אני שומר את כל המקשים החדשים שעשיתי והכול שאני מקנפג את הכפתורים והכול ושומר על שמי וכל פעם שאני מתחיל את המשחק הוא מתחיל כהDEFAULT כלמור ה''KEYBOARD'' המקשים שלו.... ולא החדשים שקינפגתי ואז אני תמיד צריך מחדש לשנות מהKEYBOARD למקשים עם השם שלי... יש לכם רעיונות איך להיפטר מזה?

    • 1 תגובה
    • 890 צפיות
  9. Started by בר דביר,

    התקנתי, ניסיתי להתחיל תמישחק, וכותב לי: The application failed to start because WINHTTP.dll was not found. ניסיתי להתקין את המשחק מחדש כמה פעמים אבל לא עובד לי. עדיין כותב אותו דבר. מישו יכול לעזור לי בבקשה..?

  10. Started by ilay22,

    ל

    • 0 תגובות
    • 890 צפיות
  11. בקיצור - יש לי את המסך - Sam Syn Mas 730BF ואני גם משחק במשחק FLIGHT SIM יש לי שאלה בקשר ל FRAME RATE הRATE המקסימלי במצב רגיל במסך שלי הוא 60(אני מאמין שבכל מסך דק שטוח הוא ככה) ובקיצור האם אני יכול להגדיר את המשחק ל100 FRATE למרות שהמסך שלי מגיע ל 60 מקסימום??? האם יש איזה שהוא סיכון או שזה בטוח לגמרי?

    • 7 תגובות
    • 890 צפיות
  12. הי. הבן של שותף לעבודה של סבא שלי טס לחו"ל... אז הוא ביקש ממני לעשות רשימה של המשחקים שאני רוצה שלא ניתן להשיג בארץ...[כי אני כבר זמן רב מחפשת כמה משחקים...], עד עכשיו חשבתי על: Grim Fandango American McGee's Alice earthworm jim 1+2 יש לכם עוד רעיונות למשחקים ישנים נוסטלגיים שקשה להשיג בארץ? תודה.

  13. Started by sherlock1212,

    זה פשוט בלתי נסבל לשחק על ping של 300+. אני מחפש איזה server שיהיה ranked ועם ping של פחות מ-100,יש אחד כזה של ישראל אולי?

    • 10 תגובות
    • 890 צפיות
  14. שלום לכולם ! אני חדש פה ... אני מקווה להסתדר פה טוב... ;D יש לי battlefield 2...הוא עובד לי מצוין ואני משחק בו כמה ימים כבר... עכשיו אני כבר רואה שרוב הסרברים של הרנקד עברו כבר לגירסה של 1.02 ונשארו רק 22 סרברים של רנקד ! :s05: התקנתי 1.02 ושאני נכנס למשחק מופיע לי מסך שחור ואז זה חוזר לי לווינדוס.... ניסיתי גם להתקין קודם את 1.01 ואז את 1.02 אבל זה לא עזר.... בבקשה בבקשה תעזרו לי ! בבקשה זה כל כך חשוב...

    • 2 תגובות
    • 890 צפיות
  15. המבצעים העדכניים בפלטפורמת הגיימינג הגדולה ביותר לצלול אל העולם המקוון של סדרת The Elder Scrolls בחינם, ולבנות אימפריה בחלל בעבור פחות מארבעה שקלים לכתבה

  16. Started by עמוס ז,

    לפרטים כנסו לפה-->http://forum.vgames.co.il/showthread.php?t=1002161

    • 9 תגובות
    • 890 צפיות
  17. Started by moses_23,

    יש לי את המשחק ואני לא מבין איך אני משחק... אני לא מצליח לאמן חיילים, לא מצליח לבנות כרכרות וכו'... הוא רושם לי No population room ... אני לא מבין מה זה...בניתי כל דבר שיש שם... ומה הקטע שאני עובד מהמפה שלי לעיר? מה אני עושה בעיר? תודה!

    • 8 תגובות
    • 890 צפיות
  18. Started by imac,

    דיסק בבעלותי יש תוכנה איך עושים את זה?

    • 1 תגובה
    • 890 צפיות
  19. Started by ztahie,

    שלום, אז ככה... אני בשלב שאני צריך להציף חדר גדול כדי שאוכל להגיע בקומה שלמעלה. אני מסובב את הגלגל הזה ובאמת החדר מתחיל להתמלא מים. אני מגיע עד עד לתקרה , נכנס לתעלה כזאת אבל הפתח היחיד שאפשר לצאת ממנו חסום ע"י רשת ברזל.... אשמח לקבל טיפים.....

    • 3 תגובות
    • 890 צפיות
  20. חברה יש לי קאונטר סטרייק 1.6 אבל הוא בצרפתית ואני לא יודע איך משנים את השפה! help?

    • 8 תגובות
    • 890 צפיות
  21. השלב הראשון מתוך מצב המשחק לשחקן יחיד בכותר הפעולה החדש והמוצלח זמין גם כעת להורדה ללא עלות עבור משתמשי ה-Steam ובעלי קונסולות ה-Xbox One וה-PlayStation 4 אחת ההכרזות של חברת Bethesda במסגרת תערוכת E3 2016 הייתה על כך שדמו עבור הפרק הטרי בסדרת Doom יהיה זמין להורדה והתנסות חינמיים – אך ורק לשבוע התערוכה עצמה. עם זאת, נראה שהדמו שכולל את השלב הראשון מתוך המצב העלילתי של הכותר עשה עבודה טובה מהמשוער – ובמפיצה הכריזו כעת על החלטה להמשיך ולהציע אותו למשך העתיד הנראה לעין, ללא תאריך יעד סופי חדש. להמשך: https://hwzone.co.il/עוד-הזדמנות-להתנסות-הדמו-של-doom-ימשיך-להי/

    • 0 תגובות
    • 890 צפיות
  22. Started by Rise<3,

    לא מת על עריכות של באטלפילד אבל בכל מקרה היה לי קליפים שצילמתי אז אמרתי למה לא לערוך אותם אני השחקן D: פרגנו בלייק אם אהבתם

    • 3 תגובות
    • 890 צפיות
  23. Started by Tomerico,

    שלום. אני הולך לפרמט את המחשב שלי ואני לא מוצא את קבציי השמירות של המשחק סימס, שאותם אני רוצה לגבות. מישהו יודע איפה השמירות של הסימס נמצאות. ???

    • 1 תגובה
    • 890 צפיות
  24. Started by xtract1,

    יש לי רשת של מחשבים בבית..(3) והתקנתי את המשחק ב2 מחשבים..חבר שלי ואני רוצים לשחק אחד נגד השני.. ניכנסתי לBATTELE NET יצרתי חדר ומהמחשב השני אני לא רואה אותו...אולי זה בגלל שזה בעצם על אותו אינטרנט? ניסיתי לעשות דרך חיבור ישיר וגם לא ממש הולך.. מישהו יכול לתת לי הסבר מפורט איך אני עושה את זה?

    • 0 תגובות
    • 890 צפיות
  25. כמובן שכשמנסים להתחבר לחדר זה מוריד את השלב אוטומטי אבל זה איטי לאללה ולפעמים נתקע למישהו יש אתר?

    • 1 תגובה
    • 889 צפיות

דיונים חדשים בפורומים