עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by harel86,

    אם אתם משחקים בSOF2ברשת ואתם רוצים לעשות תחרות תשלחו אליי תגובה וגם הייתי רוצה לשמוע דעה על המשחק תודה

    • 2 תגובות
    • 893 צפיות
  2. Started by EchoChannel,

    שלום לכל הגיימרים זה הסרטון הראשון שלנו מקווה תיהנו אשמח לביקורת בונה תודה לכולם

    • 0 תגובות
    • 893 צפיות
  3. לקראת השקתו של Rainbow Six: Siege המבטיח, ב-Humble Bundle העדכנית תוכלו לקבל את מרבית המשחקים הנהדרים שנוצרו בעזרתו והשראתו של הסופר טום קלנסי בעבור 10 דולר או פחות לכתבה: http://hwzone.co.il/מיטב-משחקי-הפעולה-הטקטיים-מבית-טום-קלנ/

    • 0 תגובות
    • 893 צפיות
  4. ****אזהרת ספויילר****** לפני מס' ימים כחלק מהשלמת פערים (על מי אני עובד, הכרטיס מסך שלי היה בתיקון ולא יכולתי לשחק במשחקים חדשים) סיימתי את HL הראשון. בסיומו של המשחק לאחר הריגת מפלצת מוזרה ביותר מופיע האיש המסתורי שרואים אותו כמה פעמים במשחק, מופיע ונעלם כלא היה. את פרטי השיחה לא הבנתי במלואם אך ידוע שהוא לא הכי אנושי והוא קשור חייזרים שפלשו לכדור הארץ. הוא מציע לגורדון 2 אופציות: להסכים לעיסקה שלו ולהצטרף למשהו לא ידוע, דבר שמוביל לסיום המשחק עם מצב recruited או לבחור לא להצטרף ובמצב כזה רואים המוני מפלצות ומצבו של גורדון הוא מת. האם מישהו יודע יותר על האיש הזה? מדוע ובשביל מה הוא גייס את הגיבור? האם במשחק החדש יש קשר לכך? האם בבלו שיפט ואופוניג פורס יש גם תוכן שקשור …

  5. Started by Fadida,

    אוקיי חבר'ה, זה הזמן לקבוע יום או ימים מועדפים ל ODC ותחרויות למיניהם. היום/ימים יוכלו להשתנות.. אנחנו נכנסים לתקופה של חופש גדול אז תחשבו טוב באיזה יום תרצו להשקיע כמה שעות רצופות של משחק. כל ימי השבוע למעט שישי שבת ניתנים לבחירה. (לכל אחד אפשרות לבחור כמה ימים במקביל) Weekly cups ועוד סוגי תחרויות והעדפות לגביהם יפורסמו בהמשך. דעתכם היא שתקבע. בהצלחה לכל הימים ! ODC = One Day Cup תחרות שמתפרסת על גבי יום שלם לרוב של 8 קבוצות ולפעמים מכילה יותר 16 32 ... התחרות מתקיימת לפי שיטת גביע, מנצח עולה שלב מפסיד יוצא מהתחרות. Weekly Cup תחרות כמו ODC שמתפרסת על גבי שבוע שלם, כאשר כל יום משחק בית או שלב מתחרות. יתרונות וחסרונות: ODC שעות קבועות מראש, מחייב את הקבוצה להיות זמינה למ…

  6. Started by Mike-,

    המשחק הוא משחק מרוצים אומנותי "אבסטרקטי" קטן ופשוט. בעקרון המשחק הוא "Pay what you want" ז"א שהוא חינמי ויש אפשרות לשלם עליו כל סכום שרוצים. אם תמונה שווה אלף מילים, הסרטון הבא שווה הרבה יותר. דף הבית: http://www.proun-game.com

    • 2 תגובות
    • 892 צפיות
  7. Started by IG,

    מישהו יודע מתי אמור לצאת ההמשך למשחק הזה?

    • 7 תגובות
    • 892 צפיות
  8. מפיצת המשחקים נכנסת למצב רוח חגיגי ומשיקה חבילת מסתורין נוספת שכוללת חמישה כותרים בשווי כולל של מעל ל-80 דולר, שנמכרים במחיר של 10 דולר בלבד אם יש לכם כמה עשרות שקלים וחיבה להפתעות – אתם מוזמנים לנסות את מזלכם במסגרת חבילת משחקים "אלמוניים" חדשה של Square Enix היפנית לרגל חג הפסחא, שמהווה המשך של מסורת אותה היא התחילה אי שם בשנת 2013. כמו בסיבובים הקודמים, גם הפעם הקונספט הוא פשוט למדי – אתם מוזמנים לשלם סכום של 10 דולר (או 6.5 יורו) בחנות המקוונת של המפיצה, ובתום תקופת הזמינות, ביום שני ה-21 במרץ, תקבלו קודים של פלטפורמת ה-Steam לחמישה משחקים שאת זהותם אתם לא יודעים, כאשר ההבטחה היא לשווי שוק מלא של מעל ל-80 דולר למוצרים אלו. דיל מעניין – במיוחד אם ספריית המשחק…

    • 0 תגובות
    • 892 צפיות
  9. Started by guitarsuite,

    שלום לכולם ! אני מנסה להפעיל את המשחק כבר שעה ולא מצליח התקנתי והכל טוב ...המשחק התעדכן דרך האינטרנט אבל הוא לא עולה לי.. כשאני לוחץ על הקובץהפעלה המחשב חושב כמה שניותוזהו ממשיך כאילו כלום... מזה? תודה מראש.

    • 1 תגובה
    • 892 צפיות
  10. Started by zam,

    אם יש כבר דיון כזה אז אני מתנצל מראש כי לא ממש מצאתי אחד כזה. יש לי paypal ועדיין לא יצא לי להשתמש בו. לצורך העניין אני רוצה לקנות את המשחק Dragon Age: Origins אני אשמח לעזרה.

    • 4 תגובות
    • 892 צפיות
  11. Started by Bah_gots_pIII_450,

    תסתכלו באתר של Blizzard ותראו שהPatch הראשון כבר יצא יום לפני המשחק. המתכנתים שם עד כדי כך סניליים?

  12. Started by Black Knight,

    יש דבר כזה? איך אפשר לאפשר את זה? שני אנשים באותו מקלדת.

    • 1 תגובה
    • 892 צפיות
  13. Started by INFERNO,

    שלום אנשים יש לי את הגירסה והאחרונה של CS רציתי לדעת איך לפתוח סרבר ולהוסיף עליו בוטים לינקים יעזרו מאוד תודה :AR15:

    • 1 תגובה
    • 892 צפיות
  14. אני מנסה לארח את חבר שלי, כדי ששנינו נוכל לשחק ב-Counter-Strike: Condition Zero, אך הוא מקבל הודעת שגיאה: LAN servers are restricted to local clients (Class C). כששיחקתי עם חבר אחר, הוא איכשהו סידר את זה. אני מבין שצריך פקודה כלשהי, אבל איזו? בבקשה עזרו לי - זה דחוף, אנו רוצים לשחק עכשיו! תודה רבה!

    • 0 תגובות
    • 892 צפיות
  15. Started by Aviv C,

    איך אני מעלה את השוער בקרן ב- FIFA 08? כתוב שצריך ללחוץ על R אבל זה לא עושה כלום.

    • 2 תגובות
    • 892 צפיות
  16. אני לא מוצר שמה בשום מקום אפשרות לשנות את הרזולוצייה וגם תכונות צליל כמו EAX ,DOLBY DIGITAL וכו.. אשמח מאוד אם מישהו יסביר לי איך עושים זאת! ועוד שאלה! יש לי הגה של LOGITECH וכשאני משחק איתו במשחק הנ"ל הפדלים משום מה לא עובדים!!! ואני צריך להתניע עם כפתור שבצד! איך אני מקנפג את ההגה במשחק הזה!!?? תודה מראש.

  17. להורדה לחץ כאן

    • 2 תגובות
    • 892 צפיות
  18. Started by DrayModeAPB,

    מונטאג' קטלני

  19. Started by Tapeworm,

    שלום לכולם, אין לי עצבים לסיים את המשחק אני סתם נהנה לשחק פה ושם אבל אין לי הרבה מכוניות מן הסתם. אני לא מוצא בשומקום צ'יטים לגרסת ה- PC וכאן אני מבקש את עזרתכם. תודה מראש.

    • 2 תגובות
    • 892 צפיות
  20. שלום. יש לי את המשחק פיפא 13 כבר חודש ושהתחלתי לשחק אחרי צאלנג הייתי מקבל את הנקודות שאני אמור לקבל. אבל אחרי איזה 2 צ'אלנג'ים אני מקבל רק FCC 500 ו 0 XP וזה נמשך כבר הרבה זמן למה זה קורה??

    • 0 תגובות
    • 892 צפיות
  21. Started by alex28,

    שלום חברים יש לי בעיה שאני מחשק במשחק העכבר מהבהב! זה בעיה במשחק או בכרטיס מסך שהוא HD3650?

  22. Started by SlimShady_1,

    מכירים את הרגעים הנוסטלגיים האלה שבא לכם לשחק משחקים ישנים כמו Volfied או SkyRoads דברים כאלה... אז אני צריך עזרה לזהות שם של משחק... זה משחק שאתה מקבל מין כלים כאלה... ואתה יכול להתעלל במסך של הווינדוס.. עכשיו ניסיתי לחפש קצת... באתר של Masagames.f2s.com שזה אתר בעברית של משחקים נוסטלגיים ... אבל לא מצאתי... אני ישמח אם מישהו יוכל להגיד לי מה שם המשחק... לא משנה גרסה אם גרסה אחרת, רק אותו עיקרון... תודה :-*

    • 7 תגובות
    • 892 צפיות
  23. Started by ZorD,

    בזמן האחרון כבר נימאסו עלי כל משחקי ה3D Shooter למיניהם ורציתי משחקים בסיגנון שונה, חשבתי על משהו בכיוון משחקי מטוסים, אסטרטגיה ומכוניות אך לא בסיגנון של NFSU אלא יותר בסיגנון של GT (שהיה לPS1 בימי קדם..) משהו עם מכוניות שאפשר ליקנות להם חלקים שיש מרוצים ומרוויחים כסף וכו" אשמח להמלצות שלכם לגבי משחקים בתחומים הנ"ל Thanks

    • 0 תגובות
    • 892 צפיות
  24. Started by The Dom,

    נכנסתי לשרת מסוים והכול רץ חלק פינג סביר והכול. כשאני מסתכל על המפה או מטייל בה ללא רכב אני רואה שהכול בסדר, אך כשאני יורה/רואה ארטילריה(עשן של ארטילריה ואבק)/טס במטוס ורואה את הסילון שלו/טס במסוק ויורה על מים או כול דבר אחר - אני פשוט רואה את האפקט מטושטש + כול מיני ריבועים כחולים צהובים ואדומים. :-\ ז"א למשל אני טס במסוק ויורה עם הרובה שלו על המים, והמים אמורים טיפה לעלות או לקפוץ, וכשהמים עושים את זה אני רואה חצי מהאפקט של המים ומלא נקודות אדומות כחולות וצהבות עם השפריץ הזה. או למשל כשאני רואה את האבק של הארטילריה פשוט במקום שאני יראה את זה במראה אחיד- אני רואה את העשן בתור קוביות+ נקודות בצבעים אדום צהוב וכחול. יש לי עד עכשיו המשחק רץ על ההגדרות הכי גבוהות בלי בעיה וב…

    • 8 תגובות
    • 892 צפיות

דיונים חדשים בפורומים