משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
אז ככה... היה לי את ג'י טי איי מותקן במחשב שלי הכל טוב ויפה, עד שהחלטתי להתעסק יותר מידי עם אובר קלוק והג'י טי איי לא עבד פיתאום וגם לא האנטי וירוס ועוד כמה תוכנות... עכשיו החזרתי את האובר קלוק למצב הקודם שלו ואני לא מצליח להתקין את הג'יטיאיי מבלי לקבל הודעת שגיאה כל כמה שניות :-\ [attachment deleted by admin]
-
- 0 תגובות
- 895 צפיות
-
-
חברה יש לי אתה משחק PURE עכשיו שכשהייתי משחק בו בXP הוא היה עולה מה זה מהר...וזמני הLOADING היו ממש קצרים עכשיו כשיש לי ויסטה והתקנתי את PURE כל פעם יש לי LOADING של איזה דקה דקה וחצי וזה ממש מעצבן....למה אני צריך להמתין כל כך הרבה?? עריכה: עוד פרט ששכחתי לציין הוא שזה לא יצר לי קיצור דרך בתיקיית משחקים... הרי זו תיקייה מובנית בויסטה שאחרי שמתקינים משחק מסוים יש שם את קיצור הדרך שלו עם דרישות המשחק וכל השטויות האלה פשוט זה יורת יפה מה שאני עשייתי זה יצרתי ידנית אבל לא רואים את האייקן יפה עם דרישות המערכת (מקווה שאתם מבינים למה אני מתכוון) רק אציין שהמשחק עובד חלק רק שזמני ההמתנה מאוד ארוכים משום מה...
-
- 1 תגובה
- 895 צפיות
-
-
יש לי 60 fps במשחק , שזה נחשב כ-fps בינוני בסי אס . ישנם דרכים להעלת ה-fps ? מפרט: amd 4600 d.c 1gb gf 8500
-
- 10 תגובות
- 895 צפיות
-
-
לא מצליח להחליף דברים ב inventory,לחצתי על TAB ולא מצליח לשנות
-
- 7 תגובות
- 895 צפיות
-
-
קניתי את FSX deluxe edition ובסוף ההתקנה אני מקבל הודעת שגיאה 1722 מישהו יודע מה אפשר לעשות? תודה.
-
- 1 תגובה
- 895 צפיות
-
-
חדשות טובות למזילי הריר למינהם http://e3.gamespot.com/story/6210583/crysis-2-ps3-360-pc-bound
-
- 4 תגובות
- 895 צפיות
-
-
מישהו שיחק ? עריכה : http://www.gamespot.com/pc/strategy/caesar4/index.html?q=caesar%204
-
- 3 תגובות
- 895 צפיות
-
-
שלום... אני מחפש אתר ישראלי שמוכר משחקים מקוריים.. ולדיוק אני מחפש אתר שמוכר תמשחק FARCRY למחשב.. כי אני מעוניין לקנות כמות משהו כמו 10-15 שיהיו מקוריים! תודה רבה
-
- 1 תגובה
- 895 צפיות
-
-
להפתעתי הרבה שוחרר היום הדמו של OVERLORD 2 משחק ההמשך למשחק באותו שם שהיה תענוג לשחק ומשעשע ביותר וכלל מספר רעיונות מקוריים מאוד הדמו שוקל 972MB אאל"ט ואפשר להוריד אותו מפה http://www.fileshack.com/file.x/14574/Overlord+2+Demo
-
- 2 תגובות
- 895 צפיות
-
-
היי, עד היום לא שיחקתי בכלום להוציא סוליטייר.... ואולי FIFA ו DOOM לפני הרבה שנים אני מבקש המלצה למשחק עם גרפיקה יפה (ישוחק על מסך גדול). שיהיה משחק אקשן יחסית ו/או אסטרטגייה (יריות, מירוץ מכוניות, ספורט או משהו דומה - לא FIFA ודומיו, לא סימולטורים) החומרה שלי לא משהו.. ATHLON XP 2400+ 768MB, ATI X1600PRO 256MB... אז אני מניח לא משחק מהדור האחרון חשוב: שהמשחק ירוץ מה-HD - כי אין למחשב כונן DVD (מחשב סלוני קטן רק עם חיבור רשת) (יש לי כיום רק עכבר אלחוטי, אני מניח שאני חייב לפחות לקנות מקלטת אלחוטית לצורץ שליטה) הכוונה היא לנסות להכנס לתחום המשחקים... אז צריך משחק "ממכר" שנכנסים אליו מהר (לא עלילה מסובכת וארוכה) אני *ממש* לא מכיר משחקים, אז גם המלצות על המשחקים הכי …
-
- 10 תגובות
- 895 צפיות
-
-
-
קניתי את הדיסק המקורי, התקנתי את הסטים, והבעיה שהמשחק לא עולה וניתקע על המסך Preparing to launch call of duty. מה עליי לעשות? עריכה - עכשיו שמתי לב שבSTEAM זה ניתקע על 45%...
-
- 0 תגובות
- 894 צפיות
-
-
שלום לכולם , כבר הרבה פעמים שאני נכנס לשרת mix יש בלגן די גדול מה יש שם אפרט בפרטי כי זה לא רלוונטי פה, מכיבן שיש לי ניסיון והייתי כבר אדמין חשבתי לעצמי אם תתתנו לי גישות (אדמין) לנסות לשפר קצת את הסרבר חשוב לי לציין שיש לי ניסיון רב בתחום והייתי אדמין בקהילות אחרות פה עוד לא יצא לי. אשמח אם תענו לי בהקדם האפשרי
-
- 0 תגובות
- 894 צפיות
-
-
היי אתמול{יום ה'} קניתי ליומולדת ג'ויסטיק freedom 2.4 האלחוטי סבבה אז באתי הביתה התקנתי את מה שצריך כולל את ה directx עכשיו אני בא להמריא על המסלול אז אני מגלגל את ה-thrrotle למעלה ולא נוגע בג'ויסטיק עצמו והוא זז לבד שמאלה כל הזמן ככה בלי שאני אגע בו אז מה לעשות??
-
- 4 תגובות
- 894 צפיות
-
-
שלום, חבריי ואני רוצים לשכור שרת לקראת יציאתו של חבילת המודים Feed the beast החדש שהולך לצאת לMinecraft. למישהו יש נסיון עם שכירת שרתים, מלבד המחיר ומיקום השרת, מה עוד עליי לבדוק? תעבורה? נפח? תודה מראש.
-
- 2 תגובות
- 894 צפיות
-
-
לא יודע אם קיים ת'רד כזה אבל רק רציתי להגיד לך מזל טוב על המינוי... אגב מה קרה לאי טי?
-
- 7 תגובות
- 894 צפיות
-
-
החבילה החדשה של מיזם ה-Humble Bundle מאפשרת לכם לקבל את המיטב של סדרות המשחקים Company of Heroes, Total War ו-Dawn of War במחיר של 12 דולרים או פחות שבוע חדש בפתח – ואיתו עוד חבילת משחקים נהדרת ומשתלמת מאוד מבית מיזם ה-Humble Bundle הפופולרי, שממשיך להפתיע אותנו. כעת, החבילה מתרכזת במיטב משחקי האסטרטגיה אשר נמצאים בבעלותה של חברת סגה (Sega) היפנית, אשר הפכה לכוח עולה ומשמעותי מאוד בסצינה הזאת כשרכשה את המפתחת האמריקאית Relic. מי שיבחרו לשלם דולר אחד בודד או יותר, יזכו לקבל חבילה נהדרת עם המשחק Company of Heroes ושתי חבילות ההרחבה שלו, המשחק Warhammer 40,000: Dawn of War ושלושת חבילות ההרחבה שלו, המשחק Medievil 2: Total War וחבילת ההרחבה שלו, המשחק Rome: Total Wa…
-
- 0 תגובות
- 894 צפיות
-
-
איזה משחקי DX10 יצאו כבר, נכון לעכשיו? BIOSHOCK LOST PLANET מה עוד ?
-
- 2 תגובות
- 894 צפיות
-
-
הנה המייל המדובר : אז מצד אחד - יש כמעט חודש שאפשר לשחק חינם. מצד שני - השרתים נופלים בפברואר. אני חושב שזה קצת מדכא - מצד שני המשחק לא היה טוב במיוחד. נראה לי שקשה לעמוד בסטנדרטים של WOW.
-
- 4 תגובות
- 894 צפיות
-
-
שלום יש לי בעיות עם החיבור לסרברים הבעיה קוראת לסירוגין. לפעמים שאני מחפש סרבר פשוט כל הרשימה מופיעה לי על אפס כאילו אין חיבור בכלל דוגמא: (וזה קורה לי הרבה) מקווה שתוכלו לעזור לי תודה מראש
-
- 7 תגובות
- 894 צפיות
-
-
אני לא יודע מה זה, ניסיתי את מה שאני יודע...בבקשה תעזרו לי.
-
- 6 תגובות
- 894 צפיות
-
-
המשחק החדש בסדרה המפוארת יקח אותנו אל יוון העתיקה, ואל הלוחמים הנודעים ביותר בעולם העתיק לכתבה
-
- 1 תגובה
- 894 צפיות
- 1 follower
-
-
עד היום לא שמענו אפילו רמז על כך ממקורות רשמיים - אך נתון שנתפס בעיניים חדות דווקא ב-LinkedIn מעיד על כך שיש תקווה כי משחק הפעולה ההיסטורי המדובר יושק גם ל-PC ולא לקונסולות בלבד לכתבה
-
- 2 תגובות
- 894 צפיות
- 1 follower
-
-
יש לי את המשחק המקורי של UT2K4 והורדתי את המוד KILLER FLOOR מאחד האתרים של UT התקנתי והוא לא מפעיל לי אותו... קיצר,יש מישהו שיודע איך להתקין מודים בUT2K4? ולהפעילם
-
- 1 תגובה
- 894 צפיות
-
-
שלום לכולם אני מחפש איזה מישחק ישןן מאוד אני לא זוכר כול כך הרבה אני זוכר שכול המישחק היה כמו פלסטלינה כזואת ואתה כמו בובה כאזות שהולכת מצחיק ואתה עושה כול מיני משימות אני זוכר כמה מסימות אני זוכר שבהתחלה היה כמו משימה כזואת שאתה תקוע בבור ויש חבל ואם אתה מחזיק את החבל הדלת ניפתחת ואז תוכל לעבור היה מסימה שיש כמו פאזל כזה ואתה צריך לעשות בצורת H ושאתה עושה הדלת ניפתחת אני זוכר כמו שלב שהיה תיבת נגינה אתה מנגן ופיתאום יוצאת מיפלצת כאזות ואייי אני חייב תמישחק הזא תודה למי שמכיר ויוכל לעזור
-
- 9 תגובות
- 894 צפיות
-


