עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. אני צריך המלצות לקניית משחקים חדשים וחזקים תודה מראש! 19 אנשים נכנסו ואף אחד לא יכול לכתוב?

    • 8 תגובות
    • 896 צפיות
  2. Started by IlanF,

    אני מדליק את המשחק, רציתי להמשיך אותו.. ומה אני רואה כשאני לוחץ LOAD? אין שמירות!!! יש משהו לעשות חוץ מלהתחיל את המשחק מחדש? באיזה תיקיה המשחק שומר את המשחק? אולי אני יכול לשחזר אותו...

    • 7 תגובות
    • 896 צפיות
  3. Started by kub,

    למזלייייייייייי הרב שמרתי במחשב של אחי את השמירה שלי בNFSU2 עם האימפרזה המדהימה שלי אבל עשיתי פורמט ועכשיו אין שם כלום איך אני שם את השמירה שלי במשחק?? תודה רבה

    • 0 תגובות
    • 896 צפיות
  4. מוכנים להציל את המין האנושי בשנית? הכותר החדש בסדרת האסטרטגיה הנודעת נוחת בנובמבר הקרוב, ומבטיח לשדרג את כל מה שאהבתם ב-Enemy Unknown משנת 2012 לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%a0%d7%a7%d7%9e%d7%aa-%d7%94%d7%97%d7%99%d7%99%d7%96%d7%a8%d7%99%d7%9d-xcom-2-%d7%9e%d7%92%d7%99%d7%a2-%d7%91%d7%9c%d7%a2%d7%93%d7%99%d7%aa-%d7%9c%d7%9e%d7%97%d7%a9%d7%91%d7%99%d7%9d-%d7%94%d7%90/

    • 1 תגובה
    • 896 צפיות
  5. Started by ohadedwi,

    מישהו יודע אולי מתי או האם יש תכנון, להוציא משחק המשך לTotal Overdose שהוא בעצמו (הראשון) משחק אקשן מדהים!!!, אבל קצר ומאכז בגרפיקה! תודה רבה!!! נ.ב- לכל מי שחיפש תהגדרה ל"משחק כיפי" תתחילו לשחק במשחק המטורף הזה. [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 896 צפיות
  6. http://www.kotaku.com/gaming/wii/wiis-banging-drum-demo-174868.php :

    • 4 תגובות
    • 896 צפיות
  7. http://www.gamershell.com/download_11942.shtml המשחק המלא !!!פצצה מצחיק ומשעשע!!! לכל חובבי האסטרגיה...עכשיו לא הבנתי למה זה בחינם למרות שהוא דיי ישן .... יש מולטי למי שמעוניין בואו נשחק כולם...תעשו אימון לפני שתתחילו לשחק ככה יהיה לכם יותר מובן....

    • 4 תגובות
    • 896 צפיות
  8. Started by THE KING,

    למי שיש אתר בוא יש את הקראק למישחק Us_Open_2002-iMMERSION אז בבקשה שיביא לי את האתר או מישהו שיש לו את זה במחשב שיגיד לי מאיפה הוא השיג

    • 1 תגובה
    • 896 צפיות
  9. Started by Salwaby,

    מדובר על DLC שמציע אפשרות משחק Single חדשה לגמרי. מפה חדשה לגמרי שכוללת גם שינויים גרפיים קטנים, עם 6 קלאנים שונים בתקופת זמן מוקדמת מהמקורי. השינוי הוא די קיצוני, נוספו המון יחידות חדשות (מכל הסוגים, גם גיבורים), נוספו סוגים שונים של סוכנים ועוד ... המשחק דורש את המשחק המקורי מותקן. הוא עולה 10$ כרגע, ויוצא כנראה בסוף החודש. לפרטים נוספים: http://www.totalwar.com/shogun2/rise-of-the-samurai Steam pre-purchase: http://store.steampowered.com/app/34344/ (תראו את הסרטון בדף הסטים)

    • 0 תגובות
    • 896 צפיות
  10. Started by fenix21,

    אני בטוח שיש עוד אנשים שלא מוצאים את עצמם שייכים לקבוצה כלשהי בguilds wars2///מחפש שותף/שותפים לפתוח גילדה חדשה בעולם GUUNERS WORLD כינוי: crixus yosi avioz :hi:

    • 0 תגובות
    • 896 צפיות
  11. Started by MBN,

    למי שלא הבין MMORPG אומר: Massive Multiplayer Online Role Playing Game עדיף איזה משחק בתקופה עתיקה... אתם יודעים חרבות קשתות קסמים וכו... אממ... קיצר משהו שיכול בקלות להעביר איזה שעה שעתיים ביום... וחשוב להזכיר שיהיה חינם... עם משכורת צבאית אני לא יכול להרשות לעצמי יותר מידי...

    • 4 תגובות
    • 896 צפיות
  12. שאני נכנס למשחק אני רואה רק את המקלדת ולא את השלט כך שאני יכול לשחק רק נגד המחשב. למישהו יש פתרון? תודה

    • 1 תגובה
    • 896 צפיות
  13. היי, כבר תקופה די ארוכה שלא שיחקתי בשום דבר, והתחלתי להתגעגע לתחביב הזה שהזנחתי. די מיציתי את משחקי הפעולה הצבאיים כמו Call Of Duty וBattlefield, ומתחשק לי לנסות משחקי פעולה יותר אורבניים, מהסגנון של GTA. פשע מאורגן, משטרה, מכות, דקירות וכו'... אשמח להמלצות מהסוג הנ''ל משנת 2008 עד היום תודה!

    • 2 תגובות
    • 896 צפיות
  14. פלטפורמת ה-Steam לא מפסיקה לצמוח וחוגגת 67 מיליון משתמשים רשומים פעילים באופן חודשי ברחבי הרשת לכתבה

  15. יש להם אתר ? תודה

    • 0 תגובות
    • 895 צפיות
  16. אני מחפש את המשחק הזה ב50 ש"ח בערך היו לי חברים שקנו במחיר הזה ... עם מישהו מכיר מקום אז בבקשה תביאו פרטים ועם אני קונה את"בלו שיפט" וי שמה סיריאל אז הוא יעבוד גם כן על CS? תודה

    • 10 תגובות
    • 895 צפיות
  17. או שיש איזה אחוז קטן שאפשר לעשות משהו? יאלהה איזה באסהה אני משחק בזה כל יום .

    • 6 תגובות
    • 895 צפיות
  18. Started by yotam360,

    יש לחבר שלי מישראל PSP שהוא קנה מארה"ב והוא רוצה לקנות משחקים מישראל... האם הוא יכול לקנות משחקים מישראל???

    • 9 תגובות
    • 895 צפיות
  19. Started by David_Beckham,

    אני רוצה לשחק נגד חבר איך אני עושה .. מה אני צריך קוד של מולטיפלייר ?

    • 7 תגובות
    • 895 צפיות
  20. Started by sMoCHTa,

    EA שיחררו לפני זמן קצר כמה תמונות של המשחק החדש בסדרה! הנה כמה מהם:

    • 9 תגובות
    • 895 צפיות
  21. אני מחליף מחשב.....וחושב להשאר עם הכרטיס הזה..... נגיד FIFA 2005 ...אפשר ? תודה.

    • 9 תגובות
    • 895 צפיות
  22. Started by elad76,

    התקנתי תמשחק...שמתי על הגדרות הכי נמוכות על 1024 בלי כלום...וזה עובד לאט...זה 60..אני לוחץ על C והוא עושה את הקטע הזה עם היד והFPS יורד ל17... מה הקטע<???

    • 6 תגובות
    • 895 צפיות
  23. Started by Voodude,

    אחרי שקבלתי את המחשב בחדש החלטתי לבדוק אותו במשחקים, והשאלתי מחבר שלי את המשחק Prince of Persia: Sands of Time. התקנתי DirectX 9 אתחלתי את המחשב והתחלתי להתקין את המשחק. בערך במצב של 50 אחוז ממהתקנה, ההתקדמות נעצרת ולאחר כמה שניות מופיעה שאיגה בהמשחק מאבחן שמקורה בהגדרות הוידאו. הדבר מוזר לי כי המחשב עצמו רץ חלק, ומותקן עליו Catalyst 4.1. כשניסיתי להסיר את המשחק (גם דרך Unistall וגם דרך לוח הבקרה) המערכת סרבה להסיר אותו, וכאשר ניסיתי להתקין מחדש נתקלתי באותה בעיה, מה לעשות?

    • 6 תגובות
    • 895 צפיות
  24. Started by GZA3,

    שלום לכם, אני צריך קונפיג טוב ל CS:S עם כרטיס מסך X850XT PE משום מה ה FPS שלי הוא רק 80 (!)

    • 0 תגובות
    • 895 צפיות
  25. Started by Omerole,

    יש לי את KE מותקן על המחשב איפושהו (לא נכנס לזה נכון...) ואני רוצה לשחק באונליין אז אני רוצה לקנות את המשחק.. אם אני אקנה את הגרסה הרגילה אני אוכל להתקין את הKE עם הcd-key שלה? אם לא איזה תוספות אני יכול לקחת מהKE שמותקן אצלי עכשיו ולהדביק במשחק המקורי? מפות למשל יעבדו? KE= Kane Edition למי שלא הבין..

    • 4 תגובות
    • 895 צפיות

דיונים חדשים בפורומים