משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
שלום, רציתי לשאול, לאחר שאני מוריד את המשחק, אפשר לצרוב אותו לדיסק?
-
- 8 תגובות
- 898 צפיות
-
-
קניתי fm7 בmicrosoft store בלתי אפשרי לשחק בזה כי בזמן מסלול יש קפיצות קירטועים כאלה כל כמה שניות חיפשתי הרבה באינטרנט ומצאתי פתרון שאפשר לבטל חלק מהליבות במעבד דרך מנהל המשימות בזמן משחק ואז זה פועל חלק. השאלה שלי האם זה בטוח לבטל ליבות ונגיד להשאר עם 2 או 3 בזמן משחק ? אני שואל את כי אני לא רוצה שחס וחלילה יקרה משהו למעבד שלי אני רוצה להיות בטוח לפני שאני עושה את זה תודה מראש לעונים
-
- 2 תגובות
- 898 צפיות
-
-
אז ככה: 1) לפני שאני מתחיל לשחק יש סרט ואני פשוט לא מצליח להעביר אותם (לא משנה על מה שאני לוחץ!) ואז אני נאלץ לראות סרט של איזה 10 דקות לפני שאני מתחיל לשחק וזה ממש ממש מעצבן אז מישהו אולי יודע איך אפשר להעביר את הסרט או למישהו יש פיתרון אחר בשבילי? 2) בשלב הראשון אני מסתובב במקום הזה אני מצליח להרוג את כולם, אבל אין המשך כלשהוא מישהו יכול להסביר לי מה לעשות? ???
-
- 3 תגובות
- 898 צפיות
-
-
קודם כל, אני לא מצאתי פורום מתאים יותר מזה, למרות שהבעיה הזאת מתאימה לפורום תמיכה טכנית(לא של חומרה). אז ככה, בכל פעם שאני מתקין משחק, גם על משחקים שהוצאתי 200+ ש"ח בשביל עותק מקורי, וגם על הורדות פרטיות, אני מקבל הודעת שגיאה עם הכותרת CRC Error, הינה תמונה: בנוסף לזה, אם אני מוריד קובץ rar ששוקל 50+ מגה ואני מחלץ מתוכו את התוכן אני מקבל הודעה זהה "ארכיון מקולקל". אני שוב יגיד, זה קורה תמיד, אני אפילו ניסתי להתקין במחשבים אחרים בשביל לראות אם מדובר בדיסק פגום, אבל התשובה שלילית. אני אודה מאוד מאודד למי שיעזור לי, זה פשוט משגע אותי.
-
- 4 תגובות
- 898 צפיות
-
-
מיקרוסופט חושפת את מלוא היכולות של הקונסולה החדשה שלה, מבחוץ וגם מבפנים לכתבה
-
- 0 תגובות
- 898 צפיות
- 1 follower
-
-
http://www.gamershell.com/pc/loki/screenshots.html?id=23 נראה מדהים... מישהו יודע אם זה דורש DX10?
-
- 7 תגובות
- 898 צפיות
-
-
שלום!!! רציתי לדעת איך אפשר להקטין את הכוונת בCS:CZ וגם בCS1.6 תודה
-
- 2 תגובות
- 898 צפיות
-
-
כן , החלטתי לחזור אחורה קצת , ולגמור את המשחק הזה כמו שצריך פעם שעברה (לפני שנה אולי) הפסקתי באמצע :\ בכל מקרה , הסנסטיביטי של העכבר לצדדים מצו יינת אבל שאני מוזיז אותו למעלה ולמטה (בצורה אנכית) הוא זז כמו מטורף , ממש לא מאוזן עם האופקי. שאני מוריד את הסטנסטיביטי , אז שוב פעם , אופקי זז לאט מידי , ואנכי עדיין מהר מידי. אין תיאום וקשר בינהם. למישהו יש מושג? איזה פא'ץ שמתקן את זה ? thankkkkkk you :-*
-
- 1 תגובה
- 898 צפיות
-
-
אני סיימתי אותו עם הסוף הרע למה הקשבתי לאטלס ואחריי זה סיימתי עוד פעם אבל עם הטוב ואחשב אני עומד לסיים בפעם השלישית כנראה עם הסוף הטוב אייזה סוף היה לכם?
-
- 12 תגובות
- 898 צפיות
-
-
מישהו זוכר לפניי כמה שנים טובות (לפחות איזה 8 נראה לי) היה משחק עם "גרפיקה" מוזרה כזו, והיה צריך לעבור עם הכדור מלכודות בעזרת חוטים. יכול להיות שהיו כמה סוגים של כדורים כאלה? (מן יצורים מוזרים)... אם יש לכם מושג איך קוראים למשחק תרשמו פה בבקשה. ואם משהו לא מובן תשאלו, כי הזכרון שלי לא משהו...
-
- 4 תגובות
- 898 צפיות
-
-
שלום חברים, רציתי לדעת אם ישנה קהילה פעילה למשחק CSS? שיחקתי פעם 1.6 והבנתי שהוא דיי מת לכן אני שואל על Source. חיפשתי CD-KEY זול לקנייה ומצאתי את זה: http://www.iamcdkey.com/index.php?main_page=product_info&products_id=630 מכירים את האתר הזה? הוא אמין? תודה על העזרה =]
-
- 0 תגובות
- 897 צפיות
-
-
הגעתי לשלב שאני צריך להיכנס לכלא ולהרוג את הפוליטיקאי הרגתי אותו ואני צריך לצאת החוצא ורני לא מצליח אני מנסה מהדרך שהגעתי בא אבל הוא לא יורד לביוב
-
- 3 תגובות
- 897 צפיות
-
-
נזכרתי במשחק ששיחתי לפני המון שנים שאתה דמות כזאת שעוברת בין חדרים ועונה על כל מני שאלות מתמטיות וכשאתה עונה נכון אתה מקבל חלקים למין מכונית שאתה בונה ולבסוף אתה מתחרה. כשאתה מנצח נפתח לך סטייג' חדש. מישהו זוכר איך קוראים למשחק הזה?
-
- 2 תגובות
- 897 צפיות
-
-
הנחות של 25 אחוז על GTA V, Fallout 4 וכותרים חמים אחרים - עכשיו בחנות המקוונת Green Man Gaming לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/%d7%90%d7%a1%d7%95%d7%a8-%d7%9c%d7%a4%d7%a1%d7%a4%d7%a1-batman-arkham-knight-%d7%91%d7%94%d7%a0%d7%97%d7%94-%d7%a9%d7%9c-40-%d7%90%d7%97%d7%95%d7%96-%d7%9c%d7%96%d7%9e%d7%9f-%d7%9e%d7%95%d7%92%d7%91/
-
- 0 תגובות
- 897 צפיות
-
-
יש לי התקנה של פולאאוט עם קצת מודים וקווסטים שהם מודים. המשחק הוא מסטים. איך אוכל להעביר את השמירות שלי להתקנה נקייה של חלונות?
-
- 4 תגובות
- 897 צפיות
-
-
אהלן חברה, אני מחפש משחקים טובים למולטי פלייר כמו שר הטבעות שובו של המלך או אקס מן לג'נדס 2 וכו' אפילו משהו בסגנון קראש בנדיקוט יהיה סבבה, עדיף עם תמיכה בג'וייפדים ולPC יש הצעות? גם סתם משחקים טובים לרשת יתקבלו בברכה העיקר שליותר משחקן אחד
-
- 8 תגובות
- 897 צפיות
-
-
סימולציית מירוצים ל PC, בסגנון גראן טוריסמו ופורזה, רק הרבה יותר מוצלח עם התנהגות מציאותית וגרפיקה פסיכית שטרם נראתה... אולי בפס4\אקסבוקס one. המשחק עדיין בשלב פיתוח אלפא, אבל מתקדם בצעדי ענק אל עבר תאריך השחרור, אי שם בסוף 2013, תחילת 2014. לפני כשנה, שילמתי 25 יורו כדי להשתתף בפרוייקט ואני חייב להגיד שאלו ה 25 יורו הכי טובים שבזבזתי על משחק. מקבלים עדכונים מדי שבוע, ובאיזשהו שלב התחיל גם המולטיפלייר שיכול להכיל עד 64 שחקנים על מסלול אחד! לצורך המחשה של היכולת הזאת, מדי פעם מתקיימים בפורום הפיתוח מפגשי אונליין על מסלול הנרברגרינג וכזאת כמות של שחקנים! זה פשוט מדהים כל פעם מחדש. כמו טרק-דיי כזה, שעושים במציאות. כל המכוניות וכל המסלולים ממודלים עד הפרט\הבורג האחרון! ניתן…
-
- 2 תגובות
- 897 צפיות
- 1 follower
-
-
בזמן האחרון בה לי לשחק באיזה משחק סגנון sandbox ו- 4X שיחקתי בדי הרבה בזמנו אבל לא במשהוא מהתקופה האחרונה המשחקים שכן שיחקתי ודי אהבתי 4X civilization sins of the solar empire משחק גדול אבל נמעס ממש מהר stronghold נראה לי שרק בראשון settelers כמעט בכולם (2 המקורי היה הכי טוב וקשה, החידוש שלו סתם גרוע) Sandbox tropico 1,2 סידרת simcity Theme Hospital האגדי היה משחק בשם holiday ממש ישן אבל די אהבתי אותו טוב לא עולה לי לראש עוד משחקים אבל אני בטוח שיש עוד כמה ובבקשה אל תמליצו לי על sims , המשחק הזה הוא הרוע בהתגלמותו
-
- 8 תגובות
- 897 צפיות
-
-
אני מחפש לקנות משחקי PS2 (לא חובה חדשים..) במחירים זולים. תודה מראש ד"א - אני לא מחפש שיתנו לי הצעות כאן, אני צריך שיתנו לי לוח מכירות עם משחקים יד שניה או משהו כזה..
-
- 0 תגובות
- 897 צפיות
-
-
לקראת עונת הלאדר החמישית שנפתחת עוד שבוע בליזארד מפרסמת את השינויים ל"בריכת המפות" כרגע רק שינויים לרשימת המפות של 1על1 מצויינים, לא ברור אם זה אומר שאין שינויים לשאר מצבי המשחק (2על2, וכו') או שהם יפורסמו בהמשך. בתוכן ההכרזה שלה בליזארד מציינת שבעונה הרביעית הם הוסיפו מפות שמתאימות לטורנירים ולדעתם זה היה מהלך טוב ולכן הם מוציאים מלאדר את 2 המפות שנשארו שהם לא מתאימות לטורנירים ומוסיפים 2 שלדעתם כן מתאימות. המפות שהוצאו: Abyssal Caverns Nerazim Crypt המפות שהוספו: Arid Plateau (לחצו על התמונה לצפייה בגרסה מוגדלת) Arid Plateau היא מפה עם 2 מקומות התחלה בלבד, צד שמאל למעלה נגד צד ימין למטה ככל הנראה. בתיאור המפה בליזארד מציינת שהמרחק ההליכה בין הבסיסים ההתחלת…
-
- 2 תגובות
- 897 צפיות
-
-
היי אני מקווה שאני לא עובר על חוקי הפורום שלום לכולם כמו שהכותרת אומרת יש לי MW2 מקורי עם דיסק קופסא והכל ואני מעונייןלהחליף ב BFBC2 אפשר להחליף גם רק את הסידיקי, אין לי בעיה עם זה פשוט מאסתי ב MW2 ואני רוצה לנסות את BF
-
- 4 תגובות
- 897 צפיות
-
-
שקובץ MSS32.DLL חסר, אך הוא קיים במחשב. מערכת הפעלה PRO WINXP התקנות חוזרות של המשחק לא עזרו. במחשב אחר אין את הבעיה הנ"ל, המשחק הותקן במחשבאחר עם אותו הדיסק ללא בעיות. מישהו מכיר / נתקל בבעיה הנ"ל? תודה
-
- 6 תגובות
- 897 צפיות
-
-
התקנתי את המשחק ואני לא רואה את סמן העכבר יש לי עכבר אופטי של מיקרוסופט למישהו יש מושג מה יכול להיות? זה די מעצבן כי אי אפשר לשחק בכלל ככה זה די דחוף תודה!!!
-
- 0 תגובות
- 897 צפיות
-
-
שלום לכולם! קבלתי היום נוסטלגיה ורציתי לשחק באיזה משחק ישן וטוב ואז נזכרתי ב-FALLOUT! מצאתי את הדיסק הכנסתי אותו לסידירום ורציתי להתקין את המשחק. אבל מה הוא רושם לי שגירסת הווינדוס שלי לא מתאימה נסיתי לחפש PATCH או משהו כזה אבל לא מצאתי..... :s05: מישהו יודע אם קיים כזה PATCH או שחבל לי על הזמן?
-
- 5 תגובות
- 897 צפיות
-
-
אני צריך המלצות לסתם משחקים פשוטים וקלילים להעביר תזמן עם עוד מישהו... יכול להיות רק ל2 יכול להיות גם ליותר. אפילו מייפל סטורי היה לרגע אופציה ככה שכל מה שתציעו יהיה טוב...תודה! [אני יודע שזה כללי מדי...אבל זה באמת כללי]
-
- 3 תגובות
- 897 צפיות
-


