משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
שלום, אף פעם לא יצא לי לשחק ב Half Life 2 וב oblivion אבל אולי בקרוב אני ישחק בהם כי אני אולי אקנה מחשב חדש (שמעתי שהם מצויינים ואני לא רוצה לשחק בהם על המינימום) תמיד אני קורא פה בפורום על איך אתם משבחים את שני המשחקים ואת עלילתם... אז אני רוצה לדעת מה העלילה של Half Life 2 ו- oblivion ?? תודה מראש לעונים...
-
- 9 תגובות
- 902 צפיות
-
-
יוצרי משחק הבאטל רויאל המצליח הטריפו את הגיימרים עם הכרזה פתאומית על "סוף" המשחק בסיום העונה העשירית שלו - בדרך להשקת פרק חדש עם מפה חדשה ותוספות מעניינות למשחקיות לכתבה
-
- 0 תגובות
- 902 צפיות
- 1 follower
-
-
Flyby = 107 Botmatch - 42 ברזולוציה 1024X768 [xp1900, 512DDR, Hercules 8500le]
-
- 2 תגובות
- 902 צפיות
-
-
אני מנסה להריץ את המשחק והוא לא מציג לי כלום על המסך כותב OUT OF FRICUENCY משו כזה ואחרי 20 שניות מתכבה כשאני חוזר לוונדוס המסך נדלק מה הבעיה ? אני לא מוצא את הדיון של המשחק בחיפוש אז פתחתי חדש מקווה שתעזרו תודה מראש בר
-
- 1 תגובה
- 902 צפיות
-
-
המשחק הבא בסדרה היוקרתית של Ubisoft מיועד לנחות בעונת שוברי הקופות של סוף השנהלכתבה
-
- 3 תגובות
- 902 צפיות
- 2 followers
-
-
שלום,קניתי היום את הגיימפאד האלחוטי של הXBOX360 למחשב ואני מחפש המלצות למשקים לשחק איתו..משהו שיותר מתאים לו מאשר לעכבר ומקלדת. אם אפשר מהשנים האחרונות.... עכשיו אלה כל ההמשחקים שיש לי: call of duty 4 crysis bioshock portal half life 2 tf2 doom 3 prey prince of persia 1,2,3 splinter cell 1,2,3 hitman 2 devil may cry 3 civ4 cnc3: tw world in conflict oblivion dark mesiah magic and might need for speed underground 2 enter the matrix marc of chaos איזה משחקים מפה יהיה לי עדיף לשחק עם הגיימפאד? תודה מראש
-
- 9 תגובות
- 902 צפיות
-
-
טוב... BATTLEFIELD2 היה משחק מצוין...הפופולאריות שלו הלכה וגדלה עם הזמן,והמשחקיות רק הלכה והשתפרה.. אבל איפשהו במהלך השנה האחרונה,דייס הצליחו לדפוק את המשחק...פאצ' אחר פאצ' תיקן כמה באגים מינוריים והוסף עוד כמה באגים ממש רציניים...ואם זה לא מספיק-הם גם החליפו את אופי המשחקיות כמו זוגות גרביים משומשים. הפופולאריות של המשחק החלה לצנוח במהירות,ועכשיו אנחנו נמצאים במצב שבו כבר אין בכלל שרתים ישראליים למשחק,ואנחנו צריכים לשחק רק בשרתים מחו"ל...לא שזה כזה משנה-אבל לי אישית זה מפריע שכמעט מכל שרת שני אני נזרק בגלל פינג גבוה [או לחליפין-בגלל שהמשחק מתרסק בעקבות הפאצ' האחרון הדפוק] כל זה היה עוד איכשהו,מתקבל על הדעת...אבל זה כבר הולך באמת לפוצץ מזעם כל שחקן באטלפילד2...: שמועה שהו…
-
- 8 תגובות
- 902 צפיות
-
-
Serious Sam - The Second Encounter!!
-
- 4 תגובות
- 902 צפיות
-
-
שלום.. יש לי את המשחק ריימן הראשון(והטוב מכולם לדעתי) ומערכת הפעלה אקס פי... כנראה הפעם האחרונה שהוא היה מותקן אצלי זה היה במערכת 98.. עכשיו אני לא מצליח להתקין אותו! לא הצלחתי לא עם קומפטביליטי (האפשרות הזאת בתפריט של המאפיינים) ולא עם דוסבוקס... למישהו יש רעיון? בתודה, שי
-
- 3 תגובות
- 902 צפיות
-
-
מעבד סלרון 2.4 גיגהרץ לוח אם אסוס P4-S533-X 512 די.די.אר 333 מגהרץ הרדיסק 7200 אר.פי.אם - 8 מגה באפר כרטיס מסך ג'יפורס4 אמ.אקס 440 - 128 מגה של חברת צ'אינטק טמפרטורת מעבד מתחילה ב45 אחרי כמה דקות משחק עולה ל 54-56 כרטיס מסך מתחמם אבל בצורה נורמלית לפי דעתי, הרכבתי עליו מאורר קטן (מה שלא בא עם המוצר עצמו) אני משחק נגיד בוויס סיטי או מידלנייט קלאב2 אחרי כמה דקות משחק, המשחק צולע אבל ממש צולע יש לו קטעים כאלה שאני רואה את האוטו נוסע 4 שניות לאט, לשניה אחת "משתחרר" כזה והוא נוסע טיפה יותר מהר ושוב 4 שניות נוסע לאט יחסית, שניה משתחרר ונוסע יותר מהר, וחוזר וחוזר וחוזר... מה עושים ? יש לי יחסית מחשב סביר אני לא רואה סיבה שהמשחק לא יעבוד כמו שצריך
-
- 3 תגובות
- 902 צפיות
-
-
-
שלום לכולם. אני מצטער מראש על כך שאני פותח דיון על משחק כלשהו ולא עושה דיון ראשי מושקע..לצערי אין לי טיפת זמן לעשות זאת כרגע.. אבל בכל מקרה,רציתי "להכיר" לכם משחק קטן ומגניב,שיצא לפני קצת יותר מחצי שנה לבוקס בלי הרבה רעש וצלצולים,יצא לפני כחודש למחשב באנונימיות כמעט מוחלטת..ניגשתי אליו בלי הרבה ציפיות או תקוות,מתוך סקרנות טהורה..ולהפתעתי גיליתי משחק קטן-גדול,כיפי,מרשים ועשוי טוב. המשחק מרגיש לי כמו שילוב בין אונימושה ודוויל מיי קריי..האקשן מהיר,קליל ומהנה למדי,ומתובל בהרבה מאוד QTE-QUICK TIME EVENTS,אממה,שבניגוד לרוב המשחקים,שבהם הקטעים הללו מונוטוניים,משעממים,עלובים או סתם מייאשים-כאן ישנו שימוש בהן בכדי להציג סצינות אקשן מרהיבות שפשוט תענוג לצפות בהן,ומה שהופך אותן לעוד…
-
- 1 תגובה
- 901 צפיות
-
-
קניתי מחשב חדש - AMD3000, כרטיס מסך X800GTO וזיכרון 1G -> מזל טוב->תודה 8) עכשיו אני בבעיה - איזה מערכת הפעלה להתקין עליו - XP32 PRO SP2 או XP64 מה עדיף למשחקים ? MAT
-
- 2 תגובות
- 901 צפיות
-
-
שלום לכולם האם מישהו יכול לזהות את שם המשחק המדוייק ע"פ התמונה הבאה? ואם אפשר לציין את דרישות המינימום של המשחק זה יעזור לי מאוד. תודה מראש, גיא.
-
- 5 תגובות
- 901 צפיות
-
-
-
אז אחרי הרבה עיכובים של צבא עבודה ועוד דברים בדרך וסוף סוף זה יצא וזה העולה אז תהנו http://www.youtube.com/watch?v=vTWGXPH6uU0&feature=youtu.be http://www.youtube.com/watch?v=vTWGXPH6uU0&feature=youtu.be אני ישמח לראות תגובות
-
- 0 תגובות
- 901 צפיות
-
-
שימו לב למוד המדהים הזה: מחשב נייד שהוא בעצם איקס בוקס 360 http://news.teamxbox.com/xbox/11726/Xbox-360-Laptop-Mod/ חובה לראות
-
- 14 תגובות
- 901 צפיות
-
-
לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/dragons-dogma-%d7%9e%d7%92%d7%99%d7%a2-%d7%9c%d7%9e%d7%97%d7%a9%d7%91-%d7%94%d7%90%d7%99%d7%a9%d7%99-%d7%9b%d7%9e%d7%a9%d7%97%d7%a7-%d7%9e%d7%a7%d7%95%d7%95%d7%9f-%d7%95%d7%97%d7%99%d7%a0%d7%9e/
-
- 1 תגובה
- 901 צפיות
-
-
הייתה לי בעיה במשחק ונאלצתי להסירו ולהתקינו מחדש... ואז שבאתי לשחק אז הכביש והשמיים היו מפוקסלים כאלה.... אני זוכר שלכמה היו את הבעיה הזאת... מה עושים?? אני עובד עם הדריברים הכי חדשים (66.93) [attachment deleted by admin - 90 dayss]
-
- 6 תגובות
- 901 צפיות
-
-
לפני כמה שבועות החלפתי את הכרטיס מסך לכרטיס חדש והיום סוף סוף היה לי זמן להתקין ולנסות את GTA3 עליו אבל ברגע שאני ניכנס למשחק לא רואים את הכיתוב של התפריט, ולאחר שמתחילים לשחק רואים הכל אבל עם ריבועים בכל מיני מקומות (בכוונת, בנשקים, במקום של שם האיזור) מישהו יודע מה הבעיה?
-
- 4 תגובות
- 901 צפיות
-
-
ראיתי בסטיקי שהוא אמור לצאת בנובמבר.מצד שני אתמול ב20 לחודש היה אמור לצאת WORLD לא? מישהוא יכול להסביר לי מה קורה פה? שני משחקים ביחד?בחצי שנה? תודה.
-
- 1 תגובה
- 901 צפיות
-
-
טוב בעקבות הירידה במחיר קונסולת ה ps2 אני שוקל לקנות את המכשיר כי יש לי pc פשוט לאינטרנט אבל לא מספיקחזק למחשקים חדשים. הבעייה היא שהמשחקים יקרים פחד מה אתם חושבים
-
- 2 תגובות
- 901 צפיות
-
-
הגראפיקה טובה ועובד חלק על 1650X1050 8800GT q6600 2GB Ram ה AI אחד המפגרים הם לא יודעים מה הם עושים והמשחק לא מאתגר כ"כ. העלילה גם לא מעניינת..
-
- 5 תגובות
- 901 צפיות
-
-
התקנתי את שני הדיסקים אני בא ללחוץ על אייקון המשחק והוא לא נכנס ומבקש להירשם ליו פליי..נרשמתי ועשיתי רגיסטר ואז נפתחה הודעה שיו פליי לאנצ'ר הפסיק לפעול...אני נואש מה עושים?? בעיה אחרת יש לי גם במקס פיין 3 כפי שציינתי באשכול אחר בפורום
-
- 1 תגובה
- 901 צפיות
-
-


